Jeg har aldrig haft problemer med dem.. Står der altid 24 timer efter man har ringet.
--
Vil det sige at den har været defekt,siden du kender til deres service.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
Kunne det tænkes at han har andre DELL produkter.
Personligt kender jeg ej heller nogle som har haft problemer med DELL og kan ikke se hvordan DR kan stille tingene op som de gør.
--
Nej, jeg havde en gammel Dell laptop for 5 år siden, inden jeg opgraderede til denne laptop. Den gamle havde en defekt harddisk og oplader, så derfor kender jeg til deres service.
--
Hmm med 4 års garanti fra Dell der kan bruges til?
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#6 Hvad for en service?
--
Gigabyte GA-X58-UD4P UD3 - Core i7-920 @ 3,6Ghz - 2xSamsung F1 750GB - 6 GB DDR3 ram - GeForce GTX260 Med Arctic Cooling Accelero Xtreme GTX280
At en Dell-teknikker kommer og reparere din Dell-PC inden 24 timer efter opkald til Dell.
--
Ja det så vi jo i tv
kald du det bare service???
--
Vil sige at de kommer ikke inden for 24 timer, men næste Arbejds Dag, eller som de kalder det Next Business Day.
Men jeg er imponeret over hvor mange tomhovedet mennesker som stoler blindt på DR's programmer. Det er da så tydeligt at det er klippet sammen så det bliver "god TV" og ikke faktuelt TV.
Og ja der sidder med garanti kunder der ud som DELL har trådt over tæerne, men der findes nok også HP/ACER/LENOVO osv. kunder som også føler sig tråt på.
--
Jeg tør vove den påstand at selv Acers support er ligeså elendig. De der er blevet vist på Dell, er jo de værste eksempler i hele landet. DR skal jo have nogen at gå efter, og noget at sende.. Men seriøst, i tror vel ikke alle tilfælde er som vist i tv fordi et stort mindretal oplever dårlig support?
--
Acer Aspire 8530G.
#11 kan ikke værre mere enig :) Men vil nok sige at dit HBO er for højt da en helt ny koster kun 6500 med bedre GFX og din forsikring kan være dækket ind af mange ting, som almindelig mennesker har i forvejen.
--
GeT rEal
Hold kæft hvor er folk dog snævresynede og tåbelige at høre på.
Tror I på alt hvad I læser/ser I TV?
Kunne det tænkes at DELL har en så stor en kundeskare, at der altid vil være nogen som føler sig dårligt behandlet? Sådan er det med store selskaber. Du vil også kunne finde folk med dårlige erfaring fra andre store IT producenter.
Jeg har haft DELL i over 6 år, og har benyttet deres service mange gange fordi jeg er meget kræsen, det kan fx have være en løs tast på mit tastetur. Jeg ringer til DELL.dk venter 2-5min. Kommer igennem 24/7, hvis det er uden for normal arbejdstid snakker du med en englænder, hvis det er indenfor normal arbejdstid en dansker eller en svensker som gør sit bedste for at tale dansk (Kun 12årige der vel ikke kan forstå hvad de siger). Anyway. De bestiller et nyt tastetur, spørger høfligt "Vil du selv skifte det eller skal vi sende en tekniker ud for at gøre det?" Jeg svarer "I skifter det tak". Næste arbejdsdag kommer en venlig, serviceminded tekniker ud for at skifte tasteturet. Det er en ældre herre som har været i teknikbranchen siden han var 15. Lynhurtigt er komponenten skiftet og virker fint igen. Dell kontakter mig via e-mail eller telefon(ofte begge) efterfølgende for at sikre sig at arbejdet er udført ordentligt.
Jeg takker ja, og hermed er servicen udført. Jeg er meget tilfreds for den meget korte ventetid og for at slippe for besværet med at gå ned med computeren i en forretning, stå i kø, betale kørsel/transport og muligvis undvære computeren helt et par dage.
KEYBOARD-Eksemplet var blot en af de 3 service-sager jeg har haft med DELL, alle har forløbet på samme måde. Så tænk jer nu lidt om før i skyder med skarpt og snakker som eksperter om noget i intet andet ved om, end hvad der er fortalt på TV eller skrevet på Ekstrabladet.dk.
Tak
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#16 Så bare fordi at du har oplevet god service de 3 gange du har lavet RMA, så går du automatisk udfra at alle får den samme service? Så er du sku da også lidt naiv. Og hvis det går så godt for Dell, hvorfor er der så over 100.000 personer i Canada som laver fælles søgsmål mod Dell?
Jeg kan også af egen erfaring berette at deres kundesupport er elendig samt lange leveringstider, hvor de ikke engang pr. email eller telefon informere dig om processen - fx min ordre hos dem blev udsat 14 dage, uden at jeg fik noget som helst at vide. Bare det at få fat i en dansker derinde, er faktisk umuligt - kundesupport er der kun engelsktalende personale, og dem kan man knap nok forstå pga. deres indiske/tyrkiske accenter. Det kan heller ikke passe at når jeg handler hos en dansk virksomhed, at jeg så ikke kan få dansk support. Selv når du skriver emails til dem, så kommer de tilbage på engelsk.
--
Nogen herinde der gider respektere min salgstråd?
--
Kunne en admin ikke lige lave en ip trace på #16?
Bare for sjovs skyld :)
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#20 - Gider du ikke bare at pisse af fra min tråd? Jeg gider ikke se nogen indlæg fra dig. Er HOL virkelig så ringe at sted at handle? Admins gider i?
--
Hej Nicolas, hvor lang tid holder batteriet ved "almindelig brug"? Har du Dell support koden til at se alle specs plus model nr? Tak :).
--
--
Indholdet af dette indlæg er blevet fjernet af Fjummer.
--
#23
Du kan da i det mindste give manden en chance for at sælge sit produkt i stedet for at gennem-flame ham totalt.
--
Asus P6TD Deluxe Motherboard
Intel i7 QuadCore - 920 - 2.66 GHz
Corsair Dominator - 6 GB - 1666 MHz
XFX Geforce 295 Gtx
#23
Forbeholdt interesserede.
Svar kun i en salgstråd hvis du er interesseret i at købe eller mangler information fra sælger. Undlad at komme med dumme kommentarer. Hvis mindsteprisen er sat for højt er det sælgers problem, ikke dit.
Respektér sælgers vilkår.
Sælger bestemmer suverænt sin mindstepris og krav for betaling. En salgstråd skal ikke forveksles med en tråd under salgsvurdering. Har sælger, i dine øjne, fastsat en urealistisk høj mindstepris er det ikke din opgave at linke til prisdataHOLbaser eller på anden måde blande dig i prisfastsætningen mellem sælger og køber.
så næh, det har du faktisk ikke i den her tråd
--
--
Indholdet af dette indlæg er blevet fjernet af Fjummer.
--
#22
82VPWK1
Ved almindeligt brug holder den omkring 2,5 time vil jeg tro. Måske lidt mindre, men er ikke helt sikker.
Du må gerne sende mig en mail.
#26
Dell garantien er fed og langt bedre end garantien fra andre mærker. Har du haft problemer med Dell, så er det din erfaring. Min erfaring er kun at Dell hver gang har sendt en IT-supporter og altid svare efter 2-3 minutter i telefonen. Hvor får man 4 års garanti ? Dell var endda så flinke at udskifte tastatur, mousepad, cover og oplader på min gamle Latitude (6år gammel), da jeg spurgte dem ad i den sidste måned af sin garantiperiode (3år). Idag virker min gamle Latitude stadig perfekt og ser rimelig ny ud.
--
#27 En elektronikforsikring giver 4 års garanti.
--
- Har maskinen gendannelsespartition eller følger Win7 med på skive ?
- Har den Firewire ?
- Model navn - gerne link til komplet specifikation.
/Sponte
--
den har gendannelsespartition til windows vista. windows 7 medfølger på en DVD. Det er en ISO-fil jeg selv har brændt til skiven. CD-key er ægte og jeg har fået den igennem mit arbejde.
I post nummer 27 kan du se mit service tag. Det vil linke dig til alle specifikationerne.
--
Ingen der er interesseret :(?
--
#0 kunne godt være intereseret...Men er du til at presse i pris?
--
Jakob Værge
#34 Hvor meget tænker du på?
--