er det blæser der er begyndt at larme, eller en hyle tone fra psu'en ?
--
That's The Way I Like It Baby, I Don't Want to Live Forever..
#1 Blæseren.
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
er det muligt at sætte en anden 120mm blæser i? Det koster selvfølgelig garantien.
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
hmm ok..
ja så der kun tilbage og undersøge om du kan udskifte blæseren.
--
That's The Way I Like It Baby, I Don't Want to Live Forever..
Jeg har læst at man kan få den byttet.
Håber stadig på andre forslag.
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
når du siger blæseren larmer så må det ære fordi den er meget varm.
corsairs psu'er larmer ikke ret meget medmindre de kommer op og er meget belastede. eller meget støvede
--
don't fix it if it aint broken
#6 Jeg tror ikke den bliver specielt belastet på mit setup:
I7 930 @ STOCK
12GB DDR3 Corsair Dominator 1600mhz CL7
Nvidia 9800GT 1GB
2x 3.5" 7200 RPM
1x 2.5" 7200 RPM
Jeg har kørt med en 400w strømforsyning så den burde ikke trække meget mere end 400w. Luften der kommer ud er lidt lunt men det er ikke så galt igen.
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
bump
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
Skriv til corsair, de vil sikkert gerne give dig en ny på garantien. De er virkelig gode til at tage hånd om deres kunder.
--
Kontakt endelig corsair, de har super garanti, har selv samme strømforsyningen men min siger ikke en lyd.
--
1090T @ 4ghz @ 1.43v (200 bus / 20 multi / 2600 NB) /w Megahalems
5870 Vapor-X @ 875 / 1250
4gb Dominator @ 1600mhz @ 7-7-7-20
Corsair har imellem 7-8 år Garanti ,
hvor den købt henne ? ,
de kan se på modelnummer den er inde for garanti ,
har du prøvet og støvsuge den ?
--
Live or Die
#11 Den er købt hos komplett, skal jeg gå direkte til Corsair eller skal jeg igennem komplett?
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
#12 I første omgang ville jeg snakke med komplett, da det er dumt at gå udenom forhandleren, da du kan få senere problemer med RMA igennem komplett, hvis du har udskiftet deres produkt direkte med producenten... for at gøre en lang historie kort, skriv/ring til komplett
--
Phenom2 965 3.4 BE / HyperX 1600Mhz 4GB
/ Sapphire 6870/ Intel X25-M 80GB/ Define R3/ GA-MA790FXT-UD5P / Pro M850w
Kone,G15,Philips24FullHD
#13 Okay, tak så (:'
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
komplett har en rigtig dejlig og forstående kundeservice
--
Live or Die