Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Steelseries crap mus - RMA

Af Elite Supporter Anomynous | 01-05-2019 10:37 | 535 visninger | 5 svar, hop til seneste
Hej venner.. Jeg købte black friday sidste år en Steelseries Rival 310 i Bilka... Den begyndte indenfor kort tid at dobbeltklikke af sig selv og efter en RMA sag gennem Steelseries fik jeg en ny. Det har jeg gjort to gange, altså er det min 3. Rival 310 jeg kører på nu og lo and behold den er sørme også begyndt at gøre det.... Der må være grænser for hvor mange gange de kan ombytte musen kontra at give mig pengene retur. Jeg ønsker mest af alt at købe en anden mus af et andet mærke da de her tydeligvis er bygget af lort. Siger dansk handelslov ikke at man ved 3. gang med samme fejl kan kræve at få pengene retur? Gælder det også når RMA er kørt igennem steelseries.com?
--
Back in my days the video games were more about the game than the video
#1
BabaMac
Giga Nørd
01-05-2019 10:44

Rapporter til Admin
#0 Jo, hvis forhandler ombytter bør du kunne få pengene retur efter et par ombytninger, men når du vælger at få ombyttet hos producenten direkte, er det deres garanti-forhold der gør sig gældende, så jeg vil anbefale dig at kontakte Bilka, og medsende de "beviser" du har fra tidligere ombytninger hos Steelseries, og sige at du gerne vil have dem til at håndtere reklamationen fremadrettet..
--
Retter gerne pins - Har du spørgsmål om reklamationsret eller andet relateret til forhandler/producent?
#2
Azakiel
Skribent
01-05-2019 10:46

Rapporter til Admin
Hvis du havde kørt RMA igennem Bilka, jo. Men ikke når du kører det igennem Steelseries selv. Du har din reklamationsret, men den aftale er gældende mellem dig og sælger, ikke mellem dig og forhandler. Find dog din Bilka kvittering frem og henvend dig i Bilka, fra min tid i RMA afdelingen mindes jeg at vi ofte blot tilbød ophævning af køb på muse/tastaturer, med forbehold for at nogle mærker gjaldt anderledes regler. Forhør dig dog i Bilka og hør hvad de kan tilbyde.
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#3
Anomynous
Elite Supporter
01-05-2019 11:14

Rapporter til Admin
Jeg prøver at tage den med Bilka.. Tak!
--
Back in my days the video games were more about the game than the video
#4
Akasut
Elite Nørd
01-05-2019 11:33

Rapporter til Admin
Bare husk i fremtiden at benytte reklamationsret istedet for limited warranty, det stiller dig typisk bedre og bør være første forsøg. Især under 6 måneder, går du ind under formodnings-reglen hvilket er til din fordel med bevisbyrden. Limited warranty kan man benytte efter de 2 år eller hvis der skulle opstå knas mellem kunde og forhandler.
--
#5
Sven Bent
Nørd
01-05-2019 16:57

Rapporter til Admin
#3 bare husk paa at din mus ikke er den som er pa din kvittering hvorfor bilka er helt i sin ret til at naegte at haandtere den naar de ikke kender til sagen.
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury

Opret svar til indlægget: Steelseries crap mus - RMA

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE