Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Stofanet 50/5 svingende forbindelse!

Af Monsterbruger Azzazian | 13-08-2011 00:13 | 6942 visninger | 48 svar, hop til seneste
Min far arbejder for et revisorer firma, og de betaler vores internet. Vi har sådan en 50/5 forbindelse fra stofanet, og vi er koblet på en thomson twg 870 router! Det fungere bare overhovedet ikke! Nogengange har jeg fuld forbindelse, og det kører bare super godt, men så ofte kommer den helt over til det punkt hvor jeg ikke kan indlæse en hjemmeside? Er der andre der har lignende problemer med stofanet? :) - ps. det er trådløs forbindelse! :)
--
Jeg er fuldstændig blank.
#1
Kantoz
Supporter Aspirant
13-08-2011 00:29

Rapporter til Admin
JA for fanden, stofanet er bare rent lort ud af skuffen. Med kun 3 backbones i Danmark 1 på sjælland og 2 jylland (sønderjylland og århus) og jævnligere udfald over 12 Dg/md seneste 5 mdr har været rent kaos. Sommetider over 3000ms svartider
--
Hvis det ikke virker, brug da ikke vold! - Men en større hammer! :-)
#2
Vannzu
Ny på siden
13-08-2011 00:42

Rapporter til Admin
Jeg har så godt nok kun en forbindelse på 10/1 mbit ved Stofa, men jeg oplever jævnligt ustabilt internet. Jeg oplever det både ved alm. internet søgen og ved spil. Nogen gange tager det 20 sek. om at loade en simpel hjemmeside som HOL. Jeg oplever også tit ringe ydelse i online spil, hvor min latency kan svinge fra 30 til 300 i CS:S. Jeg er langt fra tilfreds med Stofa, og overvejer et skift til anden udbyder. Både TV og internet - Nogle anbefalninger?? :-( Jeg har forresten også den trådløse router/modem boks fra Stofa(Thomson) - mon det er den der driller?
--
#3
Khorngor
Elite Supporter
13-08-2011 00:52

Rapporter til Admin
Har lige fået 50/5 hos dem her for en måned siden. Har kørt fint uden problemer, dog havde jeg i en overgang igår en del lag, men gik væk efter et par timer så var til at overleve.
--
/ i5 2500K @ 4.5 ghz / Asus Sabertooth P67 / 6950 CF Unlocked / 8gb Mushkin Redline 1866mhz @ 8-9-7-24 / Corsair TX950W /
#4
Azzazian
Monsterbruger
13-08-2011 00:53

Rapporter til Admin
#2 Nå jeg måtte lige reloade page 27 gange, men som jeg skrev ligefør som åbenbart ikke gik igennem.. Så har jeg læst mig til gennem google, at der er flere der har problemer med den! Tror jeg vil snakke med min far om at kontakte stofa, og få sat egen router op! :)
--
Jeg er fuldstændig blank.
#5
Kantoz
Supporter Aspirant
13-08-2011 00:54

Rapporter til Admin
Jeg har ikke engang Trådløst modem fra dem men direkte kablet til en switch hvor jeg deler ud til AP og pc'er Og jeg har jævnligt kontakt til dem og senest fik jeg tilsendt en tekniker sonde mente jeg skulle betale men da han så de svartider jeg kunne se så måtte de beklage sig og bøje sig i sandet som snart hver gang jeg ringer (DKs længeste kunde/klage/supportlog hos teliastofa) vil jeg tro
--
Hvis det ikke virker, brug da ikke vold! - Men en større hammer! :-)
#6
Thomas
BOFH
13-08-2011 00:56

Rapporter til Admin
Stofa har aldrig haft et særligt godt rygte men det afhænger meget af hvor men bor. Her mener jeg ikke blot hvilken by men også hvor i byen. Jeg har selv en 50/5 forbindelse fra stofa og er rigtig glad for den. Det er meget mere end TDC eller andre kan levere på min adresse. Jeg får selv omkring 30-35 mbit fra min stationære PC med den trådløse forbindelse hvilket vel er helt ok. Mine ping tider er også rimeligt stabile og altid under 100 ms (ikke at jeg tjekker så ofte) og ofte meget lavere.
--
hilsen Thomas Chefredaktør på HardwareOnline.dk
#7
Azzazian
Monsterbruger
13-08-2011 00:57

