Spørg Spies, Tjæreborg eller hvem du nu skal flyve med!! Vi kan ikke svare kvalificeret på dit gæt!
Eller hvad er spørgsmålet?
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!!
Se profil for specs
De fleste selskaber har en grænse på 10.000 mAh
--
Grænsen hedder vist 100 Wh for de fleste selskaber, men du kan læse det enkelte selskabs bestemmelser.
--
#0 har tit haft en med på 20.000 og en på 13.000 samtidig - det har jeg aldrig haft problemer med.
--
Du må nok godt have den med... men 50.000mAh? Skal du 6 gange rundt om jorden?
Dertil kommer min tvivl på produktet. Jeg har 2 gange prøvet at købe motherfucker powerbanks på eBay og en enkelt på Amazon. Begge er enten døde eller har ikke holdt til mere end 3 opladninger af en mobil. Det er sådan en omgang Kina kopibras det lort.
I stedet for at købe en mega powerbank, så køb en GOD en i stedet, fra et anerkendt mærke som fx Anker.
--
- Indsæt signatur -
#5 Kan tilslutte mig Anker!
Har selv 2 af deres 10.000 og en 5.000. De er ikke voldsomt dyre, men de koster selvfølgelig mere end Kinabras. Nu har jeg vel haft ca. 7-10 forskellige mærker og måske i alt 30+ powerbanks (en del små på 2.500, mange solgt videre eller givet til venner..) og Anker er LANGT at foretrække efter min mening :D. Plus størrelsen er ok for 10 eller 5.000 :)
--
Den øverste linje i beskrivelsen siger: "TSA are not Approved for Airline Travel/external battery charger", men min erfaring siger mig også at reglerne kommer an på selskabet. Jeg har rejst med de større udgaver fra Anker med +24.000 mAh uden problemer i EU, men powerbanks generelt måtte ikke være i bagagen i Thailand f.eks. Så lav lidt research ved selskabet du skal flyve med.
--
Core I7-4770K, 3,5 GHz
32 GB 1600 MHz CL8 Crucial Ballistix
EVGA GTX 780 ACX Superclocked
ASUS Maximus VI Hero, ROG, EVGA SuperNOVA 850 G2
Det er lidt noget bras folk kan have sådanne med, hvis de overopheder (trods alt en risiko der er relativt højt for kina mærker), du har nada chance for at slukke dem hvis der går ild i dem (en brandslukker kan ikke slukke en brand i et litium batteri), goodbye fly med mindre der kan landes i en aller helvedes fart (vi snakker få minutter).
Hvis man ser på de forskellige blogs/video blogs fra piloter, den ting de frygter _allermest_ er brand indenbords (i litium batterier), det kan være game over før der kan gøres noget, de ser det som større risiko end brand i en motor o.lign, det siger altså lidt.
--
#8 Egentlig en super god pointe!! Jeg har selv haft en 13.000 mAh powerbank for 3-4 år siden der gik ild i. Jeg kunne tydeligt se ind gennem USB-porten at der var orange med flammer, og den røg fluks i en spand med vand!
--
#8
Addon, så hellere at man valgte et selvskab der har ordentlig inflight power, en EMPower adapter er ret cheap til bærbare, hvis det ikke er et nyere fly der har 230v direkte.
https://en.wikipedia.org[...]
(Hvis man ikke kan nøjes med USB som de fleste nye fly efterhånden trods alt er ved at have).
--
Sidst redigeret 07-03-2018 14:09