Telia er nok noget af det dårligste man kan få når det kommer til både Fastnet og mobil telefoni!
Kan ikke huske hvor mange gange jeg har set i TV Avisen at Telia sender regninger ud der er 3 gange så store som de rigtigt burde være!
Telmore skulle gerne være det bedste på mobil markedet og Tele2 på fastnet (min mening!)
--
Nørd - og jeg er stolt af det
Hmm Jeg har også modtaget et rykkergebyr på en regning jeg aldrig har set ... Igen Telia!
--
Øhh, hvad er formålet med denne tråd?
/A
--
Jeg vil også helt klart sige telia, jeg fik også 2 regninger 2 mdr. efter jeg havde sagt abn. op! Det er nemt nok at tilmelde sig til telia men skide svært at komme ud af det uden "skræmmer" :D
--
Kun Airflow! :D
3dmarks = [8903].
#3 At oplyse andre mennesker om, hvilke sleske metoder Telia bruger til at skaffe sig penge på. Det er da yderst relevant for os brugere herinde, da største delen/allesammen har mobil telefon.
--
Husk! Spaghetti smager bedre end ris. - http://www.fiatklubdanmark.dk[...] #6: Netop :)
--
"Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away"
-Philip K. Dick
Jeg kender også flere eksempler på at Telia nok må betegnes som det dårligste bud på en mobiludbyder.
--
Telia sendte også regninger til mig efter jeg havde skiftet til Telmore....
Telia fyrre en masse medarbejdere som i nok har hørt. De gør det fordi de er begyndt at satse på bredbånd istedet for mobil.. Istedet for at fyrre helt så mange skulle de bare lave deres service bedre det ville de få mange flere kunder på...
________________________________________________!!
Telmore er meget meget bedre de har en utrolig go' service...
--
Gammel synd kaster lange skygger.
Kan ikk se hvorfor du syntes at Telmore er det bedste mobilabn. #1?
CBB Mobil er efter min mening bedre, da det også virker i udlandet, er billigere at ringe for, og sms er kun 4øre dyere end Telmore. Dog mener jeg at Telmore og CBB osv. ("abn." hvor man skal tanke op") ikke er rigtige abn...
Mit Orange abn. er også langt billigere end både CBB Mobil og Telmore...
--
P4 NW2 2,4@3,2 (In-A-Box Køler 44idle/59full) VCore: 1,525Volt
256MB Samsung 6ns! DDR2700@DDR3500, GeForce 4 Ti4600
# 10
Hvilke minut priser har du? og hvad er din sms takst?
--
#11:
MSN eller ICQ, hvis du vil vide!
--
P4 NW2 2,4@3,2 (In-A-Box Køler 44idle/59full) VCore: 1,525Volt
256MB Samsung 6ns! DDR2700@DDR3500, GeForce 4 Ti4600
#10
Telmore kan også bruges i udlandet dog koster det 100,- men så kan det også altid bruges.....!!! Jeg ved ikke om CBB er lige så godt..(det er det sikkert).. Men jeg har bare selv Telmore så det er det eneste jeg ved noget om..!!!
--
Gammel synd kaster lange skygger.
CBB jeg har ventet i 2 Måneder og først lige fået simkortet nu. Ordersbekræftelsen havde de glemt at sende til mig.
Og de gir skylden til TDC fordi at de ikke vil låse mit net op. :o(
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Fucking telia... Min far får sendt regninger hver 2. måned ud, selvom han har sagt sit abm. op... De kommer hele tiden med en ny undskyldning!!!!!!!!!!
--
Vi smadrer jer, i f***ing bundby-svin!!!
Forza FCK
min mor fik en regning for 1000 smser på en uge eller noget i den stil...
flot siger jeg bare, når damen højst kan sende en om dagen, så dårlig som hun er til at skrive på mobil...
--
Når du stiger af en stige kan du stige opad! -Zensunnisk ordsprog
27. Og hvad så?
Tele2 Har den latterligste kundeservice.
--
"1500 years ago everybody knew the earth was the center of the universe. 500 years ago everybody knew the earth was flat. Imagine what you will know tomorrow." -K to J, MIB
Hmm hvad med at lave en tråd over de dårligste kunder.
--
Jens Lyn er vendt tilbage !!!!!
Min far fik.... Og min mor hader..... Og jeg har en ven som....
Jo, jeg kan godt se, at vi virkelig for afsløret nogle rigtig grimme forretningsmetoder her! ;)
Nej, faktisk mener jeg ikke, at tråde som denne er informative eller for den sags skyld blot brugbare! Jeg vil gætte på, at man ikke kan opdrive ét eneste teleselskab som vil kunne klare sig uskadt igennem en tråd som denne - og hvad er så pointen??
/A
--
#19 Jeg vil gætte på, at man ikke kan opdrive ét eneste teleselskab som vil kunne klare sig uskadt igennem en tråd som denne - og hvad er så pointen??
Kunne TDC ik ?
Ej sorry, ku ikke dy mig...
Man hører nogle grove historier indimellem.....den værste synes jeg næsten er den med at et teleselskab ikke vil sælge mobil abonnementer til folk der bor i bestemte områder...fordi folk derfra ikke betaler regningerne....
--
LÆR DET!!!
TDC er verdens fedeste udbyder af total løsninger til både private og erhversdrivene..
jeg har igennem 6 år haft mit abonement hos TDC og hverken modtaget rykkergebyrer eller uhensigsmæssige regninger..
så jeg kan kun rose tdc ikke mindst for deres fænomenale kundeservice..
--
Ipaq 3660 styrer for hårdt
#19
hvis du syntes tråden er latterlig så lad da være med at deltage :)
# 20
Hvis de har grimme erfaringer med lige det område kan jeg ikke se noget forkert idet
min forsikring steg over 500 kr pr år pga jeg alyttede 500 meter og skiftede postnummer
det er da mere latterligt.
Jeg har lige fået mobil tlf så jeg har ikke nogle dårlige erfaringer
endnu.
Det vil sige jeg bestildte fårste en ved
www.nbradio.dk[...]
betalte de 30 kroner den ville koste med fragt over netbank
har endnu ikke modtaget hverten den blanket eller min mobil fra dem
det er da go service NOOOOOOOOOOOOOOt
så jeg købte en i min lokale shop der fik jeg modellen størrere til 49 med det hele :)
Så hold jer fra
www.nbradio.dk[...]
--
|Epox E-8RDA+|AMD 1700+@2518 MHZ|POV GeForce 4 4800|2X80 GB SeagateIV|2X512 Kingston 3500Hyperx|LiteOn32X12X40
|Sound Storm|Danger Den H2O Køling| Vil også mene at Telia er det dårligeste abonnement, en af mine venner har det nemlig og han har tit døjet med for høje regninger og alt det der, men hensyn til det bedste mobil vil jeg nok mene TelMore eller CBB, har selv CBB og det er jeg sq meget glad for har aldrig problmer med dem
--
http://service.futuremark.com[...]
http://service.futuremark.com[...]
1700+ / Sapphire Radeon 9700..... Se Info for flere specs Debitel !
De reklamerede med billige telefoner og lave minutpriser på ca. én krone (et par år siden).
Det viste sig bare at være prisen HVERT HALVE MINUT - dette faktum stod naturligvis IKKE anført nogen steder, hvorfor jeg opsagde det tvungne ½-års abonnement et par dage efter. Selv Debitel kunne vist indse at det lovede ikke ville holde i byretten !
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #22 Danmark er delt ind i zoner hvor nogen er dyrer at bo i forsikringsmæssigt end andre, det er jo ikke så mærkeligt, for nogen steder er socialt belastet og har højere kriminalitet.....Men nu er Danmark åbenbart også delt ind i zoner hvor man ikke kan abonnemerer på mobil services....hvad bliver det næste....????
--
CBB og Telmore er nogenlunde det samme, forskellen er at CBB kører på Sonofons net og Telmore kører hod TDC....
Der hvor jeg er vokset op (kalundborg) Dækker sonofon ikke lige så godt som TDC
--
If you can't beat em, join em!
Hov glemte mine erfaringer med teleselskaber...
TDC har rigtig god kundeservice, men man betaler altså osse for det... Sonofon har haft sendt nogle meget mærkelige regninger engang imellem til mig...
Derfor nu TELMORE... Det rykker
--
If you can't beat em, join em!
Vil lige komme med en lidt anderledes kommentar.
Kunder er dælme også dumme nogengange. Kunder er så egoistiske, at de tror de altid har ret.
Mener bare, at nogle tænker ikke før de ringer en til kundeservice.
Men skal lige sige, jeg har også før været gal på teleselskaber, endda mange gange.
--
Jens Lyn er vendt tilbage !!!!!
Vil også lige give mit besyv med - tror dog det stikker alt andet som er blevet nævnt herinde.
Jeg købte en 3310 med Telia abb - den blev købt i november 2001, og skulle så have et telefonnummer til den (var købt hos wannasave). Det kunne ikke lade sig gøre før efter 1 uge fik jeg besked på fordi de var ved at opgradere deres udstyr. Ringede så derind 1 uger efter, og nu lød beskeden, det ikke ville ske før om 3 uger!!! Nu var jeg jo utilfreds, men ventede stadig på de 3 uger var gået, og ringede og sendte mails til dem igen. Nu var beskeden så at de havde smidt mine papirer ud som de jo havde fået fra Wannasave. FLOT tænkte jeg, og sagde de kunne rende mig, og jeg ikke ønskede noget abb ved dem, hvis de ikke var i stand til at give mig et nummer eller simkort. Så jeg fik den låst op, gik over til Telmore.
Men så i Februar 2002 får jeg pludselig en regning på 200 kr, for 2 måneder!! Jeg ringer selvf. derind og siger at det kan da ikke være rigtig. De siger at telefonen var blevet åbnet d. 10 januar! Altså 2 måneder efter jeg havde købt telefonen. jeg havde hverken telefonnummer eller simkort. Hun bad mig sig om at klage til deres kundepleje - jeg skrev så en A4 side til dem i marts 2002 - og de vendte så tilbage en uge senere, at de ville hurtigts se på sagen og vende tilbage. Jeg har ikke hørt fra dem siden. Jo, hører dog fra dem hver måned - et girokort på 100 kr.
De sidste 3 måneder har jeg dog ikke fået sådan et girokort, så nu vil de nok smide mig til inkasso, hvilket jo også er ulovligt, eftersom jeg har gjort indsigelser!
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
mit bud må være Debitel!
Jeg fik engang en regning et år efter jeg var stoppet med dem. Den lød på 475,- og var for den sidste måned jeg var hos dem. Jeg mente bestemt jeg havde betalt så jeg ringede ind til dem. Det eneste han sagde var at "vores system tager ikke fejl". Jeg spurgte om der var mulighed for at få tilsendt en udskrift over de samtaler der var på regningen. Det kunne jeg sagtens og jeg modtog denne en uge senere. Jeg gav dog op for jeg kinne alligevel ikke huske hvem jeg havde ringet til for et år siden. Jeg betalte derfor de 475,- for at få det overstået. En uge senere modtog jeg så en regning på 80,- for udskriften og nu blev jeg for alvor sur. Personen i deres kundeservice havde ikke sagt at det kostede penge så derfor nægtede jeg at betale. Derpå begyndte rykkergebyrerne at strømme ind og den sidste jeg modtog lød på 1250,- og påpegede at Debitel ikke ville sende flere regninger men at det ville blive overdraget til inkasso. Det brev rev jeg også i stykker og det er nu 3 år siden og jeg ahr ikke hørt noget fra dem. Det er tydeligt at de ved de ikke kan vinde disse sager men de kommer alligevel med diverse trusler og håber derved at kunden tilsidst bukker under og betaler. Svin!!!
--
#30 Ja, også grunden til at jeg helt har holdt mig fra Debitel. Det var iøvrigt også dem som ikke ville have kunder fra "socialt belastede" kvartere. Det var blandt andet en ældre mand fra Brøndby.
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
prøv at kigge på og se hvilke 2 mobilselskaber der slet ikke er dukket op i denne diskussion.
nemlig
Orange
Sonofon (ved godt de bliver nævnt)
bare lige mit besyv..
--
Sonofon har jeg heller ikke hørt noget skidt om...
--
"Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away"
-Philip K. Dick
Hvad med TDC... Der står da kun godt om deres kundeservice, de er dyre - ja. Men de behandler dig sgu ordenligt...
--
If you can't beat em, join em!
#32 Har da også haft bøvl med Orange (dengang det hed mobilix). De sendte dobbelt regninger ud til mig - altså dubletter, og de ville have jeg skulle betale for det hele. Det endte med, efter flere gange at have været i kontakt med dem, at de spurgte hvor meget jeg var villig til at betale. *LOL* Sagde at jeg i hvert fald kun ville betale under det halve, og det fik jeg så lov til. Andre gange har jeg fået rabat på enten 100 eller 200 kr, fordi de havde lavet fejl på regningen, og jeg klagede over det.
--
Der er intet som duften af ny computer....!!