Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

har i nogensinde prøvet dette med komplett?

Af Supporter Aspirant mmalmbergj | 09-09-2011 17:30 | 2758 visninger | 39 svar, hop til seneste
godaften/dag hol. igår modtog jeg min bærbar der havde været til reperation, så da jeg åbner den er der ikke min bærbar der ligger i?!, og jeg er sådan lidt hvad sker der. så ringer min mor ind til komplett og siger at det ikke er min bærbar, og at de ville ringe når de havde fundet ud af hvor min er, så siger de at de ville komme og hente den idag på hende arbejde, men de kom aldrig for at hente den og de ringede ikke. så ringede min mor ligefør hun gik hjem, hun spurgte om de havde fundet min, og det havde de faktiskt ikke, og de var næsten også helt ligeglade med at hun lod bærbaren ligge oppe på hendes arbejde så jeg ville bare lige vide om i havde prøvet noget lignende hos komplet?
--
yndlings citat: "Well if it's on the interwebz it has to be true..." Citat af Jamie Hyneman fra Mythbusters. setup i profil
#1
donDark
Supporter
09-09-2011 17:36

Rapporter til Admin
er du så i det mindste så heldig at den er bedre end din egen :D
--
#2
mmalmbergj
Supporter Aspirant
09-09-2011 22:56

Rapporter til Admin
ja det er jeg:D
--
yndlings citat: "Well if it's on the interwebz it has to be true..." Citat af Jamie Hyneman fra Mythbusters. setup i profil
#3
sNIPP
Skribent
09-09-2011 23:00

Rapporter til Admin
#0 Der er jeg godt nok overrasket. Så de er ligeglade med at aflevere din pc tilbage? Det kan de da ikke ?
--
Never Back Down, Stand Your Ground http://www.shokoboyz.dk[...] Plague Injector -> Mess with the best? Die like the rest!
#4
Kjang
Elite Supporter
09-09-2011 23:01

Rapporter til Admin
#3 Og ikke mindst ligeglade med den ukendte's pc #0 står med.
--
I do love my Mac..
#5
mmalmbergj
Supporter Aspirant
09-09-2011 23:03

Rapporter til Admin
altså da min mor ringer ind idag ved 3 tiden og siger at de ikke har hentet den og hun ikke gider at tage den med hjem igen fordi den kom i en ret stor kasse, siger de bare ok til at hun lader den stå på sit arbejde, altså det er jo latterligt. komplett plejer at være gode nok til alt, og ikke være ligeglade med andre folks ting
--
yndlings citat: "Well if it's on the interwebz it has to be true..." Citat af Jamie Hyneman fra Mythbusters. setup i profil
#6
sNIPP
Skribent
09-09-2011 23:04

Rapporter til Admin
#0 Glemte lige at sige forkert kategori :P #4 Mærkeligt.
--
Never Back Down, Stand Your Ground http://www.shokoboyz.dk[...] Plague Injector -> Mess with the best? Die like the rest!
#7
Mvah
Bruger Aspirant
09-09-2011 23:16

Rapporter til Admin
#0 Jeg ville ha beholdt den , hvis den er bedre:) i det mindste til de ringer til dig etc:P
--
#8
Thomaslje
Junior Nørd
09-09-2011 23:25

Rapporter til Admin
Det lyder meget underligt lyder ikke som det komplett omtale man plejer at høre
--
Gigabyte z68X -ud4-b3| I5 2500k| Gigabyte GTX 570| Corsair 4GB DDR3 1600MHZ CL7| Corsair TX V2 850W|
#9
mmalmbergj
Supporter Aspirant
09-09-2011 23:27

Rapporter til Admin
#6 kunne ikke lige finde den rigtige kategori:) #8 nej det er også det jeg tænker
--
yndlings citat: "Well if it's on the interwebz it has to be true..." Citat af Jamie Hyneman fra Mythbusters. setup i profil
#10
Thomaslje
Junior Nørd
10-09-2011 12:24

Rapporter til Admin
For mig ikke for at flame #0 så lyder det lidt som en troll bare på den måde han har skrevet det
--
Gigabyte z68X -ud4-b3| I5 2500k| Gigabyte GTX 570| Corsair 4GB DDR3 1600MHZ CL7| Corsair TX V2 850W|
#11
Aggie
Maxi Supporter
10-09-2011 12:28

Rapporter til Admin
altså jeg har før prøvet at sende et kort til RMA til komplett hvor de så ikke kunne finde det nogen som helst steder.. og helt uden at have andre beviser end mit ord for det så sendte de mit et gfx kort som faktisk var meget bedre til mig helt uden bøvl eller mere udgift.. sendte et defekt 5850 xfx kort til dem og fik et xfx 6950 smidt tilbage i nakken.. så jo har oplevet at de har mistet ens ting men servicen derefter var helt igennem fantastisk..
--
PII 1090T, Asus Crosshair 4 Formula, G.Skill 2*2gb Eco 1600, XFX 6970, Thermaltake Element V, Coolermaster 1250W Pro, Acer GD245HQ
#12
DEVIL_DK
Guru
10-09-2011 12:35

Rapporter til Admin
#10 det er nu altså ikke første gang komplett dummer sig gevaldigt. Det er jo noget der sker for alle shops. det kan godt være du syntes #0 lyder som en troll du virker som en fanboy så det går vel lige op.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI* *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#13
Thomaslje
Junior Nørd
10-09-2011 12:53

Rapporter til Admin
ja det nok rigtigt altså ikke ondt ment men ja du har ret
--
Gigabyte z68X -ud4-b3| I5 2500k| Gigabyte GTX 570| Corsair 4GB DDR3 1600MHZ CL7| Corsair TX V2 850W|
#14
Thomas Jensen
Semi Supporter
10-09-2011 13:02

Rapporter til Admin
#0 Stik dem en mail hvor du beskriver problemet og giv dem 7 arbejdsdage til at finde og sende den retur til dig, ellers har du krav på en ny. men husk at gør dem opmærksom på kravet og at de har 7-14 arbejdsdage, så har du dit på det rene og send mailen som high prio. så kan du ikke gøre meget mere og så det dem der står rigtigt dårligt i en evt. sag. for du har udvist tålmodighed og givet dem chancen for at finde den, kan de ikke det skal de lev en tilsvarende ny maskine. Havde en sag hvor vi sendte en bærbar til Rep. den forsvant i posten, da den blev sendt retur fra Acer og de erstattede en ny til kunden, da det var sket fra dem af, omvent var det sket fra os af til Acer havde vi selvf. erstattet maskinen, dog var UPS nok blevet kontaktet da pakken så var forsvundet via. dem.
--
GA-EX58A-UD3R|I7 920 D0|Hydro H70|12GB Corsair 8-8-8-24|2xEAH5870 1GB|Cooler Master CM 690 Pure.
#15
Gnimmelf
Ultrabruger
10-09-2011 13:12

Rapporter til Admin
Noget lignende er også sket for min bror med komplett, han bestilte en pakke hvorefter han så fik en anden persons pakke, endte med at måtte sende den tilbage og så efter noget tid fik han sin egen pakke, det er beklageligt, men også bare noget der sker engang imellem!
--
Gnimmmelf
#16
mmalmbergj
Supporter Aspirant
10-09-2011 14:05

Rapporter til Admin
#10 jeg er ikke en troll...... og dette er seriøst at min bærbar er forsvundet, det kan godt være det ligner det men det er jeg ikke...
--
yndlings citat: "Well if it's on the interwebz it has to be true..." Citat af Jamie Hyneman fra Mythbusters. setup i profil
#17
ToFFo
Guru
10-09-2011 14:39

Rapporter til Admin
Sendte et kabinet til RMA hos Komplett. Efter en måned hvor der ikke var sket noget med kabinettet, skrev jeg ind og spurgte om de ikke snart kom i gang. Svaret var at de simpelthen havde "overset" kabinettet. Hvordan overser man sådan en kæmpe kasse? Dagen efter fik jeg ALLE mine penge tilbage. Det var valget mellem penge tilbage eller nyt kabinet. Havde købt andet i mellemtiden. Så jeg fik alt tilbage. Kabinettet var vel 9mdr gammelt. Go service! Men det lader til de har en dårlig vane med at overse tingene :P Måske lyder de ligeglade fordi de ved, at du har fået en bedre bærbar xD
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret.
#18
mmalmbergj
Supporter Aspirant
10-09-2011 15:09

Rapporter til Admin
#17 det var da godt du kunne få dine penge igen :) og ja det kan jo godt være fordi jeg fik en der var bedre end min egen
--
yndlings citat: "Well if it's on the interwebz it has to be true..." Citat af Jamie Hyneman fra Mythbusters. setup i profil
#19
DEVIL_DK
Guru
10-09-2011 15:39

Rapporter til Admin
Der må jo sidde en anden kunde et sted der har fået din og føler sig godt snydt, vi må håbe de løser problemet.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI* *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#20
mmalmbergj
Supporter Aspirant
10-09-2011 16:13

Rapporter til Admin
ja det tror jeg også ellers kan det jo vøre at han tror at hans stadig et til reperation og at min er et helt 3 sted
--
yndlings citat: "Well if it's on the interwebz it has to be true..." Citat af Jamie Hyneman fra Mythbusters. setup i profil
#21
Nissehamp
Guru
10-09-2011 16:34

Rapporter til Admin
Jeg ville umiddelbart tro at de betragter det som en service at de ikke kræver at din mor skal til at slæbe den bærbare frem og tilbage, og i stedet affinder sig med at der er risiko for at den kan blive stjålet? :) Men det lyder da som en fornuftig bummert at rode rundt i hvad der tilhører hvem, på den måde, men det er vel forventeligt når man har så mange ting til RMA om året? :)
--
Hi-fi-freak "The problem with quotations on the internet is that you never know if they're genuine" - Abraham Lincoln
#22
mmalmbergj
Supporter Aspirant
11-09-2011 17:25

Rapporter til Admin
#21 ja det må være lidt forvirende:)
--
yndlings citat: "Well if it's on the interwebz it has to be true..." Citat af Jamie Hyneman fra Mythbusters. setup i profil
#23
mmalmbergj
Supporter Aspirant
15-09-2011 20:26

Rapporter til Admin
nu har de så skrevet at de simeplt hen ikke kan finde den! og jeg kan få en anden bærbar fra deres hjemme side til samme beløb..... det er da det dårligste service jeg nogensinde har hørt hos komplett.
--
yndlings citat: "Well if it's on the interwebz it has to be true..." Citat af Jamie Hyneman fra Mythbusters. setup i profil
#24
DEVIL_DK
Guru
15-09-2011 20:32

Rapporter til Admin
#23 de indrømmer de har lavet en fejl og giver dig mulighed for at få en helt ny maskine der sikkert vil være bedre end den gamle da den er nyerer, det vil jeg kalde en god redning af en dum fejl.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI* *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#25
mmalmbergj
Supporter Aspirant
15-09-2011 20:34

Rapporter til Admin
altså den gamle var 6 uger gammel-_-
--
yndlings citat: "Well if it's on the interwebz it has to be true..." Citat af Jamie Hyneman fra Mythbusters. setup i profil
#26
enjoidk
Giga Supporter
15-09-2011 20:38

Rapporter til Admin
ikke første gang man oplever fejl hos komplett! har også selv oplevet hovedløs levering og support! - Nej komplett er ikke eneste og bedste leverandør af hardware, selvom et overvejende flertal herinde åbenbart ser anderledes på det! Spørg mig ikke hvorfor...... !
--
Mind over matter|If u dont mind it doesnt matter!
#27
mmalmbergj
Supporter Aspirant
15-09-2011 20:57

Rapporter til Admin
jeg tror det er fordi at i 9 ud af 10 er der god levering og de har gode priser på hardware. altså dette er den eneste dårlige oplevelse jeg har haft med dem, men man kan da også sige den er dårlig
--
yndlings citat: "Well if it's on the interwebz it has to be true..." Citat af Jamie Hyneman fra Mythbusters. setup i profil
#28
M.Mikkel
Ultra Supporter
15-09-2011 21:56

Rapporter til Admin
#23 Dårlig service??? Du har fået den forkerte retur.(det kan ske) du får en ny Det er da ikke dårlig service. hvad havde du regnet med?? #26 alle laver fejl har handlet mange steder og jo Komplet er et af de bedre steder. og har kun oplevet god service også med Rma
--
Imac 27 I7 2,8.Macbook pro 13. Iphone 4.ipad 64
#29
mmalmbergj
Supporter Aspirant
16-09-2011 12:05

Rapporter til Admin
altså i mine øjne er det dårligt service når man sender en bærbar ind og den forsvinder.
--
yndlings citat: "Well if it's on the interwebz it has to be true..." Citat af Jamie Hyneman fra Mythbusters. setup i profil
#30
Denuush
Mega Nørd
16-09-2011 12:07

Rapporter til Admin
#29 Det er ikke det han skal tænke på som køber af et produkt. Han skal tænke på hvordan komplett forholder sig til fejlen.
--
Jeg hader bacon! A guy once asked me "Do you believe in God, ore in UFO's?" I simply answered "I believe in Intel"
#31
mmalmbergj
Supporter Aspirant
16-09-2011 12:15

Rapporter til Admin
ok, men du kan da godt forstå det.
--
yndlings citat: "Well if it's on the interwebz it has to be true..." Citat af Jamie Hyneman fra Mythbusters. setup i profil
#32
Denuush
Mega Nørd
16-09-2011 12:57

Rapporter til Admin
Ja, men derfor er det stadigvæk forkert syntes jeg. De gør jo deres bedste, og tilbyder en anden bærbar. Du har jo ikke mistet noget data, da du var bekendt med, at når du sender din bærbar til reperation, så mister du muligvis dine data. Så du har ikke "mistet" noget, tværtimod har man fået et tilsvarende produkt. Du giver jo forretningen dårlige omtale, fordi de laver en fejl, og prøver at rette op på det. Det var noget andet hvis de tog afstand, og bare sagde "Nå det er ikke vores problem" :) Min mening ^^
--
Jeg hader bacon! A guy once asked me "Do you believe in God, ore in UFO's?" I simply answered "I believe in Intel"
#33
Chakiller36
Ultra Supporter
16-09-2011 13:07

Rapporter til Admin
Jeg har ikke læst hele tråden igennem, men for tiden syntes jeg komplett har mistet deres gode kundeservice. Jeg var også udsat for en forfalsket Bluetooth dongle som krævede jeg installerede et software med virus i før den kunne bruges. Det var de også skide ligeglade med, de sagde at jeg skulle købe en ny.
--
THE MAC. It's like shaving with a bowling pin.
#34
mmalmbergj
Supporter Aspirant
17-09-2011 17:31

Rapporter til Admin
jeg forstår dig godt deenuush:), jeg er bare lidt sur over jeg skal side en hel dag igen og sætte min bærbar op^^, fordi jeg instalere mange sjove ting:D, og jeg indrømmer at det er søde nok at tilbyde at jeg får en ny bærbar:) #33 det lyder da ret vildt! at der var virus på og så var de bare ligeglade
--
yndlings citat: "Well if it's on the interwebz it has to be true..." Citat af Jamie Hyneman fra Mythbusters. setup i profil
#35
Nissehamp
Guru
17-09-2011 22:45

Rapporter til Admin
#34 Nu kender jeg ikke #33s sag, men nogle gange kan antivirus-programmer sagtens give falsk alarm på drivere fra ukendte firmaer, så det er ikke sikkert at der rent faktisk har været virus på, men det lyder ikke desto mindre ikke så pænt at de bare siger at #33 må købe en anden! :O
--
Hi-fi-freak "The problem with quotations on the internet is that you never know if they're genuine" - Abraham Lincoln
#36
Ahmad
Supporter Aspirant
17-09-2011 23:00

Rapporter til Admin
man kan sige at hvis de vil give dig en ny af samme pris kan du bestille præcis den samme igen, eller en anden nyere model der måske er udkommet ? ;D Ellers er der vel ikke så meget at gøre ? Spil på at du måske vil have en form for kompensation for den arbejdstid du har brugt på at kontakte dem bla bla bla, og se om du ikke kan få et lidt bedre/dyrere produkt ? man ved jo aldrig ;)
--
#37
Terrago
Maxibruger
17-09-2011 23:05

Rapporter til Admin
Jeg synes heller ikke kompletts kundeserice er iorden.. De er ikke seriøse.. Det hele startede da jeg skulle have min computer sendt til reperations pga et defekt batteri. De ville have hele computeren, selvom det kun var batteriet der var defekt. Jeg lavede dog en aftale med chefen (Tim) om at de ville tjekke det samme dag og så sende computeren retur, så der ville max gå en uge før jeg fik computeren igen. Efter 3 uger kom computeren tilbage, kun 2uger forsinket og uden batteri.. De ville erstatte det og sende et nyt.. Det er nu en måned siden at jeg fik computeren, men har satdig ikke modtaget noget batteri, selvom jeg har rykket for det mange gange.. Til sidst har man på fornemmelsen at ham Tim bare holder en for nar.. 1.5 mdr for at skaffe et batteri er ikke iorden!!' Jeg har haft flere samtaler med dem hvor de har lovet at ringe eller skrive tilbage.. De har hverken ringet eller skrevet tilbage, har altid skulle ringe til dem og høre hvorfor de ikke har ringet.. Mit råd til andre er, hold jer fra Komplett!!!
--
#38
mrKayne
Elitebruger
17-09-2011 23:46

Rapporter til Admin
nvm
--
#39
mmalmbergj
Supporter Aspirant
21-09-2011 16:08

Rapporter til Admin
nu er jeg sgu glad for komplett igen:) min mor skrev til ghefen om vi ikke kunne får vores penge tilbage fordi der ikke rigtigt skete noget. så tilbyder hun mig den her.http://www.komplett.dk[...] den koster altså lige 1400kr mere end den jeg sendte ind:) det er da altid godt at de kan gøre det godt igen:)
--
yndlings citat: "Well if it's on the interwebz it has to be true..." Citat af Jamie Hyneman fra Mythbusters. setup i profil

Opret svar til indlægget: har i nogensinde prøvet dette med komplett?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE