Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Lanparty Howto?

Af Monsterbruger Borst | 10-01-2005 13:02 | 1060 visninger | 13 svar, hop til seneste
Jeg står for at skulle arrangere et mindre Lanparty på min arbejdsplads (bibliotek). Der plads til ca. 80 mennesker og det rent tekniske har jeg for så vidt styr på. Nu ville jeg blot høre om der er andre der har prøvet at arrangere noget lignende, og hvilke ting jeg bør være opmærksom på. Hvis andre har gode råd til afviklingen er i også meget velkomne med input. Det er btw i Haderslev i påskeferien hvis nogen skulle være interesserede.
--
Http://www.funkydonkey.dk[...] Walla min fætter...
#1
Eagle
Gæst
10-01-2005 13:12

Rapporter til Admin
Hvaaaae ... Borst fra RON ? ;P
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#2
Borst
Gæst
10-01-2005 13:20

Rapporter til Admin
Yup!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#3
Eagle
Gæst
10-01-2005 13:22

Rapporter til Admin
hehe, sQ lang tid siden m8 :P .. hva er det for noget lan du ska holde ? er det noget privat eller ? - for så kunne det da godt være man sQ ta compen under armen og lige kigge ind et smut ;)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#4
soee
Maxi Supporter
10-01-2005 13:23

Rapporter til Admin
Jamen sørg for at folk ikke vil glemme dit "lan-party" lav evt. nogle konkurrencer som kan gå hen og blive attraktive - CS holder altid og skal nok skrabe folk til, men der er jo også spil som Atomic Bomberman som er utroligt fedt at hive frem fra skuffen til lan-party... Crazy events som cola crashing, museslyng, telefaxkast osv er også altid at grine af... Vi havde en aftale med Sparekassen THY hvor vi fik nogle produkter med deres logo på som skulle indgå i et billede - og så lånte vi da også en digital kamera af dem som folk så kunne "booke" til at lave deres eget bud på et fedt billede hvor deres merchandises indgik... Blev da også ret sjovt.. Nu siger du bibliotek, så går den med røgmaskinen nok ikke :p Kan man ellers os ha en del sjov ud af.. Projektor og godt lydsystem er også nydeligt - især i sammenhæng med prisliste til kiosk eller lignende - evt til fremviselse af en creativ compo hvor folk må få lov til at smække et eller andet bud på noget kreativt sammen - en wild demo, et billede, en redigeret video optagelse, en game demo eller lignende... Der er nok tråde at snakke om - vigtigst af alt er at du gør det sjovt og uforglemmelig - selvfølgelig ikke på det grundlag at folk havde frie tøjler og alt gik galt pga materielle skader - men altså sjove konkurrencer - god stemning - en lille kiosk som ikke behøver være nogen overskudsmaskine... Altså - kreativitet :)
--
[Abit DigiDice][P4 2.8 NW 800fsb] [512 Kingston pc2700] [120gb WD 7.200rmp] [Razer DiamondBack] [GF FX5600 128mb] [Q-Tec H2O-køling] [Samsung 173T] [Logitech Z680] http://www.msoee.dk[...]
#5
Borst
Gæst
10-01-2005 13:23

Rapporter til Admin
Nope det er offentligt, med tilmelding usw. Har ikke styr på detaljerne endnu.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#6
Borst
Gæst
10-01-2005 13:26

Rapporter til Admin
#4 Der er alledere installeret røgmaskine. Det er et spillested hvor det skal afholdes, med fadølsanlæg, monster PA, projektor og det hele. Det var faktisk nogle ret gode ideer du kom med dér. De kommer med i den videre planlægning.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#7
heXen
Supporter
10-01-2005 13:28

Rapporter til Admin
80 computere tager en del strøm men det burde ikke være noget problem blot du sørger for at de bliver nogenlunde ligeligt fordelt over de forskellige sikrings-grupper.
--
http://www.tohohteive.com[...] Jutus Fortis Tenax Est
#8
Borst
Gæst
10-01-2005 13:28

Rapporter til Admin
#4 Der er alledere installeret røgmaskine. Det er et spillested hvor det skal afholdes, med fadølsanlæg, monster PA, projektor og det hele. Det var faktisk nogle ret gode ideer du kom med dér. De kommer med i den videre planlægning.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#9
Eagle
Gæst
10-01-2005 13:30

Rapporter til Admin
Har du nogen ide hva det kommer til at koste for at komme med så ??
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#10
soee
Maxi Supporter
10-01-2005 13:31

Rapporter til Admin
#6 jamen det er jo så super - du er sikkert en "stor dreng" men husk at ingen er "store" nok til at styre 80 deltagere til et lan-party som har mulighed for indtagelse af alkohol... Jeg lover dig det går galt... Lav nogle stramme regler altså ingen alkohol, ballade, ulovligt software osv... Du står med lortet til sidst hvis der sker noget - med mindre du kører den at alle deltagere skriver under på et regelsæt som klart understreger hvad man må og ikke må til dit party...
--
[Abit DigiDice][P4 2.8 NW 800fsb] [512 Kingston pc2700] [120gb WD 7.200rmp] [Razer DiamondBack] [GF FX5600 128mb] [Q-Tec H2O-køling] [Samsung 173T] [Logitech Z680] http://www.msoee.dk[...]
#11
Borst
Gæst
10-01-2005 13:38

Rapporter til Admin
#10 tjo, man kan vel godt kalde mig en stor dreng ;-) Har ikke lang tid tilbage i tyverne. Det er heller ikke sikkert at vi skal sælge øl/spiritus. Kommer lidt an på aldersgruppen. Vi bliver under alle omstændigheder 3-4 anstandsdamer der skal være der hele tiden. Mht. de ulovlige filer ved jeg ikke helt hvad der skal ske endnu. Jeg har overvejet at lukke for de populærer p2p i firewallen så der ikke kan hentes noget udefra, men det forhindrer jo ikke fildeling internt. Mon en ansvarsfraskrivelse er nok?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#12
soee
Maxi Supporter
10-01-2005 13:47

Rapporter til Admin
Hvis folk enten med underskrift bekræfter at de accepterer APG's lov om fildeling til dit netparty står de udelukkende selv for hva de har på computeren - vil da tro at 90% af de officielle computerparty arrangører kører det på den måde... Tror næppe du finder 80 folk som er modne nok til at styre fri afbenyttelse af alkohol - er jeg ret sikker på - så er Haderslev og omegn ihvertfald et kapitel for sig selv :) Ville aldrig kunne lade sig gøre her oppe... Vil klart lukke for alt hva der hedder p2p til partyet - nærmest nøjes med at holde port 80 åben :) Folk skal efter min mening bare have lov til at surfe og evt sidde på irc og messenger. Altså hold dem i kort snor - man må være lidt af en stridsmor når man holder så stort lan party :)
--
[Abit DigiDice][P4 2.8 NW 800fsb] [512 Kingston pc2700] [120gb WD 7.200rmp] [Razer DiamondBack] [GF FX5600 128mb] [Q-Tec H2O-køling] [Samsung 173T] [Logitech Z680] http://www.msoee.dk[...]
#13
Briston
Ny på siden
10-01-2005 13:56

Rapporter til Admin
Ey er da os fra Haderslev :D lyder sgu da rimelig fedt med et lan på Månen! :D Mht. idéer kan du jo tjekke overclocking.dk's bud på et lan, det fik iværtfald rigtig mange roser
--
Snart med barebone

Opret svar til indlægget: Lanparty Howto?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning