Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

snyder de mig?

Af Junior Supporter RaGe_22 | 29-02-2008 08:26 | 1200 visninger | 10 svar, hop til seneste
For 4 måneder siden bestilte jeg et 8800GT (club3d) hos Express Delivery, da de blev ved med at udsætte datoen for hvornår de ville få kortet fysisk på lager valgte jeg at annullere ordren igen. Alt iorden tænkte jeg, da jeg fik en mail på at ordren var blevet annulleret.. Så her den 25 februar får jeg en mail hvori de siger, at kortet er pakket of afsendt og får endda track and trace nr. med i mailen og jeg tænker wtf? Jeg ikk forstå de har sendt kortet, for der er ingen penge trukket, da der ikke er et tilstrækkeligt beløb på kontoen og jeg bruger Electron, så de kan ikk hæve penge for kortet og kan heller ikk se de er reserveret. Nå, men et par dage efter går der løn ind og wupti bliver beløbet reserveret. Jeg skriver så hurtigt en mail til dem hvori jeg forklarer der er sket en fejl, men de svarer ikk på den. Nu efter 3-4 mails uden svar begynder jeg at være nervøs for et eller andet. Pengene er hævet og ikk længere reserveret og tt nr. til pakken siger, at der ingen oplysninger findes til pakken og den er aldrig dukket op selv efter 4 dage.. Lyder det ikk meget underligt, og nogen der har en ide om hvordan de kan kontaktes telefonisk, for de kan normalt kun kontaktes via mail.. Har ellers aldrig haft problemer med dem.
--
#1
CV
HOL Administrator
29-02-2008 08:34

Rapporter til Admin
Så vidt jeg husker er Express Delivery en del af Midt-Data. Er dog ikke sikker på dette. Men de har et telefonnummer du kunne prøve og ringe til. Man kan jo altid bare spille dum forbruger, hvis de ikke har noget med Express at gøre. :)
--
ASUS P5N32-E SLI • C2D E6600 • GF 8800 GTS-640 • 4 x 1GB Kingston Value • 4 x 250GB Samsung P120 • X-Fi Fatal1ty • 2 x Dell 2405FPW 3Dmark06 = 11.167
#2
Eidolon
Junior Supporter
29-02-2008 10:51

Rapporter til Admin
du lader bare være at modtage pakken, hvis du aldrig har modtaget produktet går købet tilbage og du får dine penge igen.
--
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk a sign of?" - Albert Einstein
#3
Halkaer
Junior Supporter
29-02-2008 10:52

Rapporter til Admin
Kontakt din bank og sig til dem at du har annuleret den ordre de har trukket penge for, vis dem den mail du har fra express delivery hvori du har fået bekræftelse på at ordren er annuleret. Så bør banken træde i karakter og få tilbageført dine penge.
--
This is Radio Nowhere, Is there anybody alive outhere? Bruce Springsteen - Magic 2. Okt. '07
#4
Team_CSC_Ulrik
Monster Supporter
02-03-2008 00:48

Rapporter til Admin
Har oplevet nogenlunde det samme bare ikke med dem. Men med PRC Data, bestilte en harddisk hjem, som jeg så fandt ud af, at jeg ikke havde råd til alligevel, da jeg havde set forkert på min konto, annullerede ordren meget hurtigt, men den nåede alligevel at bliver sendt. Den korte og den lange er, at jeg afviste da posten kom med den, også går jeg ud fra at alt er i orden, men næ nej det var det ikke. For nu kunne jeg pludelig ikke få mine penge tilbage, og min bank kunne ikke hjælpe med mig at trække dem tilbage, fordi det vist nok var købt over Dankort, og så snart beløbet er hævet så kan de intet gører. Jeg henvende mig til PCR Data rigtig mange gange på e-mail og telefon, og de svarede på INTET af det. Til sidst ringede jeg til Forbrugerklagenævnet, fortalte dem min historie, og fik medhold i at jeg har en rigtig god sag som jeg kan vinde. De anbefalte dog, at jeg kontaktede dem en gang til, og truede dem med politianmeldelse og retssag fordi det stort set altid virker. Som sagt som gjort, der gik ikke engang 24 timer, så fik jeg svar på mail, at nu var pengene sendt på en check til mig, og dagen efter modtog jeg pengene. Så hvis de ikke svarer på nogen af dine henvendelser, så prøv at ring til Forbrugerklagenævnet: http://www.forbrug.dk[...] og hør hvad du kan gører. Prøv at skriv til dem som jeg gjorte, det virkede i hvert fald, så snart jeg truede med politi og sag, så mon ikke det også virker hos dig :) Håber i hvert fald at du får dine penge tilbage :) --
--
Mangler du et sted for Harry Potter-fans? Besøg http://www.azkaban.dk[...]
#5
Jackel
Mega Supporter
02-03-2008 07:20

Rapporter til Admin
hmm ringe til midtdata gør dig ikke meget da de siger det er et søster selvskab. og at du kun kan fange dem via mails. det fik jeg afvide. men ja gør som #4 og nævn at du har sendt x antal mails uden svar og næste step vil være politi og mulig retsag
--
Abit P35 Pro @ 1512 E6600 @ 3400Mhz Corsair XMS2 @ 906Mhz Applecare supporter ( sthlm )
#6
lyngbakken
Juniorbruger
02-03-2008 10:51

Rapporter til Admin
express delivery arbejder på kanten af loven IMHO. jeg har haft en meget grim sag hos dem for år tilbage og jeg handler der ALDRIG mere - jeg opfordrer alle jeg kender til ikke at støtte dem. at de deler cvr-nummer med midt data betyder ikke at servicen er på sammen niveau. ED ER et no-service selskab, og at midtdata lægger navn til sådan et fesent foretagende siger en del om midtdata! gør som nogle af de foregående siger - annuller ordren igennem din bank og smid ED på din personlige ignore-liste.
--
;-)
#7
RaGe_22
Junior Supporter
03-03-2008 16:37

Rapporter til Admin
Jeg gav dem en frist til i dag for at finde en løsning, men de svarer ikk, så der ryger en sidste mail inden der bliver taget yderligere skridt.
--
#8
RaGe_22
Junior Supporter
03-03-2008 16:57

Rapporter til Admin
Ok nu rabler det helt for dem! De skrev at kortet er blevet afhentet d. 10 December 2007 som os er rigtigt nok, men dengang sendte de et Asus 8800GT istedet for Club3D som jeg for længst har betalt for og afhentet. Der blev selvfølgelig gemt kvitterin til dette kort. Så nu her 4 måneder efter hævet de penge for det oprindelige kort club3d, som så blev et asus istedet for den gang, og har valgt at hæve penge for det 4 måneder efter selvom jeg for længst har fået mit kort fra denne gang. De har da ikk særligt meget styr over det.
--
#9
RaGe_22
Junior Supporter
04-03-2008 18:25

Rapporter til Admin
Nå, nu dukkede der pludselig et kort op til mig, det var post.dk der har klokket godt og grundigt i det og så er det tildels os express delivery skyld, da jeg aldrig skulle have haft kortet, men de er åbenbart reele nok og har ellers aldrig haft problemer med dem.
--
#10
RaGe_22
Junior Supporter
17-03-2008 18:40

Rapporter til Admin
Ja, så lukkede De sgu biksen.
--

Opret svar til indlægget: snyder de mig?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning