Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hjemmebiograf \ TV / Fladskærme
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Problemer med wifi connection/smart tv app på Phil...

Af Ny på siden Sunemon | 16-02-2016 19:37 | 1040 visninger | 2 svar, hop til seneste
Jeg har et lille irritationsmoment hvad angår mit Philips 55" 55PFT6550 Full HD Android LED TV som er ½ år gammel. Mit TV skal stå i 5 minutters tid før man kan åbne smart TV appen. Indtil da har man kun adgang til en demo af smart tv (hvor man intet kan) Højst sandsynligt fordi den ikke er logget på vores trådløse internet. Signalet når den er logget på fejler intet, superhurtigt ligesom det er i hele hytten. Signalet bliver kastet rundt gennem flere wifi repeaters. Nogen der kender til problematikken? Eller har et bud på hvor problemet ligger?
--
#1
Azakiel
Skribent
16-02-2016 19:39

Rapporter til Admin
Har det altid været et problem?
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#2
Jacob [5260 Od.S]
Ultra Supporter
16-02-2016 20:45

Rapporter til Admin
Jeg ville starte med at udelukke at det skyldes at fjernsynet skal gennem et utal af repeaters . Hvis det er et generelt problem med modellen kan det være der er lavet en firmwareupdate som fikser problemet.
--
Google først, spørg bagefter. Man skal ikke græde over spist bacon.

Opret svar til indlægget: Problemer med wifi connection/smart tv app på Phil...

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE