Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Zepto med Ree i spidsen - God service fremover?

Af Gigabruger Uni | 08-07-2009 12:38 | 1985 visninger | 14 svar, hop til seneste
Hej hol Efterhånden har man ikke hørt andet end dårligt om Zepto-bærbare(varmeproblemer, defekt hardware osv) og deres ikke eksisterende service/support. Man får jo ikke ligefrem lyst til at investere i et af deres produkter, når man læser at virkelig mange har haft bøvl med dem. Det virker på mig ligesom et lotteri, hvor de få heldige får en zepto der duer, mens resten skal døje med defekte varer. Det synes jeg egentligt er skide ærgeligt, da Zepto på papiret har gode computere til prisen. Og derfor var det også en glædelig nyhed at Karsten Ree nu overtager ejerskabet af Zepto. Jeg håber at der fremover bliver leveret bærbare der duer, eller at man i det mindste får en god service, hvis der bliver problemer. Så jeg vil egentlig bare gerne høre, hvad i har at sige til det? Vil det lykkes Zepto at ændre deres image og ry? VH
--
QX9650+vandkøling|Asus Striker II NSE 790i|4GB Corsair XMS3 PC3-12800 |2xGTX260(SLI)| 1x SP F1 500GB+1xWD 500GB |NorthQ 1000W| Antec P182
#1
Lars.1979
Megabruger
08-07-2009 12:44

Rapporter til Admin
Det bedste der er sket Zepto er vel nok Karsten Ree har taget over foretningen og at Infocare nu står for reparation af alt Zepto hardware. På den måde kan Zepto koncentrere om at udvikle og Infocare koncentrere sig og rep.
--
#2
Uni
Gigabruger
08-07-2009 12:49

Rapporter til Admin
Hvor sikkert vil det være at investere i en zepto nu ift før?
--
QX9650+vandkøling|Asus Striker II NSE 790i|4GB Corsair XMS3 PC3-12800 |2xGTX260(SLI)| 1x SP F1 500GB+1xWD 500GB |NorthQ 1000W| Antec P182
#3
Aleks
Monster Supporter
08-07-2009 12:53

Rapporter til Admin
Puha...... Ja det kan vel næsten kun blive bedre fremover. Har heldigvis aldrig ejet noget fra Zepto, og tvivler da også på at jeg nogensinde kpmmer til det. Men held og lykke skal det trods alt lyde herfra til Karsten og Co. PS. Må jeg for i øvrigt foreslå at hans næsten barn kommer til at hedde Gunder ;) ?
--
[Indsæt en klog sætning her]
#4
Repete
Super Nørd
08-07-2009 13:01

Rapporter til Admin
#3: lol Kendte en gang en pige, som hed Randi Og Bitsch til efternavn. Der var ikke en øje tørt, da hun sku' præsentere sig selv for nogle amerikanere: Hello I'm Randi Bitsch!
--
Tilhører grænselandet mellem XP og Win 7
#5
OVRKLL
Maxi Nørd
08-07-2009 13:02

Rapporter til Admin
#4 Og jeg hedder Toke, big whoop, want to fight about it?
--
Med forbehold for fejl og utilstrækkelig relevans. Se http://ovrkll.com[...] for mere information. Mvh OVRKLL
#6
Totalgamer
Elite Nørd
08-07-2009 13:18

Rapporter til Admin
Mine forældre har nogle venner, hvis søn hedder Dan-Mark. Hvis han var fedt omkring jul skulle han hedde Chris-Mads De hedder møller til efternavn. Rimelig strange familie :P Det er ikke engang løgn..
--
|Core i7 920 D0|Asus Rampage II Extreme|Antec 1200| 2x GTX 260| 750GB Samsung Spinpoint| Corsair TX750|6Gb 1,6 Ghz OCZ|Vandkølet|
#7
Thomas
Gæst
08-07-2009 13:35

Rapporter til Admin
Jeg har tidligere arbejdet i en landsdækkende computer kæde hvor vores bærbare blev reppet af infocare, og hvis i tror det bare er lykken, så venter der jer en overraskelse, infocare er ligeså ringe som compare support var det mht. bærbar reps.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#8
MHaahr
Supporter
08-07-2009 13:50

Rapporter til Admin
#7 - Synes nu ikke kvaliteten af reparationerne plejer at fejle noget... Det er de almindelige svipsere med periodiske fejl, og en enkelt fejl hist og her, men når man tager i betragtning, hvor mange reparationer de håndterer, er det vel også forståeligt. Hastigheden hos IC er derimod ikke noget at råbe hurra for... Det går godt nok lidt langsomt engang imellem.
--
--- Brug dog Google.
#9
Repete
Super Nørd
08-07-2009 13:51

Rapporter til Admin
Ree har købt de andre ud af Zepto: var træt af at blive sagt imod. Held og Lykke, Karsten!
--
Tilhører grænselandet mellem XP og Win 7
#10
Mahoney
Junior Supporter
08-07-2009 14:19

Rapporter til Admin
Karsten Ree huske man jo blandt for at han skød efter de journalister, der ville filme at han hævede en ubåd. Så man kan jo frygte lidt hvordan RMA behandlingen vil foregå fremover! :-)
--
Life is like a jar of jalapenos: What you do today, might burn your ass tomorrow
#11
Suk
Gæst
08-07-2009 14:30

Rapporter til Admin
#10 At skyde journalister er tegn på en sund psyke i dette sindssyge samfund. Man kan jo kun håbe de døde af "blyforgiftning".
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#12
Aleks
Monster Supporter
08-07-2009 15:14

Rapporter til Admin
Svar # 7 Kan kun give dig så evigt ret. Den behandling man fik derude var under al kritik. De nægtede konsekvent at se på min iPod, men konstaterede bare at den ikke kunne laves efter en 2 sekunders inspektion på disken. Og det er på trods af at de dengang vidst nok, havde er særdeles god aftale med Apple i DK. Jeg arbejdede dengang hos Apple, og fik da lige direktøren til at ringe derned. Så kunne alt lige pludselig lade sig gøre.... tsk tsk...... God service er altså ikke så svært......
--
[Indsæt en klog sætning her]
#13
Mark
Gæst
19-07-2009 00:24

Rapporter til Admin
Jeg håber for Zepto, at hr Ree får vendt skuden. Det er nogen udmærkede computere - når de virker. Købte en Zepto Note i 2007, og efter 1½ år gik grafikkortet. Det tog ca 9 uger at få det lavet... Der er forsikring på, men jeg skulle jo bruge den til min skolegang. Den kom tilbage i marts efter et par rykkere til Zepto med krav om refundering af pengene - 16000 kr. er dog en slags penge for noget, der ikke virker og reparationen trækker ud over det rimelige. Hvor lang tid kan det tage at flyve et grafikkort til Danmark fra Østen? Nå, men i maj er den gal igen. Alle USB-porte ophører med at virke. Og Zepto har stadig min Znote, den er færdigrepareret, men Zepto forlanger selvrisiko-beløbet udbetalt førend de vil sende den retur... Det er ikke helt sådan, jeg er kendt med forsikringssager. Policen nævner intet om et sådant krav i forbindelse med en reparation. Selvfølgelig skal jeg betale selvrisiko, men jeg forstår ikke, at de kan tilbageholde min computer på det grundlag. Reparation og forsikring kører jo uafhængigt af hinanden, skulle jeg mene. Det lugter fælt af pengenød, og jeg agter at indsende hele forløbet til Forbrugerstyrelsen og Kontant. Håber hr Ree klarer skærene.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#14
ReneSDK
Guru
19-07-2009 01:59

Rapporter til Admin
#13 Zepto opkræver selvrisikoen for forsikringsselskabet, og Zepto må ikke afsende PC'en før selvrisikoen er betalt af kunden. Ergo kan Zepto ikke afsende PC'en før de har pengene for selrisikoen, intet unormalt i det med hensyn til USG forsikringer. Det var da det samme da jeg havde en ASUS der var forsikret gennem USG inde til reparation på en forsikringssag, der kunne ASUS heller ikke afsende den før USG havde givet grønt lys efter at have modtaget betaling for selvrisiko. Jeg ser ikke det store problem i det. Zepto får jo intet af selvrisikoen, det er helt og holdet penge til forsikringsselskabet. Zepto får reparationsomkostningerne refunderet af forsikringsselskabet, og selvrisikopengene ryger lige tilbage til forskringsselskabet. Desuden var det i Maj at Infocare overtog reparationerne på Zeptos maskiner og derfor er det Infocare der opkræver selvrisikoen, det har Zepto nu intet med at gøre mere.
--
Zepto Znote 7000 • Core 2 Duo T6400 2.0GHz • 4GB DDR3 PC8500 RAM • 160GB HDD • GeForce 9600M GT 512MB • 1680x1050

Opret svar til indlægget: Zepto med Ree i spidsen - God service fremover?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning