Vi har 14 dages returret .... så det er nok sådan en fætter du har fået tilsendt . Der kan være fejl på kortet .... ved at nogle returnerer som "fortrydelses ret" hvis der er noget der ikke virker som det skal .... sender du tilbage med fejl .... vil du nogle gange skulle vente på at der kommer nyt tilbage fra importør og det kan let tage en uge !
--
I7 980X,SabertoohtX58,PNYFX3800,240GBVertex2,
120 Gb vertex3,12GBram,QnapTs459Pro+,
Ts859Pro+, AvidMediaComposer6.03,
Adobe CS 5,5
ville sku bare sende det retur hvis du har købt det online og købe et andet sted fra.
--
Top nørd med en tilfreds kone : sådan da hehe
Glemte at følge op på denne tråd (Var ikke logget ind)
Orkede ikke arbejdet med at sende tilbage for at bundkort der kostede 5XX kr.
Ringede til dem idag, og de kunne godt se at der var sket en fejl, og det var en retur vare. De sælge mig bundkortet til 350 kr hvis jeg ikke gad at sende det retur, og så bare smide de penge jeg havde betalt for meget ind på kontoen.
Den løsning valgte jeg at tage imod, et ret lækkert bundkort til 350 kr, åbnet SATA kabler eller ej.
--
Jamen der er ikke et øje tørt. Din heldige krejler.
--
Ny maskine på trapperne. "Den røde djævel"
Er godt tilfreds, slipper for at skulle på posthuset + fået det her A85X bundkort til 350 kr.
ASRock FM2A85X Extreme4-M
http://www.asrock.com[...]
--
god deal!
--
Ironi forekommer aldrig!
Ps bruger min mobil til ca 80% af mine svar osv herinde, så hvis jeg skriver noget usammenhængende er det derfor!
Det syntes jeg selv :-) .... Så må jeg se om bundkortet lever op til forventninger.
--
Lækker nok deal ;) såfremt du stadig har samme reklamationsret og garanti, og det kan jeg ikke forestille mig du ikke skulle have :)
--
Asus K55VM 15.6"/Intel i7 Quad-Core 3610QM @ 2.3 Ghz/2x4GB RAM 1600MHz/500GB HDD 5400rpm/Nvidia GeForce GT630M 2GB/15.6" 1366x768(HD)
Ja godt gået helt sikkert. troede også det var et lidt dyre kort nu du gad bruge tid på at oprette en tråd :D men sweet deal.
--
Top nørd med en tilfreds kone : sådan da hehe
Det var ved Computersalg.dk ... Proshop har jeg haft rigelig med kampe med, fx omkring RMA og de er sjældent til at snakke fornuft med syntes jeg.
Her kunne han se at der var en fejl, og kom selv hurtigt med forslag til hvordan det kunne rettes op, så rigtig fin service nu hvor fejlen var sket, intet dårligt her kontra tidligere erfaringer.
--
Computersalg.dk er virkelig nice med RMA, i hvert fald efter egne erfaringer.
--
Har ikke prøvet RMA ved dem, men der var virkelig go service ved dette her. Hurtig erkendelse af fejlen, og kom selv med forslag til at rette op på den nemmest muligt for mig.
De gange jeg har prøvet noget lign fx ved Proshop har man dælme skulle kæmpe, sende billeder og dokumentere alt for overhoved at have en chance.
--