Jeg har en ven, der kom til at købe noget forkert fra Playstation Store på sin Playstation 3 for nogle år tilbage. Der ville de ikke give pengene tilbage. Det kan være at du er mere heldig.
--
#1 Jeg har slet ikke spillet dette spil.
Ligepludselig får jeg en mail om, at jeg har købt Killzone som er ret underligt.
--
har oplevet det samme, der var min PSN konto blevet cracket, der er nada og gøre, det har du desværre afskrevet dig i terms of use
--
>>> 2 års reklamationsret
Ned i banken :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg har lige skrevet med Sony USA med en chat.
De fortæller mig, at hvis jeg ikke har lavet en refundering før og jeg ikke har spillet det spil før, så burde de give mig pengene tilbage.
Jeg fortalte dem, at jeg ikke havde lavet en refundering før, og at jeg kun var inde i spillet for, at se hvad det var der blev købt, så fortæller han mig, at hvis det var i USA, så ville de sende mig pengene retur, og at de samme regler gælder for Sony DK.
--
#6 som der står i link i #3 så er der flere ting som gør det muligt at få penge retur og det der er sket for dig lyder da helt klar som du bare skal have dine penge igen, om det så er lige til skal jeg ikke kunne sige men håber da det sker uden problem men du kommer nok til at vente lidt før dine penge er tilbage på din konto.
Du skal nok tænke over om din psn account er blevet hacked når sådan noget sker så et kode skift vil nok være en god ide´.
--
Mail: fjern 12345 før @
Mvh. Mr. WoLF
#7 Tusind tak for din hjælp ! :)
--
Du må jo lige skrive hvis det engang lykkedes for dig :D
--
If everything seems under control, it's not going fast enough!
Jeg prøvede at der var sket en fejl på ps store så jeg var blevet trukket 3 gange for en dlc, da jeg ringede ind fandt jeg ud af at de ikke kunne føre pengene tilbage, men jeg fik dem "tilgode" i ps store desvære. :(
--
Setup: NZXT Phanthom, I7 2600k, EVGA 590 Hydro copper corsair 1200ax m4 SSD (120gb) 2x WD black 1TB FULL CUSTOM WATER COOLING