Hey
Efter mit tv ligepludselig ikke ville vise noget billed har jeg haft det til reparation. Jeg købte det i januar i år, igennem en netbutik der hedder (hed) vivashopping. Den er lukket, og derfor er det sendt ind igennem expert..
Men altså - det er inde hos LG nu. Det har det været i mere end 25 arbjedsdag (over en måned) og gentagende gange har jeg været nede i expert og rykke for reparationen.
Kan de virkelig tillade sig at have det inde så længe? Da jeg sendte det ind sagde ekspedienten at der maks ville gå 10 arbejdsdag.. og denne frist er altså mere end overskredet!
Hver gang jeg henvender mig siger de 'Jeg kan ikke se andet end det er til reparation'. En af gangende lovede ekspedienten dog at sende en rykker til LG.. da jeg kom en uge efter kunne han hverken huske det, samt han intet svar havde fået (klovn).
Hvad gør jeg? Jeg ved godt det er LG's skyld og ikke experts.. men hvordan skal jeg forholde mig til dette?
På forhånd tak!
--
//Slapy
Vision NoteNB - CPU T8300 > 4gb ram > 250 Gb HDD > GeForce 8600m GT 512mb > Og det fede ved den.. Den ER bærbar! ;)