#3
Med al sandsynlighed betalte han et firma/brugte en bot for at give ham nok reviews til at han var synlig på app store (
http://www.bluecloudsolutions.com[...] ).
Derefter var det en blanding af held og at han spil ramte det rigtige sted på aksen mellem udfordrende og simpel spilmekanik.
#0
Det er svært at tjene penge på apps i en grad så du kan leve af det.
Når du har udviklet dit koncept, lavet et gennemtænkt design og implementeret begge ting på en eller flere platforme samt evt. en backend, så kommer det hårde arbejde med at overbevise folk om at de skal bruge den.
Hvis det så endeligt sker at din app bliver populær, så skal du sørge for at evt. serverside komponenter kan skalere nok til at følge med den øgede trafik, hvilket er en yderligere omkostning, ud over hvad du måtte have brugt af udviklingstimer og udgift til marketing.
--
Reality is the original Rorschach.
"bump" = lukket tråd
http://www.google.com[...] &http://www.googleguide.com[...]