Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Forhandler lukket. reklamation? ASUS

Af Semibruger Clint | 12-07-2010 17:03 | 1378 visninger | 3 svar, hop til seneste
Hej, Denne tråd er meget lig http://www.hardwareonline.dk[...] For ca. 2 år siden, købte jeg et grafikkort hos forhandleren EDB biksen, som nu ikke eksistere mere. Da der var 1 måneds garanti tilbage på kortet, gik det i stykker. Jeg kontaktede ASUS support via mail, og de sagde, at jeg bare skulle få en anden forhandler til at sende det ind og så skulle de nok lave det. Jeg kontaktede derfor SHG, som var så venlige at sende grafikkortet videre til ASUS. ASUS brugte lidt over 1 måned på at få det til at virke, men da jeg fik det tilbage igen, virkede den ene DVI port ikke. 2 uger efter, brændte grafikkortet af igen. Jeg kontaktede ASUS support over nettet igen, og denne gang siger de, at de ikke vil lave det, da deres 3 year warranty er udløbet, og at det bare er ærgeligt. Kan det virkelig passe, at de ikke skal reparerer det igen, når de nu lige har haft det inde? Kommer der ikke automatisk 2 års garanti på reparationen? eller er det bare ærgeligt, da ASUS ligger i udlandet? Mvh. Clint.
--
#1
Clint
Semibruger
12-07-2010 17:15

Rapporter til Admin
Fandt lige et tlf. nr til ASUS support efter en søgning på google. ASUS Support telefon 38 32 29 43 Jeg vil prøve at kontakte dem i morgen, for at høre hvad de siger. Syntes det er mærkeligt, at nummeret ikke er at finde inde på ASUS hjemmeside nogen steder, men at man skal støve det op et tilfældig sted på google. I mit tilfælde her http://www.compumail.dk[...]
--
#2
ReneSDK
HOL Moderator
12-07-2010 17:41

Rapporter til Admin
Som producent kan de gøre stort set hvad de har lyst til, da de ikke er forpligtet til at gøre noget for dig som forbruger ud over at yde 3 års garanti på produktet. Din reklamationret er over for forhandleren (som er gået konkurs), og ASUS er venlige at hjælpe dig. Så snart de 3 år er gået, kan de som de har gjort, sige at de ikke vil hjælpe. Der er nok ikke så meget at komme efter. Det er surt, men sådan er livet.
--
Athlon IIx3 425 @ 3,2GHz | AsRock K10N78FullHD-hSLI R3.0 | 4GB DDR2 RAM | 1x160GB + 1x250GB 7200rpm | GeForce 9800GT 1GB | Windows 7 Pro 64bit
#3
Ronson
Forumansvarlig
12-07-2010 17:57

Rapporter til Admin
http://support.asus.com[...]
--
http://chipsguiden.dk[...] Konsoller købes! Undtaget Xbox/Xbox 360/NES/SNES/N64/Gamecube/Sega Master System II/Sega Mega Drive/Dreamcast/PS1/PS2

Opret svar til indlægget: Forhandler lukket. reklamation? ASUS

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning