Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Underskirftindsamling mod NavigonAf Junior Nørd Nigaband | 08-02-2009 09:06 | 2139 visninger | 38 svar, hop til seneste
Øh?
Der står ingenting på linket... -- Bevar naturen - sylt et egern skal du så ikke have den i din under text også ROFL -- Der var engang.................. #3 Ja linket virker fint, men det er jo ikke ligefrem en underskriftindsamling du linker til.
Måske du skulle overveje at betale for din reklame i stedet for? Det lugter i hvert fald temmelig meget af reklame ;-) -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #4 altså hvilken side kommer du ind på? har da intet med reklame at gøre?!?
(Alt for) mange brugere er meget frustrerede over at opleve dårlig ruteberegning på deres NAVIGON 2110 Max eller NAVIGON 8110 og har derfor startet en protest/underskrift -indsamling her på siden.
Har du en af disse maskiner og oplever du også nogle meget utilfresstillende ruter?
Klik for at gå til vores underskrift-indsamling. -- ADVARSEL mod at handle hos:
www.proshop.dk[...] v/Poul Thyregod
www.pc-huset.dk[...] v/Tom Holm Cortsen # 5 : Den hopper ikke ind på den side du linker til, men på
http://www.nav-user.com[...] -- E8500@4333Mhz 9,5x456@Air 1:1|4GB XMS2 PC6400@456|3870X2|F1 750GB 32MB|19357 3Dmark06|P8903 3DMARK Vantage|SuperPI 1MB=10sec. Hvad skulle en underskrift indsamling gøre ? Ville det ikke være meget nemmere at lade navigon passe deres arbejde så de udgiver kort og system opdateringer der løser problemet -- Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death. traad.asp?fID=23&tID=174021#45 #8 Ikke sikkert det hjælper, men et forsøg værd. Det koster 2 sek. af ens tid, så det er nok til at overkomme. -- ADVARSEL mod at handle hos:
www.proshop.dk[...] v/Poul Thyregod
www.pc-huset.dk[...] v/Tom Holm Cortsen Klonk! Det her er fandeme for åndssvagt. Og linket er dødt btw. -- man skal åbenbart være bruger derinde for at kunne se linktet (beklager)
#10 Vil du fortælle hvorfor det er åndssvagt? Hvad er det dårlige ved at forsøge? -- ADVARSEL mod at handle hos:
www.proshop.dk[...] v/Poul Thyregod
www.pc-huset.dk[...] v/Tom Holm Cortsen OMG! Hvis i er utilfredse, så kan i sgu da bare købe hos en anden producent? Tror sgu ikke det er med vilje Navigon bringer jer af omveje. Hvis de kunne gøre det bedre, så havde de jo nok gjort det? -- Den underskrift indsamling kan jo kun være interessant hvis man er ejer af en Navigon og har problemer med den.
Så er der jo lige man tænker, hvor mange mon herinde har en sådan, nok kun få. -- Med venlig hilsen Fatter
8220 Brabrand
[email protected] #12 Hvad kan problemet være ved at gøre et forsøg?
#13 det er selvfølgelig rigtig - postede det bare her hvis nu der var nogen med en navigon som var irriteret over problemer med den. -- ADVARSEL mod at handle hos:
www.proshop.dk[...] v/Poul Thyregod
www.pc-huset.dk[...] v/Tom Holm Cortsen skal måske lige tilføjet at problemet kun finde i deres 21XX og 8110 serie. I alle andre modeller findes problemet ikke. -- ADVARSEL mod at handle hos:
www.proshop.dk[...] v/Poul Thyregod
www.pc-huset.dk[...] v/Tom Holm Cortsen #15
din under skrift siger jo alt om hvilken slags kunde du er ,
en af dem der er umulige at tilfresstille hvis du har et lille problem med et eller andet. -- Der var engang.................. #14
At du brokker dig over et produkt, du selv har valgt at købe? Det svarer sgu da til, at jeg laver en underskriftindsamling mod Microsoft, fordi jeg synes, Office 2007 er en gang lort :) -- Mr. Manic Bumper
http://www.OVRKLL.com[...] #17 hvad fanden ved du om det? synes du skulle til og sætte dig ind i hvad tråden drejser sig om, og så læse hvor mange der har problemer med deres navigon! Jeg betaler ikke 2500 kr for en navigation som knap kan finde vej.
Hvis du intet fornuftigt har at tilføje så hold dig fra denne tråd! -- ADVARSEL mod at handle hos:
www.proshop.dk[...] v/Poul Thyregod
www.pc-huset.dk[...] v/Tom Holm Cortsen #18 inden du begynder at læsse ud med dine holdninger, så synes jeg du skulle ta og læse hvad der bliver skrevet omkring navigon. Tror os du ville være utilfreds hvis det du havde købt fungerede så dårligt! -- ADVARSEL mod at handle hos:
www.proshop.dk[...] v/Poul Thyregod
www.pc-huset.dk[...] v/Tom Holm Cortsen #16: ROFL :)
#12, #13 og #17: Totally agree! -- //MathiasJ #20
I så fald havde jeg nok benyttet mig af de 14 dages returret... Og ja, jeg forventer selvfølgelig, at produktet er købt på nettet, siden I brokker jer gennem underskriftindsamlinger og ikke direkte til sælger. -- Mr. Manic Bumper
http://www.OVRKLL.com[...] #22 Øhh det har ikke noget med om produktet er købt på nettet. Det er et spørgsmål om at problemet ikke er blevet anerkendt af producenten, hvorfor fejlen ikke bliver rettet.
for mit vedkommende, gik der også mere end 14 dage inden jeg for alvor kom til at bruge min gps og blev opmærksom på problemet....
hvis folk ikke har interesse i tråden, så er der ingen grund til at skrive i den. har oprettet tråden til information hvis nogen fandt det brugbart -- ADVARSEL mod at handle hos:
www.proshop.dk[...] v/Poul Thyregod
www.pc-huset.dk[...] v/Tom Holm Cortsen #16 kunne ikke have sagt det bedre selv, der er fandme mange der disser uden et grundlag -- Shit happens, just not when im pissin' #23
Jeg snakker detaljer om reklamation men lad bare det ligge.
Min pointe er bare, at hvis der er problemer med produktet, må du rette henvendelse til producent og sælger. Kan emnet erklæres decideret ubrugeligt, kan du sikkert kræve pengene tilbage eller pudse Forbrugerstyrelsen på producenten. Fungerer emnet derimod delvist, er der givetvis tale om et produkt med fejl, hvilket er fuldt ud acceptabelt... Det har samtlige større soft- og hardwareproducenter vist efterhånden bevist. Pixelfejl, bugs, kompabilitetsproblemer, mislyde, ridser, designfejl... -- Mr. Manic Bumper
http://www.OVRKLL.com[...] damn! hvor denne tråd bære præg af, at folk ikke aner hvad baggrunden for denne tråd er. hvor ville det være rart at folk der ikke kente til problemstillingen satte sig ind i sagerne, inden de begyndte at poste ud med deres fantastiske kommentarer. -- ADVARSEL mod at handle hos:
www.proshop.dk[...] v/Poul Thyregod
www.pc-huset.dk[...] v/Tom Holm Cortsen #26...jamen så forklar det dog....
Du linker til en underskriftindsamling hvor man skal være oprettet som bruger for at kunne deltage, men forklarer ikke hvad problemet er, andet end at vi alle er åndsvage... -- Gider ikke ligegyldig diskution i fora. Brug mit svar eller ignorer det... #27#26
Præcis. Jeg vil altså også meget gerne høre, hvorfor de generelle principper for reklamation ikke er gældende for lige præcis den her sag. -- Mr. Manic Bumper
http://www.OVRKLL.com[...] #26 Hvor ville det være herligt, hvis folk der opretter en tråd tager sig tid til at beskrive hvad denne omhandler, i stedet for som det eneste at poste et link! -- Claus Codam
Coretech A/S
Microsoft Certified Professional
Cisco Certified Entry Networking Technician #27 i øvrigt konstruktivt at spørge - i stedet for bare at skrive løs :)
umiddelbart er tråden ikke for folk som ikke har en navigon. har kopieret hvad der står i linket i #5. kort fortalt så kan de typer knap finde ud af finde vej. et par fra nav-user har meget kontakt til navigon og vil derfor viderebringe underskirfterne, så navigon kan blive klar over hvor stort et problemet det er.
#29 skulle jeg måske have gjort - men det står nu meget godt beskrevet i linket. -- ADVARSEL mod at handle hos:
www.proshop.dk[...] v/Poul Thyregod
www.pc-huset.dk[...] v/Tom Holm Cortsen #28 når producenten ikke vil erkende problemet, hvordan skulle man så kunne lave en reklamation? -- ADVARSEL mod at handle hos:
www.proshop.dk[...] v/Poul Thyregod
www.pc-huset.dk[...] v/Tom Holm Cortsen #32
Uhm... Dude... Har du nogensinde snakket med Valve? Eller Microsoft? Eller Logitech? Eller... Well, nogen som helst andre store firmaer for den sags skyld? Indtil de har en løsning, nægter de at acceptere, at deres produkter har fejl.
Eksempel:
Valves Left 4 Dead. Der gik vel en måned eller to, før størstedelen af "Connection with the session has been lost"-fejlene forsvandt, og de opstår stadig fra tid til anden. Da jeg kort før patch release skrev til supporten om problemet, holdt firmaet stædigt på, at det var en harware- eller konfigurationsfejl :) Hertil skal det siges, at netop denne fejlmeddelelse er cirka lige så kendt blandt L4D-spillere som BSoD er blandt Windows-brugere!
EDIT:
Google er min ven...
http://www.google.com[...] -- Mr. Manic Bumper
http://www.OVRKLL.com[...] #33 det var da utroligt?! - nej har ikke snakket med nogen af dem, tror ik de kan hjælpe med en navigon.
der var jo slet ingen grund til at oprette denne tråd hvis det bare man kunne ringe og sige til navigon, at produktet ikke virker! -- ADVARSEL mod at handle hos:
www.proshop.dk[...] v/Poul Thyregod
www.pc-huset.dk[...] v/Tom Holm Cortsen #30...sorry men det du har skrevet i #5 forklarer ikke ligefrom problemet. Opfordrer blot til at hvis man er udtilfreds, skal man skrive under. -- Gider ikke ligegyldig diskution i fora. Brug mit svar eller ignorer det... #35 os derfor at tråden ikke umiddelbart vedrører folk som ikke har den omtalte navigon. har man sådan en, er jeg ret sikker på man kender til problemet :)
men som sagt, så laver den nogen besynderlige ruteberegninger. -- ADVARSEL mod at handle hos:
www.proshop.dk[...] v/Poul Thyregod
www.pc-huset.dk[...] v/Tom Holm Cortsen #34
You don't get it. De øvrige firmaer var eksempler, men jeg kan da godt skære det endnu mere ud i pap:
Hvis Navigon nogensinde kommer til at arbejde på problemet, gør de det allerede nu. Nej, de benægter givetvis fejlen, indtil de har en løsning. Nej, en underskriftindsamling rokker på ingen måde firmaets valg, da de allerede må have fået massevis af meddelelser fra utilfredse købere og derfor kender til problemet i forvejen. -- Mr. Manic Bumper
http://www.OVRKLL.com[...] #36
Jeg finder det meget svært at tage en person der advare mod at handle ved http://www.proshop.dk[...] seriøs, det er en af de mest seriøse shops med noget nær guldrandet servis.
derfor skriver jeg det jeg gør i #17
PS: nej jeg arbejder ikke ved proshop. -- Der var engang..................
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 236 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|