Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Ingen pakke i pakkeboks? - PostDK R.I.P

Af Semi Supporter Gudui | 28-11-2015 19:05 | 7621 visninger | 50 svar, hop til seneste
Hej HOL. Jeg bestilte en pakke fra coolshop i går - en parfume til 600 kr. I dag klokken 13:30 fik jeg så en besked om, at pakken skulle være i en pakkeboks. Jeg tager så hen til pakkeboksen og der var ingen pakke - jeg ringer naturligvis til postdk med det samme, men de kan ikke sige andet end at på mandag, starter deres "efterforskning" og hvis jeg vil have min pakke hurtigt, vil det være smartest at bestille en ny pakke.. Problemet er bare, at det som jeg købte var på tilbud netop i går - så det ville være rimelig fucking dumt, at bestille en ny pakke.. Andre der har oplevet lignende med Post Dk?
--
I don't care.
#1
gram
Monsterbruger
28-11-2015 19:13

Rapporter til Admin
Kunne forestille mig der har været gang i den her efter Black Friday. Plejer aldrig at have problemer når jeg bruger Post Danmark
--
#2
NitroBlast
Guru
28-11-2015 19:23

Rapporter til Admin
Skal det forståes sådan, at du havde fået koder til at kunne åbne en pakkeboks, men boksen var tom, da du åbnede den?
--
http://xlinx.dk[...] i7 2600K, 16GB PC3-12800, GA-X68XP-UD4 R1, GTX 560Ti HAWK, 250GB 840 EVO
#3
Nsoz
Monsterbruger
28-11-2015 19:23

Rapporter til Admin
PostDK forventer at få 70-80.000 pakker mere igennem systemet end normalt på grund af Black Friday. Vent til mandag og lad dem kigge på sagen. Fejl kan ske, de er også kun mennesker.
--
#4
Ninja777
Elitebruger
28-11-2015 19:28

Rapporter til Admin
Den kan umuligt være nået at komme på under 1 dag! Is på, og vent et par dage. :)
--
#5
Activity
Semi Nørd
28-11-2015 19:33

Rapporter til Admin
tvivler også på det er ankommet allerede. Har selv bestilt en parfume ved dem, og kan kun den er sendt, ej fået den endnu. :D
--
Silverstone RVZ01 -> i7 6700, 16GB DDR4, GTX 980 Ti 6GB, 256GB M.2 SSD
#6
Gudui
Semi Supporter
28-11-2015 19:44

Rapporter til Admin
Den skulle være ankommet. Har modtaget pinkoder m.v. og de sendte mig adressen til pakkeboksen. De skrev i hvert fald til mig, at den var ankommet.
--
I don't care.
#7
Gudui
Semi Supporter
28-11-2015 19:47

Rapporter til Admin
Pakken står nu som hentet.. http://imgur.com[...] Kan de påstå, at jeg har hentet pakken - jeg gik jo hen og tastede pinkoder m.v. også åbnede der en tom pakkeboks..
--
I don't care.
#8
MalloDK
Elitebruger
28-11-2015 19:48

Rapporter til Admin
jf. købeloven er pakken jo heldigvis forretningens(CoolShop's) ansvar indtil den er dig fysisk i hænde, så det værste der kan ske er, at du skal refunderes. Det er simpelthen sket så irriterende mange gange i tidens løb at post danmark fucker op, at jeg også selv er begyndt at benytte andre, sommetider dyrerer alternativer, UPS, BRING, GLS, osv. Håber da de finder din pakke, for det er fandeme irriterende når det sker :/
--
Carpe Diem.
#9
Klump
Gigabruger
28-11-2015 19:51

Rapporter til Admin
Jeg har prøvet at PostDK allokerede mig den forkerte boks i forhold til hvor min pakke lå.. Der er ikke andet at gøre end at vente til Mandag.
--
#10
michaelp
Elite Supporter
28-11-2015 19:53

Rapporter til Admin
#7 Husk der er kamera overvågning på i de fleste pakkeshop's. Så de kan hurtigt se om du er gået derfra med indholdet.
--
#11
palle
Gæst
28-11-2015 19:59

