Er det rimeligt? Man flytter ind i ny lejlighed, får at vide man blot skal ringe til Profiber og Tre-For, og så har man alt hvad man behøver af bredbånd, telefon og TV. Hele boligselskabet og mine naboer er glade og tilfredse, deres installation kører perfekt.
Jeg glæder mig, ringer dem op og bestiller "pakken" - lige til at sluttet til den eksisterende installation. Der sker intet, jeg ringer til dem igen, "jo, nu skal de nok...". Får ingen router, men istedet en e-mail med beskeden om, at fordi jeg bestiller 2 dage efter d. 13 (jeg får nøgler den 15!) må jeg vente i 6-9 måneder pga. af omlægning. Jeg skriver en meget pæn e-mail til service og spørger om det ikke aligevel er muligt, at sætte boksen til igen? Mine naboer og hele blokken er jo kørerende, om servicemedarbejderen vil undersøge sagen hos teknikkerne? På under 60 sekunder får jeg svar om, at det bare slet ikke kan lade sig gøre...(selv om deres hjemmeside forklarer at det er muligt, men hjemmesiden er skrevet forkert får jeg at vide...?).
Kort sagt, så virker det på mig som om Profiber kun interesserer sig for at installere deres fiberkabler, og den efterfølgende service er ligegyldig, blot de er kommet ind i selskabet/boligblokken. Burde boligselskabet ikke kunne forvente en vis leveringssikkerhed i deres boliger?
DEt er muligt Profiber kan finde en langhåret teknisk forklaring, men det kan kunderne ikke bruge til noget. Det må være muligt at tilrettelæg om "omlægning" uden der skal gå 6-9 måneder. Men de skal vel bruge deres folk til at lægge kabler ind andre steder? HVis vi, i det firma jeg arbejder, behandlede kunderne på samme måde - uanset tekniske undskyldninger - vil vi ingen kunder have. Jeg finder det dybt uprofessionelt af Profiber.
At de to e-mails jeg har modtaget fra Profiber, er skrevet ekstremt (I vil virkelig grine...)sjusket med for mange mellemrum, uden slutpunktum og uden "venllig hilsen" eller deslignende er mig ligegyldigt, men giver alligevel et indtryk af en slap og tilfældig organisation.
--
Gæstebruger, opret dit eget
login og få din egen signatur.