DustinHome skal så vidt jeg ved bare dække omkostninger i forhold til transport, eller lade varen undersøges på adressen afhængig af hvad de vælger.
https://www.forbrug.dk[...]
--
Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
Har fundet ud af jeg ikke har original emballage til at sende TV'et i. Dette har jeg forelagt Dustinhome, men medarbejderen siger at det er fuldstændig lige meget om jeg sender TV'et i noget emballage, da det alligevel er mig selv der har ansvaret for TV'et under transporten.
Kan det virkelig være rigtigt at de helt kan fralægge sig alt ansvar?
--
Acer Aspire 3 - Ryzen 3500u (4c/8t Vega 8) | 2x4 gb 2400 MHz DDR4 | 256 GB M.2 Nvme SSD
#2: At du har smidt emballagen ud kan jo ikke ligefrem være Dustin Home's problem. Du må jo så ud og finde noget stift pap og evt. noget flamingo, og få det pakket godt ind. Hvad der efterfølgende sker efter reparation er så service værkstedets problem. Det med gratis returlabel om hvem der har ansvar, kan jeg dog ikke svare på. Det er vist et spørgsmål til HOL.dk 'ekspertpanel' :D
--
#2
Øh ja. Hvordan er det rimeligt at butikken skal hæfte for eventuelle transportskader, på en vare som er emballeret af kunden?
--
Mumble server - sapien.dk:64738
#4
Hvis du forlanger, at varen er pakket ind på en bestemt måde, fx i formstøbt plast, må du sende emballagen til kunden. Du kan ikke
forlange, at kunden stadig har den originale emballage.
https://www.forbrug.dk[...]
Uden nogen form for beskyttelse, så antager jeg at Bring ikke vil tage produktet med.
--
Acer Aspire 3 - Ryzen 3500u (4c/8t Vega 8) | 2x4 gb 2400 MHz DDR4 | 256 GB M.2 Nvme SSD Nvm. Fandt kassen til TV'et. Og Bring kommer og afhenter det hjemme hos mig.
--
Acer Aspire 3 - Ryzen 3500u (4c/8t Vega 8) | 2x4 gb 2400 MHz DDR4 | 256 GB M.2 Nvme SSD
#5
Det er ikke det jeg kommenterer på, men kan du uddybe medarbejderen siger at det er fuldstændig lige meget om jeg sender TV'et i noget emballage fra #2?
0% chance for at Bring vil have noget som helst at gøre med et 65" TV uden indpakning, selvom du går ind med det i en pakkeshop, så det kunne da være interessant at vide, hvad der menes her
--
Mumble server - sapien.dk:64738
Servicecentergruppen.dk håndterer garanti reparationer for SONY produkter. MEN! Fordi det er Sony skal det bookes gennem Sony's support.
Når du har fået godkendt sagen, opretter Sony sagen hos Servicecentergruppen, og de kontakter dig for det nærmere forløb. Og de afhenter TV'et hos dig. Med mindre de vurderer det kan fikses på adressen. Ellers henter de og bringer efter nogle dage.
Kontakt Sony på tlf. 3832 2724 og få oprettet din sag. Så tager Sony den med Servicecentergruppen og de skal nok forklare dig forløbet.
Servicecentergruppen henter altid TV når det er over 46 tommer.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 30-07-2020 12:18
#7 Her er ordret hvad med. arb. skrev i mailen til mig: "Vi forlanger ikke at du pakker varen ind på en bestemt måde eller i original emballagen - du er velkommen til at sende varen på den måde du
ønsker - da varen bliver transporteret på dit ansvar.Vi vil derfor anbefale at du pakker varen ind forsvarligt inden den bliver transporteret med Bring. "
Havde linket til #1 i mailen til Dustinnhome, hvori jeg skrev at man ikke kan forlange at køber stadig har original emballage. Og fik så ovenstående svar.
--
Acer Aspire 3 - Ryzen 3500u (4c/8t Vega 8) | 2x4 gb 2400 MHz DDR4 | 256 GB M.2 Nvme SSD
#8 Nu er sagen oprettet hos Dunstinhome og Bring kommer og afhenter TV'et på min adresse. :)
--
Acer Aspire 3 - Ryzen 3500u (4c/8t Vega 8) | 2x4 gb 2400 MHz DDR4 | 256 GB M.2 Nvme SSD
Jeg havde nok gjort som #8, forslog ( HAN ER SÅ FORNUFTIG)
Er du heldig, sender de en reparatør ud til dig og skifter delen i din stue.
Meget nemmere og hurtigere for dig selv.
--
#10 - Bestemt også en fin måde at gøre det på. Omend mit forhold til Bring ikke er så godt. Jeg hader virkelig Bring... Men når man har arbejdet hos Dustin, så lærer man at hade bring mere end de fleste xD
--
- Indsæt signatur -