Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Webhallen Telefonnummer

Af Ultra Supporter Perfod | 30-01-2014 18:14 | 3358 visninger | 53 svar, hop til seneste
Nogen der ved om webhallen har et telefon nummer for jeg kan ikke lige finde det på deres hjemmeside. Det er fordi jeg har købt noget på deres hjemmeside, men har ikke fået en bekræftigelses mail på det eller noget som helst , og var i tvivl om min ordre overhovedet var gået i gennem
--
#1
Slettetbruger21
Mega Supporter
30-01-2014 18:16

Rapporter til Admin
Du kan jo se om pengene er reserveret på din konto.
--
#2
Perfod
Ultra Supporter
30-01-2014 18:19

Rapporter til Admin
nej normalt trækker de bare når de sender , har aldrig været ude for at de reservere penge.
--
#3
kvist1992
Nørd
30-01-2014 18:20

Rapporter til Admin
#2 - Kommer an på om man bruger Master Card Debit eller Visa Electron. Bruger man VISA/Dankort trækkes pengene først ved køb :)
--
2014 projekt: https://www.facebook.com[...] Journalist, supporter hos Sharkgaming & lærerstuderende
#4
Perfod
Ultra Supporter
30-01-2014 18:33

Rapporter til Admin
Visa Dankort , har ikke alle de der andre kort
--
#5
gasolin
Guru
30-01-2014 18:37

Rapporter til Admin
Der er ikke noget nummer og kundeservice via mail kan tage 2 dage
--
#6
Slettetbruger21
Mega Supporter
30-01-2014 18:39

Rapporter til Admin
#0 Bestil igen og hvis det viser sig, at du har bestilt dobbelt, så skriv til dem og få dem til at annullere den ene af ardrene. :)
--
#7
Perfod
Ultra Supporter
30-01-2014 19:35

Rapporter til Admin
alt i alt stinker webhallen så
--
#8
NKjaer
Semi Nørd
30-01-2014 19:50

Rapporter til Admin
#7 Ah okay? Prøv en gang og tag kontakt til dem, for at høre om der er sket en fejl. Du ved, noget der sker alle steder hvor der er mennesker?
--
Intel i5 4670K/Evga GTX 780/ASUS Z87-I Deluxe/NCASE M1 #189/ Samsung 840 250gb/Swifttech H220/SFX 450W-G/Corsair Platinum 8GB 2133mhz/
#9
EQuiNoX
Junior Nørd
30-01-2014 20:57

Rapporter til Admin
#7 smid en besked på facebook siden, så tjekker jeg i systemet i morgen skriv dit tlf nummer i beskeden
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#10
michaelp
Superbruger
30-01-2014 21:06

Rapporter til Admin
måske skulle webhallen skrive det på deres salgs side, - Sorry, ingen telefon kontakt - vi reagerer kun på service via facebook likes og spørgsmål der ;-) den ville da være sjov!
--
#11
Perfod
Ultra Supporter
30-01-2014 21:23

Rapporter til Admin
Jeg syntes bare det er fuldstændigt latterligt man ikke får en mail når man har smidt en ordre , det er sikkert en flok hammer fulde svenskere der har kodet deres system efter en eller anden svensk standard, hvor det går ud på at holde forbrugeren hen i uvished indtil pakken pludseligt dukker op ;-) Skriv en besked på facebook siden , vil det sige en privat besked eller hvad.. hammer rodet butik om jeg lige må be
--
#12
EQuiNoX
Junior Nørd
30-01-2014 21:23

Rapporter til Admin
#10 mener ikke du behøver like vores side for at skrive til os på facebook, kan dog tage fejl da jeg aldrig har tjekket. Der er en kundesrvice mail som man kan skrive til, de svarer normalt inden for 24 timer, dog på engelsk eller svensk. kundeservice modtager ca. 1000 mails pr dag, og en 300-400 opkald, de er store i sverige ;) Vi ville forfærdelig gerne svare hurtigere, men der skal også tænkes på omkostninger, og 8-12 kundeservice pr dag medarbejdere er hvad der er råd til med de priser vi fører. pt arbejder vi på at få et dansk nummer på, det kræver dog dansktalende personale i stockholm. men kender i nogen i stockholm som kan tale svensk og dansk samt skrive svensk og dansk, så få dem til at sende en ansøgning ;) så vi har en nødløsning der gør er at jeg kan svare på facebook når jeg ikke har for travlt i butikken. en service jeg faktisk mange gange også udfører om aftenen og weekenden når jeg har fri. Vi kunne jo selvfølgelig hæve priserne til komplett niveau, så ville der være råd til mere service, dog har komplett endnu ikke givet overskud i danmark i de 5 år de har været her.
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#13
michaelp
Superbruger
30-01-2014 21:31

Rapporter til Admin
med et firma som betaler 0kr i skat i Danmark(2012), så lyder det mere til, at overskuddet føres udenlands, så med en dansk butik og intet telefon nr som forbindes med butikken. Så er det vist ikke pænt at begynde at nævne andre netbutikker for at forsvare ens fortjeneste flyttes udenlands, for du får vel løn, selvom firmaskatten opgives negativt til skat.dk??? forhold jer hellere til at jeres lange svartiden næsten lyder til at bryde returrets grænser hvis man skal vente 2 dage på svar, så har i jo allerede forkortet dem der :) de 0kr i selskabskat, kunne selvfølgelig også fortælle nogen hvor dårligt det går forretningen hvis man vil tro det. eller skal i bare ikke betale skat de første 3 år?
--
#14
EQuiNoX
Junior Nørd
30-01-2014 21:41

Rapporter til Admin
#13 firmaet er svensk indregistreret, derfor betaler det kun svensk skat ;) i 2012 blev den danske hjemmeside lanceret, men ikke promoveret, salget var ekstremt begrænset. der var ingen danske ansatte i 2012 ;) så ingen løn udbetalinger i danmark. Det er først i august 2013 at butikken åbnede der blev fokuseret på det danske marked. ca. 60 % af danske virksomheder betaler ikke virksomhedsskat i dk ;) hvis du læser betingelserne for retur står der blot du skal kontakte kundeservice, vi tæller selvfølgelig returen fra den da du skriver til os og ikke hvornår vi får svaret. Brugte komplett som et eksempel fordi de netop bliver hyldet for deres service, men ikke er rentable. og nu er vi ejet af komplett fordi de opkøbte webhallen ( som giver overskud ) for at de 2 firmaer kan lære af hinanden. en process der er igang.
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#15
michaelp
Superbruger
30-01-2014 21:58

Rapporter til Admin
80% af alle danske bilister kører for stærkt engang imellem men det gør mig ikke gladere selvom jeg måske er en af dem. At firma'r flytter fiktive hensættelser til udlandet og lader varen sælge fra svensk grund, gør det hele sjovere at sælge i danmark for mange ikke kun webhallen. skulle komplett udnytte det, så er det vel primært da komplett er norsk ejet og ikke har noget med Danmark som sådan at gøre, så penge kan flyttes den vej igennem :) vidste ikke noget om opkøbet men det gør pointen ikke bedre, det er sørgeligt at bruge andre firma'r som reference for noget webhellen desværre ikke selv vil levere og spare på. Jeg arbejder til daglig med Svenskere/Stockholm og nærliggende vestlige egne. Tror lidt webhallen går i små sko, for hvis en dansker møder en svensk talende, så kunne det jo være begge parter kunne tale sammen pænt og uden besvær når danskeren taler langsomt/erstatter korrekt svenske ord, eller svenskeren bare lærer lidt dansk, istedet for at søge i lang tid efter en ny dansk/svensk medarbejder, så send dem på uddannelse eller chans och pröva nogat nytt! Vi skræmmes ikke af en svensk talende service medarbejder, der kan jo hurtigt skiftes til engelsk HVIS det kræves.
--
#16
EQuiNoX
Junior Nørd
30-01-2014 22:06

Rapporter til Admin
#15 vores erfring er desværre at det mange gange er danskerne som ikke forstår det svenske, derfor er det en nødvendighed at det er nogen som taler dansk der sidder i tlf. det er nemt at finde folk fra skåne som kan tale godt dansk, problemet kommer når de skal skrive dansk. vores erfaring fra de første 3 måneder var at ca. 80 % af dem som kontaktede kundeservice ikke kunne forstå det svenskt der blev skrevet til dem. og det selvom skreven svensk er relativt tæt på skreven dansk. Nu regner jeg med du lige lader os etablere os og få en indtægt i danmark før du mener vi skal betale skat af den. det eneste jeg prøver at forklare dig er at når der drives et firma som sælger varer med meget lav marginal ( det gør webshops), så må man kigge på sine indtægter og se hvad der er råd til af service niveau. med åbningen af butikken er vi cvr registreret i danmark, alt personale er ansat i webhallen danmark aps, og der betales dansk skat af lønningerne ;) hvad er det for nogle fiktive hensættelser du anklager os for at lave ?
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#17
michaelp
Superbruger
30-01-2014 22:10

Rapporter til Admin
#16 vi skal ikke gå helt OT, men det var nu komplett med opkøbet jeg hentydet til omkring fiktive hensættelser når de overføres igennem den nye svenske afdeling. men det er ikke anklager det er bare sådan virksomhederne flytter papkasser uden indhold og pengene samtidig.
--
#18
Perfod
Ultra Supporter
30-01-2014 22:16

Rapporter til Admin
Nå men jeg håber da bare at Webhallen snart trækker nogle penge på min konto , og jeg får mine vare. syntes dog stadig det er underligt man ikke modtager en prdre bekræftelse. tror bare jeg afbestiller den , men det er vel ikke muligt uden et fucking ordre nummer som man ikke får , men på den anden side kan jeg vel bare nægte modtagelse når pakken kommer også er det penge retur til mig...
--
#19
EQuiNoX
Junior Nørd
30-01-2014 22:19

Rapporter til Admin
#18 vi er stadig tilpasset det svenske marked, og der sender man blot en bestillingsbekræftigelse, det er en af de ting der arebjdes på i forhold til tilpasning til det danske marked, og optimering af hjemmesiden. men som sagt send mig en besked på fjæs, og jeg kigger på det i morgen. #17 nu er det jo lovligt at trække invisterings omkostninger fra i skat. jeg tvivler dog stærkt på de trækker nogen penge ud af Danmark til norge, da skatten er højere deroppe.
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#20
Perfod
Ultra Supporter
30-01-2014 22:21

Rapporter til Admin
har skrevet en privat besked jeg webhallen på facebook , er der ikke svar imorgen inden 12.00 så nægter jeg modtagelse når pakken kommer. der er jo heldigvis mange andre der sælger samme vare til samme pris og hurtigere levering.
--
#21
Perfod
Ultra Supporter
30-01-2014 22:22

Rapporter til Admin
JEG HAR HELLER IKKE MODTAGET EN BESTILLINGS BEKRÆFTELSE ;; JEG HAR INTET MODTAGET ;; FFS
--
#22
gasolin
Guru
30-01-2014 22:27

Rapporter til Admin
Hos thomann.de skulle de også have dansk talende support både når man ringer og skriver, men de er er også et firma der sælger til mange lande og tjener mange penge så de har mulighed,råd til mange forskeligt talende supporter
--
#23
Perfod
Ultra Supporter
30-01-2014 22:30

Rapporter til Admin
Hallo , jeg er ligeglad hvilket sporg de snakker , og jeg er ligeglad om de føre alle skattekronerne ud af ladet , alle de store benzinselskaber er meget værre , sammen med Coca Cola, MD og slle de andre, Nu vil jeg bare ha en bekræftelse på mit køb , også mine vare
--
#24
EQuiNoX
Junior Nørd
30-01-2014 22:35

Rapporter til Admin
#23 Det skal jeg nok sørge for at du får i morgen.
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#25
Trixanity
Superbruger
30-01-2014 22:54

Rapporter til Admin
Nu har jeg ikke handlet hos webhallen, men jeg vil da ikke have noget imod support på engelsk. Jeg er i den kategori, som til dels godt kan forstå skrevet svensk, men det er nok primært overfladisk forståelse, som det nok er for mange andre danskere. Så derfor vil jeg klart foretrække engelsk så man har fuld forståelse. Så hvis det er det, der skal til, så synes jeg I skal køre den på engelsk frem for at sende dig selv på overarbejde for at spare på dansk personale. Det er nok mest hr og fru Danmark der vil kræve dansk betjening, men der tager jeg måske fejl.
--
#26
EQuiNoX
Junior Nørd
30-01-2014 22:57

Rapporter til Admin
#25 det er netop hr og fru danmark der kræver dansk support. Vi svarer nu også på engelsk når der skrives mails. forstår kunderne ikke det, så sendes mailen videre til mig, og jeg får lov at svare på dansk :)
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#27
Trixanity
Superbruger
30-01-2014 23:16

Rapporter til Admin
Nu ved jeg ikke hvordan jeres kunde demografi ser ud, men er det ikke primært HOL-typen der handler hos jer eller tager jeg helt fejl?
--
#28
EQuiNoX
Junior Nørd
30-01-2014 23:19

Rapporter til Admin
vi har et sortiment der spænder fra lego, til hvidevarer, til it, til stegepander, så vores demografi er langt større. hol typen udgør måske 20 %
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#29
Trixanity
Superbruger
30-01-2014 23:21

Rapporter til Admin
Fair nok :-)
--
#30
Morten HS
Supporter Aspirant
30-01-2014 23:32

Rapporter til Admin
#28 Du kan måske fortælle mig hvornår I får DE SKIDE PS4'er HJEM IGEN? :P
--
Kontakt: [email protected]
#31
EQuiNoX
Junior Nørd
30-01-2014 23:48

Rapporter til Admin
#30 de kommer hele tiden ind, men folk har jo forudbestilt dem længe før de kommer ;) Du skulle have bestilt i 2011 lige som nogen af vores kunder gjorde i sverige
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#32
Morten HS
Supporter Aspirant
30-01-2014 23:53

Rapporter til Admin
#31 Jeg tænkte på.. Er der egentlig en grænse for hvor mange I må bestille fra Sony af? Jeg synes der bliver ved med at være ventetid overalt, og får butikkerne nogen hjem er det nærmest ingenting ift hvor mange der venter på at kunne købe en. 2011 - ja, så er man da på forkant med tingene :D
--
Kontakt: [email protected]
#33
EQuiNoX
Junior Nørd
31-01-2014 00:03

Rapporter til Admin
Der er ingen begrænsninger på hvor mange vi kan bestille, men store begrænsninger på hvor mange de kan levere. ps4 er fuldstændig vildt hypet over hele verden. da ps3 kom ud var der en masse brok over at sony ikke kunne levere nok til release, så denne gang leverede sony 4 gange så mange til releasen på verdensplan, og det var slet ikke nok, det vælter ind med bestillinger over alt. Vi er har fået helt abnormt mange forudbestillinger fordi vi hele tiden har været billigst på den, og en pris fejl lige efter nytår hvor den røg ned i 3169 hjalp ikke på det. av den var dyr :)
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#34
Bummelum
Ny på siden
31-01-2014 01:41

Rapporter til Admin
Jeg har det fint med både dansk, svensk og norsk. Jeg har arbejdet hos en amerikansk IT distributør med salgskontor i Danmark og hovedkontor i Kista ud for Stockholm. Og i mine yngre dage i lufthavnen på café. Det med det svenske, det lærer man hurtigt. Som Københavner synes jeg, at der i Stockholm snakkes hurtigere. Derfor kan det være lidt vanskeligt at forstå. Jeg oplever ikke, at det er et problem at forstå svensk fra Sydsverige. Alt det skattetekniske kan jo heller ikke være meget anderledes, end det er med H&M, IKEA og Öresundsbron. Alt salg på dansk jord bliver beskattet med 25%. Det kalder vi jo moms. Alle medarbejdere på dansk jord, uanset bopæl, bliver beskattet efter almindelige danske skatteregler og pengene ryger direkte i statskassen. Det kalder vi kildeskat. Disse to poster er de to primære skatteindtægskilder i de danske samfund. Det er jo ikke på virksomhedsskatten at Danmark tjener de fleste penge. Jo højere priser på varerne og jo højere lønninger, desto flere penge ryger der i statskassen. Undtagelser kan forekomme. Eksempelvis ambassader m.fl. Når det er sagt så ønsker jeg Webhallen held og lykke i Danmark. Danskerne kan godt lide en kombination af webhandel og handel i fysiske butikker. Derudover håber jeg at #OP Perfod får sine varer indenfor rimelig tid. // venlig hilsen
--
#35
martinbg
Monster Nørd
31-01-2014 07:42

Rapporter til Admin
#34 Tro også det er nemmere for en fra kbh end en som mig som er fra Skjern (Vestjylland) at forstå en svensker :)
--
Asrock z77 extreme6 /// Intel 3570K 4.0 på 1,050/// Nvidia 680oc /// Corsair Vengeance 16GB 1600MHz/// Plextor SSD PX-256M2P 256GB
#36
michaelp
Superbruger
31-01-2014 08:46

Rapporter til Admin
#33, når en PAL base enhed koster 3719,- med strømkabel? hvad model/land er så jeres base enhed UDEN strømkabel, som gør den billigere, 3595,-?? sorry lidt OT, men når det nu var bragt op alligevel.
--
#37
EQuiNoX
Junior Nørd
31-01-2014 08:57

Rapporter til Admin
#36 den enhed til 3595 er den nordiske model. priserne er selvfølgelig beregnet udfra den indkøbspris vi må give for maskinerne.
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#38
michaelp
Superbruger
31-01-2014 09:39

Rapporter til Admin
#37 du så ikke ironien i med/uden strømkabel artiklerne? er det ment alvorligt på jeres side?
--
#39
EQuiNoX
Junior Nørd
31-01-2014 10:32

Rapporter til Admin
#21 Der er en rigtig god grund til du ikke har modtaget en mail på din ordre, du har ikke skrevet nogen mail adresse i bestillingen, hvilket medfører at det er ret svært at sende dig en bestillings bekræftigelse ;)
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#40
EQuiNoX
Junior Nørd
31-01-2014 10:34

Rapporter til Admin
#38 klokken var mange igår. Pal versionen kommer med et engelsk stik i pakken som standard, derfor medfølger der ekstra dansk stik. det er selvfølgelig ikke nødvendigt på den nordiske model, da der allerede er dansk strømstik i pakken ;)
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#41
Boma
Ultrabruger
31-01-2014 11:01

Rapporter til Admin
Golfclap
--
i5 3570k | Asus Maximus V Gene | Lian Li PC-A04 | 128 GB Crucial M4 | 8 GB Kingston DDR3 | ATi Radeon X1900 GT | Seasonic G550
#42
Mikevds
Mega Supporter
31-01-2014 13:27

Rapporter til Admin
Jeg havde i forvenjen dannet mig en mening om #0 efter at have læst hans hysteriske indlæg, men at han ikke havde tastet nogen mail adresse er bare prikken over i'et.
--
#43
Perfod
Ultra Supporter
31-01-2014 13:36

Rapporter til Admin
det er jo så påstand mod påstand , er ret sikker på jeg skrv mail da jeg ellers ikke kunne fuldføre min ordre, da oblikatoriske felter skal udfyldes. så "Mikevds" tænk før du taler lille ven, og en anden ting er , bestilte onsdag meget sent , pakken er ikke sendt torsdag og er heller ikke sendt fredag og bliver det heller ikke , på trods at varen er på lager. det er da ringe, så skal de bare skrive levering 5+ dage selv om varen er på lager. så skal de ikke skrive 1-2 dage. Nu er det afbestilt og bestile hos Dustin der tilsyneladende sender idag
--
#44
Perfod
Ultra Supporter
31-01-2014 13:43

Rapporter til Admin
Og hvorfor står der på hjemmesiden . Webhallen sender normalt de bestilte varer inden for 24 timer (hvis de findes på vores postordrelager). det er jo direkte løgn
--
#45
EQuiNoX
Junior Nørd
31-01-2014 14:04

Rapporter til Admin
#44 ved du hvad ordet normalt betyder? der kan være travle perioder hvor dette ikke kan lade sig gøre, der gik ca. 32 timer før din vare blev udtaget til pakning, fordi din bestilling landede hos os kl 23.37 om natten. er ked af at sige at lageret ikke er der om natten ;)
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#46
EQuiNoX
Junior Nørd
31-01-2014 14:07

Rapporter til Admin
#43 kan kun sige at der ingen mail adresse stod på din ordre da jeg slog den op, ergo kunne der ikke sendes nogen mail.
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#47
Perfod
Ultra Supporter
31-01-2014 14:15

Rapporter til Admin
ændre ikke på at mine vare ikke er afsendt efter 2 dage .
--
#48
Perfod
Ultra Supporter
31-01-2014 14:16

Rapporter til Admin
og det har bare været sådanne hver gang man har bestilt noget , så det er jo ikke første gang .. kigge du mine ordre igennem via mit telefon nummer kan du sikkert se 2-4 annuleret ordre på grund af for lang leveringstid.
--
#49
Perfod
Ultra Supporter
31-01-2014 14:18

Rapporter til Admin
Har afbestilt ordren hos jer og nu har i fandemer ændret min status til afsendt ,, hvad sker der lige for jer. Jeg nægter modtagelse når den dukker op ,, i kan da ikke bare sende min ordre til mig efter jeg har annuleret den ,, det er godt nok ringe
--
#50
EQuiNoX
Junior Nørd
31-01-2014 14:28

Rapporter til Admin
#49 slap nu af ..Nu må du være en kende realistisk, det er jo ikke sådan at fordi du trykker på en knap så sendes der et trådløst signal til den medarbejder som står med din vare i hånden og pakker den ned i en kasse og sætte label på at den er afbestilt. #48 når jeg slår dit nummer op er der en afbestilt vare, hvor du har givet som grund du hellere vil have et andet grafik kort, herefter har du så bestilt et andet grafikkort, som er blevet sendt til dig
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#51
Perfod
Ultra Supporter
31-01-2014 14:40

Rapporter til Admin
om min sidste ordre , den har i sendt til mig korrekt... på trods af den er afbestilt , altså en bug i jeres system
--
#52
EQuiNoX
Junior Nørd
31-01-2014 14:47

Rapporter til Admin
#51 vi kan stadig ikke stoppe en levering der er ved at blive pakket, det er ikke muligt.
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#53
Trixanity
Superbruger
31-01-2014 15:14

Rapporter til Admin
Jeg må erklære mig enig med #42. Der er ingen grund til at skabe sig på et forum på den måde der.
--

Opret svar til indlægget: Webhallen Telefonnummer

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE