Er der noget galt med skærmene? Ridser eller lign?
Jeg ville ikke have noget problem med at modtage dem - du har jo fornyet garanti.
--
MB: ASUS Z77 Sabertooth | CPU: i7 2600K | GPU: GTX 970 | RAM: 16GB 1866MHz | CASE: Silencio 550 | SSD: Samsung 840
Hvis skærmene er visuelt i orden, ingen ridser osv, så ser jeg ikke noget problem.
Alternativt skal du vente mange uger på at de får repareret dine skærme. Derfor foretrækker mange den løsning.
Du bevarer jo garanti/reklamationsret osv.
--
Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon.
Niks, det er ikke ok. Men som der bliver nævnt, er alternativet jo at du får repareret din skærm med x ugers ventetid.
Som udgangspunkt - du købte en ny vare, og skal ved reklamation have en ny vare, hvis ikke de kan reparere den inden for rimelig tid eller de 3 gange loven forskriver
--
1% af verdens befolkning ejer 50% af verdens værdier. 20% ejer 94,5%. #gørnoget http://tiny.cc[...] Umiddelbart vil jeg sige at refurbished har den fordel at de må være kvalitetskontrolleret manuelt.
--
Graphite 600T, P67 Deluxe, 2500K, Noctua NH-U12P SE2, Hyper-X 8GB, Seasonic X-750, GTX670 4GB, 840 Pro, P2414H, Win8.1
Nu står der jo ikke noget om hvorvidt skærmene som blev ombyttet var nye eller brugte.
Hvis du får et produkt som på alle måder er sidestillet med et nyt, kan jeg ikke se hvad problemet er. Som det allerede er nævnt, er det jo bedre service, end at du skal vente på en reparation.
--
Consider it as a free bump