Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Advarsel mod Proshop.dk

Af Semi Nørd Mr. Noware | 23-11-2011 23:36 | 4863 visninger | 50 svar, hop til seneste
Hej HOL :-) Jeg har handlet med Proshop for et års tid siden og havde en RMA med dem her for 1½ måneds tid siden. Det drejede sig om en defekt mus, som ikke virkede ordenligt, og hvor vægten som sidder under musen ikke sad korrekt på og ikke mindst, scroll knappen som havde tendens til at trykke af sig selv. Disse symptomer var ikke at se i starten, men de har altså udviklet sig af sig selv over perioden jeg har haft musen. Det blev til sidst for ekstremt, og i og med at musen stoppede med at virke indtil jeg hev USB stik ud og ind valgte jeg at sende den ind. Proshop kunne ikke finde nogen fejl, i følge dem, og bad om 500 kr for testgebyr. Fejlene var TYDELIGE og det kræver ikke mere end 15 min brug før man kan finde fejlene. Ja selv at kigge under musen på vægtene, så er den gal. Musen i sig selv kostede desuden UNDER 500 kr. altså mindre end testgebyret!? Så det var altså billigere at gå ud og købe en NY som VIRKEDE korrekt. Jeg kontaktede proshop flere gange, men de nægtede hårdnakket at der var en fejl, og her 1½ måneder efter sagen har jeg stadig ingen mus, og vil højst sandsynligt aldrig få den tilbage. - Så jeg må ud og investere. Desuden har deres support været ekstremt elendig og uprofessionel, og de har til og med lukket livechatten i hovedet på mig! Jeg siger bare; ALDRIG mere Proshop. Magen til svindel og svineri skal man lede langt efter! Skulle bare ud med min frustration, især nu hvor jeg netop står og mangler musen ekstra meget og ikke har den. Mvh. Mr. Noware
--
#1
Sebastian011
Giga Supporter
23-11-2011 23:43

Rapporter til Admin
Del din oplevelse på trustpilot
--
#2
ToFFo
Guru
23-11-2011 23:44

Rapporter til Admin
Velkommen i klubben! Vi er mange med mega ringe RMA oplevelser hos proshop. Vi er endda flere, der har fået samme afvisning af RMA for bundkort. Bundkort defekt. Sendes ind i perfekt stand. Proshop siger der er bøjede ben i soklen... Så tænker man bare "WTF? Jeg sendte det jo i perfekt stand, original emballage og det hele". Typisk notveryproshop.
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret
#3
Mr. Noware
Semi Nørd
23-11-2011 23:45

Rapporter til Admin
1# Er skam gjort. De skal ikke slippe godt fra deres forfærdelige behandling. Hvis man tager et kig på trustpilot kan man også se at det alt sammen er omkring deres RMA, som er elendig!
--
#4
Brisk
Junior Supporter
23-11-2011 23:49

Rapporter til Admin
jeg har handlet hos proshop rigtig mange gange. jeg har altid fået en god behandling, også ved rma.
--
-If you play a windows cd backwards, theres a message from satan, or even worse. If you play it forwards, it installs windows
#5
Mr. Noware
Semi Nørd
23-11-2011 23:49

Rapporter til Admin
2# Jeg håber du har lavet en anmeldelse på trustpilot. Det er simpelhen for uprofessionelt.
--
#6
ToFFo
Guru
23-11-2011 23:49

Rapporter til Admin
#3 - Det er sikkert bare 1 mand i RMA afdelingen som er sur og tvær. Og ikke mindst doven! "Fejl på bundkort?! HAH! Den slags bagateller gider jeg ikke bruge min tid på. Bøj et par ben i processor soklen og send lortet tilbage til kunden med en regning på 500kr. Ah ja, livet er godt."
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret
#7
Michael K
Giga Supporter
24-11-2011 03:19

Rapporter til Admin
Hmm jeg har lige oprettet en RMA hos proshop på min Vertex2 disk som er stået af. Håber det går godt.
--
#8
Ahmad
Super Supporter
24-11-2011 08:07

Rapporter til Admin
#0 sådan er det med en (not so) pro shop :-) Har oplevwt magen til..
--
#9
Martin1454
Semi Supporter
24-11-2011 08:09

Rapporter til Admin
Jeg havde et bundkort som ikke postede, det oprettede jeg et RMA hos Proshop - og de fandt fejlen som var et sokkel problem , og der ville de have 500 for reperation og 500 for "deres tid"... og de sagde aldrig hvor lang tid det tog eller havde fejlen var, så afviste det bare....
--
Setup: NZXT Phanthom, I7 2600k, EVGA 590 Hydro copper corsair 1200ax m4 SSD (120gb) 2x WD black 1TB FULL CUSTOM WATER COOLING
#10
Slettetbruger9896
Junior Supporter
24-11-2011 08:21

Rapporter til Admin
Underligt synes jeg. Jeg har flere gange haft et g19 tastatur til RMA, hvor der blev sendt et nyt et par dage efter. -nå, jeg var nok bare heldig så :)
--
#11
J. Dalager
Elitebruger
24-11-2011 08:45

Rapporter til Admin
Jeg har haft en strømforsyning til RMA og jeg fik pengene tilbage 1 dag efter de modtog den. Plus alt hardware jeg har er købt hos SHG, så jeg synes at det er et fantastisk sted at købe hardware.
--
http://www.youtube.com[...]
#12
jxs
Elitebruger
24-11-2011 08:57

Rapporter til Admin
Jeg købte for et år siden en Nokia E71 i hvid på deres side... Den stod til 1.079 kr. som restsalg. Jeg betalte med kreditkort og fik en ordrebekræftelse med det samme. Efter ca. 24 timer fik jeg et personligt svar at min ordre var godkendt og telefonen ville blive sendt på dagen eller den følgende dag. Der gik så 7 hverdage med mails til dem da den ikke var leveret. efter 8 hverdage fik jeg en mail om at min ordre var annulleret og at jeg skulle sende dem mit kontonummer så de kunne give mig mine penge retur(Dvs. de havde trukket pengene uden varen var sendt). Jeg klagede til forbrugerstyrelsen med Proshop på Cc. og efter kun 3 timer fik jeg en ny mail fra Proshop om at min telefon ville blive sendt den samme dag. Dagen efter fik jeg en pakke med en brugt E71 i sølv med TDC logo i opstarten og en masse mails og kontakter på. Jeg skrev igen til Proshop der påstod at den var 100% som ny da de pakkede den ind... WTF!! Jeg sendte telefonen retur og der gik 30 HVERdage før jeg fik mine penge retur... handler aldrig med det lortested igen... Aldrig har jeg mødt så elendig kundeservice og aldrig har jeg mødt sådan en ligegyldighed overfor sine kunder. Jeg håber dem al den personlige ulykke der kan tilkomme så ubehagelige mennesker med dårlig karma.
--
En passende mængde, tak. Citat Bootyboo "med dig som statsminister så ville Danmark SKU være på rette kurs."
#13
Zexc
Semibruger
24-11-2011 09:16

Rapporter til Admin
Købte en cpu derinde for et års tid siden, den så ud til at være i perfekt stand, men den virkede ikke. Fik tjekket den af en it-supporter og han kunne ikke finde fejl. Godt, hjem for at sende den retur og opret rma. Går en mail om at flere ben er bøjet og knækket af. (var pakket ind i bobleplastik) de siger det er selvforskyldt og de ikke dækker det. Men hvis de ben var bøjet kunne vi ikke få cpu'en ned i socket. Men de svare ikke på mails til sidst, heller ikke på trustpilot. Havde jeg haft pengene var jeg gået til Forbrugerstyrelsen. Proshop og shg er lort når der sker noget, ellers laver de lige en fejl på dem så du skal betale 500 kr. ekstra.
--
#14
Colaplus
Maxi Nørd
24-11-2011 10:00

Rapporter til Admin
Det er simpelthen træls at Proshop har opkøbt SHG, så de har mistet deres gode service. :P
--
Laptop: i3 330M @2.13GHz • 4GB 1066MHz ram • HD5650 1GB • OCZ Agility 3 120GB • 15,6'' HD LED
#15
Hayabusa
Nørd Aspirant
24-11-2011 10:10

Rapporter til Admin
#2 / #6 Ahh Toffo, nu ikke så negativ over lid RMA sager. Du vil sikkert gerne handler der igen, hvis de begynder at fuske med momsen som "G", så bliver varerne jo lidt billigere. :-)
--
"Jeg har verdens bedste job, hilsen Sisyfos" Sæt selv komma'et "Skydes ikke benådes"
#16
Mr. Noware
Semi Nørd
24-11-2011 10:30

Rapporter til Admin
Magen til arrogant live support skal man lede længe efter. De nægter simpelhen at tale om problemet før de har modtaget testgebyret..
--
#17
ToFFo
Guru
24-11-2011 11:04

Rapporter til Admin
#15 - Hvis de får samme priser og ligeså god kundeservice så kan det sagtens tænkes. Proshops RMA er elendig. G's RMA var genial, fejlfri og hurtig. Samme med deres 14-dages returret system. Fejlfrit og hurtigt. Bedste sted evah :D
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret
#18
Mr. Noware
Semi Nørd
24-11-2011 11:14

Rapporter til Admin
17# "Hvis de får samme priser og ligeså god kundeservice så kan det sagtens tænkes." Not gonna happen...
--
#19
Missen
Monsterbruger
24-11-2011 11:14

Rapporter til Admin
Tak for tippet De tog ikke imod min mus i RMA ?
--
Hej
#20
Mr. Noware
Semi Nørd
24-11-2011 14:16

Rapporter til Admin
19# ??
--
#21
|Smash|
HOL Moderator
24-11-2011 14:23

Rapporter til Admin
Disse symptomer var ikke at se i starten, men de har altså udviklet sig af sig selv over perioden jeg har haft musen. Arh, du har jo brugt musen i 1 år, så det er ikke helt korrekt. - Og du siger selv fejlene ikke var der i starten. hvor vægten som sidder under musen ikke sad korrekt på og ikke mindst, scroll knappen som havde tendens til at trykke af sig selv. Det lyder som slitagefejl. Men så længe den ikke bærer præg af mishandling, bør det være en bytter.
--
Bazinga! [22:53:34] @renesdk men det var mest danse scenerne der var et klart plus. Resten af filmen var list meh.
#22
Tech2009
Supporter Aspirant
24-11-2011 15:17

Rapporter til Admin
Har heller ikke haft problemer med proshop før, men man ved jo aldrig hvad fremtiden bringer.
--
#23
Mr. Noware
Semi Nørd
24-11-2011 15:24

Rapporter til Admin
21# Af sig selv mener jeg af almindelig brug, og ikke fordi jeg har fremprovokeret fejl på musen og behandlet den dårligt - synes faktisk jeg behandler mine ting ret godt. Men ja, mener også at det er slidtagefejl, og de burde ombytte. Men det mente de bestemt ikke.
--
#24
|Smash|
HOL Moderator
24-11-2011 15:46

Rapporter til Admin
#23 - Det ændrer ikke på at man skal tænke over hvad man skriver i en fejlrapport. Man kan nemt lyde som en engel og tingen bare har stået urørt i 1 år og så fejler. Ærlighed = troværdighed.
--
Bazinga! [22:53:34] @renesdk men det var mest danse scenerne der var et klart plus. Resten af filmen var list meh.
#25
Nicklas0912
Guru
24-11-2011 15:52

Rapporter til Admin
Har haft 3 RMA sager hos med, og alle 3 gik perfekt:)
--
ASUS Rampage III Extreme Black Edition|i7 980X 4,65Ghz|Custom vand|Dominator-GT 2000Mhz|Crucial M4 64GB|Zotac GTX 580 3 Way SLI|Corsair AX1200|
#26
Helmer
Maxi Supporter
24-11-2011 16:09

Rapporter til Admin
Hej Rasmus :) Nu vil jeg lige fortælle, hvordan denne historie ser ud fra Proshops side, og ikke mindst min egen. Du har tidligere lavet en tråd nøjagtig magen til, hvor du fortæller, hvor dårlig service du fik med denne mus. Det kunne jeg naturligvis ikke forstå, og derfor valgte jeg selv at se nærmere på sagen. Da jeg sidder i en hel anden afdeling af virksomheden, valgte jeg at tale med rmaafdelingen om netop denne mus, og der er flere ting, som ligesom påpeger, at der intet problem er med musen. Ud over, at en af mine gamle kollegaer fra IT-butikken, en af mine gamle kollegaer fra Midtdata samt vores leverandør har testet denne mus, så er der altså ikke fundet nogle fejl på den. Det er trods, at en af disse kollegaer har brugt din mus i minimum 2 dage i træk uden at støde på det pågældende problem. Dertil havde den anden kollega samt leverandøren altså fat i din mus med samme konklusion. Det er utrolig trist, at vi ikke kan frembringe fejlen, da vi i dette tilfælde virkelig er gået LANGT over, hvad man vil bruge af tid på en mus. At du så derefter stadig kritiserer hos for at være inkompetente og uprofessionelle er fuldkommen latterligt. Især når jeg modtager en mail på min egen private email med følgende besked, selvom jeg blot gjorde dette for at være høflig. Er det ok?? Nej det er ikke OK! Det kan godt være i har prøvet at teste den, men det kan da ikke passe at det kan være så svært at lægge mærke til fejlen da det skete ofte for mig! Nu plejer jeg ikke at bruge RMA, har faktisk kun brugt det 1 gang før og der gik det uden de mindste problemer(Men det var heller ikke hos jer) og jeg plejer ikke at klage over at produktet måske kommer med en lille ubetydelig fejl men denne her mus har helt klart betydelige fejl. Siden jeg modtog musen har dens vægte man sætter på aldrig sat ordenligt på. Jeg ved ikke om det er producenten der ikke kan lave ordenlige produkter eller om det er et problem med selve musen jeg fik, men jeg valgte at ignorere det da det egentlig ikke gjorde nogen forskel - tydeligvis min første fejltagelse. Derudover har scrollwheel være meget underlig, den har altid haft en tendens til at klikke ved til højre eller venstre ved at jeg bare trykker på den normale højre/venstre klik. (dette lod jeg dog først mærke til i et specifikt spil senere hen) Til sidst men ikke mindst begyndte mit problem med at den stoppede med at virke lige pludselig. Så hvis i vitterligt mener at musen fungere som den skal, så må der squ være noget galt med jer. og du slutter af med at det er mig der er noget galt med. magen til åndsvag måde at takle en situation som denne skal man lede længe efter. Hvis du har talt sådan til en supporter gentagne gange er der en grund til han lukker vinduet. Men det er naturligvis kun hvis du har gjort det gentagne gange det er ok. Som jeg ser det er det utroligt trist, at du står i den situation, som du gør, men proshop har på intet tidspunkt handlet forkert, hvilket jeg heller ikke selv mener jeg har, da jeg blot prøver at hjælpe dig. Jeg bad dig endda for din egen skyld om at skrive direkte til roccat support, da de vil være i stand til at sende en ombytningsmus direkte til dig, hvis de kan bekræfte fejlen. jeg ved ikke, om du efterfølgende har modtaget et tilsvarende negativt svar, eller også har du blot ignoreret min anbefaling. men det lyder til at du har gjort en af disse to ting Derfor synes jeg du skal stoppe op og lige overveje denne tråd endnu engang, og se hvordan det ser ud fra både Leverandører og distributøren, når der ikke kan findes fejl, og til sidst hvordan roccat ser på det :) DETTE SVAR ER IKKE PÅ VEGNE AF PROSHOP MEN MIT UDLÆG, SOM UDENFORSTÅENDE I HELE PROCESSEN. Fortsat god dag drenge :)
--
Macbook Pro 17'' :)
#27
MatHan
Supporter Aspirant
24-11-2011 16:12

Rapporter til Admin
Ved ikke om du blev tydeligt fortalt at der var et undersøgelsesgebyr? http://www.forbrug.dk[...]
--
#28
z0t4c
Semi Supporter
24-11-2011 16:53

Rapporter til Admin
Nitten for jer med dårlige oplevelser, har haft 4 ting til rma, som gik super godt. Fik f.eks. alle pengene retur for min ene mus, 11 måneder efter den var købt, pga en fejl i musen.
--
#29
CasperBlata
Monsterbruger
24-11-2011 17:09

Rapporter til Admin
Jeg kan kun sige godt om proshop. Har haft et bundkort til rma som intet fejlede de tog intet testgebyr og kortet blev testet mens jeg var der, og fik lov at komme ud at se det virkede. Har så i den her uge været til rma med et andet bundkort, de har udrettet fejlen og jeg fik det tilbage igen. igen ingen problemer der.
--
Hilsen Casper Elgaard
#30
Mr. Noware
Semi Nørd
24-11-2011 17:12

Rapporter til Admin
26# Hej, Den anden tråd var ikke imod Proshop, men mere et spørgsmål hvad jeg skulle gøre når RMA nu ikke kunne finde fejlen. På daværende tidspunkt var jeg forstående for det og ville prøve at finde en god løsning, men det kunne jeg ikke. Det var sødt af dig at tage sagen i egen hånd, men vil blot lige pointere at fra min synsvinkel kunne jeg ikke se at du slet ikke var en del af RMA-afdelingen og arbejdede på sagen i din fritid. Derfor lød den efterfølgende mail også anderledes da du fortalte mig det; Hej Nicolaj. Du må undskylde hvis du tog det personligt, det har intet med dig specifikt at gøre. Som du kan se i min mail skriver jeg heller ikke "du", men "i" som et firma, men det ændre ikke på at jeg føler mig uretfærdig behandlet alligevel(ikke af dig). Jeg vil kontakte kundeservice fremover, men nu troede jeg blot vi havde en samtale kørende. Desuden. Du burde ikke arbejde i din fritid. Du ender med stress :) Mvh. Rasmus - Bare lige for ikke at få mig til at udstå som uretfærdig. Jeg ignorerede ikke dit råd ;-) - Jeg skrev med det samme til Roccat og fik følgende svar Hello Rasmus, Thanks for choosing ROCCAT. Please try the following: 1. Uninstall the ROCCAT driver completely, while leaving the mouse still connected to the PC. 2. Open the device manager (My Computer > right click > Properties > Hardware). The Kone is being detected as Human Interface Device here. 3. Right click > Properties. There you can read that the driver could not be initialized. 4. Click on the flag Driver > uninstall 5. Now unplug the Kone and plug it in again. 6. The Kone is being detected and can be reinstalled with the latest driver (to be found here: http://www.roccat.org[...] ) Viele Grüße / Kind regards, Tibor Fischer Technical Support Denne guide han gav mig er komplet rip-off af papiret der fuldte med og ved derfor at jeg har gjort det alle gange. Fortalte ham det og fik aldrig et svar tilbage fra dem. Mvh,
--
#31
Haapanen
Ny på siden
24-11-2011 17:21

Rapporter til Admin
#26 Det er da ikke pænt at offentliggøre en privat mail..
--
#32
Mr. Noware
Semi Nørd
24-11-2011 19:29

Rapporter til Admin
31# Det gør mig nu ikke noget, det er altid godt at få en sag fra begge sider. Glemte at tilføje til 30# at jeg ikke har været uhøflig over for supporten. Da personen lukkede chatten i hovedet på mig, nåede jeg kun lige at skrive mit problem. :)
--
#33
nRage
Gigabruger
24-11-2011 19:39

Rapporter til Admin
Som hovedregel, skal du altid tage fat i producenten først.. Og hvis de så siger det skal du gå til din reseller.. Producenten har flere muligheder for at finde en fejl som ikke er så hyppig som din tydeligvis ikke er når proshop ikke kan finde den. Fordi producenten kender fejlen fra andre tilfælde. Jeg vil så lige tilføje jeg intet dårligt har oplevet med proshop.
--
[email protected] | EVGA X58 4-Way | Revodrive X2 240GB | Dominator GT 3x2GB | EVGA GTX580
#34
Xecas
Monsterbruger
24-11-2011 19:44

Rapporter til Admin
Ahh, nu strammer du den. Jeg har squ aldrig oplevet andet end god kundenservice hos Proshop.
--
Hvorfor havde Kamikaze piloter hjelm på? http://www.youtube.com[...] !
#35
inckie
Nørd
24-11-2011 20:09

Rapporter til Admin
#26 Hvor er det bare klamt, at sidde og diskutere kunde forhold offentligt... Hvis i bare har en god service, så skal kunderne nok gøre arbejde for jer, med at forsvare jer, som der allerede er et par eksempler på her i tråden. Men i og med at jeg så kan forvente at mine kundeforhold med jer, kan risikere at blive diskuteret offentligt, jermen så har i hermed mistet en kunde.
--
http://www.fredagspatter.dk[...] - Nyt galleri hver fredag! http://ipimp.at[...] - Dansk nu/næste tv program web API.
#36
Helmer
Maxi Supporter
24-11-2011 20:36

Rapporter til Admin
Jeg diskuterer overhovedet ikke kundeforhold på vegne af proshop :) og diskuterer slet ikke kundeforhold :) diskuterer, hvad man kan forvente af service, og om jeg mener om proshop har gjort nok for at give en god service :) Rasmus er heldigvis så fornuftig at han godt kan forstå, hvorfor jeg mener det er nødvendigt at se det fra den anden side :) Rasmus ved også at grunden til, at jeg henvender mig er, at jeg ikke ville være glad for at være i en virksomhed, hvor han ikke føler, at han får en god betjening :) som sagt sidder jeg så langt, som det hovedet kan lade sig gøre fra kunder, så det var ligeså meget min interesse, som fangede denne sag:) da jeg så har set sagen på sidelinjen virker det højst besynderlig for mig, at proshop kommer til at fremstå dårligt i denne tråd, da jeg ikke mener det er retfærdigt. Så derfor repræsenterer jeg mine egne holdninger og ikke Proshops, hvilket også er fremhævet op til flere gange. Hvis du har svært ved at skelne mellem en bruger kaldet helmer og en bruger kaldet Proshop, så kan jeg fortælle dig, at jeg repræsenterer mine egne holdninger som brugeren Helmer :) er det et klart svar nok #35?
--
Macbook Pro 17'' :)
#37
Ahmad
Super Supporter
24-11-2011 20:46

Rapporter til Admin
#36 du valgte da også kun at sætte den "ene del af jeres samtale sammen". Der var tydeligvis en "del 2", som han selv linker til. Derudover har jeg også haft dårlig erfaring med jer. Har haft en asus n53sn som gav stød. Fik den tilbage med pixel fejl og gav stadig stød. Den eneste grund til jeg reelt ikke oprettede en sag hos forbrugerstyrelsen er at ASUS 2. gang gav mig en mat skærm som er bedre og dyrere :) Men iflg forbrugerstyrelsen betyder den samme fejl 2 gange ombytning.. PS: den giver stadig stød :)
--
#38
nikosyv
Ultra Supporter
24-11-2011 20:49

Rapporter til Admin
Jeg købte en mus hos dem for et par år siden, sammen med en musemåtte. Musen selv er bare blevet lort, det var godt nok en billig mus, men mellemmuseknappen virker kun når den har lyst, højreknappen registrerer som regel flere klik når man klikker en enkelt gang (forestil ADS i FPS spil.. frustrerende :3 ) Venstreknappen registrerer nogle gange ikke når man giver slip, og mouse4 knappen kan ikke længere trykkes ind. lol Men musemåtten virker stadig, wooo!! :D Moral of the story, dont buy cheap mice, ligesom Trust GXT14
--
The best fps ever would be an epic war. Team Infinity Ward against the world. Play as IW, Dice, Treyarch, Bungie, id, and Valve. WHO WILL WIN?
#39
Apexx512
Semi Supporter
24-11-2011 20:50

Rapporter til Admin
Det er lidt sjovt, fordi hvis man kigger på en mus som razer deathadder som jeg selv har. Så har den altså en helt anden opbygning end logitech og microsoft muse. Deathadder holder ikke til at du leger dj med håndfladen på scrollknappen fx. Konstruktionen afspejler sig konstant i dagligdagen. Hvordan kan det være en tekniker fra proshop har brugt den i 2 dage uden at kunne konstatere fejl på den? Hvis man ønsker hårdt nok kan man godt finde en fejl med en mus...
--
Panasonic p50vt20e, 2720qm
#40
Apexx512
Semi Supporter
24-11-2011 20:53

Rapporter til Admin
Edit til #39 For klarhedens skyld, jeg mener nok proshop har ret og RMA fører har ønsket for hårdt :)
--
Panasonic p50vt20e, 2720qm
#41
inckie
Nørd
24-11-2011 22:01

Rapporter til Admin
#36 Qoute fra #26 Nu vil jeg lige fortælle, hvordan denne historie ser ud fra Proshops side, og ikke mindst min egen. Qoute fra #36 Jeg diskuterer overhovedet ikke kundeforhold på vegne af proshop :) I reset my case.. Nogle i Proshop burde stoppe dig før du gør yderlige skade. Jeg kan simpelthen ikke forstå at i ikke har en medarbejder politik der forbyder medarbejdere i at deltage i sådanne debatter.
--
http://www.fredagspatter.dk[...] - Nyt galleri hver fredag! http://ipimp.at[...] - Dansk nu/næste tv program web API.
#42
Crankx
Junior Supporter
25-11-2011 13:17

Rapporter til Admin
Ej nu er det fandme nok. Bestiller et Antec Nine Hundred Two V3, hos Proshop tirsdag. Modtager så det forkerte kabinet Onsdag, og aftaler så at de kan sende et nyt, som jeg så har torsdag. Modtager ikke noget torsdag, da Pest Danmark, sender mit kabinet ud på omdeling i KBH, hvor tilfældigvis ikke bor. Så idag fredag modtager jeg så kabinettet, men sjovt nok har ham den ordblinde idiot på lageret i århus, sendt det samme fucking forkerte kabinet. Så nu står jeg uden kabinet, og kan ikke komme til Lan-Party + det er mit ansvar at få sendt begge kabinetter tilbage. Og har ikke bil, så det bliver 2x huge ass motherfucking kasser på cyklen. Men det kan de også glemme, de får 1 af kabinetterne tilbage, det kan ikke være mit problem at de har 16 årige idioter til at rende rundt lageret.
--
#43
mb264991
Gigabruger
25-11-2011 13:31

Rapporter til Admin
Tak for heads up. Har heller aldrig selv handlet der, fordi jeg netop har hørt om ringe RMA. Utroligt det bliver ved. Det er bare så vigtig en del af en stor webbutik nu til dags. Virkelig amatøragtigt. Anyway - de får ikke fingrende i mine skejser :P
--
#44
mb264991
Gigabruger
25-11-2011 13:35

Rapporter til Admin
#42 Når de sender forkert, så er det DERES problem, at få det tilbage. Hvis jeg var dig, ville jeg bare beholde begge og sælge dem også købe et Two V3 et andet sted :P Anyhooo ved godt verden ikke eksistere på den måde, men havde da i hvert fald forlangt et eller andet ekstra tilbage i hovedet pga. ekstrem ringe behandling
--
#45
Crankx
Junior Supporter
25-11-2011 13:41

Rapporter til Admin
#44 Ikke nok med det, så har jeg ikke modtaget den label som jeg skal bruge for at sende det første forkerte kabinet tilbage med. Og hvis jeg ikke har sendt det tilbage inden tirsdag, så trækker de pengene for kabinettet. Det er noget pis, for de har slet ikke styr på hvad de har på lager, og jeg har ikke fået noget at vide om hvad der skal ske her. Og jeg betaler fandme ikke 80 kroner for at sende kabinettet tilbage, fordi ham klovnen ikke har sendt mig en label, som han sagde han ville
--
#46
Teh KillerBee
Super Supporter
25-11-2011 13:42

Rapporter til Admin
Har benyttet mig af deres RMA flere gange, og har aldrig haft problemer - de har altid været professionelle og hurtige til levering og eventuel RMA.. Vil mene det er liiiige groft nok at advare mod proshop på den måde fordi du selv har været uheldig.. Tænk på hvor mange der rent faktisk handler hos dem og at du måske kun er en ud af flere tusinde som har haft problemer. Det er jo netop kun folks problemer man hører, og i langt mindre grad de gode eksempler på deres behandling af kunderne..
--
#47
Crankx
Junior Supporter
25-11-2011 13:56

Rapporter til Admin
Burde jeg enlig ikke kunne opkræve efter den skod behandling, at de kan sende mig det rigtige kabinet idag, med lørdagsomdeling?
--
#48
Crankx
Junior Supporter
25-11-2011 14:38

Rapporter til Admin
#47 Det kan jeg godt glemme alt om, for han har stadig ikke ringet de lager ansvarlige. Proshop er pisse ligeglad med deres kunder. Sidste gang jeg har handlet der.
--
#49
Mikkel
Gæst
21-05-2013 17:03

Rapporter til Admin
Proshop har fusket, eller proshop har snydt mig, de har solgt mig et deffekt tv, som jeg anmeldte samme dag jeg modtog det, de vil ikke tage det tilbage. Proshop skilter også med 1 dags leveringstid for at få kunder, jeg fik mit efter 6 dage. Kig på proshop´s anmeldelser på pricerunner, rygterne går på at de selv har lavet dem med pricerunner´s hjælp. Hjælp til alle, hold jer fra proshop, virker produktet ikke, har i mistet pengene hos proshop.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#50
PeterAA
Giga Nørd
21-05-2013 17:07

Rapporter til Admin
Jeg handler ofte hos Proshop og i gamle dage SHG. Alt fungerede fint og aldrig grund til at klage. Der findes altså tilfredse kunder. Hvilket formentlig er størsteparten :-)
--
Se Profil

Opret svar til indlægget: Advarsel mod Proshop.dk

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login

Denne tråd er låst, og du kan derfor ikke oprette svar i den.

Begrundelse

<p>Tr&aring;den er fra 2011. Sagen er nok afsluttet.</p>

Låst af the688 | 21-05-2013 17:26

NYHEDSBREV
Afstemning