Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Coolshop - Danmarks gladeste kundeservice?

Af Elitebruger Rubberduck104 | 11-12-2008 10:22 | 2611 visninger | 17 svar, hop til seneste
Har lige snakket med coolshops livechat, da der var opstået nogle misforståelser omkring en ordre, som de havde splittet op i 2. Yderligere stod der pludselig, at jeg havde -3 coolshoppoints, hvilket ikke giver mening, da man kun kan optjene dem, og aldrig bruge flere end man har. Snakker så lidt om det med "Jakob", og han gantager lidt sig selv i chatten, men vi kommer dog igennem det på en 5 min, og får det afklaret. Har dog 1 sidste spørgsmål, og lige pludselig siger han så, at jeg skal ringe ham op, da vi ikke kan klare det over chat. Det gør jeg så, og forventer rimelig hurtigt at få afklaret det sidste spørgsmål. Så begynder han lige pludselig at snakke meget fornærmet over, om hvorfor "de skal sidde og bruge en halv time på det her pjat, midt i december???", hvorefter jeg siger at den tone vil jeg finde mig i. Så bliver han nu endnu mere overlegen og fornærmet, og siger at sådan snakker han altså, og hvorfor skal jeg kritisere hans måde at være på?? Så beder jeg om at snakke med hans chef, og så smider han bombem: "Jamen det er jo så mig! Og ved du hvad, vi annulere bare din ordre lige nu så". Da jeg kun kunne få den specefikke vare hos dem, må jeg så sige, at det vil jeg meget nødigt have, og så får jeg så "lov" (wow) til at beholde ordren, og han kan da tilsidst også finde ud af, at svare på det simple sidste spørgsmål, som jeg egentlig ringede for (på hans opfordring). Er så uendelig skuffet over Coolshop, da jeg faktisk anså dem for et meget anstændigt firma, og altid har handlet der. De kalder selv deres kundeservice for "Danmark bedste og gladeste kundeservice"? Coolshop er lige faldet i min agtelse, ned på niveau med getmore.dk, og skal aldrig mere anbefale dem til nogen. Dette har jeg desværre allerede tidligere gjort, men er sket for sidste gang.
--
Formaldehyd er kun farligt hvis man partout SKAL indånde det.
#1
Rubberduck104
Elitebruger
11-12-2008 10:28

Rapporter til Admin
Var lige nogen stavefejl, gik lidt hurtigt. Men kan åbenbart ikke redigere i det første indlæg.
--
Formaldehyd er kun farligt hvis man partout SKAL indånde det.
#2
CV
HOL Administrator
11-12-2008 10:28

Rapporter til Admin
Må man høre hvad spøgrgsmålet var? ;-)
--
XFX nForce 790i Ultra • C2Q Q9450 @ 3600 MHz • 2 x 9800 GTX+ • 4 GB DDR3 RAM • 3.2 TB HDD plads Samlet • X-Fi Fatal1ty • 2 x Dell 2405FPW
#3
Jordorm
Bruger
11-12-2008 11:17

Rapporter til Admin
De har til gengæld heller ikk styr på deres ordrer selv :P Jeg havde puttet 3 spil i kurven derinde, men annulerede ordren, og nøjedes med at købe 1 spil, som jeg betalte for (99kr). Efter at have ventet et par dage, modtog jeg dog de 3 spil som jeg først havde bestilt! dog uden at der blev trukket mere på mit kort. Så de er helt sikkert n00bs :D haha Den historie du fortæller er da godtnok helt fuckd up. Hvad fanden tror han han er? Hvis det er ham der er chefen burde han måske opføre sig LIDT MINDRE som en fornærmet teenagetøs. Hvis du stadig har hans nummer, skal jeg gerne ringe og svine ham til for dig :D
--
#4
TheDanishScout
Megabruger
11-12-2008 11:51

Rapporter til Admin
Lad dog manden.. Jeg har haft laange samtaler med Jakob angående nogle RMA sager. Synes da det er ekstrem god service og bliver da helt forundret over din post. Det er menneskeligt at fejle og vise menneskelige faktorer. Han kan jo have haft en dårlig dag eller også har han lige modtaget en sviner fra konen.. Kan godt forstå din reaktion, men en lille svipser bør der være plads til. dog er det lidt åndssvagt at true med at slette ordren og nok også liidt på kant med loven..
--
Det kræver jo to hjerner at følge med på markedet, og ha' et liv samtidigt..!
#5
Jordorm
Bruger
11-12-2008 11:55

Rapporter til Admin
No way! Jeg har selv arbejdet som telefonsupporter op til flere gange, og hvis man ikke kan finde ud af at tale ordentligt i en telefon, sku man nok ikke sidde i en support afdeling :)
--
#6
Mr.Bruce
Giga Nørd
11-12-2008 12:37

Rapporter til Admin
#3 - Haha, oplevede præcis det samme for en uge siden! Bestilte ét PS3 spil, men fik det sendt to gange men kun betalt for et! :) Elsker også Coolshop - de MÅ være gavmilde og ha en glad service når de sådan deler ud gratis.
--
//Mr.Bruce ~ Tjek da mit kunst ud på: http://fxtx.deviantart.com[...]
#7
Jordorm
Superbruger
11-12-2008 12:47

Rapporter til Admin
Ja de er bare i julehumør året rundt :D hahaha
--
#8
sar
Gæst
11-12-2008 15:12

Rapporter til Admin
Eftersom han ikke er direktør for firmaet, så har han jo også en chef. Sendt evt. link til denne tråd til hans chef. Det er jo ikke det værd at opføre sig sådan. edit - lol, han er faktisk medejer: http://www.nordjyske.dk[...] Send istedet link til kursus i forretningsdrift..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#9
Luske!
Mega Supporter
11-12-2008 16:29

Rapporter til Admin
Synes nu ellers ikke jeg har andet end gode erfaringer med coolshop, men er begyndt at handle meget på shopto, de har ofte nogle vilde tilbud. I øjeblikket er der resistance 2, motorstorm2 og LBP til 200 kr inkl transport = I like. Men generelt, de internationale udbydere er sååå meget billigere, især i december, de kører dagstilbud pt. #0 Det kunne garanteret findes på ebay :)
--
Jeg ønsker mig sådan en kæreste som ikk hedder .jpg til efternavn
#10
Meskalin
Junior Supporter
11-12-2008 17:11

Rapporter til Admin
Der er altid to sider af historien. Jeg har meget svært ved at tro på, at en leder flipper ud på den måde. Specielt hos CoolShop, der har ry for at have en rigtig god kundeservice. Jeg har da heller aldrig selv oplevet andet. Hvis jeg sad i dit sted, så ville jeg kontakte CoolShop på anden vis - om det så er en mail til toppen eller til en anden medarbejder. Jeg har erfaring for, at de tager alle henvendelser seriøst. Held & lykke med det.
--
Intel C2D E8500 @ 3.82GHz ASUS PQ5 Pro Corsair XMS2 4 GB 800 MHz PC2-6400 ASUS GeForce™ 9600GT MacBook Pro 15"
#11
Rubberduck104
Elitebruger
11-12-2008 17:19

Rapporter til Admin
# 2 Angående spørgsmålet, så er det lidt kringlet, men here goes: Jeg bestilte 2x real triggers til ps3, a 49 kr2 = 98 kr. Så brugte jeg alle mine 3 point, for a spare 30 kroner. = 68, som var den originale ordre Så fik jeg så en mail med faktura, hvor der stod at de kun sendte 1 real trigger. Fik ikke nogen forklaring, men fandt så senere ud af, at de ikke havde flere på lager, hvilket selvfølgelig er helt i orden. Dog forvirrede fakturen mig. Her stod: 1 real trigger 34 kroner. Dette forstod jeg ikke helt, da de jo kostede 49 kr.? Havde regnede med, at de nu havde annuleret min anden realtrigger, og så burde de jo trække de 30 kroner (fra de 3 point) fra 49 = 19 kr. og ikke 34. Igennem live chat, fik jeg så bare af vide hele tiden "ordren passer", uden nogen forklaring. Kunne så tolke på hans (Jacobs) forklaring, at den originale ordre på 68, var delt i 2 = 34 kr., og jeg så åbenbart ville modtage den anden realtrigger senere. Så jeg skulle selv regne ud, at de havde valgt at trække 15 point fra hver ordre, og stadig sende den anden. Det tændte ham så åbenbart fuldstændig af, at jeg ikke selv have gennemskuet det, ud fra en faktura, som gav absolut ingen forklaring (på trods af, at han sagde det hele stod der) Mit sidste spørgsmål, var så bare, hvorfor jeg havde - 3 point? Havde jeg 3 point, og bruge 3 point: 3-3=0. Men på Coolshop er 3-3=-3. Det var åbenbart også for dårligt jeg ikke kunne regne dette ud, men årsagen var, at det skriver den bare, så længe ordren ikke er fuldendt. Håber det gav mening. Men i den faktura I har sendt, forlanger i 34 kr.? Hvordan hænger det sammen?
--
Formaldehyd er kun farligt hvis man partout SKAL indånde det.
#12
Rubberduck104
Elitebruger
11-12-2008 17:26

Rapporter til Admin
Hov den sidste sætning er copy/pasted fra mit spørgsmål, så se bort fra den.
--
Formaldehyd er kun farligt hvis man partout SKAL indånde det.
#13
Rubberduck104
Elitebruger
11-12-2008 17:29

Rapporter til Admin
Men ja, er også meget forbavset, da jeg virkelig anså coolshop, som en god og serviceminded virksomhed, som altid plejede at levere mine ordre hurtigt og korrekt. Tror jeg nu vil til at se på det link, som Luske linkede til, istedet.
--
Formaldehyd er kun farligt hvis man partout SKAL indånde det.
#14
Rubberduck104
Elitebruger
11-12-2008 17:57

Rapporter til Admin
#10 Kan godt forstå, du ikke tror han ville kortslutte på den måde, uden grund. Jeg ville nok heller ikke selv have troet 100% på historien, hvis jeg havde læst den fra en bruger herinde. Det er også derfor jeg er så forbavset. Havde aldrig troet de ville opføre sig som små børn, da jeg anså dem for at være ret seriøse. Min kæreste sad ved siden af, og hørte hele samtale, og kunne slet ikke forstå det pludselige skift i hans tone og humør. Så ja, han har helt sikkert haft en utroligt presset/dårlig dag, men det kan aldrig nogensinde retfærdiggøre, det jeg skulle finde mig i. Arbejde selv på Gallup instituttet, og jeg kunne da aldrig finde på, at behandle en respondent dårligt, fordi jeg selv havde en dårlig dag. Det vidner om en meget lav grad af både proffesionelisme og selvbeherskelse. Man bliver nogen gange forbavset over, hvilke folk der egentlig får lov at drive virksomhed.
--
Formaldehyd er kun farligt hvis man partout SKAL indånde det.
#15
Jordorm
Maxibruger
11-12-2008 18:09

Rapporter til Admin
#14 jeg er så evigt enig. Det går altså bare ikke at tænde sådan af når man arbejder i et servicefag som f.eks. support. Der er noget der hedder kundetække og almindelig pli.
--
#16
Brezze
Mega Supporter
13-12-2008 14:06

Rapporter til Admin
Jeg vil så sige at jeg selv for nylig har handlet på Coolshop, og jeg synes de gør det meget klart at ens ordre nemt kan blive delt op, for at du i det mindste modtager nogle af dine ting så hurtigt som muligt, hvis ikke det hele lige er på lager, men at det ikke vil få nogen udgifter for dig. Men så igen skal de selvfølgelig forklare tingene på en ordentlig måde, det eneste man får ud af at tale ned til folk er dårlig omtale og utilfredse kunder.
--
husk spis aldrig, aldrig! gul sne.
#17
MathiasJ
Semi Supporter
13-12-2008 14:12

Rapporter til Admin
Man kan have en dårlig dag, men man skal satme snakker pænt til kunder, og især når man EJER firmaet! Det er altså dårlig reklame, så det gør noget..
--
//MathiasJ

Opret svar til indlægget: Coolshop - Danmarks gladeste kundeservice?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning