Når du prøver a-hva? Jeg har selv Telenor og har altid fundet en løsning på mine problemer. Det er dog ofte en kamp med dem. Sidst fik jeg tildelt en meget ny "supporter" der ikke havde styr på så meget.
Det er egenligt en sjov historie. Jeg klager over min daværende 12/0.5 forbindelse på trods af at jeg betaler for en 15/1 og min linje er målt at TDC til at kunne klare en 16/2 uden nogen former for problemer.
Jeg får en ny router ud, men det løser ikke noget problem. Jeg får en tekniker ud der konkluderer at alt er som det skal være. Derefter ringer jeg ind, og får at vide at jeg skal have en ny router, for at se om det virker. "Jamen, sådan en har jeg lige udskiftet for to dage siden.". Nå, jamen så skulle de have en tekniker ud. "Han var der i går og sagde at alt var i orden."
Nå! Jamen så vidste hun ikke hvad hun skulle gøre. Så blev min sag eskaleret op til supportniveau 2 - dem som VED NOGET OM TINGENE. Efter et par dage fik jeg en opringning af en gut kl. 20 om aftenen om at nu var det løst.
Har kørt med en 16/0.8 siden, uden nogen problemer.
Morale: Ring og få dit problem løst. Bed dem evt. om disse ting:
- Jeg vil gerne bede dig sætte en "best efford" profil op på min linje, hvis det hjælper.
- TDC må have lavet målinger på min linje som I kan rette jer efter. Hvad lyder disse på?
- Har du mulighed for at eskalere min sag op til niveau-2 eller hvad det nu hedder, der hvor de svære ting kommer hen?
--
http://tinyCode.dk[...]