Rapporter til Admin
#5 Har det hjulpet noget at ringe til dem? syntes de har en lorte kundeservice! Vi er bundet til det, da den by jeg boede i åbenbart havde flertal for stofa da afstemningen stod mellem at få lagt fiber overalt eller stofa kabler.. Sorry to say it, men åha... pensionister -.-'
--
Jeg er fuldstændig blank.
#8
Kantoz
Supporter Aspirant
13-08-2011 01:00

Rapporter til Admin
Jeg har også fine svartider generelt indtil månedens periode kommer og så er der fri tale brugt på stofas support :/ og efter snart så mange år og de ikke har løst problemet med udfald er det virkelig runge
--
Hvis det ikke virker, brug da ikke vold! - Men en større hammer! :-)
#9
Azzazian
Monsterbruger
13-08-2011 01:03

Rapporter til Admin
#6 Jeg bor i rønde lidt udenfor Århus, så teknisk set burde jeg jo have en okay forbindelse? Uden alt for mange udfald? :) Skal siges jeg bor på byens højeste spot, og jeg ved ikke om det gør nogen forskel men der er også en telefonmast 50 meter fra mit hjem.
--
Jeg er fuldstændig blank.
#10
Kantoz
Supporter Aspirant
13-08-2011 01:10

Rapporter til Admin
7# Ring en dum supporter op, forklare keglen man har prøvet alt og vil derfor tale med en mere erfaren tekniker (de har et par stykker jeg har fået navnene på og de plejer ofte at løse problemet for et par dage af gangen.) eller skal man bare hæve stemmen og fortælle det er noget lort og at opsige kontrakten så kan de også få det til at virke midl igen 9# burde ikke gøre forskel jeg bor ca 25 km fra teliastofa backbone og når det virker så virker det også som det skal. Ligesom de selv prøver at lave lort i den. De bruger med stor sikkerhed IS-IS protokol?
--
Hvis det ikke virker, brug da ikke vold! - Men en større hammer! :-)
#11
Azzazian
Monsterbruger
13-08-2011 01:13

Rapporter til Admin
#10 Nå okay, jamen altså jeg syntes godtnok det er noget underligt noget med stofanet! :S
--
Jeg er fuldstændig blank.
#12
Vannzu
Ny på siden
13-08-2011 01:16

Rapporter til Admin
Jeg tror at jeg ringer til support og ser hvad de har at sige til #2. Desværre er det sådan ved Stofa, at man SKAL have deres TV-pakke(lille eller stor) for at få internet, og da jeg ikke har en skid at bruge den lille TV-pakke til, og den store pakke er for dyr, vil jeg gerne høre hvad I bruger, og hvad I skal af med ved jeres internet udbyder. Jeg kunne godt tænke mig en tilsvarende hastighed som jeg har nu, men som rent faktisk køre som en 10 mbit forbindelse :-)
--
#13
Azzazian
Monsterbruger
13-08-2011 01:30

Rapporter til Admin
#12 Hvis det er, kan du også prøve at skrive til dem via "Mine sider", jeg bruger for det meste chat, da jeg hader at tale med totalt tågehoveder der intet aner om tingene! :)
--
Jeg er fuldstændig blank.
#14
Vannzu
Ny på siden
13-08-2011 01:36

Rapporter til Admin
Joo. Nu har jeg aldrig haft hverken Telia(som jeg lige er skiftet fra - dårlig dækning) eller Stofa i røret før, men de er vel lige dumme om det så er tlf. el. chat på nettet? :-) Må bare prøve.. En løsning skal der i hvert fald til, ellers mister de en kunde.
--
#15
Azzazian
Monsterbruger
13-08-2011 01:43

Rapporter til Admin
#14 Du må lige melde tilbage med hvad udfaldet bliver! :)
--
Jeg er fuldstændig blank.
#16
Kantoz
Supporter Aspirant
13-08-2011 08:48

Rapporter til Admin
#14 Stofanet er det samme som Telia, nemlig Teliastofa ;) om de er dummere til live support i telefonen hvor de skal svare asap og ikke kan nå at tænke, og på chat hvor du har mulighed for at lave andet imens til at finde svaret er forskelligt person til person. Jeg bor desværre et sted hvor Stofa er eneste netværksmulighed udover et 3 modem så, og der har jeg sørget for at min iphone har fri net i tilfælde af at jeg nu skal på nettet i f.eks arbejdssituationer. Jeg betaler ca 200kr/md for internettet 30/5 (tilbud vha. antenneforening) men vil gerne betale 400 for at kunne få yousee eller TDC ind
--
Hvis det ikke virker, brug da ikke vold! - Men en større hammer! :-)
#17
Hagman
Guru
13-08-2011 10:00

Rapporter til Admin
Jeg har samme forbindelse, og samme trådløse modem. Jeg oplever ingen problemer - Jeg har været tilfreds med Stofas Internet og TV i 11-12 år nu. Nedetid kan tælles på én hånd om året her hos mig. Hvis det er Stofa's trådløse modem du mistænker, så slå det trådløse fra via "Mine sider" på Stofa's hjemmeside, og prøv med et andet.
--
Revenge is the single most satisfying feeling in the world ! You'll Never Walk Alone !
#18
Jmilton
Bruger
13-08-2011 10:57

Rapporter til Admin
#0 det vil måske være en ide at køre via kabel i noget tid, for at se om samme problemer dukker op den vej. Hvis det ikke gør, så kunne næste skridt være at sætte en ekstra trådløs router på og koble på via den. Og hvis så problem genopstår ligger problemet i det trådløse.. det kan være forstyrrelse fra andet grej i har i lokalet, men også noget udefra. Hvis problemet helle ikke kommer igen via jeres egen trådløse, ja så tyder det jo så på fejl i thomson routeren - så får den skiftet. kontakt deres support osv. Jeg har som #17 også haft Stofa i 11-12år, på forskellige adresser og der ha ikke været noget nævne værdigt - Der er ikke flere nedbrud eller fejl ved Stofa end ved andre udbydere. I øvrigt #5 der er ikke noget der hedder TeliaStofa mere :p #14 Hvordan kan du forvente din(e) udbydere kan hjælpe dig, hvis du ikke tager kontakt til dem, når der er et problem?? Undskyld mig, men det sgu useriøst at proklamere sin utilfredshed hvis man ikke engang har haft kontakt til udbydere for at udbedre det. Der er da ikke nogen udbydere der ønsker utilfredse kunder, men hvis kunderne ikke selv henvender sig - så det sgu da svært at gøre noget ved det...
--
#19
Jmilton
Bruger
13-08-2011 11:06

Rapporter til Admin
Citat #16 " Stofanet er det samme som Telia, nemlig Teliastofa ;)" Det jo så helt forkert. Stofa og Telia har intet med hinanden at gøre - Som sagt der er ikke noget der hedder TeliaStofa mere. Det er over et år siden Stofa A/S blev solgt fra så måske du ikke har helt styr på sagerne alligevel :p
--
#20
Kantoz
Supporter Aspirant
13-08-2011 11:56

Rapporter til Admin
19# Uanset hvad så er Stofa bruger af Telias netværk, for alle deres backbones fører ud til telia ;)
--
Hvis det ikke virker, brug da ikke vold! - Men en større hammer! :-)
#21
Mr. Noware
Nørd Aspirant
13-08-2011 13:00

Rapporter til Admin
Jeg vil da lige bidrage. Vi har en 50/5 fra stofa og det er i Middelfart. http://www.speedtest.net[...] http://www.speedtest.net[...] http://www.speedtest.net[...] Testne er taget 3 gange LIGE efter hinanden(se tiden), så JA, det er pokkers ustabilt. ps. det er testet på en stationær med kabel.
--
#22
Kantoz
Supporter Aspirant
13-08-2011 13:07

Rapporter til Admin
21# det er normalt bortset fra at mit modem også taber ip-adresse til tider og så skal man vente op til 20 nogle gange 40 minutter på at komme på igen ved at køre testen på minesider (deres speedtest) får jeg ofte intet svar selv om jeg har forbindelse
--
Hvis det ikke virker, brug da ikke vold! - Men en større hammer! :-)
#23
Azzazian
Monsterbruger
20-08-2011 21:35

Rapporter til Admin
Update! Min forbindelse er kommet op og køre optimalt efter jeg satte min gamle linksys router til at køre det trådløse! Så til alle dem der har en Thomson twg 870 fra stofa, kan det sagtens være problemet! :)
--
Jeg er fuldstændig blank.
#24
KCheKRiK
Super Nørd
20-08-2011 22:09

Rapporter til Admin
Rigtig dejligt du kom med en update efter du fandt løsningen, så kan andre også bruge tråden hvis/når de kommer i samme problem.
--
|Rampage Formula X48|Q9650|OCZ PC2-9200 Reaper 4GB|Gainward GTX570 GLH|OCZ Vertex 2 60GB|X-Fi Prelude 7.1|4,25TB|Dell 2005FPW|Z-5500|
#25
Azzazian
Monsterbruger
20-08-2011 22:14

Rapporter til Admin
#24 Ja det var lige det jeg tænkte!
--
Jeg er fuldstændig blank.
#26
fishie
Monsterbruger
20-08-2011 22:21

Rapporter til Admin
#1 - gad godt vide hvor du har dine kilder ifb med backbones hos stofa ;) - Nu har jeg selv arbejdet der, og trust me, der er langt flere backbones end bare de 3, de har fx 2 bare i Aalborg alene.. Jeg har også haft stofanet og tv i 6 år, og faktisk er det kun TV'et som har haft problemer hos mig, nettet har været nede EN gang, og har aldrig oplevet ping tider over 10ms til dvs sider og i online spil, samtidigt med at jeg altid nærmest døgnet rundt får mere end de 50Mbit som jeg betaler for.. Bor man i Aalborg midtby, så er der ikke bedre alternativer end stofa på nuværende tidspunkt.. Men ja, der er problemer diverse steder - men ikke mere end der er med alle andre udbydere:)
--
#27
gasolin
Elitebruger
20-08-2011 22:31

Rapporter til Admin
#6 Kører du med n netkort på din computer for jeg har har præcis det samme som trådopretter og jeg for så høj hastighed trådløst (der er dog kun ca 1 meter mellem min bærbar og TWG870TS n modem)at det ikke giver nogen mærkbar hastigheds forøgelse hvis jeg bruger kabel, ping meget ofte under 30 trådløst.
--
#28
gasolin
Elitebruger
20-08-2011 22:36

Rapporter til Admin
#17 Er jo altså ikke bare sådan at alle lige har et andet modem liggende, som man kan prøve med, et modem er ikke helt det samme som et modem.
--
#29
gasolin
Elitebruger
20-08-2011 22:43

Rapporter til Admin
#18 Trådopretter kunne evt prøve med at køre på en anden kanal som kan ændres på min sider. Til trådoptretter hent og installer inssid http://download.cnet.com[...] der kan du se hvilket ander trådløse net der findes og hvilket kanal de køre på vælg så (eller behold den kanal du kørere på) der er mest optimal, start programmet og tryk øverst til højre når programmet er åbnet for at bruge det
--
#30
gasolin
Elitebruger
20-08-2011 22:47

Rapporter til Admin
Rettelse til indlæg #28 Et modem er altså ikke det samme som en router
--
#31
S. Kirke
Gæst
20-08-2011 23:06

Rapporter til Admin
Jeg har præcis samme problem som trådstarter, som har været et større irritationsmoment i længere tid. Glædeligt at høre problemet blev løst, dog påtænker jeg om det ikke er en defekt i den medfølgende thomson router? Det synes mærkværdigt at medsende et produkt, der ej opfylder kundens minimumsbehov?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#32
Azzazian
Monsterbruger
21-08-2011 15:43

Rapporter til Admin
#31 Tror ikke så meget det er fordi den er defekt, jeg tror simpelthen bare det er fordi det er en skod router! Den virker helt fint hvis man sidder 1 meter fra routeren, eller hvis man har kabel i. Men det kunne jeg så ikke bruge til noget! :)
--
Jeg er fuldstændig blank.
#33
S. Kirke
Gæst
21-08-2011 17:52

Rapporter til Admin
Mit internet har kørt upåklageligt i et års tid, men lige pludseligt var det helt elendigt, og har været det siden. Jeg har problemer med zaptor boxen (start forfra) i samme udstrækning - nogle gange fungerer den fint, andre gange kokser det fuldstændigt. Stofa kundeservice har svært ved at hjælpe mig, og derfor var det jo pragtfuldt at en mulighed var udskiftning/tilføjelse af router. Jeg var imponeret over at stofa benyttede sig af kombineret modem/router, hvilket nu er gjort til skamme.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#34
Morten
Gæst
29-10-2011 17:32

Rapporter til Admin
Jeg får leveret 50/5 her den 24 i næste måned i Aalborg midtby, så må jeg jo se om det virker. Jeg går fra Fullrate (siden 2007) 12/1, hvor jeg åbenbart har haft 20/2 indtil for et par måneder siden til samme pris 199,- ;-). VDSL+ med Wifi fik jeg ombyttet for ca. et år siden til 99,- kr. i porto fordi jeg truede med at smutte. Wifi forsvinder en gang om ugen på win7 maskiner og en gang i mellem på Android, Wii'en har virket de par gange jeg har prøvet og Xp på min Dell virker også altid 100%. Min stationær som selvfølgelig er trådet, sammen med en server falder en sjældent gang ud (maks. 6 gange det seneste år.). Problemet løses ved at slukke for strømmen i 5 sekunder og derved genstarte VDSL+ modemet. Jeg har dog altid været tilfreds med Fullrate, men 40/4 virkede ikke pga. afstanden til centralen. Så maks 20/2 fra Fullrate til min adresse.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#35
Denuush
Giga Nørd
29-10-2011 17:35

Rapporter til Admin
Stofa i Aalborg fungerer sku ganske OK. Sidder med en 10/1, og det kører sku bare. Jeg gik fra en 60/60, og jeg kan sagtens nøjes med en 10/1 . Det er slet ikke så slemt, som folk siger. :) #1 jeg vil gerne se kilder på at stofa ikke eksisterer i aalborg
--
#36
Niels Haldrup
Bruger Aspirant
30-10-2011 10:46

Rapporter til Admin
Jeg har selv en 50/5 fra Stofa leveret i Aalborg midtby, og der har kun været problemer med den to gange i løbet af det år jeg har haft den. Jeg fik først en Thompson router, der ikke ville trække over 4mbit i upload. Derfor fik jeg byttet min Thompson til en Cisco i stedet, der så viste sig at være defekt. Så fik jeg en tekniker ud der konstaterede at stikket og forbindelsen var ok og han ombyttede samtidig min defekte Cisco til en ny der virkede som den skal. Alt i alt tog det maks 2 dage - jeg ringede ind mandag aften med en defekt router og tirsdag middag stod teknikeren der og målte i mit stik. Det kan TDC eller lignende ikke klare - med mindre man betaler ekstra for en express aftale. Alt i alt er jeg meget glad for min Stofa - det kører og jeg tester den til 50/5 med en ping på ca. 13-15ms. Jeg synes dog at 359 er meget for den forbindelse når nu fx. Waoo kan levere en 30/30 til 259 på Fiber, men ak - det er jo konsekvensen når man bor midt i et kabelhelvede som Aalborg. Derudover så irriterer det mig en anelse når folk skriver ting som "ring til en dum supporter" eller "bed om at blive stille igennem til noget mere kompetent personale". Jeg har selv arbejdet i kundeservice og når folk beder om at blive stillet videre til andre fordi de siger jeg ikke kan gøre mit arbejde, så er det fandme en lang dag! Tænk over to ting: 1. Man har ingen ret til at brokke sig, hvis man ikke selv har forsøgt at løse problemet ved at kontakte udbyderen. 2. Hvis man opfører sig som en lort når man ringer så bliver man nok også behandlet som en lort! - Derudover så synes jeg det er en fornuftig debat med en god fokus :)
--
#37
gasolin
Supporter Aspirant
30-10-2011 12:50

Rapporter til Admin
Jeg har for få uger fået 111/11 Mbts internet (450kr) desværre er jeg nødsaget til at bruge kabel istedet for at køre trådløst selv om modemmet er et trådløst n modem og jeg har et n netkort i min bærba, fordi jeg for kun ca 50-80 mbits medtrådløst selv om afstanden er ca 50 cm og jeg har læst at et trådløst n standard er op til 100mbits (kortet kører med op til 130 Mbits). Mine ping tider er meget lave, men selve resultatet er meget meget varriende, på speednet's side er der mulighed for at vælge københaven randees og f.eks malmø og det kan nemt varriere meget i resultatet, synes stofa's test næsten altid (ihvertfald med kabel) vise det man har af abonnemnet, kunde service har jeg alttdi rimelig hurtig via mobil kunne få fat på. Er tilfreds med 11 mbits i upload, men i forhold til prisen og konkurenterne er den for lav, men i forhold til konkurrenterne og prisen er download ofte højere. En anden ting dansk bredbånd er til grin med deres priser på deres 100/100 Mbits internet til 999kr(50750 koster 529kr). Waoo 90/90 Mbits (Fiberbredbånd med hastighedsgaranti)koster 499kr,teliastofa 111/11 Mbits 450kr, comX 100/100 Mbits 599kr 250/250 Mbits 999kr (hmm har lige set at db ejes af waoo men alligevel deres prise hos db på hurtig internet er til grin)
--
#38
Azzazian
Semi Supporter
09-11-2011 15:11

Rapporter til Admin
Update Nu har stofa manden lige været her, og han kunne godt se at der var et problem. Han har efterfølgende skiftet routeren ud med en cisco-EPC3925 - Nu må tiden vise om den virker bedre! :)
--
Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar!
#40
bzRo
Supporter Aspirant
09-11-2011 18:56

Rapporter til Admin
Jeg melder lige ind, selvom tråden er ret uddebatteret :P da jeg også har problemer med stofa - meget ustabile pingtider (ikke download/upload). Når jeg tracer google.com om formiddagen får jeg gennemsnit af 20-30ms på alle hops, fra klokken 17 (hvor folk sjovt nok kommer hjem fra arbejde og skal på nettet) stiger min ping til et gennemsnit på 80ms, ved 18-19 tiden er det så galt, at jeg får udfald på op mod 1000ms, ingen som er under 90ms. Klokken 23:30 (når folk begynder at gå i seng) begynder min forbindelse så at blive mindre og mindre ustabil. Så det tyder på de har et flaskehals-problem et eller andet sted, siden det sker på den måde. Det har det gjort lige siden jeg kom hjem fra ferie 2 uger siden. Jeg kan af disse grunde ikke bruge min forbindelse til online-spil om aftenen, hvilket gør at jeg skifter til TDC (hvis jeg kan få deres forbindelse uden deres homebox:P) ellers så må det blive en helt tredje udbyder jeg vælger. Stofa support har anerkendt at de har et problem, og er igang med at løse det (siger de) - men jeg skifter nu nok alligevel
--
Bom!
#41
gasolin
Supporter Aspirant
09-11-2011 23:28

Rapporter til Admin
#40 Jeg havde masser af ustabilt net i starten da jeg flyttede ind der hvor jeg nu bor, en flink stofa tekniker (gratis) var der to gange (flyttede ind maj 2010)og først i starten af 2011 ringede jeg og han kom igen og skiftede en fordeler boks og siden da har jeg haft stabilt net. Skal have tv3,3+ kanal 4,5 og 6 så jeg kan ikke vælge hvad som helst desuden er der 2 måneders opsigelse hos stofa. Har nu 30/3 Mbits internet fra stofa,har fundet ud af(aldrig tænkt over det er sådan) at hastigheden på alm hjemmesider er ikke ændret den er lige så hurtig som med 111/11 Mbits idet hastigheden kun indikere hvor meget data man max pr sek kan hente, det der er vigtigt lave latency og ping, min ping er stort set altid under 15 ms.
--
#42
bzRo
Supporter Aspirant
10-11-2011 12:17

Rapporter til Admin
#41 - Der er 1 måned opsigelse. ;) Anyways, så har jeg haft fat i support 5 gange, og hver gang har jeg fået af vide at de er "igang med at fixe det", men når der er så mange (på andre fora, som klager), som har problemer med ustabilt net, så gider jeg sgu ikke at prøve mere. Det er først noget der er kommet her på det seneste for mig, men 5-6 uger uden at det er blevet fixet, det er for lang tid for mig. Jeg har lige fået bestilt TDC i går, med modem-only, så jeg ikke skal bruge deres pre-configured homebox, så det håber jeg kommer til at spille max ;) Så skal jeg bare hurtigst muligt ud af stofa aftalen, men mon ikke jeg også kan komme det, når det er pga. upålidelig service, at jeg opsiger mit abonnement.
--
Bom!
#43
Alan G.
Gæst
05-06-2012 17:02

Rapporter til Admin
Har 50/5, har virket ok i 2 år. D. 21. April blev upload pludselig meget langsom,
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#44
ShamblerDK
Mega Supporter
05-06-2012 17:08

Rapporter til Admin
Nice genoplivning af gammel tråd der basically states det alle, der bare laver en smule research, ved om Stofa: Det er noget af det værste crap der har inficeret denne jord.
--
ASUS P6T, Intel Core i7 950 3,06GHz, Corsair XMS 6x2GB DDR3 PC12800, Asus Geforce GTX480. Nu med 40/40Mbit FIBER!
#45
Azzazian
Monster Supporter
05-06-2012 23:24

Rapporter til Admin
#44 Enig, og det skal siges udskiftning af router ikke virkede. Venter nu på at få lagt fiber i denne måned, og så skal jeg aldrig have deres lort igen. :-)
--
Ejer og administrerende leder af http://www.geekfp.com[...] - kom og vær med! :-)
#46
Spydkylling
Elitebruger
11-06-2012 13:36

Rapporter til Admin
Jeg har, i forbindelse med en flytning, også lige skiftet til Stofa, og jeg oplever også ustabilt internet konstant. Håber de får det rettet med tiden, for kan ikke få andet her :-)
--
#47
Steffen Louberg
Gæst
13-04-2013 01:21

Rapporter til Admin
Thomson twg870ts hos Stofa 150/14 forbindelse fra stofanet. Dette modem er S***** Det svinger fra 156 - 40 MB Jeg har talt med Stofa og de har sendt 3 stk. Men nej så i næste uge får jeg et helt andet modem/router
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#48
Gungadin125
Semi Supporter
13-04-2013 12:55

Rapporter til Admin
Jeg har haft 60/10 i cirka en måned nu, og jeg må sige, jeg er yderst tilfreds. Jeg har skrevet flere gange med deres kundeservice, og de er super flinke. Jeg har dog valgt ikke at bruge stofa' integrerede router da der er mange der brokker sig over den, og så kan jeg også port forward. Og jeg har siden dag 1 kørt en Minecraft server fra min adresse, og der er bare ingenting, det virker perfekt. http://www.speedtest.net[...] Det er da helt klart en opgradering fra min gamle forbindelse! De gamle har en 10/1, og jeg har endnu ikke fået den over 9,5 Mbit - TDC er lort. Men der er mange meninger om stofa, men jeg synes personelig t at det er skide godt, og så er det gratis frem til den 25. Juni.
--
Intel i7 3770K@4,5Ghz|MSI Mpower Z77|MSI GTX680 Lightning|Corsair 16GB Vengance 1600Mhz|Corsair TX750 v2|Intenso 120GB SSD|Coolit Vantage A.L.C

Opret svar til indlægget: Stofanet 50/5 svingende forbindelse!

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning