Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Getmore

Af Semibruger Comp | 03-02-2007 22:17 | 4299 visninger | 51 svar, hop til seneste
Er der nogen der ved hvorfor Getmore ikke mere optræder på edbpriser.dk
--
#1
CyberOpz
Monsterbruger
03-02-2007 22:41

Rapporter til Admin
De har sikkert ikke fået opdateret deres database til edbpriser... Deraf bliver man så slettet... --
--
#2
NitroBlast
Nørd Aspirant
04-02-2007 00:56

Rapporter til Admin
#1 Eller også kan man håbe på, at EDBPriser er blevet træt af GetMore's fis med misvisende priser & leveringstider... Me wonder! --
--
DS4/E6600/2GB_6400_CL4/7900GT Min rekord Det tog [82,4062500000] sekunder at generere denne side (18-12-2006) HUSK at sige "Tak for hjælpen"!
#3
Tristar
Monsterbruger
04-02-2007 01:35

Rapporter til Admin
Er 99% sikker på edbpriser.dk har givet dem det røde kort. Det er alm kendt at i den seneste tid har en del firmaer haft misvisende priser/leveringstider. Og så er edbpriser.dk begyndt at rydde op i de rådne kar. Men lad os håbe de lærer af det. Og disker op med de egentlige priser/leveringstider. Tristar --
--
Smil koster mindre end elektrisk lys, men lyser mere op
#4
ABC 666
Gæst
04-02-2007 01:45

Rapporter til Admin
Lad os da håbe på de har fået det røde kort! Har aldrig oplevet så dårlig service som ved getmore. "jamen jeg har da kun gode erfaringer med dem" - Shut up.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#5
Tristar
Monsterbruger
04-02-2007 11:12

Rapporter til Admin
En helt anden ting: Tror nu ikke bare det er Getmore der står for skud. Før jul skulle jeg købe DVDbrænder, kortlæser, og mp3 afspiller. tror jeg var på 4-5forsk sites hvor deres leveringstider ikke passede overens med det oplyste på edbpriser.dk Tristar --
--
Smil koster mindre end elektrisk lys, men lyser mere op
#6
Gajda
Elitebruger
04-02-2007 11:58

Rapporter til Admin
Getmore er skide langsomme til at levere. Jeg bestilte d. 23. januar en MP3 afspiller fra deres side, men har ikke modtaget den endnu! Dette er under alt kritik! --
--
#7
Abc 666
Gæst
04-02-2007 12:34

Rapporter til Admin
#6 Jeg vil helt klart anbefale dig at annullere dig ordre hos dem hurtigst muligt! 1.Det er slet ik sikkert du for din vare som du har bestilt. 2.Hvis din vare går i stykker, kan det blive nødvendigt at gå til yderligheder så som at true dem eller møde op på ders adresse, hvis du vil ha der skal ske noget. Held og lykke
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#8
Gajda
Elitebruger
04-02-2007 12:51

Rapporter til Admin
#7 Har netop sendt dem en e-mail hvor jeg forklarer dem at jeg ønsker at annullere købet. Dette kan man åbenbart ikke gøre via deres hjemmeside. --
--
#9
ceder
Gæst
06-02-2007 11:41

Rapporter til Admin
Jeg ønsker blot at afgive min korte men kedelige historie om et køb af en MP3afspiller hos Getmore.dk. Selve handlen, som var en julegave til mig var hurtig og smertefri. Desværre viste MP3 Afspilleren sig at være defekt. Efter at have kontaktet Sony, kørte jeg til Elektronikcentret, som er Sony's værksted. De kunne efter et par dage konstatere, at afspilleren blot skulle ombyttes til en ny. For at kunne det, skal Sony vide, hvor forhandleren har produktet fra. Og den besked har de ikke kunnet få endnu her 5 uger efter forespørgslen fra dem. Den leverandør, Getmore har oplyst, har Sony ikke handlet med i flere år. Getmore har lovet mig at annullere handlen for en uge siden, efter, at jeg faktisk kom igennem til dem telefonisk. Desværre har jeg ikke set en krone endnu.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#10
ABC 666
Gæst
06-02-2007 14:53

Rapporter til Admin
#9 Ring igen, men vær ikke bange for at gå til yderligheder, så som at true dem lidt med forbruger styrelsen, kontant osv. Det er åbenbart det eneste de forstår. Jeg fik ihvertfald ikke refunderet mine penge før jeg gjorde sådan. Har du fået fat i deres forhandler tlf nr eller hvordan ? hvis ikke vil jeg gerne hjælpe dig med det.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#11
Arnbak
Giga Nørd
06-02-2007 15:09

Rapporter til Admin
Getmore er alligevel et lorte firma, så det er da kun godt de ikke figurere på edbpriser længere. --
--
Midt og Vestjyllands Linux User Group http://mvj-lug.dk[...] - http://forum.mvj-lug.dk[...]
#12
ceder
Gæst
07-02-2007 11:55

Rapporter til Admin
#10 Jeg ringede og skrev til dem igår. Det er som om, alt skal ind med skeer. Jeg fik noget ævl, men gjorde bare opmærksom på, at jeg allerede for en uge siden var blevet lovet pengene retur (support ævlede om annullering, ophævelse af køb osv.). Og endnu en gang bad jeg om at få bekræftet, at de ville sende pengene retur og hvordan. Nu har jeg fået en bekræftelse på, at de returnerer pengene. Så nu har jeg sørme noget på skrift. Men jeg tror først på dem, når pengene er på kontoen.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#13
Sheriffen
Semi Supporter
07-02-2007 12:46

Rapporter til Admin
Der vil vel også være en del positive oplevelser, jeg har handlet hos dem nogle få gange og der har aldrig været problemer, og det er altid leveret som det har stået på deres site. Men hvis de er fjernet fra EDBpriser, pga. leverings og misvisende priser så er det jo ok, hvis dette altså er det rigtige der er sket, jeg skal ikke kunne sige det, der er ingen der har noget 100% konkret på det.. --
--
Succes is temporary Loyalty is forever In Alaska it is illegal to look at a moose from the window of an airplane or any other flying vehicle.
#14
Sm&#248;lf
Maxibruger
07-02-2007 13:02

Rapporter til Admin
Uhm jeg ville ihvertfald fraråde dig at begynde at true med det ene og andet. Når du ringer til et firma er det en fra din side påbegyndt offentlig samtale og det er derfor lovligt fra deres side at bånde den. En eventuelt fysisk eller lign grov trusel kan udløse en politianmeldelse og få kedelige følger for dig. Desuden er menesket ofte yderst defensivt når det trues, og en eventuel halvtom trussel, vil ofte udløse modvilje og vrede og virksomheder der har været flere år i branchen skal nok vide at sylte din sag yderligere, hvis det falder dem for hjerte. Bare gode tips. Smil og verden smiler til dig. Virker det ikke, er der altid lovlige måder at køre sin sag på. Men de kræver tålmodighed. btw. har selv handlet 3 gange ved Getmore og har fået samme gode service som ved andre store PC virksomheder. jeg har dog aldrig reklameret noget ved dem så aner ikke hvordan deres rma-service er. --
--
HP Nw8440 Intel® Core™ 2 Duo Processors T7400 2.16GHz, 4 GB DDR II SDRAM, ATI Mobility FireGL V5200 256Mb, SATA150 80Gb 7200rpm, on 2xHP1940 19" TFT.
#15
Hillezzz
Junior Supporter
07-02-2007 13:34

Rapporter til Admin
Deres leveringstid er ALT for lang i forhold til hvad de siger det vil tage. Håber det er edbpriser.dk der har "smidt dem ud". --
--
Hille her! - og du er vel der? http://Hillezzz.dk[...] Det tog mellem [00,0000000000] og [60,0468800000] sekunder og endnu længere efter at version 4 kom.
#16
Predator
Giga Nørd
07-02-2007 14:08

Rapporter til Admin
Man kan da håbe at det skodfirma endelig er gået omkuld... --
--
#17
Spunk
Elitebruger
07-02-2007 14:13

Rapporter til Admin
Jeg har handlet hos getmore flere gange med hurtig levering. Nu har jeg første RMA sag hos dem - og det tegner ikke godt :( --
--
...oo00(All you base are belong to us)00oo...
#18
t0ve
Juniorbruger
07-02-2007 14:19

Rapporter til Admin
Link denne tråd til dem, and make them cry! --
--
#19
Spunk
Elitebruger
07-02-2007 14:26

Rapporter til Admin
#18 - hvad skulle det hjælpe? --
--
...oo00(All you base are belong to us)00oo...
#20
Predator
Giga Nørd
07-02-2007 14:32

Rapporter til Admin
17# Præcis det samme der skete da jeg stod med en defekt Creative Zen Micro. Det blev en sag på flere måneder, utallige mails og ubesvarede telefonopkald. Getmore er inkarnationen af satan selv! --
--
#21
Spunk
Elitebruger
07-02-2007 14:37

Rapporter til Admin
#20 det "sjove" ved min sag er at jeg modtager en defekt vare af dem - dvs. at jeg på intet tidspunk har haft mulighed for at bruge varen. I min egen idylliske verden, så skal en forretning IKKE sende en sådan vare til rep og lade kunden vente - den skal ombyttes med det samme, og forretningen må derefter køre RMA overfor importøren/distributøren. --
--
...oo00(All you base are belong to us)00oo...
#22
devito
Gæst
07-02-2007 14:59

Rapporter til Admin
Jeg har aldrig haft problemer med dem... de levere altid dagen efter hvis de har det på lager og 2 dage efter hvis på fjernlager... Synes nærmere expressdelivery er nogle røvere... Havde bestilt nogle ting hos dem... men modtog ingen bekræftigelse eller noget andet så gik ud fra at bestillingen ikke var gået igennem... men modtog senere pakken og nægtede modtagelse men de var 3 uger om at give min pengene tilbage og jeg sku stadig betale portoen... Det er sgu for dårligt !!
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#23
ceder
Gæst
07-02-2007 15:12

Rapporter til Admin
#21, det er jeg så rørende enig i. Men er varen først sendt til reparation, så er man ligesom låst, og kan f.eks. ikke benytte sig af en returret. Getmore er bare meget langsomme i optrækket, og er ikke selvaktiverende = mangel på et minimum af service. Upåagtet prisen, så skal man altså stadig overholde købeloven!! Og der er altså en grænse for HVOR længe man må holde en forbruger hen i uvidenhed eller hvor lang en periode for udbedring af fejl kan tage, før man ombytter eller ophæver handlen. # 14 Jeg har som udgangspunkt en høflig og bestemt fremgangsmåde,jeg er enig, at man skal behandle andre med omtanke for ikke at gøre dem mere fjendtligt indstillet. Jeg har været MERE end tålmodig i denne sag. Men de gør det svært for sig selv, når de har nogle rutiner, for hvordan de håndterer en sag, for min falder f.eks. helt uden for flertallet af reklamationer. Når jeg har skrevet til enten support eller salg er jeg blevet spist af med ene standardtekst efter den anden, og når jeg skrev om det specifikke reparationsnummer, så fik jeg ALDRIG svar. Og når man ikke kan nå dem på det nummer, som de averterer med, så er man totalt i deres lomme som reklamerende forbruger. Jeg fandt pga egen snilde frem til et nummer, de tager, for jeg tvivler at deres leverandører vil lade sig spise af med et telefonnummer med en telefonsvarer!!
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#24
Abc 666
Gæst
08-02-2007 20:18

Rapporter til Admin
#22 Jamen det er da heldigt for dit vedkommende at du ikke har haft nogen problemer med getmore, men bare vent og se...hvis du bliver ved med at handle med dem skal du nok få problemer - det garanterer jeg dig. #23 - Det nytter intet at være høflige overfor getmore A/S - Det eneste de forstår er trusler. Kender til mange hvor getmore konsekvent ikke svarer på mails, eneste løsning har været at troppe op på deres adresse, og så skete der sjovt nok noget med det samme. Man kan også forsøge at ringe til dem på deres "forhandler" tlf nr, som ikke er oplyst på deres side. Men glem alt om at være høflig, det skider de på.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#25
amadeo
Monster Supporter
09-02-2007 15:15

Rapporter til Admin
Så sent som i dag har jeg set Getmores navn ved en vare hos edbpriser... Helt væk er de ikke :P --
--
'Without being too harsh on David Beckham, he cost us the match.' - Ian Wright Read my BLOG http://www.amadeo.se[...]
#26
NitroBlast
Nørd Aspirant
09-02-2007 15:46

Rapporter til Admin
Man kunne jo evt. prøve at slå op under "G" i forhandlere, for at se om GetMore stadig er der: http://www.edbpriser.dk[...] Hvilket de desværre er! --
--
DS4/E6600/2GB_6400_CL4/7900GT Min rekord Det tog [82,4062500000] sekunder at generere denne side (18-12-2006) HUSK at sige "Tak for hjælpen"!
#27
R@fuss
Elitebruger
09-02-2007 16:41

Rapporter til Admin
Har nu ofte bestillt varer hos dem, og har faktisk aldrig nogensinde haft dårlige oplevelser med dem. Der er aldrig gået mere end 2 dage mellem bestilling og levering.. så forstår ikke helt jeres klager.. Men de misvisende priser på EDB-priser har jeg også lagt mærke til, og synes derfor også det er fair hvis de får en "karantæne" oder so --
--
Winners never quit - Quitters never win
#28
Abc 666
Gæst
09-02-2007 17:27

Rapporter til Admin
getmore a/s burde ikke ha´ lov at være på edbpriser. Det er sådan nogen forhandlere der ødelægger en ellers ok prisdatabase. #27 - Det er kun heldigt for dig at du har haft en god handel med dem, men har du prøvet at have en ombutnings/retur sag med dem? Der står side op og ned på nettet om hvor elendig og nærmest ikke eksisterende getmores service er. Det er utallige klage sager over dem.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#29
adaris
Gæst
16-02-2007 21:38

Rapporter til Admin
Jeg er også en af de uheldige, der er komme i klemme ved Getmore. Jeg har returneret en vare inden for fortrydelses fristen - men firmaet nægter at anerkende min fortrydelsesret. Jeg er efterhånden oppe på en mail dialog på over 30 mails - De fleste afsendt af mig. Jeg har holdt dialogen på et yderst saglig plan - men Max Beyer ved Getmore vælge, at tale fuldstændig uden om. Desværre har jeg ikke mulighed for at overdrage sagen til forbrugerstyrelsen idet beløbet er under kr. 800. Og ligenu er jeg åbenbart lagt på is. Getmore har ikke reageret på mine sidste 5 henvendelser. Denne sag har efterhånden stået på i to måneder. Er der nogen der konkret bud på hvad mine muligheder er for at komme videre? Er det muligt at politianmelde et sådan firma? Hvis de bare beholder varen - uden at returnerer beløbet eller en repareret vare, er der vel egentlig tale om tyveri - eller hva?
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#30
NitroBlast
Nørd Aspirant
16-02-2007 21:50

Rapporter til Admin
Hold jer langt væk fra GetMore & Multimedia-world - samme firma og samme principper! Du kan godt klage til forbrugerstyrelsen, da du har handlet for over 500,- hvilket er grænsen. --
--
DS4/E6600/2GB_6400_CL4/7900GT Et vidunder er sket!!! Ingen System.OutOfMemoryException fejl lige nu ;o)
#31
shriek
Gæst
16-02-2007 23:03

Rapporter til Admin
Efter jeg har læst alle de her dårlige erfaringer, er jeg lidt bekømret. Jeg har for ikke mange timer siden bestilt et bundkort hos getmore. Brugte Visa Dankort. pris 900 DDK Er det muligt at annuller ordret ? Har skrevet mail til dem at jeg gerne vil annuller odre. Er bange for at pengende når at går igennem, enden de overhoved når at læse min mail. HVis det er så dårlig service som i beskriver :D heeh!
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#32
CyberOpz
Elitebruger
16-02-2007 23:16

Rapporter til Admin
#29 - Hvorfor skulle de returnere en repareret vare? Var der noget galt med varen da du afsendte den? /CyberOpz --
--
#33
Morten
Semi Supporter
16-02-2007 23:53

Rapporter til Admin
Ja jeg kan jo kun tilslutte mig de dårlige erfaringer. Bestilte nogle ting som skulle være på lager, der gik så en uge før de reelt var på lager, men nå ja det sker jo hos de fleste forhandlere, det er nok svært at undgå når f.eks. 10 mennesker samtidig køber et bundkort og der er 5 på lager. En af varene jeg bestilte var defekt så den røg retur og der skriver de selv at der går 14 dage før man hører noget, jeg hørte ikke noget så jeg rykkede og fik svar at varen var defekt så jeg kunne få pengene igen. Da der var gået en uge og jeg stadig ikke havde fået nogen penge rykkede jeg for dem og et par dage efter fik jeg dem så. Så nej jeg ville heller aldrig handle med dem igen. Men til deres forsvar må man sige at de meget tydligt gør opmærksom på at de ikke yder nogen form for service. Det står på deres hjemmeside og i de mails man modtager fra dem at de har skåret så meget mandskab væk som muligt. Rent økonomisk så er det jo sådan set også smart nok at holde folks penge tilbage for så scorer de en masse renter. Ved godt at renter i dag er lave for os almindelige mennesker, men et firma der måske dagligt holder 50K-100K tilbage kan nok tjene en del. At det så rent menneskeligt er noget svineri og ikke burde kunne lade sig gøre er noget andet... Må i øvrigt også være kedeligt at arbejde sådan et sted... --
--
#34
ceder
Gæst
19-02-2007 09:50

Rapporter til Admin
Blot en opdatering. Det lykkedes mig at få pengene retur for MP3'eren i sidste uge. Det tog så også kun 6 uger fra indlevering og konstatering af, at varen var defekt og ikke til at reparere. Jeg har nu købt omtrent samme vare hos en lidt dyrere forhandler, men en af de der bundsolide, heller give hundrede kroner mere end at skulle bruge så meget energi på sådan et skodfirma.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#35
Hest|
Elite Nørd
19-02-2007 10:03

Rapporter til Admin
Utrolig så mange har problemer med Getmore. Jeg har lige bestilt hos dem 3 gange inden for 14 dage og alt er blevet afsendt inden for 1-2 dage. Der har slet ikke været noget. Nogen er åbenbart mere uheldige end andre :D --
--
Man kan godt være klog selvom man ikke har en høj IP http://vivaldi.dk[...]
#36
Jespert
Gæst
19-02-2007 10:09

Rapporter til Admin
#35 har heller aldrig haft problemer med dem...
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#37
Predator
Giga Nørd
19-02-2007 12:43

Rapporter til Admin
35# De bliver først stride, når du står med et produkt der er nogelt galt med.. Men så bliver de til gengæld også RIGTIG stride! --
--
#38
Spunk
Supporter Aspirant
26-02-2007 18:14

Rapporter til Admin
Fedt tre uger tager det for en RMA - og hvad får man så - ENDNU et defekt produkt! --
--
...oo00(All you base are belong to us)00oo...
#39
Torben
Gæst
28-02-2007 15:50

Rapporter til Admin
EN ADVARSEL TIL ALLE: Hold jer fra getmore... De snyder og bedrager dig. De svarer ikke på e-mail og tager okke telefonen. Men har du brug for at komme i kontakt med dem, så prøv her: 36 72 87 28 35 37 94 88 36 90 83 00 [email protected] [email protected] [email protected] [email protected]
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#40
glemsom
Ny på siden
28-02-2007 15:58

Rapporter til Admin
Jeg vil sige at udover en leveringstid på ca. 6 måneder.(ét enkelt tilfælde).. Så har jeg aldrig haft problemer med dem. --
--
#41
janes bong
Ny på siden
28-02-2007 16:18

Rapporter til Admin
tjah, kan kun tilføje mig til listen over folk der aldrig gider handle med get-lort igen... har flere gange bestilt ting der står til at være på lager med levering følgende dag eller fjernlager med 2-3 dages leveringstid. Det passer bare nada. De er heldigvis gået glip af adskillige tusinder på grund af det og de kommer til at gå glip af endnu flere. --
--
Fandens... Jeg har ALTID ret
#42
Spunk
Supporter Aspirant
09-03-2007 15:07

Rapporter til Admin
#39 - TAK! Når man flere gange modtager defekte varer fra dem ryger ens tålmodighed.. nu bliver det sjovt at se om de lever op til forbruger ombudsmandens krav om at forretningen også skal dække forbrugerens udgifter til porto.. --
--
...oo00(All you base are belong to us)00oo...
#43
Jacob_Bentzen
Ultra Supporter
09-03-2007 15:20

Rapporter til Admin
Jeg havde købt hos dem 2 gange før uden problemer og så bestilte jeg 2x512mb ram og da jeg fik dem, virkede den ene ramblok ikke. Har sendt dem tilbage og bedt om at få pengene tilbage. men nu er jeg helt nervøs for at jeg ikke får pengene igen. Jeg har fået en mail fra dem hvor der står "Forventet Klar.....: 19/03-07". Kan det passe at det skal tage så lang tid?? --
--
FORZA FCK DK mester: 1993, 01, 03, 04, 06 Pokalvinder: 1995, 1997, 04 RL: 05, 06
#44
S&#248;ren Gam
Gæst
10-03-2007 12:11

Rapporter til Admin
Jeg købte en ipod hos getmore i dec 2005. Da den gik stykker sendte jeg den ind til rep. Det var 15 dec 2006, dvs den var under et år gammel. Jeg er stadig uden IPOD, og jeg har fået et sølle svar tilbage fra dem, hvor de siger at de sender min henvendelse videre til support. Jeg har fået en mail fra dem, hvor jeg de bekræfter at de har modtaget den. Da jeg bor i Århus, er det lidt langt at tage til Hvidovrevej 90 i Rødovre. Jeg må nok indrømme jeg er ved at opgive lidt efter alle de ubesvarede mails og telefonopkald. Nogen som har nogle råd til mig. ? Send evt en mail eller post i forumet tak MVH Søren Gam
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#45
S&#248;ren Gam
Gæst
10-03-2007 12:12

Rapporter til Admin
Jeg købte en ipod hos getmore i dec 2005. Da den gik stykker sendte jeg den ind til rep. Det var 15 dec 2006, dvs den var under et år gammel. Jeg er stadig uden IPOD, og jeg har fået et sølle svar tilbage fra dem, hvor de siger at de sender min henvendelse videre til support. Jeg har fået en mail fra dem, hvor jeg de bekræfter at de har modtaget den. Da jeg bor i Århus, er det lidt langt at tage til Hvidovrevej 90 i Rødovre. Jeg må nok indrømme jeg er ved at opgive lidt efter alle de ubesvarede mails og telefonopkald. Nogen som har nogle råd til mig. ? Send evt en mail eller post i forumet tak MVH Søren Gam
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#46
damp barn
Guru
10-03-2007 14:08

Rapporter til Admin
GetNOmore Faldt desværre for deres billigere priser igen, havde ellers sagt til mig selv, at jeg ikke skulle ha med dem at gøre igen. men ak nej,, dummede mig, nu har jeg en sag kørende med dem.. da de sender brugte og defekte ting + var 6 dage om at leverer, selv om de lovede 2. de udsætter hele tiden.. og når man så skriver en længere mail/klage til dem.. hvor man forklarer forløbet, og hvad de havde tænkt sig at gøre ved sagen. tja så spidser de en af med en standdard formular, om en RMA sag.. hvor jeg jo bare kan sende varer tilbage osv ?? mega provokerende,,! de svarer ikke på det man skriver til dem. den biks burde lukkes..! skal aldrig handle der mere..! --
--
E6600 ~ 2x1GB OCZ 800MHz ~ ASUS P5N-E ~ 7950GT 512MB Z5500 ~ Corsair HX520W ~ NEC 20WGX2 ~ Razer DeathAdder
#47
damp barn
Guru
10-03-2007 14:12

Rapporter til Admin
post jeres oplevelser herinde: http://www.forhandlerinfo.dk[...] så andre people kan se hvor gode/dårlige de er.. --
--
E6600 ~ 2x1GB OCZ 800MHz ~ ASUS P5N-E ~ 7950GT 512MB Z5500 ~ Corsair HX520W ~ NEC 20WGX2 ~ Razer DeathAdder
#48
*NEO*
Junior Nørd
10-03-2007 14:34

Rapporter til Admin
#46 jeg har selv oplevet nogenlunde det samme fra getmore, jeg er færdig med at bruge dem , standard svar man ikke kan bruge til en skid og forsinket eller udsat levering hele tiden, jeg tøt slet ikke tænke på hvordan en RMA sag ville forløbe hos dem, så jeg giver gerne en 50'er mere for mine varer , prøv evt. eGohardware de er mega flinke har et sted man kan hente og tager altid tlf. + de er billige. --
--
AsRock 775Dual VSTA / E6600 / 1GB OCZ Dualkit / ASUS GF6800 / Maxtor 120GB/60GB / 500GB SATA / UV-Mod / Purepower 550W
#49
Spunk
Supporter Aspirant
10-03-2007 21:45

Rapporter til Admin
#47 - TAK! --
--
...oo00(All you base are belong to us)00oo...
#50
Collern
Megabruger
10-03-2007 22:33

Rapporter til Admin
hmm... Den anden dag bestilte jeg et lydkort hos dem, og dagen efter havde jeg det... :) ----------------------------------------- Men anyways, kan jo se der er mange som har problemer... :S Jo størrer de internet basserede firmaer bliver, jo mere lede bliver de? - Fx pixmania? --
--
//Collern MaskotMobil.com
#51
damp barn
Guru
10-03-2007 23:02

Rapporter til Admin
#50 tager vi shg.dk eller midtdata.dk så er de jo ikke blevet mere lede med tiden ? de kan stadigvæk besvare en klage og behandle en RMA en del hurtigere end gemore kan.. getmore.dk har jeg måske handlet hos 8-10 gange.. over de sidste 3år og de første 4-5 gange gik det ok, trods længere leverings tid.. men når man har en internet forretning kørende.. har man bare og ta en kunde klage alvorligt, kan ikke passe de ikke kan besvare, men bare smider en mail tilbage med en latterlig retnings formular, jeg skrev til dem for 2 dage siden, ang. 4 punkter der gik galt under en handel. alle ved godt at kundeservice er meget begrænset ved online handel, men hvis de føler sig så store, at de ikke synes de behøver at behandle en seriøs klagesag, så burde de slet ha lov til at handle. de er nok den mest udskældte online shop i dk. fatter ikke de kan få det til at køre rundt.. må være fordi de ligger så godt med priserne, men de fleste kunder må sq falde fra, hvis de får samme ubehagelige behandling. 1 ud af de 4 punkter jeg havde med i klagen, var ang. mit board (ASUS P5N-E) som blev leveret i åbnet emb. det kunne tydeligt ses, men da jeg så ser på selve boardet's bagside, er der nogle steder med en lidt klistret overflade, som om det har fået fugt eller lign? har ikke sat det til endnu, da de jo ikke kunne leverer min E6600, her måtte jeg finde anden forhandler, efter 4 dages udsættelser.. men må jo bare forsøge at starte det op, og holde øje med de 14 dage. for gider ikke sende det retur nu, har ventet længe nok, så tager chancen. damn en smøre.., men ville lige af med det. --
--
E6600 ~ 2x1GB OCZ 800MHz ~ ASUS P5N-E ~ 7950GT 512MB Z5500 ~ Corsair HX520W ~ NEC 20WGX2 ~ Razer DeathAdder