Tror du får svært ved at overbevise 10.000 personer, som handler med SHG flere gange om året, om at de er svindlere..
--
Pænt beskrivelse.. Et tomt link!!
Har du forsøgt andre sider.. Vil vædde med at alle butikker er lige urene...
Og har selv kun haft gode oplevelser med dem og har trods alt handler for >20000kr..!
RMA, hurtigt byt osv...
--
Har handler med Shg
i mange år magen til fis
kan kun anbefales
--
test
Har også kun gode erfaringer med shg.dk, bortset fra de til tider lange ventetider i butikken, men man kunne jo vælge ikke at dukke op i rushhour
--
Hmmmm....sikke noget gris!
Hvorfor returnerede du ikke blot din vare på fortrydelsesretten? Havde du gjort det indenfor 14 dage, havde du uden videre fået dine penge igen.
Istedet for valgte du at reklamere over produktets defekter - og så ryger du over i en helt anden boldgade med reklamationsret og mangelsbeføjelser.
Du har ret i at hvis de vælger at ophæve købet istedet for at ombytte til en ny enhed, så bør du få pengene i hånden - men du
1) Forsøger angiveligt kun at klage over afgørelsen én gang per email
2) Giver dem en frist på kun 3 dage - det er for kort tid, du skal op på 8 arbejdsdage eller sådan
Send dem et anbefalet brev hvor du gentager dit krav.
Hvor du står nu, ved du ikke om de blot har overset din email ved en fejl, eller om de rent faktisk har taget stilling til den og valgt at ignorere dig.
Sidst så misforstår du noget helt grundlæggende:
Fejl sker. Specielt når du handler på internettet, og kan du ikke håndtere at det forekommer og at det ikke bliver løst lige nu og her, så bør du ikke handle på internettet.
Du bruger en tone som ville få enhver handlende til at give dig ringere service end du måske fortjener... "svindlere", "dårlig forretningsmoral". Butikken gør det jo for pokker ikke for at træde dig over tæerne, men fordi de laver en fejl i første omgang - så giv dem dog mulighed for at rette den inden du flyver i flint.
--
den danske sprog er en svær en at trykke sig ud i
Chill Boy.
Du har haft en UHELDIG oplevelse med dem,
Så det ikke ensbetydende med de er svindlere.
Jeg tror det ihvertfald ikke, da jeg har RIGTIG
mange gode erfarringer med dem, og som 10.000 andre
herinde har.
Så der måske 20 der ikke har.
anyways.
Det altid cool nok at dele noget af det "dårlige" man har oplevet med andre, men 99% af gangene er SHG et cool Firma at handle med..
Alt godt-Benne
--
Produktet har nok reelt været en demo-vare og ikke bare en "fortrydelses-vare". Det burde du have bemærket da du modtog varen og givet besked til butikken.
Derudover synes jeg du er blevet behandlet ganske fair.
--
STOP! - Vi er løbet tør for Jomfruer!
Ikke at forglemme, SHG behandler en hulens masse ordrer pr. dag, så hvis der opstår en enkelt svipser, så er det kun menneskeligt.
--
[email protected], Asus Maximus Formula SE, 2x2GB Corsair PC6400, 2x500GB Samsung (RAID0), 250GB Samsung, Inno3D 8800GT 512MB det skal lige siges at jeg ikke har handlet ved SHG.dk i nu men overvejer. men jeg har tilgeng gæld snakket med deres service afdeling om de kunne klare at samle en pc efter mine øsnsker og krav. det eneste negative jeg kan komme på om SHG.dk intil viderer er en lang vente tid på at komme igennem til deres service afdeling. tilgeng gæld skal deres med arbejder have ros for deres service og tolmodig hed. det har jeg kun opblevet lige så godt et andet sted og det var ved Zitech.dk.
#0 Per Gr@nborg du er ikke den eneste som har haft en dårlig opblevelse med SHG.dk andre har osse. men som de andre nevner så er SHG.dk aldser heller ikke fejl fri. det er kun mennesker bag firmaer og mennesker laver fejl, det kan ikke ungåes. der er
igen firmaer i hele verden som kan tilfres stille alle samtlige mennesker på jorden. og det kan SHG.dk heller ikke. men aldser alle kan lave fejl.
tjeck evt. trustpilot.dk der kan du læse om andres opblevelser med SHG.dk både gode som dårlige:
http://www.trustpilot.dk[...]
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Tror bare du har været uheldig.
I de seneste 4 år, har jeg jævnligt bestilt varer hos SHG, og der har stort set aldrig været noget. Kun en enkelt gang har der været problemer med leveringstid.
Jeg får som regel varerne dagen efter bestillingen og produkterne er helt og aldeles nye.
Jeg kan sagtens anbefale dem.
--
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
nu..!
#13 Max love :D .> "den danske sprog er en svær en at trykke sig ud i"
Jeg undrer mig mest over de sites der "kritiserer" SHG, at alle kommentarer, i bund og grund er positive, for hvor mange gider da for helvede komme med positive ord om en forretning, man ved tager overpris, hvor service-level er en smule for ambititiøs - dermed ikke sagt, at den venlige servicemedarbejder der formentligt uvidende om den aktuelle vares tilstand, skal gøres til talsmand for et partis politik, og da slet ikke gøres ansvarlig for den politik, som BEVIST! (medmindre Per da selv har spændt den Zen-buddist efter sit anhængertræk og drejet sydpå, og tænkt "så kan de lære det") - således holder SHG's politik jo ikke helt vand?
Var jeg dommer i sagen, var der da ingen tvivl om at der er større sandsynlighed for, uden begrundet tvivl, at SHG i DEN ENE HANDEL har begået en kæmpe brøler, hvorfor skadelidtes omkostninger skal erstattes... og er SHG da ikke det velrenommerede firma som realistiskt kunne gennemføre DEN politik?
--
--
Jeg har ogås en lille kedelig historie kørende med dem lige nu..
Jeg bestilte en hel computer der inde, og da de efter mange udskydelser på forskellgie dele af hardware, endelige fik det hele hjem, så var bundkortet eller cpuen defekt.
Jeg fik så muligheden for at få pengen tilbage, men jeg ville jo heller have min computer til at virker.
De gav mig så muligheden om at lave et "tilkøb" af "samling af pc," hvor de så villa samle maskinen så den var klar til brug. Og den ville være klar om en uge.
I dag, på 12dagen, få ejg så en mail om at der måske går 30 dage mere, da de har travlt.
Det er sgu lidt surt...
--
IBM 133Mhz/16mb ram/gfx 2d-matrix 500kb/ 200mb HD -Fuck JA!
2Dmark86 = 112
den danske sprog er en svær en at trykke sig ud i:
en rettelse:
Jeg undrer mig mest over de sites der "kritiserer" SHG, at alle kommentarer, i bund og grund er positive, for hvor mange gider da for helvede komme med positive ord om en forretning, man ved tager overpris.
Uden at tilsvine den venlige servicemedarbejder, der formentligt uvidende om den aktuelle vares tilstand, skal gøres til talsmand for et partis politik, og da slet ikke gøres ansvarlig for den politik, som BEVIST! (medmindre Per da selv har spændt den Zen-buddist efter sit anhængertræk og drejet sydpå, og tænkt "så kan de lære det!"), skal det da siges at professionalismen på den front er mere end kritisabel. SHG's service-level er en joke der minder mig om et krampagtigt forsøg på at forene vikingetiden
med det 21. århundredes cyberspace... sci-fi?
Var jeg dommer i sagen, var der da ingen tvivl om at der er større sandsynlighed for, uden begrundet tvivl, at SHG i DEN ENE HANDEL har begået en kæmpe brøler, hvorfor skadelidtes omkostninger skal erstattes... og er SHG da ikke det velrenommerede firma som realistiskt kunne gennemføre DEN politik?
--
Nu har jeg ikke lige læst tråden.
Men har en kammerat som købte en staionær computer hos SHG.dk, pludselig da han sad og spillede slukkede den. Og han prøvede al verdens løsninger med strømforsyningen, og tjekke ALT sad rigtigt.
Han sendte den in til rep. og fik den tilbage med en regning på 500 kr. på at de ingen fejl havde fundet.
Det er langt fra første gang jeg hører at SHG fusker ved deres egne stationære som de sælger samlet.
STRAM OP SHG!
--
Hvis man bliver angrebet af Zorro om natten, vågner med så med et set(Z)?