Hej,
Denne tråd er meget lig
http://www.hardwareonline.dk[...]
For ca. 2 år siden, købte jeg et grafikkort hos forhandleren EDB biksen, som nu ikke eksistere mere.
Da der var 1 måneds garanti tilbage på kortet, gik det i stykker.
Jeg kontaktede ASUS support via mail, og de sagde, at jeg bare skulle få en anden forhandler til at sende det ind og så skulle de nok lave det.
Jeg kontaktede derfor SHG, som var så venlige at sende grafikkortet videre til ASUS.
ASUS brugte lidt over 1 måned på at få det til at virke, men da jeg fik det tilbage igen, virkede den ene DVI port ikke. 2 uger efter, brændte grafikkortet af igen.
Jeg kontaktede ASUS support over nettet igen, og denne gang siger de, at de ikke vil lave det, da deres 3 year warranty er udløbet, og at det bare er ærgeligt.
Kan det virkelig passe, at de ikke skal reparerer det igen, når de nu lige har haft det inde? Kommer der ikke automatisk 2 års garanti på reparationen? eller er det bare ærgeligt, da ASUS ligger i udlandet?
Mvh. Clint.
--