Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

er shg noget lort

Af Monsterbruger Whisper | 01-06-2005 16:36 | 2127 visninger | 65 svar, hop til seneste
kan i fortal mig det for jeg sys de er rigtgi godt sten af købe ting osv?? for har få af vider af en af min venner af det er noget lort osv og han har sendt nogen links noget i kende til? eller kan det pass? http://quake3.dk[...] http://quake3.dk[...] http://quake3.dk[...] nogen så kan forstår det her
--
>> jeg er ordblind << | 2500XP@3200XP | 1024 ram | 20/40GB HD | GFX 9600XT 256 ram |
#1
Whisper
Monsterbruger
01-06-2005 16:37

Rapporter til Admin
http://www.dailyrush.dk[...]
--
>> jeg er ordblind << | 2500XP@3200XP | 1024 ram | 20/40GB HD | GFX 9600XT 256 ram |
#2
ledderlappan
Elite Supporter
01-06-2005 16:42

Rapporter til Admin
Jeg har købt 90% af mit hardware hos shg.dk og har aldrig haft problemer. Der vil altid være personer som har haft en uheldig oplevelse med en given forhandler -det kan ikke undgås.
--
"This is my boot, it will fit up your ass with the right amount of force" [[email protected]][Shuttle SB75G2][1024MB PC3500][MSI X800 PRO]
#3
MadsJ
Elite Supporter
01-06-2005 16:44

Rapporter til Admin
Jeg har også kun positiv erfaring med SHG. Det gælder både ved salg, RMA og 14 dages fortrydelsesret.
--
Potensforlængeren: Barton 3200+|ABIT AN-7|2 x 512 MB Corsair TwinX PC3200|POV GF6800 GT|80 + 120 GB Seagate 7200.7|Creative USB Audigy 2 NX|TT Shark Silver|Aspire 500 W.
#4
GOOOD
Ultra Supporter
01-06-2005 16:45

Rapporter til Admin
hmm den første sag du linker til, virker det som om personen ikke selv ved hvad der er defekt, og derfor sender noget der faktisk ikke er defekt. Så der har SHG vel næsten ret til at kræve testgebyr osv. Sidste sag virker som om den ikke er afsluttet. de har igen ikke fundet nogen fejl på bundkortet, men det har de på cpu'en og derfor sendt den til reperation... ? MEn jeg har selv haft en dårlig oplevelse med SHG, hvor jeg skulle vente mere end 1 måned på at få et nyt bundkort, efter at have modtaget et defekt bundkort. Men har så yderlig igen prøvet at modtage et defekt bundkort, sendte det til reperation og fik næsten med det samme et nyt.
--
http://www.goood.dk[...] Intel Pentium 4 NW-C [email protected], ASUS P4C800 Deluxe, 2*256 Kingston HyperX PC3200, Creative Audigy 2, Ati Radeon 9800 @ PRO 256 MB.
#5
Whisper
Monsterbruger
01-06-2005 16:47

Rapporter til Admin
alt mit er også fra shg jeg købe kun fra shg af
--
>> jeg er ordblind << | 2500XP@3200XP | 1024 ram | 20/40GB HD | GFX 9600XT 256 ram |
#6
Whisper
Monsterbruger
01-06-2005 16:48

Rapporter til Admin
jeg ved ikke så meget om det links der nogen jeg fik af min venner.. for han tror shg er lort og pis
--
>> jeg er ordblind << | 2500XP@3200XP | 1024 ram | 20/40GB HD | GFX 9600XT 256 ram |
#7
Myggen
Junior Supporter
01-06-2005 16:50

Rapporter til Admin
Har heller ik aldrig problemer hos dem.. Købte på et tidspunkt et MSI bundbræt som mit setup ikke ville køre med, så sendte det tilbage og fik et ASUS dagen efter.. De er til at snakke med og køber stortset kun hos dem..
--
kalkuner kan drukne i regnvejr hvis de kigger op Kontakt mig hvis jeg vinder en auktion ;) MSN: [email protected] - Mail: [email protected]
#8
guanomo
Guru
01-06-2005 16:54

Rapporter til Admin
Jeg er også meget tilfreds med shg.dk har vel købt varer for omkring 60-70 k på arbejdet og derhjemme og har ikke oplevet nogle dårlige ting ved dem. De sendte dog den ene gang en forkert varer, nok en praktikant pakkedreng ;o), men de sendte en seddel så de betalte transporten og derefter modtog jeg min nye vare og vedlagt 4 bolsjer (nice) og mail supporten går hurtigt (nok pga. erhvervs konto). Og ja lyder lidt en spade der ikke ahr styr på sit eget hardware og ja shg.dk (og andre firmaer) har ret til at opkræve gebyr for at tjekke en vare uden fejl, gør merlin også jo (325 kr, ufff)
--
En høj brugerrating har intet med viden at gøre, men om nysgerrighed ;o). @ElskovsGuru@
#9
Thuun
Elitebruger
01-06-2005 16:54

Rapporter til Admin
min brors bundkort gik i stykker. Vi tog ud til shg og de byttede på stedet. Kanon service de har.
--
Ting jeg har brændt af:Mobo :Epox 8k9a, ecs k7sem, epox 8rda.GFx: Radeon 9100.Cpu: 166mhz (nøglering).blæsere : en pabst og en titan 92mm.psu : codegen 300w.hd : 15gb seagate mangler bare ram!
#10
Whisper
Monsterbruger
01-06-2005 16:56

Rapporter til Admin
det er jo lige så det skal være jo
--
>> jeg er ordblind << | 2500XP@3200XP | 1024 ram | 20/40GB HD | GFX 9600XT 256 ram |
#11
Palcom
Semi Supporter
01-06-2005 16:58

Rapporter til Admin
Jeg købt en Muvo 128mb derude lige da de kom, og gav 1200Kr for den.... Efter 14 dage var den ristet, så hvis jeg smed mere end 32mb på den fuckede den op... Så skulle den formateres og så virkede de 32mb igen.... Det ville de ikke lave.... :(
--
HJEMMEGEJL ER SUNDT ! :P
#12
Kadann
Semi Supporter
01-06-2005 17:33

Rapporter til Admin
Jeg har lige købt alt hardware til min nye computer fra shg og har handlet hos dem før.. og jeg har aldrig haft noget brokke mig over, selv når der er noget der er gået i stykker.
--
#13
ThA-BoY
Elitebruger
01-06-2005 17:35

Rapporter til Admin
Har købt 95% af alt min hardware fordelt over 3 coms og der er ingen problemer!
--
DOD elite
#14
thorkilry
Ultrabruger
01-06-2005 18:10

Rapporter til Admin
At folk opgrader deres gamle Bilka comp. Unden at tænke på kompabilitet og Strømforsyning mm. Kan vel ikke være forhandlerens skyld. + til SHG
--
Li-10B batterier til Li-10C lader. 3,7V 1090mAh til flere Olympus kameraer. Pris 160kr inkl. fragt.
#15
StufMeister
Supporter
01-06-2005 20:12

Rapporter til Admin
#0...så vidt jeg kan læse i de links du har postet, er det personen selv som er et "nokkefår" som han meget rammende selv skriver. Hvilke referencer har "din ven" til SHG siden han mener de er fusk og bedrag? Eller har han kun dømt dem ud fra disse links, for så er han da, undskyld udtrykket, et lige så stort "nokkefår" som ham der har lavet linksne i toppen.
--
If music be the food of love.... Play on... Shakespeare
#16
Necrogore
Nørd Aspirant
01-06-2005 20:20

Rapporter til Admin
SHG er mit primære handelssted.. Har haft to dårlige ting med dem. 1. var et grafikkort der var en måned om at komme tilbage fra RMA. 2. var en harddisk pakket i en IBM pose + at den var 98% fuld af smadrede sektorer = umulig at formatere og få adgang til. Den var desuden pakket i en meget tynd papæske med en halv avisside i. Den nye kom pakket i en af de der sorte affaldssække. Så de tog vist min dårlige kommentar til sig :) Ellers har de altid leveret varen, så at sige.
--
Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme mennesker! SÅ BRUG DOG GOOGLE!!
#17
|UnderScore|
Semi Supporter
01-06-2005 20:30

Rapporter til Admin
#0 Jeg har på ingen måde noget som helst ondt at sige om shg.dk. Jeg køber omkring 80% af mit hardware der, og der er aldrig problemer. Dog skal det siges, at den ene RMA-sag, jeg har haft ved dem, var de meget lang tid om at gøre færdig, men så fik jeg til gengæld også et nyt og bedre grafikkort istedet for det gamle. Shg.dk - Thumbs up.
--
http://service.futuremark.com[...] http://service.futuremark.com[...] http://service.futuremark.com[...] SygNok.dk
#18
Mathias|O.C.A
Elitebruger
01-06-2005 20:32

Rapporter til Admin
Jeg kan kun anbefale dem, jeg købte en computer hos dem, men grafik kortet blev udsat hele tiden og så sendet de mig bare uden og så lidt rabat på den lange vente tid !
--
HIS X800XL * AMD64 3200+ * MSI K8N SLI Platinum * Seagate 200 GB Sata * 510 Watt Chill Innovation * LX700 MSN/Email: [email protected]
#19
jesperkbh
Ultrabruger
01-06-2005 20:37

Rapporter til Admin
Jeg kan anbefale at bede dem overdrage sagen til deres advokat. Han er yderst hjælpsom og meget effektiv....modsat deres salgsafdeling/support
--
#20
-MHJ-
Giga Supporter
01-06-2005 20:40

Rapporter til Admin
Jeg har købt hele min nuværende computer (på nær bundkort og GFX kort da de ikke var på lager) hos SHG.dk + at jeg tidligere har købt en del hardware hos dem. Og hver eneste gang har jeg været positivt ovarrasket og deres service og hurtige levering. Kan komme med historien om da jeg købte denne computer! Jeg bestilte en hel computer, i stumper til selv at samle selvfølgelig, og tog så på studietur med min gym klasse i en hel uge. Da jeg så kom hjem glædede jeg mig selvfølgelig helt vildt til at min nye computer ville så og vente på at jeg kom og samlede den! :) Men det gjorde den ikke, for bundkortet og grafikkortet var ikke på lager! Shg havde selvfølgelig skrevet en del e-mail til mig, men jeg havde jo ikke været hjemme. Men jeg skrev straks til dem og sagde at jeg gerne ville bestille det hele, bare uden de to dele. Næste dag stod alle delene der, og jeg ventede kun på bundkort og gfx kort fra et andet firma :(
--
Så sæt dig ned til de andre på Café Sommersko og virk som om din politisk korrekte journalist jagon er go' - Suspekt
#21
mgroendahl
Gæst
01-06-2005 20:41

Rapporter til Admin
#0 Tager du pis på os? Først skriver du at du ikke ved om du tør købe noget fra shg.dk og så i #5 skriver du at alt dit er købt derfra - ergo må du selv have lidt erfaring med firmaet.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#22
Ronson
Mega Nørd
01-06-2005 20:46

Rapporter til Admin
Prøver at undgå SHG så vidt muligt. Butikker der kalder mig dum i telefonen, fordi jeg ikke kan skifte fra NTSC til PAL på et defekt(!) grafikkorts tv-out kan jeg ikke tage seriøst, og jeg forstår ikke de ikke bare lukker hele deres support ned. Efter at have sendt kortet tilbage og ventet en masse uger på at få at vide at kortet rent faktisk var defekt, forsøgte de at prakke mig et gammelt Voodoo kort på. Der mistede jeg totalt respekten.
--
http://www.butiksguiden.net[...] < Download vores sjove videoer. NU! http://www.chipsguiden.dk[...] < For os der elsker chips! http://www.chipsguiden.dk[...] < HOL Bladet!
#23
Freak1
Elite Supporter
01-06-2005 20:46

Rapporter til Admin
Hvis man ikke selv kan finde ud af at teste for fejl skal man slet ikke købe en pc i løsdele på nettet. Hvis han nu selv havde testet lortet igennem havde han måske fundet ud af at det er ram/cpu/lydkort/graikkkort osv. og ikke bundkortet. At ham i link 1 så er så dum at slet ikke sende kortet i original pakning viser jo også hvor meget han har læst af reglerne på shg.dk side. Når det så er sagt har jeg selv købt for mindst 250k fra shg.dk (Nej kun ting til min egen lille pc på kontoret :) ) og har altid fået byttet de vare jeg har sendt ind og der har jeg også skrevet alle de tests jeg har lavet på kortet/varen for at finde fejlen. Også deres 14 dages returret har brugt og har hvergang fået mine penge tilbage.
--
SALG: http://www.freak1.dk[...]
#24
dr_schlemer
Gigabruger
01-06-2005 21:07

Rapporter til Admin
kun positiv erfaringer med shg.dk! -hurtig ombytning af RMA-sager - fint fint!
--
Mvh Christian "Enhver mener, at hans kobber er guld."
#25
speed six
Supporter Aspirant
01-06-2005 21:13

Rapporter til Admin
Jeg har aldrig haft problemer med SHG. Men går noget i stykker, er det altid en god ide, at sætte sig grundig ind i reklamationsreglerne, og husk at henvende dig i en venlig tone til forretningen, så kommer du længst.
--
Impossibilia nulla est obligatio
#26
TiG0
Juniorbruger
01-06-2005 21:18

Rapporter til Admin
Jeg har aldrig bestilt fra shg, men en del af mine venner har og der har ikke været nogle problemer der. Så jeg ville sagtens kunne bestille noget hardware derfra uden bekymring. Så længe man ikke kender nogen der har været ude for ting som det, tænker man vel ikke på det.
--
ASUS A7N8X-X, AMD Barton 3200+ Ghz, GeForce FX5900 128 mb DDR, 768 DDR PC2100, Seagate 120 GB + 40 GB Maxtor, Samsung 17" TFT
#27
guanomo
Guru
01-06-2005 21:23

Rapporter til Admin
Der vil altid være sager der er mindre gode, er der i alle firmaer, dog tror jeg de er få i shg.dk bare man kigger på vurdering på edbpriser .. de har 9.5 i gennemsnit hvor 10 er den højeste .. må da betyde noget ;o)
--
En høj brugerrating har intet med viden at gøre, men om nysgerrighed ;o). @ElskovsGuru@
#28
TT>LANFIRE
Maxi Supporter
01-06-2005 21:35

Rapporter til Admin
Jeg har brugt omkring 20k ved Shg, og jeg har kun haft positive ting at sige om dem.. Min ven havde dog en del problemer i en RMA sag, de mente at hans bundkort ikke var defekt - og det var det virkelig! Efter det blev sendt frem og tilbage mange gange fik han et nyt.. Det tog ca. 3mdr :(
--
Der kommer lort pulser ind i min sommerhus - amen for fandan mann!
#29
zeppo
Bruger Aspirant
01-06-2005 21:58

Rapporter til Admin
shg.dk er et udemærket firma at handle ved, man skal bare have 2 ting i tankerne! 1. Ikke alt der sendes fra shg.dk er forsvarligt pakket ind, der har de altså stadig noget at lære 2. RMA-sager kan ofte tage enormt lang tid af få gennem der support-afdeling (hvis de har en?) Jeg undgår personligt at handle hos shg.dk hvis det er muligt, pga. deres meget langsomme support (hvis man kunne svare på hvad man synes om support hos shg.dk ville mit svar nok være: Jeg synes at det ville være en god ide;)) En af de første gange jeg handlede der modtog jeg et kabinet, hvor frontlågens ene hængsel var knækket. Øv tænkte jeg og ringede til dem (jeg havde ikke så meget forstand på det dengang), da jeg langt om længe kom igennem fik jeg alt det at vide om RMA osv. osv. Efter 1½måned sendte jeg så en mail og spurgte om de var kommet længere i sagen - intet svar! Efter yderligere 14 dage bad jeg dem om at få fingeren ud af røven og sende mig et nyt kabinet (har desværre ikke mailen længere) og vupti, så stod det der næste dag. Pointen i historien er at hvis man giver dem et ordentligt los bagi kan de jo faktisk godt... ;-)
--
zeppo
#30
Mr.Bruce
Mega Nørd
01-06-2005 22:00

Rapporter til Admin
Handlede så sendt som igår hos dem - havde min vare idag i fin stand...... præcis ligesom de 27 andre gange jeg har handlet hos dem! :)
--
//Mr.Bruce ~ som går ind for retfærdighed og kærlighed imellem brugere på HOL.dk! :D
#31
tube87
Supporter Aspirant
01-06-2005 22:25

Rapporter til Admin
Jeg har næsten købt alt mit hw der, da de har en kanon service + nogen af de billigste priser på det meste. Et kanon sted, har heller aldrig haft problemer med de 2 RMA sager jeg har haft hos dem. Det gik flydende.
--
AMD 64 3500+ venice, ASUS a8n-e mb og Club3D X800XL, 2*512 GEIL pc 3200, seagate 200gb sata hd,19" EIZO CRT
#32
Tiny_Thim
Giga Nørd
01-06-2005 22:30

Rapporter til Admin
Jeg har købt ca 75% af alt mit hardware hos SHG.dk og jeg har aldrig haft problemer med hensyn til leveringstider, betaling og kvaliteten af den vare jeg har fået leveret
--
Barton 2500+^1024 MB DDR RAM^160 GB Seagate HDD^Gigabyte 5900XT ^Audigy 2^Stofanet 4 Mbit Internet http://home1.stofanet.dk[...]
#33
Nova
Nørd
01-06-2005 22:37

Rapporter til Admin
Køber også tit hardware hos SHG og ingen probs #0 Bemærk, SHG tjener max 5-10% ved at sælge hardware, så forvendt ikke mere service end man har betalt for jf. deres betingelser, hvor de netop skriver de hverken ydersupport eller bytter fejlmonteret hardware.
--
Dk's bedste Bouncer @ http://www.denofevil.dk[...] http://www.chup.dk[...]
#34
guanomo
Guru
01-06-2005 22:42

Rapporter til Admin
#33 nej de tjener ik meget , ik engang en ordrer på 20 k kunne få dem til at give lidt rabat eller gratis transport ... hardware priserne er så meget i bund at ingen forretning har ret meget avante.
--
En høj brugerrating har intet med viden at gøre, men om nysgerrighed ;o). @ElskovsGuru@
#35
Sunshine
Ultra Supporter
01-06-2005 22:54

Rapporter til Admin
Har handlet hos shg med næsten alt det hardware jeg har købt, og har aldrig haft problemer. De byttede hurtigt mit GFX ud da det gik i stykker. Jeg har kun været tilfreds med SHG.
--
A64 3200+Asus K8V+6800 GT+1024mb 3200ram Corsair V+80gb Maxtor Fluid+120 WD SATA hdd+Audigy 2+Microsoft Natural pro Keyboard+MX1000+Zalman Cnps7000A-Cu http://bash.org[...]
#36
Thomsen
Monster Nørd
01-06-2005 23:04

Rapporter til Admin
#34 nah de tjener ikke så meget. MEn det kan da l'be rundt. Jeg kan se at de i 2004 tjente 4,319 mio. kr. før skat vel at mærke
--
Mvh. Thomsen mail/msn: [email protected]
#37
guanomo
Guru
01-06-2005 23:07

Rapporter til Admin
#36 jeps det løber rundt, skulle det også gerne jo :o)
--
En høj brugerrating har intet med viden at gøre, men om nysgerrighed ;o). @ElskovsGuru@
#38
Morphelia
Ny på siden
01-06-2005 23:29

Rapporter til Admin
Skal lige siges at min onkel har eget firma sååå... Anyway han køber det meste over Shg self med rabatter da han jo er et firma der køber meget hos dem... Men jeg køber også selv mine dele fra dem (nu gennem min onkel self) og jeg har ikk haft et eneste problem med dem!
--
Hvad har man ikke observeret en Gorilla gøre: A. Spise kød B. Klatre i træer C. Drikke vand
#39
frank
Gæst
01-06-2005 23:35

Rapporter til Admin
Har osse kun positiv at sige om den,min ene hardisk Western Digital 800JB futtet af en lørdag,hvor 2 års garntien udløb om mandagen, eller det vil sige den begyndte at sige mærkelige lyde og S.M.A.R.T bad om at skifte den ud hurdigst mulig. Afleveret den mandag fik tilsendt en ny tirsdag det er sku da service :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#40
KCheKRiK
Maxi Supporter
02-06-2005 00:17

Rapporter til Admin
Personligt har jeg kun haft positive oplevelser derfra, både med indkøb, rma og service. Tilgengæld er det noget med der engang har været en gut derinde, som byttede de hardware som var i stykker ud med helt nyt, for på den måde sender han bare det defekte til producenten, og det nye til kunden, som så skal betale for fejl-RMA, men det er år siden efterhånden. Det blev opdaget ved at nogle venner havde prøvet det. Senere blev noget hardware så defekt, og denne gang markerede de deres hardware, og da det så kom tilbage kunne de jo se at det ikke var det samme hardware, som da de sendte det derind. Men det er en historie jeg har læst på et forum for lang tid siden, og den kan godt være fup fra en utilfreds kunde, eftersom jeg ikke har kilderne, vil jeg fortsat lade historien ligge som en "myte".
--
// KC - Aalborg Messenger: [email protected] |P4 3.0 GHz|1.5 GB PC3200 Dual-DDR|MSI Radeon 9800XT 128 MB|Seagate 200 GB 8 MB Cache ATA100|MS IntelliExplorer 3.0|Dell 2005FPW|
#41
daxter
Monsterbruger
02-06-2005 00:17

Rapporter til Admin
Har købt nogen ting der inde og har ikke haft nogen pro med dem! Fik Lige mit nye Kabinet og kabler idag inde fra shg, og gik helt fint, kom på 2 dage:P og mine venner som os har købt der inde har heller ikke haft nogen pro så bar ekøb der inde!! Syndes det er et godt sted
--
Amd Athlon xp3000+ Leadtek GeFORCE 6800LE 128mb DDR og Leadtek's køler :D se mit kort http://bigup.peecee.lir.dk[...] Samsung 512 pc3200 + PQI 512 pc3200 ddr ram
#42
SQlvpapir
Junior Supporter
02-06-2005 00:17

Rapporter til Admin
Har ikke fået nogle defekte varer hjem fra SHG, så kan ikke udtale mig om den del af deres service. Har intet at klage over
--
* Disclaimer: By reading this users post, you agree that he is not responsible for any mental problems his posts caused on you.
#43
Morphelia
Ny på siden
02-06-2005 00:22

Rapporter til Admin
Deres kabinet fra Raidmax (scorpio et eller andet) er mega nice... specielt det blå, det er virkelig topkvalitet... og go service
--
Hvad har man ikke observeret en Gorilla gøre: A. Spise kød B. Klatre i træer C. Drikke vand
#44
df-j
Juniorbruger
02-06-2005 00:26

Rapporter til Admin
Har kun gode erfaringer med SHG.dk. RMA sag tager somregel blot 2 - 3 dage. Super tilfreds herfra :-)
--
... all your base are belong to us .. (lost in translation ;-)..... Er kun 2300,- fra 6800u-SLI ;-)
#45
Morphelia
Ny på siden
02-06-2005 00:28

Rapporter til Admin
Er der forresten en der kan fortæller mig hvordan man opretter en tråd?
--
Hvad har man ikke observeret en Gorilla gøre: A. Spise kød B. Klatre i træer C. Drikke vand
#46
SHG FAN.
Gæst
02-06-2005 00:28

Rapporter til Admin
vil sige at jeg handler ved SHG og MIDTDATA og de er bare super..! så ingen klager her fra.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#47
DEVIL_DK
Nørd
02-06-2005 00:31

Rapporter til Admin
køber alt mit hardware ved http://www.shg.dk[...] eller http://www.m-e.dk[...] dog på det sidste mest ved den sidste forde de er extrem flinke de er lidt dyrer men servicen er 110% i top.
--
AMD & ATI POWER AND H2O COOLING *ASUS A8N-SLI DELUXE*A64 3200@2700*X850XT* *A-DATA 2X256 4500 TCCD*AUDIGY 2*ANTEC NEOPOWER 480* *2X80GB HITACHI 7K250 SATA*PIONNER DVR 107-D*LG FLATRON L1910S*
#48
KCheKRiK
Maxi Supporter
02-06-2005 00:41

Rapporter til Admin
Nogen som kan be/afkræfte "min" historie i #40 ? #45, så skal gå ind på http://hol.dk[...] vælge et topic eller bruge "Forum quickjump" for oven. Så kan du oprette en ny tråd allernederst :)
--
// KC - Aalborg Messenger: [email protected] |P4 3.0 GHz|1.5 GB PC3200 Dual-DDR|MSI Radeon 9800XT 128 MB|Seagate 200 GB 8 MB Cache ATA100|MS IntelliExplorer 3.0|Dell 2005FPW|
#49
Morphelia
Ny på siden
02-06-2005 00:42

Rapporter til Admin
Ok tak... tror jeg har fundet ud af det nu!
--
Hvad har man ikke observeret en Gorilla gøre: A. Spise kød B. Klatre i træer C. Drikke vand
#50
Krabbefar
Super Supporter
02-06-2005 00:46

Rapporter til Admin
Jeg har også købt en del hos SHG og har ikke noget at klage over. Og så vil jeg også lige forsvare dem lidt m.h.t RMA, det er jo næsten klart at der nogen gange vil være lidt problemer, for det er jo ikke altid at det er deres skyld, nogen gange er det jo ens egen skyld, og nogle mennesker sender noget til RMA som de selv er skyld i at det er gået i stykker.
--
XP2500@3200 barton|TT extreme volcano 12|Abit NF7-S 2.0|powercolor radeon 9800 pro|1024 Geil PC3200 Dual|Antec truepower 430 Watt|Seagate barracuda SATA harddisk|Samsung 959NF|MX500|Icemat/Steelpad|
#51
Morphelia
Ny på siden
02-06-2005 00:48

Rapporter til Admin
#50 Det er man vel altid... Du vil vel ikk påstå at det ikk er din skyld hvis nået f.eks. over opheder... Du kan jo bare sørge for at lortet holder sig koldt, evt. ved bedre fan
--
Hvad har man ikke observeret en Gorilla gøre: A. Spise kød B. Klatre i træer C. Drikke vand
#52
KCheKRiK
Maxi Supporter
02-06-2005 00:54

Rapporter til Admin
Nu er der jo altså en del produkter, med produktionsfejl. F.eks. harddiske, som begynder at larme efter bare 1 måned f.eks.
--
// KC - Aalborg Messenger: [email protected] |P4 3.0 GHz|1.5 GB PC3200 Dual-DDR|MSI Radeon 9800XT 128 MB|Seagate 200 GB 8 MB Cache ATA100|MS IntelliExplorer 3.0|Dell 2005FPW|
#53
Morphelia
Bruger Aspirant
02-06-2005 01:09

Rapporter til Admin
#52 det er altid en god ide at læse hvad folk har skrevet om dem... det giver en utrolig dyb indsigt i tingene udover hvad der står... (20dB er ikk altid 20dB)
--
Hvad har man ikke observeret en Gorilla gøre: A. Spise kød B. Klatre i træer C. Drikke vand
#54
Krabbefar
Super Supporter
02-06-2005 10:06

Rapporter til Admin
#51 det er jo også det jeg skriver, at det er ens egen skyld tit. Så er det jo også klart at der bliver problemer ved RMA, da SHG ikke bare kan sende et nyt hver gang.
--
XP2500@3200 barton|TT extreme volcano 12|Abit NF7-S 2.0|powercolor radeon 9800 pro|1024 Geil PC3200 Dual|Antec truepower 430 Watt|Seagate barracuda SATA harddisk|Samsung 959NF|MX500|Icemat/Steelpad|
#55
ronny
Bruger
02-06-2005 10:09

Rapporter til Admin
Man ser først hvor meget en forretning er værd når man skal have kørt en rma sag, om shg er godt eller dårlig ved jeg ikke. Men deres oplysninger om lager beholdning er de gode til at opdatere, frem for fx. bob.dk
--
#56
Ra
Super Supporter
02-06-2005 10:47

Rapporter til Admin
#0: Selvfølgelig gør de noget rigtigt når de er en af de største forhandlere i DK... min erfaring er at man trygt kan købe dér.
--
Erare computum est...
#57
Aceman
Elite Supporter
02-06-2005 10:52

Rapporter til Admin
Jeg har stortset kun handlet hos shg, og har altid fået varen dagen efter... Eneste gang det ikke lykkedes, var da jeg bestilte wow 2 dage før udgivelsen, og de sagde jeg kunne få det på udgivelsesdagen, men det kom sku ikke, og de sendte en mail om 10+ dages leveringstid, så jeg afbestilte.. Begge gange jeg har haft ting til rma hos dem (gfx og mb) har de sendt nyt samme dag som de modtog det gamle. Altså kun 2 dage uden computer, det synes jeg er acceptabelt.. og da jeg sendte mit halvandet år gamle POW TI4200 ind, sendte de et MSI TI4800SE tilbage.. Slet ikke noget dårligt byt synes jeg..
--
IBM T40, 1,6ghz P-m, 512ddr, 40 gb 4200 hd, Radeon 9000mobile, dvd, 14,1 tft @ 1400*1050 2*120gb seagate 7200.7 @ usb 2,0 kabinetter
#58
N-Jay
Maxi Nørd
02-06-2005 11:13

Rapporter til Admin
Jeg har efterhånden fyret 30K af hos SHG, og der har ikke været nogen problemer med dem overhovedet.
--
=OD
#59
Morphelia
Juniorbruger
02-06-2005 13:35

Rapporter til Admin
#57 Hehe hvis du havde regnet med at få det på dagen har du da været noget så naiv...
--
Hvad har man ikke observeret en Gorilla gøre: A. Spise kød B. Klatre i træer C. Drikke vand
#60
LaRF^
Juniorbruger
03-06-2005 08:33

Rapporter til Admin
har aldrig haft problemer med SHG.dk - lige som mange af overstående personer er jeg overordenlig tilfreds med SHG's service...
--
i'm in a freezer...
#61
ToFFo
Supporter
03-06-2005 08:44

Rapporter til Admin
SHG.dk RuL0r! totalt! det er sgu da herligt de er så hurtige selvom du bestiller relativt sent, de gemmer dine fakturaer på din bruger, du kan lave og sende indkøbslister og se oversigter over alt du har købt med varenumre, du får en mail hvis reklamationsretten er ved at udløbe og mget meget mere... de er sgu da for gode!
--
Kun en tåbe æder sin avis! ~ToFFo "Hvordan kan mine fødder lugte når de ikke har nogen næse?"
#62
Dooley
Maxi Supporter
03-06-2005 09:21

Rapporter til Admin
Har indkøbt for langt over 100K til mig selv og kammerater igennem de sidste 4-5 år og har ALDRIG haft problemer. Ikke engang da de havde glemt at pakke noget med. Ingen spørgsmål, jeg modtog bare det manglende dagen efter.
--
#63
Pico
Monsterbruger
03-06-2005 09:32

Rapporter til Admin
Har også handlet en del hos SHG, og har kun haft et enkelt problem med dem, hvilket jeg så også finder total latterligt. Jeg havde købt en Icy Box hos dem. 2 dage efter jeg havde fået den gik det lille IDE kabel i stykker. Jeg kontaktede så SHG for at høre om det kunne være rigtigt at det skulle gå i stykker så hurtigt, og om hvordan vi kunne løse dette problem. Jeg fik så at vide at det problem kender de godt, og at det er fordi brugeren ødelægger kablet. Garantien dækker ikke når det er selvforskyldt, så hvis jeg skulle bruge en Icy Box, så kunne jeg jo bare købe en ny. Jeg skrev så tilbage om jeg ikke bare kunne købe et nyt kabel gennem dem, men nej, det kunne jeg ikke. Blev så så pissed at jeg kontaktede leverandøren af Icy Box, og fortalte dem hvordan det hele lå. Og ingen problemer der, jeg fik tilsendt et nyt kabel uden beregning. Det er sku elendig service fra SHG eller mangel på samme, hvilket jeg også skrev til dem efter modtagelsen af kablet.
--
Don't eat yellow snow!
#64
Thomsen
Monster Nørd
03-06-2005 16:25

Rapporter til Admin
#55 ja det kører jo pr automatik.
--
Mvh. Thomsen mail/msn: [email protected]
#65
don P!
Gæst
03-06-2005 16:47

Rapporter til Admin
Jeg har også købt MEGET hw fra shg.dk - Jeg har aldrig haft problemer med dem. Der var engang hvor min WD hdd gik i stykker. Så skulle jeg bare gå ind og få en ny.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: er shg noget lort

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning