Jeg har købt fra dem et par gange, og der har de været fine ;), én gang var leveringen længere end de havde skrevet, men der sendte de mig en email, om at der desværre havde været en mindre fejl på hjemmesiden, så den ikke havde opdateret lagerstatus.
--
s
kan klart anbefales, er blevet brugt hvor jeg skulle samle pc til andre.. godt pakket ind, holder leverings tiden, god telefon service osv.
--
E6750 & 4GB HyperX PC6400 & XFX 8800GT 512MB Alpha Dog
P5E X38 & Corsair HX520W & NEC 20WGX² & Z5500
Zalman CNPS 9700 NT & X-Fi in @ Antec P182
#2 det var da en go side, kendte jeg ik lige, den er da lige gemt til fremtidig brug :-)
--
jeg købte en harddisk hos dem,
men glemte at få en kvittering med hjem.
ringede til dem, og de mailede mig en kvittering.
ok service.....
--
.·°*o0o*°·.
Hvis man kan leve med deres intetsigende personale når man afhenter, kan det kun anbefales.
For magen til sløve mennesker skal man lede længe efter.
:o)
--
Hvis ikke han spiller spillet, skal han heller ikke lave reglerne. (Om Pavens fordømmelse af prævention)
#6 okay:) for jeg regner os med at afhente.. bor ca 6 km der fra..
--
Har handlet der massere af gange.... Aldrig nogen problemer andet at de kan være lidt sløve :)
--
[P5N32-E SLI Plus(nForce 680i)][Intel Core 2 Quad(Q6600)][2x1Gb Corsair Dominator XMS2 PC6400][MSI Nvidia 8800GTX][2x Seagate 320Gb(Raid 0)]
Jeg har i øjeblikket en ordre inde hos PC-Netto - og som hos alle andre lavpris-forhandlere kunne servicen være bedre.
Ved ordreafgivning fik jeg en "ordreregistrering", som de skriver ikke er en "ordrebekræftelse". Denne bekræftelse har jeg ikke set endnu.
Ordren omfattede en harddisk, der ikke var på lager. Derfor ringede jeg ... og kom igennem uden stort besvær (dette er ikke almindeligt) til en person, som kunne oplyse, at leveringstiden vil være lige efter 12. nov., hvor disken skulle komme hjem.
På deres hjemmeside ser jeg så, at leveringetiden for disken er flyttet til 21. nov. Jeg sender derfor en mail til deres kundesupport for at høre leveringstiden på min ordre. En halv dag efter fik jeg så et svar, der gik på, at disken først kommer den 19. og at jeg nok får mine ting omkring den 21.11.
De orienterer altså ikke selv om f.eks forsinkelser, men de er til at kommunikere med - og det er ikke tilfældet hos alle konkurrenterne.
--
For Thee I Mourn and Mourn Myself for Thee
Har handlet der en 3-4 gange efterhånden, altid uden problemer.
--
I'm goin' to hell, whos comin' with me?
#10 Mange gange er den "nye" leveringstid man kan se på deres hjemmeside til de kommende ordre, altså ordre efter din! Jeg har selv prøvet det flere gange hvor leveringstiden ligepludselig er udskudt på deres side, men ordren var til afhentning på aftalte tidspunkt alligevel!
Fint sted at handle. Utrolig fleksible ved RMA: Byttede et defekt 7900GTX til et 8800GTX kun for merprisen.
Og jeg kunne blive ved med gode historier!
--
Hellere komme galt af sted, end slet ikke komme af sted!
Efter firmaet er gået konkurs er det umuligt at få opfyldr garantiforpligtigelser.Har kontaktet HP for få at vide hvem der der overtager forpligtelser for deres produkter når leverandør går konkurs det vidste de ikke.Så man er tilsyneladende ude på herrens mark
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.