Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Handl ikke med SHG.dk!!

Af Gæst Viggo | 30-04-2004 15:25 | 1979 visninger | 58 svar, hop til seneste
Jeg har igennem de seneste uger haft to bestillinger fra SHG.dk, som har været nødvendige at sende retur, da det bestilte enten ikke har virket eller blevet leveret som bestilt. Jeg bestilte en pc for en ven, men vil ikke installeres, da dvd-drevet ikke virkede. De fik den så retur på RMA og har så testet maskinen igennem 10 dage!!!!, for at finde ud af, at både harddisk og dvd drev begge var sat til master og på samme ide kabel. Men pudsigt nok har jeg modtaget maskinen sådan!! Og hvorfor skulle de så bruge så lang tid til tests? De har ikke andet en ansvarsfralæggelse og påståelse om, at det har jeg ændret på?!?! Hvilke jeg ikke har! Men det er jo nok PostDanmark, der ændre deres varer under transport!!! Den anden sag er en computer, som var bestilt monteret og installeret med XP. Da den var ankommet, kom fejlmeddelser om Primary Master = none og floppy drevet failede... Det er ikke lige det jeg kalder for monteret, testet og installeret! Så en stor advarsel til alle!! LAD VÆRE MED AT HANDLE MED SHG.dk! Jeg har tidligere selv været glad, for de ting/service jeg har bestilt fra SHG.dk. Men deres standard er røget 100% under nulpunktet. De er påståelige og arrogante og kan ikke indse, at de åbenbart har gjort noget galt!! De fortjener ikke ærlige kunder!!
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#1
jbred
Supporter Aspirant
30-04-2004 15:26

Rapporter til Admin
http://www.hardwareonline.dk[...] læs og forstå Viggo 40 mod 1
--
totalt ingenting relevant at skrive her. bare tag dig sammen og kom videre
#2
[]Sweeper
Moderator
30-04-2004 15:27

Rapporter til Admin
well.. jeg fortsætter nu med at handle hos dem alligevel... der er pt ikke andre firmaer der ligger så højt i min bog :=)
--
What doesnt kill you, makes you stronger http://www.sargool.dk[...] Freelance hitma.... øøøøøh kok i FFHAU
#3
ch|nch|lla
Monsterbruger
30-04-2004 15:30

Rapporter til Admin
#0 Tud... Tror nok de fleste herinde har haft en god(e) oplevele(r) med SHG.
--
Jorden er et rumskib, hvor mennesket er blind passager...
#4
Xorpos
Ultrabruger
30-04-2004 15:30

Rapporter til Admin
Hvis maskinen har været indleveret mere end 3 gange, kan du kræve dine penge tilbage!! /Xorpos
--
http://service.futuremark.com[...]
#5
jbred
Supporter Aspirant
30-04-2004 15:31

Rapporter til Admin
grunden til de ikke har sendt den retur er nok pga du har været anonym... de folk er jo svære at stille tilfreds :-)
--
totalt ingenting relevant at skrive her. bare tag dig sammen og kom videre
#6
L00t
Maxi Supporter
30-04-2004 15:31

Rapporter til Admin
Husk nu lige at der er en mellemmand som hedder PostDanmark, som ynder at sparke til pakkerne, vælte rundt med dem og hoppe lidt på dem. Mht. den første PC er det jo nok en fejl fra deres side. Fejl sker jo.
--
http://krearte.dk[...] Reklame for HOL, nonofficial
#7
Trojahn (ILI)
Gæst
30-04-2004 15:35

Rapporter til Admin
Ja har nu heller ikke selv oplevet nogle problemer med SHG overhovedet. Så jeg tror bare du har været ekstremt uheldig. Det ligner dem ikke at være arrogante overfor deres kunder
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#8
Viggo
Gæst
30-04-2004 15:35

Rapporter til Admin
#6 Det er tydeligvis deres fejl. Men det kan man vel ikke indrømme - man sender bare regningen videre. Det er ikke så meget regningens størrelse, men det er mere et princip, at jeg ikke gider betale fordi de ikke er voksne nok til at indrømme at de har lavet fejl!
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#9
Trojahn (ILI)
Gæst
30-04-2004 15:38

Rapporter til Admin
#8 Hvis du nu er lidt smart, så tjekker du selv computeren igennem og finder ud af hvilket stykke hardware det er der er i stykker. Så sender du comp'en ind igen med en forklaring på hvordan du har fundet fejlen. Så er jeg sikker på du nok skal få dine penge retur, samt en velfungerende computer. Det er sikkert ikke med vilje de ikke har fundet fejlen - Vi er vel alle mennesker
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#10
L00t
Maxi Supporter
30-04-2004 15:39

Rapporter til Admin
#8 Tror det kommer an på så meget - specielt den specifikke medarbejder, men også hans stressniveau, tidspres og andre verserende sager. Det er lidt hårdt at dømme et helt firma på en enkeltperson, men jeg kan sagtens følge dig i at det er træls. Spørgsmålet er om du har taget kontakt til andre end lige netop den person som du har oplevet som træls? Har du prøvet at kontakte servicechefen, eller bare support? Går ud fra du har talt med teknikken.
--
http://krearte.dk[...] Reklame for HOL, nonofficial
#11
D.Hansen
Mega Supporter
30-04-2004 15:42

Rapporter til Admin
Det er vel bare en smags sag fra os forskellige kunder, nogen kan være uheldige og jeg vil sige idit problem så kan jeg godt forstå du har det sådan med dem, jeg har kun haft en dårlig ting ved dem, men det er kun fordi de er så langsomme og de bruger heller ikke uddannet folk til diverse ting, kun nogle ting, så derfor fatter de ikke en skid, men alle kan lave fejl..
--
[AMD Barton 2600+ @ 1922Mhz][Asus A7N8X-E Deluxe][1024 pc3200 Dual Corsair Value ram][Hercules 9800pro 128mb ddr][80 & 120gb WD 8mb cache HDD][Creative SB Audigy 2][Antec Truepower 480watt]
#12
Tommy Hansen
Giga Supporter
30-04-2004 15:43

Rapporter til Admin
Jeg plejer at kigge på www.firmacheck.dk[...] hvis jeg skal skrive en klage eller se om en butik er iorden.. ??
--
http://www.uni-shop.dk[...] http://service.futuremark.com[...] 2830 Virum *** Allstar
#13
Joe313
Maxi Supporter
30-04-2004 15:45

Rapporter til Admin
hmm ik for noget #0 men altså den med kablerne og primery master osv....den er en man selv tjekker...og burde vide... som man siger...det er elementær watson sys nu ik det er et problem som er så stort.... som du selv antyder er 10 dage lang tid at bruge på det... men tænk lige over hvor meget de skal lave osv... har selv haft et par gode handler med shg såå
--
AMD Athlon(tm) XP 2500+ AQXDA @ 2.2 GHz | Sapphire RADEON™ 9600XT FireBlade 128 MB | 2x 256 MB PC3500 Kingston CL2 | Abit NF7 2.0
#14
WaY
Maxi Supporter
30-04-2004 15:45

Rapporter til Admin
#0 hørt hørt. de er nogle sviner derinde. jeg handler der ikke uanset om de så er billigst med varen. dont care. de har snydt mig for sidste gang. mofo's
--
Http://www.cool-case.dk[...] http://www.way.frac.dk[...] Mit højeste ønske er at blive moderator på HOL.dk http://h2okoeling.dk[...]
#15
Minimini
Junior Supporter
30-04-2004 15:47

Rapporter til Admin
Jeg synes SHG er fede ;o) Har handlet hos dem et par gange... De 2 gange jeg sendte noget tilbage fik jeg et nyt magen til på 2 dage...
--
#16
Gregorian
Semi Supporter
30-04-2004 15:50

Rapporter til Admin
HAR MINDST LIGESÅ DÅRLIGE ERFARINGER MED SHG:DK kig evt på min tråd her http://hol.dk[...]
--
Mail: [email protected] ICQ: 126618316 Venlighed er som en boomerang
#17
Nova
Semi Nørd
30-04-2004 15:52

Rapporter til Admin
SHG er også fede, og med et ueventyrligt højt odretal er 1 eller 2 dårlige erfaringer altså ikke meget. Der sker fejl, men det betyder ikke at vi alle har dårlige erfaringer med det, eller man skal holde sig fra dem.
--
Dk's bedste Bouncer @ http://www.denofevil.dk[...] http://www.chup.dk[...]
#18
Sagacious
Junior Supporter
30-04-2004 15:53

Rapporter til Admin
Må sige at jeg aldrig har handlet hardware nogle steder før, hvor der har været lige så god service som hos shg.dk. Alle de ting jeg har bestilt hos dem er kommet dagen efter og hvis de var gået i stykker blev de sendt til RMA og vupti. Blot 2 dage efter var min vare lavet, ombyttet til samme, eller bedre stykke hardware. Du har nok bare været uheldig :/
--
// CPU: P4 2.6 @ 3 ghz (Zalman 7000A-CU) | Mobo: Abit IC7-G | RAM: Kingston HyperX PC3500 2x256 | GFX: Sapphire Radeon 9800Pro (Arctic VGA silencer) | Mon: LG F900P 19" //
#19
United
Ultrabruger
30-04-2004 15:55

Rapporter til Admin
#13 det er jo netop ikke, hvis man bestiller en computer samlet så skal den virke og det er ikke meningen at kunden skal til at rode med den ! Det skal bare virke og det er helt klart SHG der har klokket i den !
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL. ERIC WAS BORN.
#20
CraZy-Max
Junior Supporter
30-04-2004 16:00

Rapporter til Admin
Der er pt. en der står højere end SHG ved mig, og det er sku midtdata jeg har aldrig nogen siden haft det mindste med dem. Men dertil skal det siges det har jeg heller aldrig haft med SHG det er nok bare fordi jeg altid har handlet ved midtdata. Men jeg kan da sige at 4 af mine venner har bestilt com's og hardware ved dem UDEN problemer.
--
#21
CraZy-Max
Junior Supporter
30-04-2004 16:02

Rapporter til Admin
Grr gid man kunne redigere i sin post .. jeg fik lige postet lidt for hurtigt og kan enlig se der er noget der kan misforståes.. anyways det jeg mener er at jeg aldrig nogen sinde har haft problemer med SHG og heller aldrig med midtdata .. men fordi de står højere er fordi jeg for det meste har handlet der.
--
#22
Viggo
Gæst
30-04-2004 16:02

Rapporter til Admin
#17 Jeg er godt klar over at de har mange ordre igennem. Men der må efter al sandsynlighed være en del smuttere imellem, når jeg på to vidt forskellige ordre bestilt med en uges mellemrum, kan være "uheldig" 2 gang ud af 2. For forstå mig ret. Jeg har altid handlet med SHG, hvorfor min frustration er endnu større! #19 Lige præcis min pointe! I princippet skulle det aldrig være nødvendigt at åbne kabinettet på den komplette pc. Den skal bare virke. Men det er jo desværre lidt svært når den er samlet forkert - på trods af de påstår noget andet!
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#23
Peko
Ultrabruger
30-04-2004 16:02

Rapporter til Admin
#4 hvor står det henne? det kunne jeg nemlig godt bruge i forbindelse med min computer.. den virker aldrig som den skal, SUK.
--
:O
#24
Cube
Gæst
30-04-2004 16:04

Rapporter til Admin
Haha, shg.dk er de enste jeg bruger, så vidt muligt. Aldrig haft et problem med dem.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#25
thefatman
Maxi Nørd
30-04-2004 16:10

Rapporter til Admin
#all Nu syntes jeg sku ikke at alle skal være imod Viggo, fordi min bror har også haft MEGET dårlige erfaringer med SHG's RMA afdeling, som mildt sagt ikke eksisterer.. Kort fortalt så afgik min brors Abit NF7-S ved døden og vi sendte det tilbage, efter at have testet det på 2 computere. Vi fik så svar fra SHG at lortet virkede på deres setup ( bootede i XP) - Fair nok, vi betalte deres "bøde-gebyr", og fik så sendt det tilbage igen, da vi så modtog vores mobo igen, så virkede det stadig ikke. For at være sikre prøve vi denne gang prøve vi igen på en helt ny PC hvor allle delene virkede. Derfor ringede vi til SHG, og fik fat i den supporter som nu hævdede at han havde testet det mobo, men han gad da ikke og diskuterer hvorfor det ikke virkede hos os ( det måtte da være vores HW som var i stykker). Efter vores lille samtale, hvor SHG nægtede at gøre noget, fordi de nu havde testet det, kontaktede vi shag.dk, som i vi mellemtiden havde købt nyt MOBO fra, og spurgte om de ikke ville teste vores mobo, da vi nu havde problemer med SHG - Det ville shag.dk, og vi sendte vores "døde" mobo til dem, efter et par dage blev vi ringet op af shag.dk som konstateret at vores mobo havde en DØD bios, og aldrig kunne være bootet op hos SHG.. Da vi fik det at vide, så ringende vi jo self. tilbage til SHG og fortalte dem historien, og så ville de ligepludseligt gerne se på vores mobo igen... Vi sendte mobo'et tilbage, men efter en uges RMA for anden gang fik vi beskeden "Kølepasta på PCI slottet, derfor ingen garanti" - WHAT? kølepasta på PCI slot - Kunne ikke lade sig gøre, da jeg personlig selv har kigget på mobo inden jeg sendte det afsted til SHG for anden gang... Da SHG så ville have at vi skulle betale fragt, og "bøde gebyr" igen, så bad vi dem om at tage deres mobo og gøre hvad de ville med det, da vi havde beviser på at lortet var DØDT, og nu havde gebyrerne og fragten kostet mere end et nyt mobo... Derfor har jeg fået den holdning til SHG: "De har tingene på lager, de er billige, tingene kommer hurtigt, men hvis lortet går i stykker, så kan det bedre betale sig at købe noget nyt" Just my story... ** tager forbehold for taste- og stavefejl **
--
Med Venlig Hilsen Kenneth Auchenberg AKA TheFatMan - http://www.thefatman.dk[...] Boycotter Hyggekrogen, HOL's børnehave
#26
BaZTard
Ultra Supporter
30-04-2004 16:12

Rapporter til Admin
Ligemeget hvilken butik du snakker om, skal der nok være mindst en der har haft problemer med dem. Men sådan er det bare, de laver også fejl... Jeg tror de gode oplevelser med SHG, opvejer for de mindre heldige.
--
Hellere 10 strøg på pølsen, end 10 pølser på strøget.
#27
JamesBond
Semibruger
30-04-2004 16:12

Rapporter til Admin
#0 .. du har bare været meget uheldig... jeg købte min mus derinde og intet problem i det.. udover den PISSE lange ventetid inde i butikken Købte lige en dejlig LG L1710B inde hos http://www.m-e.dk[...] , der blev jeg betjent med det samme så det var fandme nice =)
--
- Ooooh! DOUBLE choc cookies!
#28
OneEye
Ultrabruger
30-04-2004 16:29

Rapporter til Admin
Hvis man selv vil købe varer i SHG's butik, fremfor at få det sendt, er det nemmest hvis man bestiller og betaler over nettet først, og derefter afhenter varerne i butikken. Så springer man køen over!
--
#29
L00t
Maxi Supporter
30-04-2004 16:34

Rapporter til Admin
#29 Netop - så er der max. 10 min ventetid :)
--
http://krearte.dk[...] Reklame for HOL, nonofficial
#30
Niggaz
Junior Supporter
30-04-2004 16:46

Rapporter til Admin
#0 - Du har været uheldig. Har handlet ved SHG altid.. har købt for ca 12.000,- af dem og har aldrig haft problemer med RMA eller noget i den dur! :D
--
AMD Athlon(tm) XP 2500+ AQXDA @ 2 GHz | Asus GeForce4 ti4400 300@590MHz 128 MB | 2x 256 MB PC3500 Kingston CL2 | Abit NF7 Marui Colt M4A1 R.I.S - M120 Tun - Målt til 135 M/S
#31
efilNET
Nørd Aspirant
30-04-2004 16:46

Rapporter til Admin
Intet ondt om SHG her fra!
--
¿?efilNET¿? I Hate My Self And I Want To Die. Kurt Cobain 1967 - 1994
#32
Niggaz
Junior Supporter
30-04-2004 16:47

Rapporter til Admin
#29 - Det plejer at tage mellem 1 og 1,5 minutter hver gang jeg gør på den måde!
--
AMD Athlon(tm) XP 2500+ AQXDA @ 2 GHz | Asus GeForce4 ti4400 300@590MHz 128 MB | 2x 256 MB PC3500 Kingston CL2 | Abit NF7 Marui Colt M4A1 R.I.S - M120 Tun - Målt til 135 M/S
#33
Lestat
Monster Nørd
30-04-2004 16:47

Rapporter til Admin
#7: Det er så ikke rigtigt, arrogante ER de til tider. Men ellers har jeg fået kanon service, endda så meget som at de bytter et bundkort de ikke kan finde fejl på fordi jeg forklarer dem venligt, men bestemt, at der ER fejl på det. Jeg har haft et par RMA sager efterhånden, og selvom man godtnok skal holde dem i ørene for at få sagen igennem har jeg aldrig mødt modstand eller modvilje mod at samarbejde for at finde en løsning, og det tæller meget hos mig. Jeg kan leve med at det tager lidt tid fordi de måske laver en fejl, så længe de er villige til at indrømme det og ellers er til at tale med. Fejl sker, man skal bare være parat til at rette dem! L.
--
visit http://wireframed.com[...] aarhuslan is @ http://wireframed.com[...]
#34
TT>LANFIRE
Gigabruger
30-04-2004 16:50

Rapporter til Admin
Jeg har købt for ca 14000 ved shg! Alle mine ting virkede! Jeg har ikke prøvet at sende noget til RMA!
--
[P4 3,0 800fsb][Abit Ic7 Max3][512DDR PC3200][120gb Maxtor 8mb sata][120gb seagate ata100][Tyan 9800pro][CHIEFTEC DRAGON HIGHTOWER I SØLV! = casemoded!]
#35
*NEO*
Giga Supporter
30-04-2004 17:14

Rapporter til Admin
det er da ikke noget nyt at SHG ikke behandler deres små kunder godt , derfor jeg ikke handler der mere .
--
DFI LanParty Ultra B / 1700+@2,2GHZ / OCZ Dominator 2 / 512MB Corsair XMS3200LL Dualkit / Radeon 9500NP@9700PRO@VGA-silencer / Thermaltake Casemod / UV-Mod / Purepower 550W
#36
Aceman
Ultra Supporter
30-04-2004 17:15

Rapporter til Admin
Jeg har haft 2 RMA sager hos shg, og har handlet for en mindre formue. Den ene gang var et defekt POW ti4200 som jeg sendte ind, og jeg fik det retur få dage efter, eller dvs. jeg fik et MSI ti4800se. Den anden var for ganske nylig hvor mit abit nf7-s var defekt ved ankomst. Jeg sendte det ind, og havde det igen dagen efter jeg sendte det. Super service herfra.
--
XP1700+ @ 10*200,nf7-s, 256 HyperX pc3500, barracuda IV 80 gb, MSI TI4800se, plextor cd-rw, acer dvd, Enermax 350w. Komplet innovatek/cool cases vandkøling
#37
Theking2
Monsterbruger
30-04-2004 17:21

Rapporter til Admin
Jeg er tilfreds nok med SHG har handlet der 1-2 gange uden problemer.. Jeg kan godt se det er noget møg med det du har oplevet og det er da klart at man ikke gider handle der mere, da man ikke ønkser at opleve det samme.
--
[Asus P4P800 Deluxe][Intel P4 2.4 GHZ Northwood][2 x 256 DDR PC3200][G4 TI4280 128 MB][Audigy 2][MS IntelliMouse Explorer 3.0][320 GB i alt][Sony Trinitron 19"]
#38
Keller-
Maxibruger
30-04-2004 18:05

Rapporter til Admin
Jeg er også godt tilfreds med dem, de har fejlet en gang, men jeg har handlet der mindst 10 gange. A. herfra. Keller.
--
Anja er Hot? Fang mig på msn; [email protected]
#39
Hellhamster
Ultra Supporter
30-04-2004 18:05

Rapporter til Admin
#25 Er du sindssyg hvor var jeg blevet gal hvis det var mig! Den historie alene betyder bye bye SHG, Midtdata here I come! (indtil en rystende fortælling om dem dukker op) Jeg kan blive sur over den slags historier for et stort og anerkendt firma som SHG burde vide hvad kundeservice og ikke mindst firma image betyder i den branche. Havde de nu indrømmet 2. gang at en medarbejder havde lavet en fejl med testningen og at de beklagede meget, hvorefter de sendte din første "bøde sum" retur samt sendte dig et spritnyt motherboard med det samme, ja så havde du nu siddet og rost dem til skyerne og jeg havde højest sandsynlig købt mit næste grafikkort hos dem. Jeg ville fandme ønske jeg selv drev sådan en butik for så ville hvert eneste led i mit firma få et grundigt kursus i hvad kunderservice betyder. Som det er nu er der mange af disse firmaer som ansætter 17-årige nørder til at stå at pakke pakker eller være i en testafd. eller lignende. Disse underbetalte knægte har ikke et forhold til butikken og er generelt bedøvende ligeglad med hvad kunderne syntes. Det er sgu sørgeligt!
--
#40
Gregorian
Semi Supporter
30-04-2004 18:33

Rapporter til Admin
nu fortsætter jeg #25 da det var mit board.. jeg snakkede med den samme supporter op til 5 gange, hvor jeg holdte en pæn tone og snakkede frem og tilbage hvad der kunne være galt efter jeg havde fået det tilbage første gang. Jeg ved en del om hardware om hvordan det fungere, det samme gør min bror TheFatman, og vi er 100% sikre på at det er en død bios som shag.dk bekræfte da computere faktisk døde inde i bios da man satte sine cas settings på ram. siden der ville den ikke starte. men det synspunkt kunne shg.dk ikke dele. de vidste simpelthen ikke hva de talte om over telefonen. som #39 siger. det ville have været en hel anden sag hvis de havde kunnet indrømme at de havde lavet en fejl. jeg bedte endda om at se billeder fra deres overvågning, hvor man måtte kunne se ham pakke mit board ud og se en opstartskærm. men nej.. det ville de ikke, da siger fastholdent påstod at det virkede.. Da jeg spurgte efter den overordnede var han der aldrig. heller ikke efter 3 opringer på tidspunkter hvor jeg skulle have ringet tilbage. ;( suk.. hvad gør man? man kontaker shag.dk som gav en kanon service ved at lave en gratis test af board, betale fragt for mig frem og tilbage og tog sig masser af tid i telefonen til først at snakke om hele hændelsen og baggrunde for hvordan mobo gik i stykker.. shag.dk er til at anbefale. shg.dk er ikke.. ved godt de har mange billige varer i forhold til andre butikker.. men kan simpelthen ikke sige at deres RMA er god på nogen som helst måde,, dårlige supportere (telefonen) selvom fejl kan ske, vil de ikke indrømme det(selvom bekræftet fra tredjepart forhandler) hva kan man sige andet end suk. personligt er jeg kke enig i at det ophæver at 1 ud af 9 har oplever dårligt.. 8 / 9 er ikke god nok service når den dårlige service kommer i så dårlig kaliber som i mit og #0
--
Mail: [email protected] ICQ: 126618316 Venlighed er som en boomerang
#41
Jeppe
Gæst
30-04-2004 18:57

Rapporter til Admin
har aldrig haft det mindste imod shg! elsker dem! jeg har købt alt mit hardware fra dem. jeg har haft to problemmer med dem og det var et creative fx 5700 ultra der blev ved med at komme med pixel fejl og et asus a7n8x-x der havde en død bios. jeg oprettede en rma sag og tog derud i butikken samme dag. han kikkede bare på grafikkortet hvorefter jeg fik det byttet med det samme! bundkortet stillede han om bagved og jeg fik pengene tilbage to dage efter. thumbs op til shg ps. jeg blev da også fortørnet over de lange ventetider i butikken før i tiden men man skal bare lave en ordre og taste sit ordrenummer ind på computeren der står i hjørnet af butikken
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#42
thefatman
Maxi Nørd
30-04-2004 19:37

Rapporter til Admin
det er rigtigt #41 men forskellen fra mit og #0 tilfælde er når man har sendt tingene over postdanmark. der hvor du ikke står person til person.. tror aldrig et firma ville stå og benægte alt når man står foran supporteren.. det kan de bare godt finde på over en RMA over Internettet. men rigtigt. ikke alle har problemer med deres RMA sager.. syntes bare at man skal tænke over hvor grove RMA kan blive og vægte det op imod de gode handler.. som der bliver nævt tidligere siger en at de gode ting vægter de dårlige.. ikke enig. tværtimod det stik modsatte, når man har oplevet hvor slemt det firma kan opføre sig overfor sine "kunder"
--
Med Venlig Hilsen Kenneth Auchenberg AKA TheFatMan - http://www.thefatman.dk[...] Boycotter Hyggekrogen, HOL's børnehave
#43
ZuNk
Monsterbruger
30-04-2004 19:43

Rapporter til Admin
Jeg vil sige sådan: Hvorfor skal alle folk brokke sig??? Jeg har hørt RIGTIG mange der kun har GODE oplevelser med SHG data... Jeg synes ikke at du skal komme og brokke dig fordi du er en af de få der har haft dårlige erfaringer med dem...
--
[=-Intel NB-72 | P4 1.5 | 2*256 SDR | Radeon 9000PRO | 2*40Gb | SB audigy1 | M$3.0 | black icemat -=] <-- Min lorte spand c",)
#44
JaffaFO
Elite Supporter
30-04-2004 20:10

Rapporter til Admin
#43 tror du har misforstået noget.. For det første ALLE brokker sig ikke.. det er kun nogle der brokker. For det andet har de jo selvf. ret til at brokke sig.. de er blevet uretfærdigt behandlet og så hjælper det en skid at du har købt en cdrom hos shg.dk som virkede, når de står men en computer der er fucket up... Jeg har også kun haft gode oplevelser med shg, men kan da forstå at Gregorian, thfatman og Viggo "brokker" sig over sine oplevelser.. Og iøvrigt synes jeg ikke lige din post hjælper specielt meget...
--
http://www.tomo.dk[...] Er glad for mit CM0304.. Glæder mig til FM 2005
#45
BentOver
Elitebruger
30-04-2004 20:16

Rapporter til Admin
#0, tudefjæs... shg owns j00
--
Bush is another word for cunt. dmf er max nice!
#46
JaffaFO
Elite Supporter
30-04-2004 20:17

Rapporter til Admin
#45 Ejer SHG j00? tror jeg ikke.. de ejer mange ting, men ingen j00...
--
http://www.tomo.dk[...] Er glad for mit CM0304.. Glæder mig til FM 2005
#47
United
Ultrabruger
30-04-2004 20:26

Rapporter til Admin
#45 ja kald du ham et tudefjæs....så vil jeg kalde dig for en spade med sådan et indlæg....tag der dig da sammen og kom med noget fornuftigt istedet for det pjat ! !!
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL. ERIC WAS BORN.
#48
United
Ultrabruger
30-04-2004 20:31

Rapporter til Admin
#39 hehe Midtdata er ikke meget bedre når det gælder RMA, efter egen erfaring kan butikkerne ikke komme af med deres varer så hurtigt som muligt, men når det gælder RMA sager er de fleste nogle sløve pader !
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL. ERIC WAS BORN.
#49
djbasse
Mega Supporter
30-04-2004 20:55

Rapporter til Admin
Mine forkortede erfarringer: Fik også et dødt high-end Asus bundkort fra shg. Pakkede det godt ind, sendte det til dem som pakkepost(forsikring), men blev ringet op og de fortalte at de ville under ingen omstændigheder teste kortet fordi den indbyggede "pizo"(stavning?)-speaker var knækket af, og det var tegn på at jeg havde ydet vold på det. Jeg var selvfølgelig lidt lamslået af flere årsager: pizo-speakeren burde ikke have indflydelse på resten af bundkortets funktionalitet, det var eller i perfekt stand, de gad heller ikke snakke med postdanmark eller distributøren eller for den sags skyld. Kort sagt havde jeg lige smidt 1000,- kr. lige ud af vinduet. Midt-Data er nu ikke meget bedre. Købte for 3300,- RAM hos dem, indsendte det da det tilsyneladende ikke fungerede efter hensigten, fik det tilbage, producenten indrømmer offentligt at der er fejl/kompabilitetsproblemer på hele serien, sender ind igen, får tilbage igen, sender ind igen. Efter samlet ½ år får jeg erstatningram, der på det tidspunkt koster under 2000,- kr. Fede eventyr...NOT!
--
#50
djbasse
Mega Supporter
30-04-2004 20:58

Rapporter til Admin
De eneste jeg har haft ok rma erfarringer med er PRC-Data og BJ-Trading. Førstnævnte har nu også fået on-site reperation af færdigsamlede systemer, hvilket virkelig er en bonus i mine øjne.
--
#51
RaQuMAX
Gigabruger
30-04-2004 21:08

Rapporter til Admin
for det første samler man da sin comp selv så man er sikker på det er gjordt godt nok. for det andet bor man så tæt på at man kan gå ud efter sine varer og så kan man jo lige tjekke om det hele er der inden man tager hjem :) jeg har kun haft gode minder om at handle hos SHG. det eneste jeg ikke er helt glad for er at de ikke pakker køler godt nok ind eller også er det bare postdanmark der smider for meget med deres pakker
--
Laptop: (2.0 PIV L1=8kb L2=512),(512 DDR ram pc2100),(30 Gb hd),(ATI 9000 64 DDR ram)
#52
United
Ultrabruger
30-04-2004 21:15

Rapporter til Admin
#51 1. nu er det ikke alle der har den mulighed, for alle kan ikke finde ud af det ! 2. du har ikke 14 dages returret hvis du køber den i butikken, da det så ikke er fjernsalg
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL. ERIC WAS BORN.
#53
Gripen90
Guru
30-04-2004 21:24

Rapporter til Admin
Komplet ligeglad hvad andre synes. Jeg har handlet der MANGE gange, og har altid få god og hurtigt service hvis noget ikke har virket. Handler primært hardware hos dem.
--
-That which is comprehensible to an idiot is not worth my care -If you can have it good on the bad side, then why have it bad on the good side ?!
#54
Lasse
Giga Supporter
30-04-2004 21:43

Rapporter til Admin
Til Viggo: Læs venligst dette indlæg: http://www.hardwareonline.dk[...] Jeg kan godt se du føler dig forurettet, men det nytter altså ikke noget at lave store armbevægelser og råbende overskrifter herinde. Håber på din forståelse, tak.
--
Lasse Bigum [email protected] Adspurgt om v3: "It's not a bug, it's a *feature*! :-)
#55
mulle
Elite Supporter
30-04-2004 21:56

Rapporter til Admin
Har personligt ALDRIG haft problemer med SHG ... varene er altid kommer hurtigt... og fin tilstand... og har aldrig fået noget der ikke virkede... men som flere nævner... FEJL sker... og defekt hardware bliver altså til tider leveret... nogle er bare mere udheldige end andre... og surt nok virker det som om du er én af de uheldige der gør, at vi andre altid for 100% i orden varer... for nogle skal jo ende op med at modtage de få procent varer der viser sig at være defekte... nogle er så desværre så uheldige at rende ind i det problem flere gange...
--
Vandkølingsdele sælges, bl.a. Maze4 AMD kølehoved, AC Twinplex GFX kølehoved, pumpe, radiator m.m. http://www.hol.dk[...]
#56
not_batman
Elitebruger
30-04-2004 22:15

Rapporter til Admin
Jeg har heller ikke noget at indvende om shg.dk - tværtimod! De var så venlige at bytte min defekte psu til en bedre model, uden at der var nogen problemer der!
--
|Menneskehedens fremmedhed overfor sig selv er nået så langt, at den er i stand til at opleve sin egen tillintetgørelse som æstetisk nydelse af første rang|
#57
Gregorian
Semi Supporter
30-04-2004 22:34

Rapporter til Admin
#0 og jeg har vel kommet ud med vores mening og fortalt hvordan vi føler om shg vi har påpeget at når deres RMA er dårlig er den VIRKELIG dårlig.. virkelig bundskraber, som vi syntes er for dårligt. #0 har helt ret i at tingene skal fungere når man modtager dem. fejl kan ske især når det bare er sat et forkert på.. master / slave. men den burde have været testen... konklusion.. ? stort set ingen anden end at vi har fået vores vrede ud og foralt at vi ikke kan lide shg ;) nat nat
--
Mail: [email protected] ICQ: 126618316 Venlighed er som en boomerang
#58
Woll
Ultrabruger
30-04-2004 23:01

Rapporter til Admin
Hvorfor klage over #0, han kommer da blot med en god oplysning vedr. SHG, og det kan jo være god info hvis denne tendens feks. stiger. LYT OG LÆR, #0 oplyser hans oplevelse for at hjælpe Hollere til at være opmærksomme på problemet, og ikke som mange tror for at skade. Det er en ret GRIM tråd, med alle de brok svar.
--
--Kongen af Jylland--