Rapporter til Admin
Hvornår reserverer de en boks? Før eller efter, postmanden står ved boksen?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#12
Gudui
Semi Supporter
28-11-2015 20:08

Rapporter til Admin
#9 Den tanke har jeg også tænkt. Normalt henter jeg pakker ved Kvickly, da det er den nærmeste pakkeboks, men denne gang var det ved Fakta. Kan være det var en fejl, fra en stresset chauffør, men jeg ved det endnu ikke.
--
I don't care.
#13
Gudui
Semi Supporter
28-11-2015 20:18

Rapporter til Admin
Har desuden forsøgt at skrive til dem, ved deres kontakt formular, men kan ikke komme igennem. Nogen der har en kontakt mail til postdk?
--
I don't care.
#14
Jegergrim
Super Supporter
28-11-2015 20:30

Rapporter til Admin
Heldigvis som tidligere nævnt er der kamera overvågning, og i værste tilfælde får du dine penge tilbage. Har dog selv oplevet at få "hente pakken..." SMS, selvom min pakke ikke var ankommet på posthuset - dog ikke på pakkeboks
--
Dont delay, be evil today!
#15
NitroBlast
Guru
28-11-2015 20:53

Rapporter til Admin
Hehe.. Den postarbejder der kommer hjem med din CoolShop pakke og forventer et fedt spil får sig en lang næse.. Som han så kan sniffe parfumen med ;-) Lad PostDK opklare sagen - det plejer de at være ret gode til.
--
http://xlinx.dk[...] i7 2600K, 16GB PC3-12800, GA-X68XP-UD4 R1, GTX 560Ti HAWK, 250GB 840 EVO
#16
Clegg
Mega Supporter
28-11-2015 21:19

Rapporter til Admin
Jeg har prøvet det samme. Fik følgende forklaring. Årsagen var at postmanden havde åbnet lågen for at lligge pakken ind, og kom ved et uheld til at lukke den igen inden pakken var lagt ind. Herefter kan han iikke åbne lågen igen.
--
#17
Gudui
Semi Supporter
28-11-2015 21:20

Rapporter til Admin
#15 Parfumen koster normalt 900 kr, så noget kan han da bruge den til ;-)
--
I don't care.
#18
xPhilip1997x
Maxibruger
28-11-2015 21:49

Rapporter til Admin
Kan kun sige at du må vente tålmodigt, har prøvet noget lignende flere gange, desværre. Post Danmark kan sgu ikke finde ud af en skid :/
--
"The most important thing in life is to always be yourself. Unless you can be Batman, in which case, always be Batman."
#19
Kussæ!
Supporter Aspirant
28-11-2015 22:06

Rapporter til Admin
#18 For de er det eneste firma der laver fejl, ikke? TT: Slå koldt vand i blodet, og vent til mandag. Der er vel alligevel ikke noget du kan gøre, inden?
--
#20
Trixanity
Super Supporter
28-11-2015 22:10

Rapporter til Admin
Ja, jeg skulle have fået en støvsuger ind af døren i dag. "forsøgt leveret". Yeah right. Jeg var hjemme på det tidspunkt. Sådan noget er virkelig trættende. På den ene side så har jeg ikke betalt ekstra for leveringen pga produktets pris, men på den anden: når man ikke har bil, så er det sgu irriterende at skulle forsøge at få store pakker om bag på cyklen.
--
#21
Dety
Super Nørd
29-11-2015 00:58

Rapporter til Admin
#17 - hvordan ser man på en brun pakke at den har en værdi af 900 kr ?, kræver det ikke røntgen syn?
--
Intel Core i5-2500K 4.2 Ghz, Noctua Nh-D14, MSI Z77A-G45 Gaming, Define S, Samung 850EVO 250gb, R7 260X G.Skill Ripjaws 8Gb 1866
#22
Juleulven
Semi Supporter
29-11-2015 01:11

Rapporter til Admin
har haft en oplevelse hvor oldemor sender en julekalender til os... postbud prøver at aflevere en fredag. intet svar. Derfor lægger han et brev om, at pakken kan afhente i superbrugsen 300m væk. dagen efter tager vi derned og ak ingen pakke. Dette forsøger vi så forgæves 2 gange til. efter ca. 4 dage finder jeg, at pakken ligger i en kiwi butik ca. 35km væk. Talte med Eposthuset og de ville under INGEN omstændigheder omdirregere pakken uden, at jeg selv betalte 50,- jeg har kørt en klagesag via trafikstyrelsen på dem men har (ad hensyn til min datter og hendes oldemor) valgt, at hente pakken .... grundlæggende ender det med, at koste 100,- at sende en standard pakkekalender ...
--
#23
cJoey
Elitebruger
29-11-2015 01:13

Rapporter til Admin
Så skal I næsten prøve at få leveret noget med VNL: De afhenter pakken torsdag. Fredag: Ingenting Mandag: Firmaet jeg har handlet hos ringer og siger at én af varerne er gået i stykker. Jeg beder om at få pakken alligevel, hvor de refunderer den ene varer fordi jeg virkelig skal bruge resten. Tirsdag: De kommer mens jeg er i vaskekælderen og jeg ringer for at aftale at de kommer med den i morgen i stedet for. Onsdag: T&T siger at leveringen af pakken er udskudt til næste hverdag. Torsdag: T&T siger at leveringen af pakken er udskudt til næste hverdag. Jeg ringer og spørger hvorfor. Det ved de ikke, men de lover at komme fredag. Fredag: T&T siger at leveringen af pakken er udskudt til næste hverdag Nu er jeg spændt på hvornår de har lyst til at levere pakken. Jeg har mest lyst til at afbestille lortet igen.
--
#24
php
Monsterbruger
29-11-2015 01:45

Rapporter til Admin
De er lidt sjove post dk , jeg fik en sms om en pakke fra power men den jeg fik var fra av experten.
--
#25
Plis
Maxibruger
29-11-2015 02:03

Rapporter til Admin
Og så kommer alle oplevelserne...hvorfor er vi blevet et samfund af små kritiske curlingunger, der vil have alt med det samme og sker der en fejl, er firmaet latterligt og alle andre kommer og fortæller deres latterlige historier? Verden ville være SÅ meget bedre hvis folk bare tog det lidt mere roligt og eftertænksom...
--
#26
palle
Gæst
29-11-2015 02:26

Rapporter til Admin
Kedeligt internet, hvis man ikke må dele sine oplevelser med andre.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#27
Wifebeater666
Junior Nørd
29-11-2015 11:55

Rapporter til Admin
Post danmark pakker der forsvinder ? Ork' det har jeg prøvet flere gange før, har også haft et brev der aldrig kom frem. De to pakker endte post danmark med at skulle erstatte da de var forsvundet i deres varetægt. Brevet fik jeg aldrig noget for(der var en usb stick i) Har for længst mistet tilliden til det amatør firma. #25 du vrøvler. Der er jo ikk bare kun tale om fejl når pakker og breve "forsvinder" i post dk, de pakker ender jo et sted og det er ikke hos dem de adreseret til. Det er ikke bare en "fejl"
--
Kick Their Ass Steal Their Gas
--
Sidst redigeret 29-11-2015 12:00
#28
Kussæ!
Supporter Aspirant
29-11-2015 12:02

Rapporter til Admin
#27 Hvad er det så, Sherlock? Gu er det da en fejl. Uanset om du mener at det er uacceptabelt, eller ej. Desuden var du vel klar over, inden du fik sendt et USB stick som brev, at du ikke ville få det erstattet, hvis det blev væk? Et underligt eksempel at bringe op...
--
Sidst redigeret 29-11-2015 12:03
#29
LeCramp
Bruger
29-11-2015 12:07

Rapporter til Admin
Jeg var ellers ret imponeret over PostDK igår. Jeg købte et par lamper under Black Friday - og de var klar til afhentning i den lokale Super Brugs lørdag kl 15. De kan godt engang imellem..
--
/LC
#30
Gudui
Semi Supporter
29-11-2015 12:32

Rapporter til Admin
#29 Jeg var også selv imponeret, da jeg selv bestilte pakken fredag eftermiddag og kunne hente lørdag eftermiddag, men jeg blev ikke ligefrem admirabel, da jeg så der ingen pakke var i boksen.
--
I don't care.
#31
Trixanity
Super Supporter
29-11-2015 12:36

Rapporter til Admin
#25 Det har intet med "curlingbørn" at gøre. Hvis man ikke passer sit arbejde, så vil man normalt blive fyret. Post Danmark har det med ikke at udføre sit arbejde ordentligt og deres forretning kører virkelig dårligt, men staten holder hånden over dem, så de bliver holdt kunstigt i live. Vi kan alle lave fejl, men man kan ikke blive ved med at at lave fejl, især ikke de samme fejl, igen og igen, og så forvente at man ser igennem fingrene med det. Sagen kort: de får penge for at yde en service, ofte får de ekstra for en udvidet eller prioriteret service. Sidstnævnte bliver ofte til deres basis service alligevel, så hvad bliver de penge brugt på? For ikke at tale om deres tendens til heller ikke at formå at udføre deres basis service. Tænk hvis man var frequent flyer, bookede første klasses billetter hver gang samt at man smed ekstra penge i hver gang for at tilkøbe en garanteret vinduesplads og man alligevel altid endte med at sidde i en midterplads i economy class. Det er sådan det er med et firma som Post Danmark.
--
Sidst redigeret 29-11-2015 12:37
#32
t3Mp
Monsterbruger
29-11-2015 12:52

Rapporter til Admin
#31 Du må vist lige komme med nogle konkrete tal på dit postulat: Trixanity: "Post Danmark har det med ikke at udføre sit arbejde ordentligt" Jeg ved at de førhen på deres omdeling af breve lå ret højt i rettidig omdeling af dem (>96%). Generalt er det min opfattelse at det er begrænset hvor mange breve/pakker der forsvinder hos postdanmark. At de ikke kan få overskud i deres nuværende forretning, mener jeg også har noget at gøre med at de skal levere post/pakker til alle i DK 6 dage om ugen. Bring skulle også omdele breve i DK, men de kunne heller ikke få et overskud udaf det, så det er de holdt med igen. Deres priser på omdeling af pakker har længe været høj (synes jeg) og det er vel først i de senere år der "endelig" er kommet ordentlig konkurrence på det område.
--

--
Sidst redigeret 29-11-2015 12:54
#33
Wifebeater666
Junior Nørd
29-11-2015 13:00

Rapporter til Admin
#28 Er det underligt at fortælle at 2 pakker og et brev er mistet af post dk ? De to pakker jeg har afleveret til post danmark og som efterfølgende "blev væk" i deres varetægt, tror du virkelig selv at det er en "fejl", som sagt de pakker forsvinder jo ikke bare, de havner jo et sted. Jeg er da ikke i tvivl om at der er nogen der har lange fingre hos post DK, de forsvinder jo når de har dem. Fejl og tyveri er ikke det samme, ja jeg ved godt jeg ikke kan bevise det. Brevet med USB sticken som også "forsvandt ud i den blå luft" i post danmarks hænder var jeg godt klar over ikke blev erstattet ja. Det gør det bare ikke bedre. For sen levering og hvad ved jeg kan jeg acceptere, men det er fandme ikke i orden at kæmpe store pakker med keyboards osv bliver stjålet / kommer ud for en fejl / forsvinder ud i den blå luft - kald det hvad du vil. Jeg køber ikke den der med at det er en "fejl" - der er noget rådenskab i post danmark. Tænk hvis man afleverede en bil til en fragtservice og bilen forsvandt pga en fejl :D
--
Kick Their Ass Steal Their Gas
--
Sidst redigeret 29-11-2015 13:05
#34
Kussæ!
Supporter Aspirant
29-11-2015 13:21

Rapporter til Admin
#33 Satme da heldigt at det står dig frit for, at bruge et fragtfirma, som er hævet over at lave "fejl", hva? ;) Og nej, du kan ikke bevise et eneste af dine postulater, så det ville være fjollet at forsætte denne diskussion, når du hellere vil digte, end komme med faktuelle argumenter.
--
#35
Juleulven
Semi Supporter
29-11-2015 13:24

Rapporter til Admin
#25 jeg syntes du er lidt uretfærdig her og føler mig lidt trådt over tæerne ... ja firmaer begår fejl ja mennesker begår fejl ja mennesker skal acceptere at fejl begås Vi er egentlig ikke uenige.... MEN Når et firma begår fejl så ofte som PostDK gør (og nej jeg har ikke landsdækkende statestikker) men kan bare for mit eget vedkommende sige, at PostDK l mit område laver fejl ved levering ca. 15-20% af gangene så stopper festen ... (har fået ca. 8-10 pakker inden for det sidste år) ... og stiller man sig op i vores lokale afhentningssted så kan der findes daglige eksempler på ting der ikke er okay. Og når man ringer og klager sin nød til PostDanmark får man en 'standard afvisning' og man selv skal betale for, at rette deres fejl så stopper festen... Der sker så det, at det opfordres til, at folk klager deres nød til [email protected] og gør opmærksom på, at der er et problem. Hvis vi alle bare sætter os ned og siger; "uha de begik en fejl det er også synd for dem" så bliver der jo aldrig sat fokus på de fejl der begås og derved kan PostDanmark ikke blive opmærksom på det og rette op og blive et bedre leverandør... Hvis du har købt en tjeneste (eller ens mormor) har købt en tjeneste og firmaet ikke kan levere den tjeneste skal der så ikke klages??
--
#36
palle
Gæst
29-11-2015 13:27

Rapporter til Admin
#34 Post Danmark erkender jo selv, at de har medarbejdere med lange fingre. Google kan hurtigt finde artikler om emnet.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#37
Wifebeater666
Junior Nørd
29-11-2015 13:28

Rapporter til Admin
#34 Du går da helt frenzy over det her :D Jeg bidrager bare til tråden med mine oplevelser af Post danmark. Rolig nu Kussæ :) "du kan ikke bevise et eneste af dine postulater, så det ville være fjollet at forsætte denne diskussio" Øhhh jo det er jo det jeg kan og det jeg har gjort overfor post danmark, ellers ville jeg jo ikke have fået erstattet de to pakker som der forsvandt i deres varetægt. Det er også det jeg har skrevet tidligere i tråden, måske du har overset det.
--
Kick Their Ass Steal Their Gas
--
Sidst redigeret 29-11-2015 13:30
#38
Kussæ!
Supporter Aspirant
29-11-2015 13:28

Rapporter til Admin
#35 Undskyld, men hvor har du det sindsyge tal fra? 15-20%? Hvis du kan finde et bevis på det, æder jeg ydmygt mine ord igen, men hvis ikke vil jeg vove at påstå, at det er en vanvittig overdrivelse.
--
#39
Kussæ!
Supporter Aspirant
29-11-2015 13:32

Rapporter til Admin
#37 Jamen lad os da sige, at du gør det samme ":D" Jeg har da på intet tidspunkt sagt, at to af dine pakker, ikke er blevet væk, har jeg? Jeg siger derimod at du på ingen måde kan bevise at pakkerne bliver stjålet, i stedet for rent faktisk at blive væk... #36 Det er jeg da også overbevist om at de har. Ligesom at jeg er overbevist om at langt de fleste af landets virksomheder enten har, eller har haft, en medarbejder der ikke kunne kende forskel på dig og mit.
--
#40
Wifebeater666
Junior Nørd
29-11-2015 13:38

Rapporter til Admin
#39 Nej men du bander og svovler og siger jeg intet kan bevise og at det er fjollet at fortsætte diskussionen. Også siger du også lige at jeg "digter". Derfor siger jeg ro på kussæ :) Ved ikke lige hvorfor du mener jeg går "frenzy" :D Jeg beskriver stille og roligt mine erfaringer med post dk. Jeg fortæller dig at du tager fejl når du af en eller anden grund siger jeg intet kan bevise. Jeg har fremsendt email med billede dokumentation af mine forsendelses papirere. Det endte med at post dk måtte erkende at mine pakker var "forsvundet" i deres varetægt og de så har givet erstatning. Den største pakke var en K70 der skulle retur til komplett, men den kom aldrig frem. Det er faktisk en ret stor pakke, den forsvinder altså ikke bare ved en "fejl".
--
Kick Their Ass Steal Their Gas
--
Sidst redigeret 29-11-2015 13:40
#41
Trixanity
Super Supporter
29-11-2015 13:39

Rapporter til Admin
#32 nu refererede jeg mere specifikt til at fx omdeling, som koster ekstra, ofte bliver droppet, så man selv kan gå ned og hente pakken, når de engang får sorteret i alle de pakke der kommer tilbage fordi buddet ikke havde lyst til at aflevere pakker i dag. Det er ikke ligesom andre firmaer hvor, hvis de ikke formår at levere, så kommer de igen dagen efter eller forsøger at lave en aftale med dig. Næ. Du har én mulighed for at få hvad du betalte for. Jeg har en mor, der bestiller hundemad (12-14 kg) og har behov for levering til døren grundet slidgigt og ingen bil. Vi måtte droppe Post Danmark. Halvdelen af gangene endte det nede på posthuset alligevel og ofte var det meget forsinket - om det blev leveret til døren eller ej. Til sidst måtte vi vælge og betale ekstra for GLS. Nu kommer det til døren hver gang - for det meste uden forsinkelser. De andre fragtfirmaer er ikke perfekte - langt fra - men de prøver i det mindste at gøre det kunden betalte for.
--
#42
Kussæ!
Supporter Aspirant
29-11-2015 13:43

Rapporter til Admin
#40 Jeg er skam helt med på hvad jeg selv siger, så ingen grund til dit lille resume. Du lader derimod til at have lidt problemer med at læse hvad jeg skriver... "Jeg har da på intet tidspunkt sagt, at to af dine pakker, ikke er blevet væk, har jeg?Jeg siger derimod at du på ingen måde kan bevise at pakkerne bliver stjålet, i stedet for rent faktisk at blive væk..." Og så svarer du stadig med: "Jeg fortæller dig at du tager fejl når du af en eller anden grund siger jeg intet kan bevise. Jeg har fremsendt email med billede dokumentation af mine forsendelses papirere. Det endte med at post dk måtte erkende at mine pakker var "forsvundet" i deres varetægt og de så har givet erstatning."... Vil du lige prøve at læse det igennem, igen? ":D"
--
#43
Wifebeater666
Junior Nørd
29-11-2015 13:45

Rapporter til Admin
#39 Du siger jeg ikke kan bevise mine pakker er stjålet af post danmark, det er nøjgtig det samme jeg selv har skrevet at jeg ikke kan - så er din pointe - at gentage hvad jeg siger ? Bagefter svarer du ang #36's hentydning til at post dk har lange fingre"Det er jeg da også overbevist om at de har" Så pointet er igen at gentage det som jeg tror - men at få det til at lyde som om du er uening. Du er lidt forvirende, men samtidig sjovt at læse. God søndag :)
--
Kick Their Ass Steal Their Gas
#44
Wifebeater666
Junior Nørd
29-11-2015 13:47

Rapporter til Admin
#42 Jeg har skam prøvet og giver dig fuldstændig ret i "Du lader derimod til at have lidt problemer med at læse hvad jeg skriver.."
--
Kick Their Ass Steal Their Gas
#45
Kussæ!
Supporter Aspirant
29-11-2015 13:48

Rapporter til Admin
#44 www.vuc.dk[...] måske de kan hjælpe dig.
--
#46
Wifebeater666
Junior Nørd
29-11-2015 13:49

Rapporter til Admin
#45 Ja jeg skal ha noget ekstra undervisning for at kunne finde hoved og hale i dine indlæg - ingen tvivl ! :D Kan du ikke sende mig noget materiale via post danmark som jeg kan læse i ? HUSK track and trace ! :D
--
Kick Their Ass Steal Their Gas
--
Sidst redigeret 29-11-2015 13:52
#47
Plis
Maxibruger
29-11-2015 13:57

Rapporter til Admin
#31+33+ evt andre. Jeg er bestyrer af en butik der har udlevering fra PostDanmark, bring og GLS. Vi har trods en del tusinde pakker om året meget sjældent problemer med nogle firmaer. Der bliver ofte skrevet herinde og brokket sig andre steder over specielt PostDanmark. Selvfølgelig sker der fejl og det ER pisse irriterende, men tonen løber altid løbsk som om det er direkte personligt....det tror jeg nu ikke det er. Der er også personale der laver fejl, stjæler osv. Hos GLS og de andre firmaer. Men det er netop det med at staten har del i PostDanmark der gør at folk går fuldstændig amokløb netop dette firma. PostDanmark er så det eneste der har forsyningspligt i HELE Danmark hvor andre firmaer faktisk ikke behøver t besøge samtlige grusvejen i landet. Det er nok også den del der afspejler sig i priserne. Dog vil jeg også sige, at små pakker der vejer er billigere med GLS og større pakker der ikke er så tunge er billigere med postdanmark. Sendte en skærm lige under 10 kg. Som var billigere med postdk. Jeg møder en del medarbejder fra alle disse firmaer hver dag, og tro mig de bliver presset. Lige præcis spm mange andre brancher i dette land. Den person der havde oplevet 8 fejl i hans område må være svært uheldig. Men at dømme et firma på deres leveringsevne på landsplan er vel mere korrekt end fordi du har en central hos dig der ikke fungerer. Tager vi på landsplan er der altså MEGET høje rettiddig leveringsprocenter og ganske få fejl, tyverier eller hvad du nu vil kalde det. Igen, jeg synes disse had debatter om diverse firmaer og måden at havde dem ned på siger mere om vedkommende end om firmaet.og ja, jeg mener vi lever i en verden fuld af egoistiske fjolser der elsker at hyle i kor.
--
#48
Juleulven
Semi Supporter
29-11-2015 15:13

Rapporter til Admin
#38 nu skriver jeg, 'for mit eget vedkommende'... Jeg gør altså opmærksom på, at jeg har et generelt HAMMER frustrerende problem i mit område... men når jeg taler med en del i min omgangskreds er det noget der sker ffv. tit. #47 Jeg har generelt faktisk kun positive oplevelser i de butikker hvor jeg kommer og henter mine pakker. De gør et hammer stort stykke arbejde men de er til tider underlagt andre menneskers arbejde ... og hvis de ikke gør et særlig godt stykke arbejde så bliver de underlagt frustrationer... Det er desværre ofte budbringeren der får 'balladen' og det er ikke altid retfærdigt... Og ja der er mange 'hylekor' men jeg syntes satme også der er mange ting der ikke er okay... f.eks hvordan en Kommune kan være over 450 dage om, at skifte nogle pærer på en forboldbanes lysanlæg ... eller hvorfor en arbejdsskade på en skulder skal tage 18 måneder, at få udredt og ens kone bliver fyret for, at passe sit arbejde og mange andre latterlige eksempler. MEN det er vidst en helt anden snak der ikke skal blandes mere end højst nødvendigt ind i dette 'specifikke' kor :-) nu vil jeg sætte mig og læse po til min MCSA'er i stedet og drikke en kold øl ... God weekend alle.
--
#49
Qvistish
Gigabruger
29-11-2015 15:26

Rapporter til Admin
Cyklede i dag samlet en time for at hente en pakke, som stod klar til afhentning i følge sedlen i postkassen. Posthuset havde åbent gennem kundeservice, men pakken var ikke kommet -.- Jeg må afsted igen i morgen.
--
#50
ViktorB
Maxibruger
29-11-2015 18:35

Rapporter til Admin
Forsendelsen er blevet forsinket Jeg venter for at hente mit GTX970 men... POST DANMARK :) Har dog aldrig haft problemer før.
--

Opret svar til indlægget: Ingen pakke i pakkeboks? - PostDK R.I.P

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE