jeg vil sige at hvis logitech selv sælger enkelte dele til en mus vil det jo med sikkerhed virke. ellers ville der jo ikke være nogen pointe i at lave delen separat?
--
Wraithbone was here.
Var nemlig nede i expert for noget tid og spurgte om jeg kunne få det hjem igennem dem, og der sagde den ene ja, og så kom der en anden der inde fra og sagde at jeg kunne godt få det hjem, men det virkede ikke. ved ikke om det var fordi at der ikke var nogen fortjeneste og at de så ikke gad hjælpe, eller fordi det rent faktisk ikke virker.
men af erfaring, er dem i expert ringkøbing virkeligt dovne, og ikke særligt dygtige
--
Der er 3 års garanti på de dyre mus (ved ikke med de billige)
--
gasolin problemet er at firmaet jeg købte den ved gik konkurs meget kort tid efter at jeg købte musen
--
#6 Derfor tager Logitech stadig deres produkter direkte til rep/ombytning whatever :)
--
The word "queue" is the only word in the English language that is still pronounced the same way when the last four letters are removed.
#7
Nemlig
logitech dækker 3 år med de dyre mus og noget andet udstyr, danske butikker kun 2 år
Men som nævnt logitech har den pt bedste kundeservice på markedet
http://www.mobildebat.dk[...]
--
har snakket med dem idag og de sender en gratis som jeg kan prøve af ;)
--
Det er da rimelig god stil at det gør det. Ellers ville mit foreslag være at prøve at connecte til musen med bluetooth, da det oftest er det der bruges.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg har også kun positive oplevelser med logitech, jeg ville enlig skrive min oplevelse, men så så jeg der faktisk allerede er linket til en tråd hvor det står skrevet i :)
Så synes man verden er lille.
Men jeg ville helt sikker vælge Logitech fremover, synes det er fede produkter, og min nye mus virker stadigvæk perfekt :)
--
Belive You will do Great and You will
Ja det er da ikke så ringe den kundeservice logitech har, især ikke hvis de har et produkt man kan bruge ;-)
--