* Uofficiel Black/White liste V3
|
Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Getmore - hvad sker der lige for dem?Af Gæst Kermit | 03-06-2005 13:11 | 7890 visninger | 126 svar, hop til seneste
Hejsa.
For snart 4-5 uger siden, indsendte jeg mit bundkort (et bundkort der var under 14 dage gammel) for at få det repareret/byttet.
Da de lover handling indenfor 2-4 hverdage, sendte jeg dem en e-mail, da jeg intet havde hørt/fået fra dem i ca. 14 dage. De besvarede min e-mail med, at de i den næste uge højst sandsynligt ville tage sig af min vare (de havde åbentbart travlt).
Nu, ca. 2-3 uger efter deres besked, har jeg stadig intet bundkort modtaget. Jeg er ved at koge over, da jeg ingen PC har at bruge herhjemme!
Ikke nok med det. De løfter aldrig røret, når man ringer til dem! Whatever! Så kunne jeg da bare sende en mail? Næ nej, det er lige før at de har blokeret mailen. Hver gang jeg sender dem en mail (via gmail), får jeg beskeden at adressen ikke findes (el. lign.). Jeg har testet med en anden gmail account - her kunne jeg sagtens levere beskeden.
Mit store spørgsmål: Hvad søren skal jeg stille op? :S
På forhånd tak! --
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
Hvis de lover på deres hjemmeside en handling indenfor 2-4 og der intet sker er det bare at fortælle dem at du går til forbrugerstyrelsen med det... og så sker der 2 ting ... enten letter de røven, og hvis ikke så går du til forbrugerstyrelsen og melder dem for ikke at overholde deres egne løfter/regler etc.etc. .. + der er specielle regler når det omhandler produkter under 14 dage gamle...
Men tjek forbrug.dk der er masser af gode tips til hvad du kan gøre, og så må du trække dem den vej, under alle omstændigheder skal du nok få hjælp...
MEN ... når der er gået så lang tid kan du forlange pengene tilbage (jeg kan ikke huske præcis hvor lang tid der skal gå, men 4-5 uger er LANGT over tiden på et produkt der ikke engang har været brugt i 14 dage) ... du kunne faktisk forlange pengene allerede dengang... men kontakt dem på den ene eller anden måde du nu kan og forlang at få pengene retur for dit bundkort, da du har krav på det. -- [2.8P4 HT, 800MHz][Zalman 7700-CU @ 12db][Soyo P4I865PE Dragon 2 PE][2x512 A-Data DDR400][Aopen Aeolus 6800GT 256MB] #1 > Tak for det fine svar.
#2 > Jeg har handlet mange gange hos dem - første gang de virker SÅ skøre.
Jeg er stadig åben for svar. Specielt fra folk, der har lignende erfaringer med dem. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #2 hvad baserer du det på? har handlet der flere gange uden problemer, dog aldrig RMA... -- When someone annoys you, it takes 42 muscles to frown, but it only takes 4 muscles to extend your arm and smack them. Send dem et link til denne tråd, så er jeg sikker på, at der sker noget ret hurtigt - det trick er benyttet af flere andre i tilsvarende situationer med stor succes :-)
-- Fair Trade
#4 støtter ham her, har handlet der 3 (gange for meget) og har hver gang enten fået forkerte ting tilsendt eller fejl i pris..
og når man så prøverat få fat i dem over telefonen, ja drop det.
så prøver man med mail, her svarer de først efter 5-7 dage...
trist oplevelse der..
de er jo et søsterselskab til et andet større selskab, som også har fået masser af kritik førhen..
kan ikke huske hvad de hedder,, multimedia... ?
og dem blev jeg nød til at ringe til, for at
De så kunne få kontakt til getlongtimemore..
-- Søger et s478 board med 865/875 chipfætter.. kom frisk :¬) Det første jeg købte der var min mobil (SE t610i) i efteråret, ingen problemer, det næste var min mp3afspiller (zen touch 20gb), den kom overraskende hurtigt! Og for et par uger siden hjalp jeg min lillebror med at købe en mp3afspiller der (muvo tx fm) og heller ingen problemer der... -- When someone annoys you, it takes 42 muscles to frown, but it only takes 4 muscles to extend your arm and smack them. Jeg har købt grafik kort hos dem og der var ingen problemer. -- HIS X800XL * AMD64 3200+ * MSI K8N SLI Platinum * 2*512MB Kingston HyperX * Seagate 200 GB Sata * 510 Watt Chill Innovation * LX700
MSN/Email: [email protected] jeg har også handlet med dem - uden problemer...
men håber da du får en løsning på dit problem -- Aspire 500w 34@12v + Macron 460w 30A@12v(dual), Soltek 75FRN2-L, Kingston Hyperx 3700, Barton 2800+, Aopen 6800GT Okay. Endnu en gang tak for svarene.. Jeg prøver at sende dem en mail i dag (de svarer nok ikke selvsamme dag), om det så bliver med en anden mail - og så får vi at se. Jeg er i hvert fald meget spændt på deres svar.
Jeg opdaterer så snart jeg får noget info. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Til alle dem der har oplevet noget godt, ser det kun ud til at det er ved køb at det er gået godt!...og selvfølgelig er de villig til at give en service for noget man køber, men når man så skal havde det byttet så er det en hel anden sag... -- 3330 = 3Dmark05
7601 = 3Dmark03
2,5ghz Barton @ 512DDR pc 3200 @ 6600GT intet oc på andet end cpu.
#4 for det første så koster det mange penge og ringe til dem, for det andet kan de ikke finde ud af at sende de rigtige pakker til folk. To i min klasse uafhængigt af hinanden har fået pakker med det forkerte indhold.
3 gange har bekendte måttet afbestille deres varer derinde fra, fordi de aldrig fik tingene på lager og det på trods af at tingene stod opgjort som værende på lager.
Deres service findes ikke, RMA fungerer ikke. Ja der er meget, det er utroligt de kan blive ved med at have e-mærket. Det fatter jeg ikke.
Men ja, kender da også flere som ingen problemer har haft. -- cat /dev/urandom & die
http://www.eudp.net[...]
http://sikkerhed-faq.dk[...] Jeg har selv handlet der et par gange, ingen problemer, fik endda min tft skærm der til næsten halvpris (Det var en butiksmodel som de havde modtaget de solgte videre uden at smide i butik, tak for det :D) .... og har ikke haft nogen problemer med dem...
Men jeg vil sige, her gælder lidt de samme regler som hos hostingfirmaer ... de billigste er ikke nødvendigvis det bedste sted at købe det ... hold dig hellere til et sted du kender hvor du ved supporten er noget du kan regne med, om det så koster dig en hund eller 2 mere kan du blive utrolig glad for i længden .. også selv om det ikke går i stykker ... jeg holder mig som regel altid til forhandlere jeg har handlet hos mange gange og som jeg ved er holdbare i længden hvad supporten angår.
Desuden kan det være en hjælp at handle et sted hvor man relativt nemt kan komme hen til hvis sådan noget som #0 har et problem med skulle ske...
Så kan man vade derhen og så er det automatisk lidt nemmere at få et svar end hvis man sender en mail, den kan de jo altid lade ligge og svare senere på ... -- [2.8P4 HT, 800MHz][Zalman 7700-CU @ 12db][Soyo P4I865PE Dragon 2 PE][2x512 A-Data DDR400][Aopen Aeolus 6800GT 256MB] #13: Er fuldstændig enig med dig. Deres RMA fungerer ikke. Det er i hele taget ekstremt dårligt de ikke har faste åbne omkostningsfrie telefoner, for de svarer på kun mails som passer dem, dvs man kan vente på sit rma nummer i dagevis.
Jeg har netop sendt min TFT skærmretur i dag (inden for 14dages returret fristen) det bla. det ikke levede op til mine forventninger, samt at support var ikke interesseret i at besvare mine spørgsmål om hvad der kunne være i vejen med den, de henviste bare til Acer-support.
Det er sidste gang jeg køber "rigtig" hardware hos dem. Mus, keyboard og kølere er "max" prisen for mig derinde.
-- Besøg http://www.barebone-world.dk[...]
http://www.firearmsrights.com[...]
Do you dare!?>http://www.icbm.us.ms[...] # 15 ... Så er det bare at hive fat i forbrugerstyrelsen, det er ikke det store problem at gøre det, og gid der var flere som ville gøre det når det var oplagt, så ville der komme meget mere pres på deres service afdeling...
Midtdata har jo ganske kort været inde og vende på "firmalisten" derinde over firmaer som de anbefaler man IKKE handler hos... jeg kan godt afsløre det fik travlt med at få det problem løst da de først var der ... det var ikke mere end 4-5 dage de var der. -- [2.8P4 HT, 800MHz][Zalman 7700-CU @ 12db][Soyo P4I865PE Dragon 2 PE][2x512 A-Data DDR400][Aopen Aeolus 6800GT 256MB] Jeg har også engang bestilt nogle varer derinde som stod at de skulle være på lager og klar til levering inden for et par dage. Da jeg så havde ventet en 4-5 uger og skrevet 3-4 mails uden at få svar fra dem afbestilte jeg simpelthen varerne igen da de ikke var leveret endnu. Det sjove af det er at de stadig stod som værende på lager under hele perioden. -- AMD Athlon(tm) XP 3000+ | Soltek SL-75FRN2 | Geforce fx 5900 | 1024 mb DDR-SDRAM | 240 GB HDD | L O R T E B I K S, det er hvad jeg har og sige om dem, fik en skærm af dem, hvor der var en 2 mdr gammel kvittering i en pose, der ud over var der en seddel hvor der stod 3 punkter der var galt med skærmen, skrev til dem og sendte skærmen retur og bad om og få et helt andet mærke (Samsung), da jeg blev rimelig afskrækket over de ting der var med den første (Viewsonic) og det sagde de ikke var et noget problem, så jeg sendte som sagt skærmen retur, og havde regnet med og have den et par dage senere
Men det viste sig ikke holde stik, de modtog skærmen d. 13.05 og et par dage tid senere skrev jeg en mail til dem, for og høre hvor den blev af, men ingen svar kom, så jeg sendt igen, igen, igen og igen og 6. gang, hvor jeg gpdt og grundigt brokkede og svinede dem, mig kom der endelig et svar og de sagde at de ikke havde den på lager tiltrods for at deres lagerstatus på skærmen var GRØN, men de havde den nok på lager igen dagen efter, så jeg skrev til dem at hvis jeg ikke havde skærmen et par dage efter, så ville jeg have mine penge retur.. Også der svarede de ikke, så 2 dage efter begyndte jeg IGEN og "spamme" dem for og få enten en præcis leveringsdato eller ført mine penge retur og igen blir jeg ignoreret, så mailer dem og skriver jeg skal have pengene retur.. IGEN ingen svar, så først d. 25 fik jeg en mail fra dem at nu havde de skærmen og den blev afsendt om aftenen dagen after havde jeg skærmen, så jeg valgt bare og modtage den, eftersom jeg IKKE skulle have mere og gøre med den biks.. Håber for alt i verden skærmen ikke går i stykker de næste 2 år, for jeg _VIL_ ikke have noget med dem og gøre igen, magen til dårlig service skal man lede længe efter (Chipppen undtaget selvfølgelig)
Havde forresten en kollega der samtidig med havde problemer med en ram blok, som de ikke sendte, da de skrev de ikke havde den på lager, igen til trods for ders lager status på deres HP var grøn.. -- - JayJay666 sært jeg sendte et defekt x800xt til dem en tirsdag havde et nyt fredag samme uge. -- AMD & ATI POWER AND H2O COOLING
*ASUS A8N-SLI DELUXE*A64 3200@2700*X850XT*
*A-DATA 2X256 4500 TCCD*AUDIGY 2*ANTEC NEOPOWER 480*
*2X80GB HITACHI 7K250 SATA*PIONNER DVR 107-D*LG FLATRON L1910S* Har også handlet med dem med problemer :p Dog ikke det store! Klarede det hurtigt over telefon, og jeg fik min vare et par dage efter. Men tror ikke det er et sted jeg handler igen! -- Indholdet af dette indlæg er blevet redigeret af -=]CarlsberG[=-
http://www.Diabelez.dk[...] - Øl-Loge
http://www.Online-Instinct.dk[...] - Saufen jeg vil så lige nævne proshop direkte. har efter at have hævet et køb af et kabinet ikke fået mine penge retur. Har ringet tre gange og rykket for overførslen. Kabinettet var i øvrigt fyldt med fejl, deribland to store flænger.
Men har da både handlet med getmore og proshop før uden problemer. Det er først når problemerne opstår, der er ballade. :( -- -MicroATX (til 2xSD) og Duron 1000 sælges (inkl. 21dB køler)
-Licensed Wanker multimedia worlds' værksted er sgu også noget møg som ikke overholder købeloven! :(
sidste gang jeg gider handler der....
har også lige købt en sony skærm til 5000 kr som de ikke gad gøre noget ved....fedt
-- http://gangstar.dk[...]
Kender i det, når man kalder sig gangstar18, men ikke er 18 år? :> Jeg har også lige købt et Grafik kort hos dem men blæseren er lige gået i stykker. Jeg håber da ikke der går ged i det hos mig ?.
Men blæseren dur kun nogle gange. Det er lidt mærkeligt. Kortet dur fint men blæseren går lige pludselig ud nogle gange. -- Jeg var ikke paranoid før de begyndte at komme efter mig... #25
det behøver ikke betyden den er istykker
hvis temp er lav nok på dit kort kan den godt
slukke blæseren helt også starte den op igen -- *DFI LP 875P-T*P4 640 3200@4000*X800XT PE*
*G.Skill 2X512 4400 LE TCCD*AUDIGY 2*ANTEC NEOPOWER 480*
*Seagate 7200.7 120GB*PIONNER DVR 107-D*Samsung 913N 19" TFT* og hvad er lav nok... sidste gang den slukkede var temp. 56 grader og den plejer at ligge på 37 - 40 da det er et HIS X800XL. Den plejer aldrig at slukke. -- Jeg var ikke paranoid før de begyndte at komme efter mig... Prøv at klikke her:
http://www.forbrug.dk[...]
Og skriv: Chippen
Det er da helt vildt hvor mange klagesager der er! :P -- INSURED By MAFIA - You Hit Me, We Make A Hit On You! Hvad har det med getmore at gøre ??
Prøv at læse tråden igennem. Det handler om getmore !
-- HIS X800XL * AMD64 3200+ * MSI K8N SLI Platinum * 2*512MB Kingston HyperX * Seagate 200 GB Sata * 510 Watt Chill Innovation * LX700
MSN/Email: [email protected] #29
Man kan lave en søgning på den virksomhed som man vil handle hos f.eks. hvis det er Chippen! Det kan så give en indikation omkring hvorvidt man burde handle der eller ej!
http://www.forbrug.dk[...] -- INSURED By MAFIA - You Hit Me, We Make A Hit On You! Hej allesammen, og især Kermit.
Jeg har præcis samme problem som dig.
De modtog min mp3afspiller i 16/6-2005 og har siden nægtet at svare på ALT.
Har ligesom flere af jer andre mailet til dem adskillige gange, og også ringet til dem, selvfølgelig helt uden svar. Har endda prøvet at ringe til ham der ejer dem, men han nægtede at have noget med firmaet at gøre..(er ret sikker på at det var ham).
Derfor har jeg valgt at kontakte forbrugerklagenævnet. De svarede at man når der er gået en måned, kan skrive et brev til dem(rigtigt brev) og kræve pengene for varen retur.
Men ellers må vi jo stå sammen og klage samlet. Så kan det være at vi kan få dem til at reagere.
Til slut vil jeg helt klart fraråde ALLE, at handlede ved dem, og derved også tildels Multimedia World, da de står som deres ejer.
Med venlig hilsen Henrik Rasmussen!
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #28 Der er kun en sag? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Ja det er der... Men der er flere der skriver at de har/har haft problemer med dem her i tråde. Hvis du kigger dig omkring i forummet findes der 2 andre tråde om præcis det samme. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Ja ja, det ved jeg skam godt...:D -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg har lige sendt mis HIS X800XL ind til dem idag, og håber da det går godt. Men det lyder det ikke het til det kommer til at gøre. -- HIS X800XL * AMD64 3200+ * MSI K8N SLI Platinum * 2*512MB Kingston HyperX * Seagate 200 GB Sata * 510 Watt Chill Innovation * LX700
MSN/Email: [email protected] #update
Jeg fik beskeden via mail igår: Varen er henne og vende hos leverandøren - vi beklager ventetiden. Så må jeg se hvor lang tid det tager :P
#31
Nedtur... Kan følge dig hele vejen... -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #28 - vildt og vildt? Du må vist komme fra det vestjydske, hvis du synes, at 1 klagesag er mange :-) -- Fair Trade
#37
Der er da flere end én :P -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg har også kun haft problemer med dem.. Bestilte en bærbar som der stod de havde på lager.. Jeg afbestilte den et andet sted..
Efter nogle dage kontaktede jeg dem.. Men først efter lang tid fik jeg at vide at der var rod i deres system
F********* S********* butik! -- ADMIN @ www.yaa.dk[...]
Der kommer lort pulser ind i min sommerhus - amen for fandan mann! Ja jeg vil da også lige komme med mit besyv. Jeg returnerede en bærbar, inden for fortrydelsesretten for 16 dage siden. Jeg skrev en mail en 5 dage efter for at høre til processen. Fik at vide de havde travlt, men de ville kigge på det snarligt. Så gik der yderligere 5 dage og jeg skrev til dem igen. intet svar. Så gik der yderligere 2 dage. Skrev til dem igen, intet svar.
Hvis man ringer til dem får man bare at vide at de har travlt om man kan sende en mail. Jeg skrev så til dem fra en anden mail og fortalte at jeg ville købe 6 bærbare computere. Svar inden for en time. Nu har jeg skrevet en meget sur mail til dem, og truet dem med bål og brænd og vist dem den mail, som jeg forklarer dem jeg også vil bruge imod dem når jeg går videre med sagen. Jeg giver dem til imorgen. Hvis jeg ikke hører fra dem, så må jeg jo gå videre til forbrugerstyrelsen. Ikke så fedt at have 13.000 kr ude at svømme -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Nu har forretninger jo op til 30 dage (max) til at refundere pengene; og der skal jo lige være tid til at kontrollere at alt er som det skal være osv., så måske det er en smule tidligt at begynde at blive sur ?
De skal selvfølgelig svare, men så længe fristen ikke er overskredet, er der jo ingen grund til at gå bananas. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg står i noget ligende samme situation.
Jeg købte en Zen Micro ved dem, som var defekt lige fra starten af. Det tog næsten 1½ måned at få den byttet! Nr. 2 jeg fik blev defekt efter 3 ugers brug (det samme som der var galt med den første) og nu kan jeg ikke komme i kontakt med dem.. Jeg har skrevet utallige mails til dem siden d. 25 i sidste måned, uden at høre en lyd fra dem. Men skriver jeg et spøgsmål til dem fra en anden mailaccount, er der svar inde for højest et par dage!
Hvad skal vi gøre ved dem? -- Kød-oblater og lorte hvidvin!
"See you in hell, dinnerplate!"
Mine foner, P900 til hverdag, T68i til "det grove"! : )
http://www.kortlink.dk[...] Ingen der har et forslag?
Jeg er virkelig ved at være træt af dem efterhånden, og vil bare have mine penge igen så jeg kan købe en anden mp3 afspiller, et andet sted! -- Kød-oblater og lorte hvidvin!
"See you in hell, dinnerplate!"
Mine foner, P900 til hverdag, T68i til "det grove"! : )
http://www.kortlink.dk[...] Hmmm syntes det lyder som om folk skal være heldige hvis man skal have sucess med at handle hos dem. Har handlet der sammenlangt 3 gange, og her sidste gang var den så gal. bestiller et sæt højttalere der står er ca 4 dages leveringstid på. efter der er gået en uge, mailer jeg dem med ordrenummer for at høre status, og de skriver tilbage at de er i restordre og forventes på lager ugen efter. efter en måned fra bestillingsdato har jeg endnu ikke modtaget mine højttalere, men modtager en mail hvor de skriver de forventes på lager en bestemt dato (ca 3 uger efter jeg modtog denne mail) og så går der 3 dage, så står posten med dem. dvs jeg skulle "kun" vente 1 måned på de højttalere, der stod der var 3-4 dages leveringstid på på deres hjemme side, men fik mail om jeg skulle vente 1½ måned på alt i alt.
En ting er sikkert, og det er at jeg ikke handler med dem mere, for beløb over 200 spir det er sikkert og vidst! -- BMW M Power Jeg bomber bare lidt mails ind over dem hvis de eikke svare.... de sider lige PT med mit grafik kort nu. -- HIS X800XL * AMD64 3200+ * MSI K8N SLI Platinum * 2*512MB Kingston HyperX * Seagate 200 GB Sata * LX700
MSN/Email: [email protected] - Gode handler ? Se min Profil Jeg har selv haft bøvl med Getmore da billedrøret i min skærm gik. Som der stod bag på deres faktura
at man skulle sende lortet til dem samt vedlægge en begrundelse for hvad der var galt. Der gik to uger før jeg fik svar. Fordi det er en Viewsonic skærm er der 3 års onsite garanti, som Getmore selvfølgelig ikke havde nævnt. De ville ikke engang sørge for at sende den videre, så de sendte den tilbage til mig. TOTALT RINGE SERVICE. Køb aldrig ved GETMORE -- AsusP4C800-E Deluxe/P4-3,2Ghz(Prescott) ZalmanCNPS7700-Cu/2x512Mb KingstonHyperX PC3200/AsusV9999Ultra(6800Ultra256Mb) 2x200GbMaxtorDiamond9/Plextor 712-A
CreativeAudigyLS/Thermaltake XaserV6000A bestilte også en vare jeg opfattede som "værende på lager" i følge deres hjemmeside, men det var den ikke, så skrev en halvsur mail til dem (gjorte dem opmærksom på, noget omkring hvordan man bør køre en forretning, og bad om at få mine ting afbestilt, og at jeg synes det var et useriøst firma)
fik en vred og lettere flabet mail tilbage under en time efter, men kan da se jeg bare skal være glad for ikke at have modtaget noget fra dem.
det er virkeligt utroligt at det i vores "demokratiske" samfund ikke er muligt at stoppe sådan en forhandler, det kan da ikke være rigtigt de skal have lov at drive forretning -- hvofor slide og arbejde hårdt, når man kan game og arbejde sort??? Nu har jeg forsøgt at komme i kontakt med dem i 17 dage, uden at have hørt en lyd fra dem.. -- Kød-oblater og lorte hvidvin!
"See you in hell, dinnerplate!"
Mine foner, P900 til hverdag, T68i til "det grove"! : )
http://www.kortlink.dk[...] Det som #47 beskriver med at de ikke har varene på lager, har jeg været ude for 2 gange.... De skriver både på EDBpriser og på deres hjemmeside at varen er på lager, men når man så får en ordrebekraftigelse viser det sig at de først selv skal til at bestille den hjem....
-- AMD XP 3000+ @ 2100 :( Asus A7V600 mobo. SAPPHIRE 800XT. 1GB Elixir PC3200. 40GB Maxtor HDD. Soundblaster 5.1 Live. Icemat med Intelli 3.0. Jeg har handlet der mange gange.
Da jeg fik et problem med min router, skrev jeg en mail til dem, og samme dag fik jeg svar. Jeg skulle kontakte d-link, men de talte svensk så det var ikke til at forstå. Jeg skrev igen til getmore, og fik lov til at sende den ind til dem. Inden for en uge modtog jeg to ny router, en fra getmore og en fra d-link, så jeg synes de har givet mig god service. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. så læser jeg dette indlægger og kommer i tanke om at min ny indkøbte mp3 afspiller der lige er gået i stykker, også er købt hos getmore
:(
Nu må jeg så bare vente og se hvad de siger til det. -- I må ikke ryge det der hash?! Nu har jeg forsøgt at komme i kontakt med dem i 20 dage ang. min defekte mp3 afspiller, ude at have hørt det mindste fra dem.
Skal vi anmelde dem, eller hvor er det på vej hen? -- Kød-oblater og lorte hvidvin!
"See you in hell, dinnerplate!"
Mine foner, P900 til hverdag, T68i til "det grove"! : )
http://www.kortlink.dk[...] Det ville da være en god idé. Alle jer der har problemer med jeres MP3 lav da en stor klage sammen. ? :) -- HIS X800XL * AMD64 3200+ * MSI K8N SLI Platinum * 2*512MB Kingston HyperX * Seagate 200 GB Sata * LX700
MSN/Email: [email protected] - Gode handler ? Se min Profil 54# Noget i den stil jeg tænker på, måske der ville sket noget hvis vi stod sammen om det! -- Kød-oblater og lorte hvidvin!
"See you in hell, dinnerplate!"
Mine foner, P900 til hverdag, T68i til "det grove"! : )
http://www.kortlink.dk[...] Lyder som ringe service og måske er de meget underbemandet !?!! -- Asus P5WD2-Corsair XMS2 800@867MHz 5-4-3-13-2 -2x512Mb-P4 [email protected]-Radeon X850XT PE 256Mb@575/590Mhz-A39360-2x36Gb Atlas15KII Raid0-600Gb Ide-80Gb Sata Men jeg har ikke MP3 klage igang. Det er et grafik kort. :( håber snart jeg får det da jeg skal bruge PC'en. -- HIS X800XL * AMD64 3200+ * MSI K8N SLI Platinum * 2*512MB Kingston HyperX * Seagate 200 GB Sata * LX700
MSN/Email: [email protected] - Gode handler ? Se min Profil #28+30
Du kan da vist godt lide at hive kogepunktet op, ved at blande andre forretninger ind i tråden. Men som sagt mange gange før, kan man godt tale/skrive ordentlig sammen, istedet for at bande og true forretninger, som f.eks #19 har gjort. Klart nok at de ikke svarer med den attitude.
Forretninger har mange tilfælde ikke et værksted hvor de efterser/prøver varer, men i stedet for sender den videre til et centralt sted. Ja, hvis du køber en vare kan der forventes handling inden for 2-4 dage, men en reparation tager altså længere tid.
Varen er i mange tilfælde heller ikke på lager direkte i forretningen, men bliver ligeledes sendt fra et centralt sted, hvor den ren faktisk er på lager og bliver sendt snarest muligt. Men kan du ikke vente, kan du jo handle i nærmeste forrettning eller måske lægge 600 kroner for at lade en kurer hente din vare ekspres. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. har ikke haft problemer med getmore, men det er først ved rma sager man ved om en forretning er værd at handle med...dog ikke haft rma med getmore.
multimedia world har jeg været i forbrugerstyrelsen med, efter 2 års sags behandling vandt jeg en sag over at de ikke gad rep. en plextor brænder, temlig dyr den gang knap 2k.
det med forbrugerstyrelsen er la la da det tager 2 år og deres afgørelse er ikke bindende, man skal måske i gang med en privat advokat bag efter og det vidste multimediawold godt.
først da jeg pudsede en privat advokat på dem kunne jeg hente mine penge.
never multimediaworld....
jeg høre desvære også meget dårligt om fønix computer, men kun ros til zitech computer.
ronny -- Jeg må først sige, at jeg er glad for tråden vokser.. Vi må dele erfaringer! :P
###OPDATERING!!!!!!!!!
Som lovet, så kommer jeg med opdateringer.. Ca. 3-4 uger efter indsendelsen har jeg modtaget en email - en RMA bekræftelse.. --> Registrering af reklamationnr...
Hvad der sker nu - må tiden altså vise.. =)...
************** -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg har ventet 8 dage på at få 1590kr retur, og i dag fik en en email om af de var gået i gang med refunderingen i onsdags, så jeg ville nok få pengene om 2-3 dage !.... Det fatter jeg HAT af ! det tager mig MAX 3min. at lave en kontooverførsel, men for dem tager det en uge ! de skal måske have kursus i pengeoverførsler først !.... godt nok en flok paphatte derinde. Jeg køber ALDRIG der igen. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Tager sq' chancen så, og smider den tilbage til dem med en fejlbeskrivelse i pakken, og krav om at få mine penge tilbage. Kan vidst godt opgive at få et ord vækslet med dem ang. sagen på anden vis.. -- Kød-oblater og lorte hvidvin!
"See you in hell, dinnerplate!"
Mine foner, P900 til hverdag, T68i til "det grove"! : )
http://www.kortlink.dk[...] #61 måske betaler de tilbage med checks, men derfor holder jeg sgu ikke hånden over dem. -- 63# Fra Getmores eget site:
"Hvis pengene ønskes retur, vedlæg reg. nr. og konto nr. eller, hvis der er betalt med Dankort, anfør blot at pengene ønskes tilbageført til din konto." -- Kød-oblater og lorte hvidvin!
"See you in hell, dinnerplate!"
Mine foner, P900 til hverdag, T68i til "det grove"! : )
http://www.kortlink.dk[...] #64 ja, så er der jo ikke noget at diskutere.
-- Så har jeg sendt mp3afspilleren tilbage, samt et krav om at få mine penge tilbage.
Der står yderligere på deres site, at fragtomkostninger ved ombytning af defekte varer refunderes. Og jeg fik ikke en krone fra dem, da jeg sendte den første mp3afspiller ind igen!
Fandme godtnok nogle paphatte... -- Kød-oblater og lorte hvidvin!
"See you in hell, dinnerplate!"
Mine foner, P900 til hverdag, T68i til "det grove"! : )
http://www.kortlink.dk[...] Hej igen
Så har getmore langt om længe valgt at svare på min henvendelse..De har sendt den tilbage til creative, så der kommer nok til at gå ret lang tid før jeg ser noget til den...
Det er nok ikke helt tilfældigt at de sender mailen idag, når det er imorgen jeg ville kunne klage over for lang reperationstid..
Håber på det bedste, og fortsat held og lykke til alle andre.
Henrik Rasmussen -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hej Alle, jeg har også ligende problemer med getmores service.
Jeg har købt en brænder der ikke virker og har derfor udbedt et RMA-nummer. Det er 3-4 uger siden, men der er stadig intet svar. Jeg har naturligvis rykket dem flere gange per email.
Jeg har forsøgt at ringe til det 90-nummer der står angivet, men iflg. TDC er nummeret udgået.
Jeg kan ud fra denne tråd, og den jeg fandt her:
http://groups-beta.google.com[...]
forstå at jeg absolut ikke er den eneste der har problemer med dem.
Jeg har undersøgt sagen lidt, og Getmore A/S er et binavn for Multimedia World A/S, hvilket
Multimedia World Erhverv A/S i øvrigt også er. Det er altså IKKE er andet selskab, men derimod ét og samme selskab - uanset hvad de siger hos Multimedia World.
Jeg har talt med en advokat, og man kan sagtens rejse sit påkrav overfor fx Multimedia World. Den bedste og nemmeste fremgangsmåde er at oprette en sag hos forbrugerklagenævnet, det koster 150 kr. men så behandler de sagen for dig. Der er dog nogle kriterier, der skal være opfyldt. Det kan man kontrollerer på klagetjek.dk.
Desværre er mit beløb ~500 kr. for småt (min. 800), så jeg må se om jeg vil køre sagen selv eller hvad jeg vil. Hvis der er andre i samme situation som mig, så er i velkommen til at skrive til mig på min email adr. Så vil jeg se om vi ikke kan forene vores kræfter og sende sagen videre sammen.
Mvh. Brian
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hejsa,
jeg har kr. 1.100,- til gode ved Getmore. Jeg bestilte for 2 måneder siden noget RAM ved dem. Der stod det var på lager, men alligevel gik der 1½ uge inden jeg fik det. Hmm...
Nå, men RAM'en passede ikke i mit bundkort (min fejl), så jeg skulle have det byttet. Jeg mailede frem og tilbage med dem, og det var ikke noget problem at få det byttet. Jeg sender RAM'en tilbage.
Der går en uges tid uden jeg hører noget, så jeg kontakter dem igen via. mail. De har åbenbart meget travlt i returafdelingen pga. sygdom (yeah right), men de skal få set på det inden for de næste 3-4 hverdage. Dette sker selvfølgelig ikke, og efter et par yderligere deadlines bliver vi enige om at jeg skal have mine penge tilbage, og de lover at klare det hurtigst muligt.
Det er nu over 1 måned siden, og jeg har siden da forgæves prøvet at få fat i dem. De svarer ikke på mine mails mere, og man kan heller ikke komme igennem til dem på telefonen.
Jeg regner med at lave en officiel klage til Forbrugerklagenævnet i løbet af de næste par dage når jeg lige får tid.
/Jan Lund Nielsen -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. 69# Præcis samme situation jeg står i med min mp3 afspiller, og præcis samme historier og undskyldninger jeg har fået... Og igen præcis det samme, idet at de nu også bare ignorerer mine mails...
Vi burde tage i samlet flok ud og besøge dem en tur, og forlange at der sker noget på stedet! -- Kød-oblater og lorte hvidvin!
"See you in hell, dinnerplate!"
Mine foner, P900 til hverdag, T68i til "det grove"! : )
http://www.kortlink.dk[...] Lige en opdatering herfra. Jeg sendte dem i torsdags en mail fra en anden mailadresse, hvor jeg spurgte til 3-5 plasmaskærme som jeg skulle bruge i et showroom. Underligt nok så fik jeg svar på min mail inden for 1 time, mens mine andre mails ikke er blevet besvaret i løbet af 1 måned.
Igen kom de med nogle meget mærkelige undskyldninger, som jeg skød i sænk med det samme. Siden har jeg ikke hørt fra dem.
Jeg laver en officiel klage til Forbrugerklagenævnet her en af de nærmeste dage.
/Jan Lund Nielsen -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. 71# Præcis det samme jeg har oplevet.. Jeg skrev en mail til dem fra en anden adresse, og spurge efter et sub sæt "jeg gerne ville vide hvornår var på læager igen"
Der var svar samme eftermiddag, men de utallige mails jeg har sendt til dem siden d. 25 i sidste måned har jeg intet hørt om!!
Jeg returnerede min mp3 afspiller for en uge siden, sammen med en nøje forklaret fejlbeskrivelse, samt klage over deres ufatteligt dårlige service, hvor jeg forlanger mine penge igen..
Desuden skriver de i deres mailfakturaer, at ved ombytning af varer vil omkostningerne blive dækket. Det så jeg ikke en skid til sidste gang jeg fik den ombyttet, og har først opdaget at de tilbyder at refundere portoomkostningerne sidenhen. Så dem forsøger jeg selvfølgelig også at presse ud af dem nu.. De er fandme godtnok bare for meget! -- Kød-oblater og lorte hvidvin!
"See you in hell, dinnerplate!"
Mine foner, P900 til hverdag, T68i til "det grove"! : )
http://www.kortlink.dk[...] Til alle dem har har propz med dem prøv at skrive her til Kontant, hvis det kommer med virker det somrelt til at få sat lidt skub i tingen:
http://www.dr.dk[...] -- Visit #BFGeeks @ qnet
http://www.BFGeeks.dk[...]
© Copyright på stavefejl © Hey..
OPDATERING ***
Jeg har ikke modtaget et svar fra Getmore siden de for præcis 18 dage siden skrev: Bundkortet er henne og vende hos producenten...
Da jeg rejser om præcis én uge, har jeg sendt nedenstående email - jeg håber på positiv reaktiv.
Hej igen.
Der er ingen tvivl om, at der er gået et pænt stykke tid nu. Det er ikke det eneste der bekymrer mig. Det jeg primært irriterer mig nu er, at jeg rejser tirsdag d. 28. juli - og er væk i minimum én måned. Hvad gør vi ved denne situation? Jeg kunne komme med et par forslag - dog uden nytte. Jeg håber I derimod kan komme på noget... Jeg har kort sagt mistet tålmodigheden, og vil da meget gerne indberette situationen til forbrugerstyrrelsen. Men inden da, vil jeg gerne have en bedre afklaring fra Jer.
Med venlig hilsen
***** -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. ved det ikke, men du kan altid spørge om de spiser ostepops -- --------------------------------------------------
--=(The Hardstyle Viking)=--
--=(MSN: [email protected], [Just Write]=--
-------------------------------------------------- Jeg vil bare lige sige at jeg langt om længe har fået god respons fra Getmore.dk :)
Har idag modtaget en mail hvori det lyder at fejlen var korrekt, og at den derfor er blevet ombyttet og afsendt pr. dages dato :)
Henrik Rasmussen -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Så har jeg modtaget mp3afspilleren ;) -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #77
Jamen det er da godt, at nogle får 'service', hehe ;)
- Jeg har dog stadig ikke fået svar (siden #74)... Hvilken overraskelse =| -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg bliver lige nød til at bringe tråden op igen da jeg ikke har fået svar i næsten 2 uger og mit grafikkort har været hos dem i 1 mdr. nu :-| Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. ? Kan nogle hjælpe lidt ?? Jeg har skrevet til dem og ringet til dem mange gange men ligelidt hjælper det ? -- Luk skuffen !, Du er da heller ikke selv for spids ! - Take it to the Maximum... Bambi !
MSN/Email: [email protected] - Gode handler ? Se min Profil Hvad er RMA? -- www.heroes.dk[...]
"Jeg har talt; I har hørt på mig; I kender nu sagen; træf så jeres afgørelse". Aristoteles Reparation :) Men stadig ingen der kan hjælpe mig... -- Luk skuffen !, Du er da heller ikke selv for spids ! - Take it to the Maximum... Bambi !
MSN/Email: [email protected] - Gode handler ? Se min Profil en af mine venner fik et HIS x800xl GRATIS fra dem :S -- Super asetek Waterchill power kit sælges Havde han bestilt det ? Evt. Hvornår fik han det ? Lyder mystisk men man ved aldrig om han kunne have fået mit ved en fejltagelse ? -- Luk skuffen !, Du er da heller ikke selv for spids ! - Take it to the Maximum... Bambi !
MSN/Email: [email protected] - Gode handler ? Se min Profil Jeg fik endelig svar fra dem igår, ang. min Zen Micro RMA.
Det tog så også ca. 36 dage.. -- Should have brought me big knife!
"See you in hell, dinnerplate!"
Mine foner, P900 til hverdag, T68i til "det grove"! : )
http://www.kortlink.dk[...] Undskyld jeg bringer gammel tråd op igen... Men har fået grafikkort igen, efter trusler med DR's Kontant og forbrugerstyrelsen...
LORTEFIRMA der hvad jeg kan sige... Aldrig handle med dem igen...
Min historie skulle da lige have en ende... -- Luk skuffen !, Du er da heller ikke selv for spids ! - Take it to the Maximum... Bambi !
MSN/Email: [email protected] - Gode handler ? Se min Profil Jeg har også haft dårlige erfaringer med Getmore, det er når der skal ydes support på varerne at problemerne opstår. Nu har de fjernet deres telefonnummer fra deres hjemmeside og på deres support-mail har de sat en autorespons der bare svare ens mail med at mailen vil blive besvaret hurtigst muligt.
De svare ikke på mails eller telefon.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #86
Taget fra deres hjemmeside
Getmore A/S
Hvidovrevej 90
2610 Rødovre
Tlf.: 35 37 94 88
CVR.nr.: 13 22 95 46
-- Asus A8N-Sli Deluxe | Athlon 64 3200+ | 2xLeadtek 6600GT SLi | 1024MB PC3200 Samsung | 320GB HDD | #87 Nice ting der:) Så kan evt vrede mennesker jo kigge forbi og tale lidt med dem.. Ville JEG da ihvertfald gøre hvis de fuckede mig! -- Dumdidej..jeg er en kage #85 jeg har haft et MoBo til RMA i over 2mdr nu og kan ikke få noget at vide om hvordan det gård med det
Hvis man ringer til dem tager de ikke telefonen og tro mig har ringet mere end en gang det vil sige i næsten 2 mdr. nu!! -- Intel Pentium 4E 3,0@3,8Ghz, Abit IC7-G,2x512MB CorsairXMS PC4400, WD 2xRaptor 360, WD 200GB sata, NEC3500(sort), Liteon DVD, HIS X800PRO IceQII, Vapo-kølet, Syncmaster 172X + 757Mb #89 lige præcis.Tror jeg har ringet til dem mindst 20 gange... og sendt over 30 mails.
Men prøv at lade værd med at svine dem til eller noget bare skriv at de får 48timer til at svare ellers ryger sagen til DR's Kontant, og forbrugerstyrelsen. Gjorde jeg... og det virkede :) Bare virk helt rolig, eller hvis du forstår :)
-- Luk skuffen !, Du er da heller ikke selv for spids ! - Take it to the Maximum... Bambi !
MSN/Email: [email protected] - Gode handler ? Se min Profil Jeg har fået pengene tilbage fra dem, selv om jeg fik at vide det ikke kunne lade sig gøre.. efter at jeg fortalte personen, at jeg havde tjekket hvad jeg kunne forlange/ikke kunne via forbrugerstyrelsen!
Eller, har fået dem tilbage som sådan da.. Fik først pengene for mp3 afspilleren, brokkede mig igen og fik halvdelen af portoen refunderet, og har nu brokket mig endnu en gang, og håber på at de sidste 49.- snart dukker op. (giver mig ikke i denne sag, selv om det er så få penge det handler om. For de har virkelig koster mig meget tid og mange problemer!) -- Should have brought me big knife!
"See you in hell, dinnerplate!"
Mine foner, P900 til hverdag, T68i til "det grove"! : )
http://www.kortlink.dk[...] Sidder med et logitech ultraX keyboard købt hos getmore.
Keyboardet har den fejl at Retur/Return tasten sætter sig fast dvs. at keyboardet skal til RMA.
Har skrevet 3 mails til getmore samt ringet til dem uden at have haft "Held" til at få et svar fra getmore. Meget dårlig support og betjening.
Sidste gang jeg har handlet der!
Er blot glad for at det ikke er et dyrere produkt end et keyboard...
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #93 snark med Logitech om problemmet og så fortæl dem om din oplevelse med Getmore!! så kan det være de mister retten til at sælge logitech -- Intel Pentium 4E 3,0@3,8Ghz, Abit IC7-G,2x512MB CorsairXMS PC4400, WD 2xRaptor 360, WD 200GB sata, NEC3500(sort), Liteon DVD, HIS X800PRO IceQII, Vapo-kølet, Syncmaster 172X + 757Mb 93# Der er ikk andet at gøre, end at du sender det til dem sammen med en fejlbeskrivelse. Det er den eneste måde du kan komme i kontakt med dem på, og få dem til at tage sig af problemet! -- Should have brought me big knife!
"See you in hell, dinnerplate!"
Mine foner, P900 til hverdag, T68i til "det grove"! : )
http://www.kortlink.dk[...] Okay... hmm måske hol.dk snart skal ha lavet en firma blackliste over firma som dette.... sådan oflk kan skrive ders klager :p -- Få flere besøgen på din hjemmeside http://www.gettraffic.dk[...] Man skal skrive til deres mail [email protected] og ikke [email protected].. Ved [email protected] fik jeg meget hurtigt svar ved 7 af de 7 emails jeg har sendt (under 10 min), ved den anden har jeg ikke gået svar endnu på 1 mail (over 24 timer). -- Der tages forbehold for udsolgte trykfejl.
Er gjordt !!
MUHAHAHAHAHA
Den eneste lyspunkt i livet er at ødelægge andres liv...
-- Gå ikke udenfor ! Dykænder på fri fod. De er fandme farlige. #94 Det er vist ikke lige sådan at markedet fungerer:
Logitech udvikler teknologien og får et firma til at producere selve produktet.
Disse produkter sælges til importører/distributører/større butikker som Dell osv.
Importørene/distributørene sælger til butikker som Getmore, shg osv.
Ergo kan Logitech ikke gøre ret meget for at stoppe Getmore i at sælge Logitech produkter. Og får at være ærlig tror jeg heller ikke at de ville gøre noget ved det hvis de kunne, de skal jo bare sælge deres produkter, deres ry er jo godt nok. -- Som #97 siger er det da bare ind på Edbpriser og køre deres bedømmelse i sænk... Jeg har selv handlet hos getmore et par gange og må sige at jeg INGEN problemer har haft ...
Jeg har derimod heller ikke haft support på, og nu håber jeg godt nok at jeg ikke får brug for det, det har jeg da absolut ikke lyst til at skulle igennem... i hvert fald det i kan berette herinde...
Men en vigtig ting som kan siges er at man skal ALTID udtrykke sig fattet og korrekt.. ikke noget med at svine dem til og kalde dem alt muligt. Forklar hvor længe du har ventet og har oplevet mange med samme problem, derfor har du overvejet at tage kontakt til Kontant osv. for at fortælle dem om jeres fælles oplevelse...
I support tilfælde kommer man ALTID længst ved at opføre sig ordentligt og få dem til at fremstå som nogle idioter .. hvis man er flink og hjælpsom overfor dem får de sværere ved at behandle en som skidt... -- [2.8P4 HT, 800MHz][Zalman 7700-CU @ 12db][Soyo P4I865PE Dragon 2 PE][2x512 A-Data DDR400][Aopen Aeolus 6800GT 256MB][Samsung 193P] Send dem en mail med link til denne tråd og forklar dem, at de ikke kan være tjent med al den dårlige omtale de får pga deres manglende service. -- It is by will alone I set my mind in motion. It is by the juice of Sapho that thoughts acquire speed, the lips acquire stains, stains become a warning. It is by will alone I set my mind in motion. #101 det er jo ligesom lidt det jeg hentyder til i #91 ? -- ^Powered by:
^^ATI ^ AMD 64 ^ Kingston ^ MSI ^ Seagate ^ LiteOn ^ Chill Innovation ^^
MSN/Email: [email protected] # 102
Sendte faktisk et link til den her tråd da jeg skulle have support for dem, og spurgte om jeg kunne opleve sådan noget.. -- Der tages forbehold for udsolgte trykfejl.
Hvis i vil gøre noget ved det, vil jeg godt prøve at gøre lidt i sagen. Hvis alle der har problemer, eller har haft problemer vil gøre følgende:
Skrive et dokument hvor der omtales deres problemer med getmore. Skriv navn, tlf. nr. og underskrift på og scan den ind og send den til [email protected]
Så komtakter jeg ministeriet og ser om vi ikke kan få lidt medhold, istedet for bare at få et svar om at vi kan prøve at ringe til dem igen om 1 uge.
Indhold i beskrivelsen:
Hvor længe i har ventet.
Hvormange gange i har kontaktet dem.
Er problemet vedr. køb eller RMA.
Husk underskrift og tlf. nr.
Håber i vil hjælpe mig så vi alle kan få hjælp.
Mvh
Ole -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Lige en opdatering herfra. Efter diverse trusler (efter jeg endelig var kommet i kontakt med dem, hvilket krævede at jeg udgav mig for at være en helt anden) har jeg endelig fået mine penge tilbage.
Men jeg vil advare ALLE mod at handle med dette firma.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Prøv at læse dette. http://www.jobindex.dk[...]
Jeg ringede til nummeret nederst for at høre hvordan man fik fat i Getmore og manden blev pisse sur.
Har selv 2150kr til gode ved dem og har ventet på dem i ca 3 uger nu og de gider heller ikke svare på mails. -- Getmore A/S, Hvidovrevej 90, 2610 Rødovre, Jimmi Hansen, 36908300 -- #105
Tak for det :)
* * * O P D A T E R I N G * * *
Jeg kom hjem fra min ferie for 2 dage siden - de sendte mit bundkort i midten af juli, men da jeg ikke var hjemme på daværende tidspunkt, gensender de varen senere i dag...
Jeg håber det var det sidste kapitel med Getmore...
Fortsat go sommer til alle...
Kermit :D -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Nu efter 34 dage at de modtog den vare jeg sendte retur har jeg endlig fået mine penge. Jeg vil kraftig advare andre at handle med dem for deres service er lige 0. De har kun svaret på EN af de mail jeg har sendt i løbet af de 34 dage. -- Ring til Getmore på tlf. nr. 36 72 87 28. Det svarer de på. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Halløj igen...
#111
Takker ;}
* * * O P D A T E R I N G * * *
Jeg modtog bundkortet for ca. 2 uger siden, og her i weekenden fik jeg sat lortet op. Endelig en stationær at køre med :)
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Advarsel !!!.
Handel ikke ved Getmore for de leverer ikke varen.
Jeg har selv lige bestilt 3 ting og kun modtaget den ene, men de har selvfølgelig trukket betaling for hele ordren.
Efter adskillige og mange henvendelser må jeg blot konstaterer at de totalt ignorerer mig.
Jeg vil aldrig handle der igen, og vil fraråde alle i fremtiden det samme. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hallååå mand.
De har sgu alligevel leveret varen efter henvendelse til det alternertive tlf. nr. 36 72 87 28 som der også i ovenstående indlæg er henvist til.
Brug det, det virker.
Han blev meget overrasket !!!!!!!! Altså fyren jeg talte med. Måske mere over min direkte henvendelse til et direkte tlf. nr. Jeg forklarede ham hendelses forløbet, men det kunne han ikke forstå, men de ville sende varene med det samme. Han kunne godt se at jeg havde skrevet adskillige e-mails, men kunne ikke forklare hvorfor de ikke havde reageret på dem.
Ej heller forklare hvorfor de ikke reagerede på deres hjemmeside henviste tlf. nr.
Hmmmm. Jeg handler der aldrig mere uanset hvor billige de er/var. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg har også utrolig dårlige erfaringer med Getmore. Bestilte en router - fik en defekt - sendte den tilbage - efter 9 dage svarede de - sende endnu end defekt, som jeg returnerede.
Nu 2 måender efter jeg købte den første har jeg endnu ikke modaget en router - og hver gang jeg skriver er de 7-9 dage om at besvare mailen.
De tager heller ikke deres telefon mere.
Køber aldrig noget der mere -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. efter hvad jeg ved når man skal have sine penge tibage (butikken skylder en penge lige meget hvad grund) så efter et vis antal dage har man ret til at lægge en vis % rente oven I det skyldte beløb.
efter at have læst alle disse indlæg ja så skal jeg sgu aldrig handle hos dem! -- WHat to buy what to buy :D jeg opfordrer alle til at gøre som # 105 -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Damn jeg har bestilt en vare dem som de ikke havde på lager. de sagde at de ville afsende den i dag i mail bekræftelsen men har inet hørt. høber da at der sker noget?? må hellere lige skrive en mail og se om de svarer mig. ?hmmmmm.... -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. nu skulle den være sendt. håber da ikke at jeg også haver i problemer. indtil nu har det været en god oplevelse. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Getmore er et e-handel-fuskerfirma. De har sendt mig en bærbar computer, som var defekt fra starten. De påstår, at det er mig selv, der har smidt den på gulvet, hvad fa.... bilder de sig ind. De vil ikke tage den retur og jeg kan ikke bruge mine 14 dages returret. De er nogle svindlere, som jeg bestemt vil fraråde at bruge. Jeg giver ikke op, om jeg så skal betale en advokat for at tage sagen, skal de ikke slippe godt fra det - koste hvad det koste vil!!!
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hej alle sammen..
Jeg tror desværre jeg lige har gjort mint liv hidtil største fejl, jeg har bestilt en skærm hos de åh så berømte GetMore!!
Men har åbenbart været for dum, og først nu læser på de forskællige forums hvor dårlig service de yder, men eftersom skærmen først bliver sendt d. 14.06.07 ved jeg ikke om jeg skal annulere den ved at sende dem en mail, eller tage chancen, da der jo stadig er folk der har haft "gode oplevelser" - og det jo for det meste først når tingene skal til RMA, at de giver problemer.
- Men kan se at det denne tråd snart har trukket sig over 2 år :o ! og vil gerne hører om der er folk som #105 der har gjort yderligere ved det?
Hilsen Martin
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Du kan roligt købe hos getmore.dk altså hvis produktet har onsite garanti, det vil sige at producenten står for garantien og evt. afhentning af varen hos dig...ellers anulere ordren og find den et andet sted, husk dog at multimedia world og getmore er de samme, har været forbi forbruger styrelsen med multimediaworld og de efterlevere ikke deres afgørelser så jeg formoder at det samme er gældende for getmore da de har samme ejer.
-- -- ØØ glemte lige at sige kun bestilling på efterkrav da de ikke er gode til at sende samlede ordre!!!! altså bestil kun 1 ting af gangen :-)
-- -- Jeg har ventet i omkring 3-4 måneder nu, og der sker indet. Det skulle da lige være at jeg får en avtomatisk udskrevet e-mail om at mit kort skulle være på lager 23 Sep 2006 hele tiden 14 indtil nu.
Der ud over har jeg fået følgene besked 3 gange i forskellige udgaver:
-----------
Venligst oplys vare-nr. fra vores hjemmeside på en vare du kunne tænke dig sat på ombytteren i stedet.
Evt. plusdifference, i forbindelse med ombytning, vil bliver opkrævet pr. efterkrav.-----------
Jeg har både sendt til deres [email protected], [email protected], og en Jonas hos getmore der behanlede min sag sidste gang for ca. 1,5 år siden.
Jonas er den eneste der svare men han er ikke i support afdelingen mere, så han kan eller vil ikke hjælpe mig.
Jeg har truet med at komme ud på deres adresse, og at melde dem til forbrugerklagenevnet. Så det må jeg vel gøre noget ved. Men første prøver jeg lige at sende dem et link til den her side.
Jeg er ordblind så jeg tager forbehold for stevefejl.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #124, vil anbefale dig at udfylde denne klageformular hvor du giver dem en tidsfredst på en uge eller to. Dernæst vil der fremgå i brevet at du går videre til forbrugerklagenævnet, hvilket jeg vil mene du burde have gjort for lang tid siden. Helt uacceptabelt!
http://klag.klagetjek.dk[...]
Det bedste er at du sender brevet med posten. Giver et stærkere indtryk.
Men selvf. er de fleste firmaer ligeglad med forbrugerstyrlsen af god grund. Det kan tag op til ét år at køre en sag. Og hvem gider vente så lang tid?
-- -- P4 3GHz(630), 1GB PQI DDR2, 6600GT, 2TB harddisk, Sony 21' CRT E500 | CC'SOLO 8Mbit/512 jeg købte en LG F900P ved dem, den kom så til tiden osv, men der far en pixel fejl på skærmen, og de nægted at bytte den selv om jeg trued med forbruger klagenævnet, og sådan en sag vil tage et år ca.... fuck getmore lad være med at handle med dem
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 239 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|
|
|