Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Profiber "... intet bredbånd i 6-9 md"

Af Gæst lb | 26-01-2008 13:07 | 2645 visninger | 7 svar, hop til seneste
Er det rimeligt? Man flytter ind i ny lejlighed, får at vide man blot skal ringe til Profiber og Tre-For, og så har man alt hvad man behøver af bredbånd, telefon og TV. Hele boligselskabet og mine naboer er glade og tilfredse, deres installation kører perfekt. Jeg glæder mig, ringer dem op og bestiller "pakken" - lige til at sluttet til den eksisterende installation. Der sker intet, jeg ringer til dem igen, "jo, nu skal de nok...". Får ingen router, men istedet en e-mail med beskeden om, at fordi jeg bestiller 2 dage efter d. 13 (jeg får nøgler den 15!) må jeg vente i 6-9 måneder pga. af omlægning. Jeg skriver en meget pæn e-mail til service og spørger om det ikke aligevel er muligt, at sætte boksen til igen? Mine naboer og hele blokken er jo kørerende, om servicemedarbejderen vil undersøge sagen hos teknikkerne? På under 60 sekunder får jeg svar om, at det bare slet ikke kan lade sig gøre...(selv om deres hjemmeside forklarer at det er muligt, men hjemmesiden er skrevet forkert får jeg at vide...?). Kort sagt, så virker det på mig som om Profiber kun interesserer sig for at installere deres fiberkabler, og den efterfølgende service er ligegyldig, blot de er kommet ind i selskabet/boligblokken. Burde boligselskabet ikke kunne forvente en vis leveringssikkerhed i deres boliger? DEt er muligt Profiber kan finde en langhåret teknisk forklaring, men det kan kunderne ikke bruge til noget. Det må være muligt at tilrettelæg om "omlægning" uden der skal gå 6-9 måneder. Men de skal vel bruge deres folk til at lægge kabler ind andre steder? HVis vi, i det firma jeg arbejder, behandlede kunderne på samme måde - uanset tekniske undskyldninger - vil vi ingen kunder have. Jeg finder det dybt uprofessionelt af Profiber. At de to e-mails jeg har modtaget fra Profiber, er skrevet ekstremt (I vil virkelig grine...)sjusket med for mange mellemrum, uden slutpunktum og uden "venllig hilsen" eller deslignende er mig ligegyldigt, men giver alligevel et indtryk af en slap og tilfældig organisation.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
Mennesket
Gæst
27-01-2008 18:48

Rapporter til Admin
Det var dog meget trist. Håber at du finder en løsning. Tak for oplysningen skal huske aldrig at bestille noget fra dem.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#2
Kolding
Gæst
16-05-2008 14:17

Rapporter til Admin
Hej Ja det som du skriver kan jeg godt nikke genkende til da vi flytte fik vi af vide at vi havde profiber sidst i descember men fik det før i marts. Noget helt andet som jeg synes er helt hen i hegnet er de frigiver deres fibertv men har ikke gjodt det klar til at alle kan få fibertv og jeg vil ikke først betale for kabetv og igen for at få det taget ned. Jeg synes det er lidt at en mærkeligt forretningsgang.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#3
MaLk0
Megabruger
16-05-2008 14:45

Rapporter til Admin
Du kan jo overveje at bestille en Clearwire Wimaxx forbindelse i mellemtiden. Hvis du altså bor i et område der er dækket. Den virker jo med det samme. Så har du da i det mindste en forbindelse mens du venter :-(
--
#4
Vejle
Gæst
25-05-2008 21:09

Rapporter til Admin
Har i adgag til en antenneforening så bestild der priserne er lavere og di kan levere di programmer der efterspørges og holder programafstemninger.Hastigheden på internet på antenneanlæg stiger og stiger i dag kan der leveres udstyr der kan køre 100 Megabidt på antennekabler.jeg har lige læst om forbrugere der har ventet næsten et år på tilslutning til profiber.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#5
poxixs
Gæst
24-06-2009 11:19

Rapporter til Admin
hey jeg har vented i snart et halvt år på profiber men. og de har også ændret tiden hvor de vil komme og instaler det for mig mange gange men nu siger de at de kommer næste måned
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#6
damondk
Ultrabruger
24-06-2009 11:37

Rapporter til Admin
Jeg tror også jeg vil skrive noget relativt ligegyldigt i en 13mdr. gammel tråd
--
Tjaa, tjoo, måske?
#7
LeetDonkey
Junior Supporter
24-06-2009 12:09

Rapporter til Admin
#6 Man må da håbe at han har fået sit bredbånd nu :P
--
Gigabyte GA-EP45T-EXTREME - Intel QX9650 - 2 x 2GB OCZ PC16000 - GeForce 8800GT - 4 x 7200.12. Kører StarCraft: Brood War på MAX grafik!

Opret svar til indlægget: Profiber "... intet bredbånd i 6-9 md"

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning