#0 Jo, hvis forhandler ombytter bør du kunne få pengene retur efter et par ombytninger, men når du vælger at få ombyttet hos producenten direkte, er det deres garanti-forhold der gør sig gældende, så jeg vil anbefale dig at kontakte Bilka, og medsende de "beviser" du har fra tidligere ombytninger hos Steelseries, og sige at du gerne vil have dem til at håndtere reklamationen fremadrettet..
--
Retter gerne pins - Har du spørgsmål om reklamationsret eller andet relateret til forhandler/producent?
Hvis du havde kørt RMA igennem Bilka, jo.
Men ikke når du kører det igennem Steelseries selv. Du har din reklamationsret, men den aftale er gældende mellem dig og sælger, ikke mellem dig og forhandler.
Find dog din Bilka kvittering frem og henvend dig i Bilka, fra min tid i RMA afdelingen mindes jeg at vi ofte blot tilbød ophævning af køb på muse/tastaturer, med forbehold for at nogle mærker gjaldt anderledes regler. Forhør dig dog i Bilka og hør hvad de kan tilbyde.
--
Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
Jeg prøver at tage den med Bilka.. Tak!
--
Back in my days the video games were more about the game than the video
Bare husk i fremtiden at benytte reklamationsret istedet for limited warranty, det stiller dig typisk bedre og bør være første forsøg. Især under 6 måneder, går du ind under formodnings-reglen hvilket er til din fordel med bevisbyrden. Limited warranty kan man benytte efter de 2 år eller hvis der skulle opstå knas mellem kunde og forhandler.
--
#3
bare husk paa at din mus ikke er den som er pa din kvittering hvorfor bilka er helt i sin ret til at naegte at haandtere den naar de ikke kender til sagen.
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury