Ms er latency. Så 0 = ingen forsinkelse = bedste scenarie.
--
16gb DDR4 3600Mhz, RTX 3070, 5600x, SF750 plat, B550i Strix, Kraken Z63.
0 ms skal man være selve serveren og det kan man ikke da det er umuligt.
Din ping er helt OK ingen grund til bekymring...
--
- SezteC
#2 Det er da muligt, du laver bare et bot game. Nu var spørgsmålet dog omkring Ms og ikke server ping.
Fps, det ved vi jo efterhånden alle hvad er. Frames pr/sekund.
I grove træk, har du 700fps, men en 120hz skærm, så har din skærm 700 billeder at vælge i mellem, hvor de nyeste så vil blive benyttet.
Her kommer Ms så ind i billedet, det er tiden mellem billeder. Så fra det billede der bliver valgt til du ser det, vil der være en forsinkelse.
Der er 1000ms på ét sekund, så med 250fps vil der altså være 4ms.
Det er altså en del af kæden for input lag, som mange havde problemer med i early days CS2.
Kan din maskine feks kun smide 90fps, så er de 11ms latency, sammen med dit systems og mus/tastaturs latency, så får du måske 40-80 fra din pc/skærm yderligere, sammenlagt ender du næsten på 100ms eller 1/10 sekund, det er noget mange gamere vil kunne mærke
Specielt i spil der omhandler reaktionstider, så er det et giga handikap at man lige har 1/10 sekunds forsinkelse på alt man laver.
Måske er det lidt simplificeret, men jeg orker ikke lige at gennemgå flere timers youtube på skrift.
--
16gb DDR4 3600Mhz, RTX 3070, 5600x, SF750 plat, B550i Strix, Kraken Z63.
ms betyder millisekunder, og der er mange ting som bliver målt i millisekunder i CS2.
Ping og latency bliver målt i millisekunder. Latency er antal millisekunder mellem server og tilbage. ping er antal millisekunder fra din maskine til server.
Tillæg til #2, så er der også nogen der siger, at der er millisekunder forsinkelse mellem vores hjerne og øjne. Ved ikke om der er forsket på området.
--