Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Bundkort
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Nyt bundkort - Været åbnet

Af Gæst Henrik | 09-08-2013 19:00 | 1935 visninger | 13 svar, hop til seneste
Hej Har lige modtaget et nyt bundkort, men da jeg åbner det kan jeg at at dels ikke er noget klistermærke der skal fjernes for at åbne kassen (Syntes jeg normalt der er, men nok ikke altid) Dog kan jeg se at begge poser med SATA kabler er revet op. Det ikke fordi jeg tror at de har sendt mig noget der ikke virker, men plejer der ikke skal oplyses omkring dette ? (Tænker fx stå demo eller lign) Mvh Henrik
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
snedker2
Elitebruger
09-08-2013 19:06

Rapporter til Admin
Vi har 14 dages returret .... så det er nok sådan en fætter du har fået tilsendt . Der kan være fejl på kortet .... ved at nogle returnerer som "fortrydelses ret" hvis der er noget der ikke virker som det skal .... sender du tilbage med fejl .... vil du nogle gange skulle vente på at der kommer nyt tilbage fra importør og det kan let tage en uge !
--
I7 980X,SabertoohtX58,PNYFX3800,240GBVertex2, 120 Gb vertex3,12GBram,QnapTs459Pro+, Ts859Pro+, AvidMediaComposer6.03, Adobe CS 5,5
#2
Lobber333
Guru
09-08-2013 19:07

Rapporter til Admin
ville sku bare sende det retur hvis du har købt det online og købe et andet sted fra.
--
Top nørd med en tilfreds kone : sådan da hehe
#3
Fonne
Semi Nørd
12-08-2013 15:15

Rapporter til Admin
Glemte at følge op på denne tråd (Var ikke logget ind) Orkede ikke arbejdet med at sende tilbage for at bundkort der kostede 5XX kr. Ringede til dem idag, og de kunne godt se at der var sket en fejl, og det var en retur vare. De sælge mig bundkortet til 350 kr hvis jeg ikke gad at sende det retur, og så bare smide de penge jeg havde betalt for meget ind på kontoen. Den løsning valgte jeg at tage imod, et ret lækkert bundkort til 350 kr, åbnet SATA kabler eller ej.
--
#4
PeterAA
Ultra Nørd
12-08-2013 15:22

Rapporter til Admin
Jamen der er ikke et øje tørt. Din heldige krejler.
--
Ny maskine på trapperne. "Den røde djævel"
#5
Fonne
Semi Nørd
12-08-2013 15:44

Rapporter til Admin
Er godt tilfreds, slipper for at skulle på posthuset + fået det her A85X bundkort til 350 kr. ASRock FM2A85X Extreme4-M http://www.asrock.com[...]
--
#6
vest-aalb-dk
Semi Nørd
12-08-2013 15:49

Rapporter til Admin
god deal!
--
Ironi forekommer aldrig! Ps bruger min mobil til ca 80% af mine svar osv herinde, så hvis jeg skriver noget usammenhængende er det derfor!
#7
Fonne
Semi Nørd
12-08-2013 16:40

Rapporter til Admin
Det syntes jeg selv :-) .... Så må jeg se om bundkortet lever op til forventninger.
--
#8
LaBz
Elitebruger
12-08-2013 16:48

Rapporter til Admin
Lækker nok deal ;) såfremt du stadig har samme reklamationsret og garanti, og det kan jeg ikke forestille mig du ikke skulle have :)
--
Asus K55VM 15.6"/Intel i7 Quad-Core 3610QM @ 2.3 Ghz/2x4GB RAM 1600MHz/500GB HDD 5400rpm/Nvidia GeForce GT630M 2GB/15.6" 1366x768(HD)
#9
Lobber333
Guru
12-08-2013 18:46

Rapporter til Admin
Ja godt gået helt sikkert. troede også det var et lidt dyre kort nu du gad bruge tid på at oprette en tråd :D men sweet deal.
--
Top nørd med en tilfreds kone : sådan da hehe
#10
Shtennek
Giga Nørd
12-08-2013 19:03

Rapporter til Admin
Skulle vel aldrig være fra Proshop? :-P
--
HWUnboxing: www.youtube.com[...] og https://www.facebook.com[...]
#11
Fonne
Semi Nørd
12-08-2013 19:16

Rapporter til Admin
Det var ved Computersalg.dk ... Proshop har jeg haft rigelig med kampe med, fx omkring RMA og de er sjældent til at snakke fornuft med syntes jeg. Her kunne han se at der var en fejl, og kom selv hurtigt med forslag til hvordan det kunne rettes op, så rigtig fin service nu hvor fejlen var sket, intet dårligt her kontra tidligere erfaringer.
--
#12
OCUK
Semibruger
12-08-2013 20:01

Rapporter til Admin
Computersalg.dk er virkelig nice med RMA, i hvert fald efter egne erfaringer.
--
#13
Fonne
Semi Nørd
12-08-2013 20:08

Rapporter til Admin
Har ikke prøvet RMA ved dem, men der var virkelig go service ved dette her. Hurtig erkendelse af fejlen, og kom selv med forslag til at rette op på den nemmest muligt for mig. De gange jeg har prøvet noget lign fx ved Proshop har man dælme skulle kæmpe, sende billeder og dokumentere alt for overhoved at have en chance.
--

Opret svar til indlægget: Nyt bundkort - Været åbnet

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning