Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Dell support/salg email??

Af Gæst MHuno | 25-03-2015 16:04 | 4060 visninger | 31 svar, hop til seneste
Hej Jeg vil kontakte Dell angående studierabat til mit mulige køb, men jeg kan simpelthen ikke finde deres email nogen steder. Nogen som sidder inde med en af slagsen? Har et kundeservice telefonnummer, men ville foretrække email direkte til salgsafdelingen.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
NerdsLegend
Monsterbruger
25-03-2015 16:08

Rapporter til Admin
Dell har ikke nogen skandinavisk afdeling mere, så du skal have fat i UK eller noget i den stil.
--
#2
Sitting_duck
Monsterbruger
25-03-2015 17:26

Rapporter til Admin
Skriv en privat besked til dem på Facebook. Det gjorde jeg, og der gik ikke en halv time før jeg havde min rabatkode med 15% studierabat :)
--
#3
Dkstyle
Supporter
25-03-2015 17:39

Rapporter til Admin
#2. Skal de så bare have et bevis i form af scan af studie kort eller lign. ?
--
#4
Sitting_duck
Monsterbruger
25-03-2015 18:36

Rapporter til Admin
#3 jeg sendte et billede af mit studiekort, taget fra min mobil, ja.
--
#5
Johnnie
Gæst
25-03-2015 19:31

Rapporter til Admin
Hvilke uddannelser gør dig kvalificeret til at få den rabat der? ?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#6
Sitting_duck
Monsterbruger
25-03-2015 19:34

Rapporter til Admin
Uden at vide det med sikkerhed ville jeg sige alle de uddannelse der giver dig adgang til et studiekort. Altså alle SU-berettiget uddannelser.
--
#7
the688
Guru
25-03-2015 19:49

Rapporter til Admin
Kender du ikke vores legendariske Karina? Du kender godt "urban legend"'en om Candyman, ikke? Man kigger bare ind i spejlet... og så siger man navnet 5 gange. Og så dukker han op. Sådan en har vi også. Karina. Karina. Karina. Karina..... Karina! Bare vent... det er kun et spørgsmål om tid nu...
--
"ORK SATME!"
#8
Sitting_duck
Monsterbruger
25-03-2015 20:00

Rapporter til Admin
#7 Bedste indlæg jeg har læst hele dagen! :D Ja hun fortjener sgu en lønforhøjelse ;)
--
#9
MHuno
Gæst
26-03-2015 10:29

Rapporter til Admin
Deres Facebook support er 45 gange hurtigere end deres reelle support afdeling. Og gæt engang, Karina var i den anden ende af samtalen. Fatastisk support!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#10
DellCare
Megabruger
26-03-2015 11:29

Rapporter til Admin
Your wish is my command :) Eller jeg forsøger ihvertfald at opfylde alle de ønsker der ligger inden for mine beføjelser ;) Det er helt korrekt, at vi ikke længere har nogen salgs-afdeling i Skandinavien, men her er det så jeg kommer ind i billedet, og vil med glæde besvare alle de spørgsmål folk måtte have, både her på siden, og på vores egen Facebook side. Med hensyn til hvem der er kvalificeret til studierabat hos os, så dækker denne rabat alle studerende i Danmark, som er igang med en officel godkendt uddannelse. Ønsker man en kode, så skal i bare som #2 skriver, sende mig en privat besked på Dell Danmarks Facebook side, gerne med billede af studiekort eller lignende, så fremtryller jeg en kode der giver 15% rabat på alle vores konsument modeller. Sidst men ikke mindst, er jeg så glad for at høre, hvor tilfredse I alle er med min support, både her & på Facebook. Det varmer mit lille "Genie-hjerte" :D Hav nu alle en fantastisk torsdag derude - også selvom vejret er gråt ;) //Karina #Iwork4Dell
--
Dell Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @Delllytter & Facebook
#11
Kenned-1988
Monster Supporter
26-03-2015 11:33

Rapporter til Admin
Dell's kundeservice er sgu for vild! :D
--
#12
Hans
Guru
26-03-2015 13:14

Rapporter til Admin
#10 Hvorfor kun consumer-modeller? Som studerende så er man jo meget på farten, hvilket peger på et lidt andet segment - Og når man så smider behovet for 100 % oppetid med i hatten, så peger det også væk fra consumer... Har set alt for mange, der har købt consumer-modeller, og brugt alt for meget tid andet end uddannelsen. Jeg har en forkærlighed til Thinkpads, men kiggede lige på Jeres Lattitude 14" - Hvorfor kan den ikke fås med touch og I7? Og ikke muligt med mere end 256 gb ssd? :( Har I forresten et svar på X1 Carbon? Tænker at den overstående er svar på T4xx?
--
http://www.NoteBookWorld.dk[...] - RIP, 22/3-2007... Useriøse sælgere: se profil
#13
Renetarderet
Nørd Aspirant
26-03-2015 13:23

Rapporter til Admin
Tror deres X1 carbon vil være en XPS 13 :)
--
#14
Hans
Guru
26-03-2015 13:28

Rapporter til Admin
#13 XPS er consumer, ikke? :) Det er X1 Carbon ikke...
--
http://www.NoteBookWorld.dk[...] - RIP, 22/3-2007... Useriøse sælgere: se profil
#15
Chpet
Ny på siden
26-03-2015 16:27

Rapporter til Admin
Hvad er en consumer bærbar? Er en Inspiron 13 7000 Series det?
--
#16
MHuno
Gæst
27-03-2015 01:43

Rapporter til Admin
OBS OBS! Dell kører i øjeblikket tilbud på deres XPS serie med 1000 kr rabat + fri fragt. Denne rabat kombineret med en studierabat kan give dejligt store besparelser (2500+ kr.)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#17
DellCare
Megabruger
27-03-2015 07:20

Rapporter til Admin
#12 Indenfor vores konsument segment, har vi både maskiner til det mest basale, samt high perfomance maskiner som XPS serien. Vi mener derfor at det skulle være muligt at finde en maskine der passer til de fleste studier her. Nu har jeg ikke den store erfaring med Lenovos maskiner, men min umiddelbare mening vil være at XPS 13 vil kunne matche, eller alternativt Precision M3800, som måske endda er til et lidt mere krævende publikum. #14 XPS serien er oprindeligt designet til konsumenter, men vi fører også denne på erhvervssiden, hvor mange erhvervskunder finder den passende til deres arbejdsområde. #15 Vi har 3 officielle konsument serier: Inspiron, XPS & Alienware. Inspiron 13 7000 er derfor indenfor segmentet consumer, og studierabat kan benyttes på denne. Ha en skøn dag derude //Karina #IWork4Dell
--
Dell Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @Delllytter & Facebook
#18
Renetarderet
Nørd Aspirant
27-03-2015 10:08

Rapporter til Admin
Argh. nu har jeg skrevet til Karina og Maria angående den Rabat. Håber ikke jeg skal have annuleret min ordre og bestille igen for at få rabatten.
--
#19
Sitting_duck
Monsterbruger
27-03-2015 15:35

Rapporter til Admin
#18 fik du et svar?
--
#20
Renetarderet
Nørd Aspirant
27-03-2015 20:54

Rapporter til Admin
Maria fra dell siger at hun først kan få lov af sin manager efter jeg har modtaget computeren og alt er som det skal være, men hun siger at "det ikke burde være et problem" så who knows :)
--
#21
Sitting_duck
Monsterbruger
30-03-2015 13:53

Rapporter til Admin
#20 jeg er i samme situation som du. Fik af vide at tilbuddene ikke kan kombineres.
--
#22
Renetarderet
Nørd Aspirant
30-03-2015 14:00

Rapporter til Admin
http://imgur.com[...] sittingduck - dette er hvad maria skrev:) Hvem har sagt at tilbuddene ikke kan kombineres?
--
#23
Sitting_duck
Monsterbruger
30-03-2015 14:18

Rapporter til Admin
#simona, også fra Facebook support, jeg ville gerne linke dig et billede af samtalen, men er lige på mobilen.
--
#24
Renetarderet
Nørd Aspirant
30-03-2015 14:47

Rapporter til Admin
Simona er vidst hende der er der mens Karina er på ferie. Jeg satser på det Maria har skrevet. Hun har én gang været lidt dårlig til at formulere sig hvilket resulterede i at hun var nødt til at ringe mig op. Håber ikke det er tilfældet igen.
--
#25
Sitting_duck
Monsterbruger
30-03-2015 14:56

Rapporter til Admin
#24 jeg synes måske bare at det er lidt underligt at de ikke kan blive enige om hvad der gælder. Og tilbuddet gælder kun i dag, så det ville være rimelig træls at finde ud af at jeg kunne have sparet 1000 kr.
--
#26
Renetarderet
Nørd Aspirant
30-03-2015 15:23

Rapporter til Admin
Mnjah. Hvis tilbuddet ikke kan kombineres så er de 15% ihvertfald bedre end de 1000 kroner. Hvis du prøver at apply koden når du skal bestille en computer, får du så en fejl? EDIT: I did it http://imgur.com[...] Det virker..
--
#27
Sitting_duck
Monsterbruger
30-03-2015 17:23

Rapporter til Admin
#26, det var da for mærkeligt. Jeg tror bare keg bestiller den igen så.. Godt nok noget bøvl, men klart de 1000 kr værd..
--
#28
Rosenberg82
Ny på siden
30-03-2015 19:08

Rapporter til Admin
Hvis en af jer ender op med en kode I ikke får brugt, modtager jeg den med kyshånd. Har forsøgt at skrive til dem på fb i dag, men nok for sent...
--
#29
Sitting_duck
Monsterbruger
07-04-2015 10:10

Rapporter til Admin
Lige en heads up, jeg bestilte Dell XPS 13 2 gange, både før og efter der var 1000 kr. rabat, men min 2. bestilling blev åbenbart automatisk annulleret, så tilbuddene kunne altså ikke kombineres.
--
#30
DellCare
Megabruger
16-04-2015 17:06

Rapporter til Admin
Hej igen Så er jeg tilbage fra ferie - dejlig vel udhvilet :o) Desværre kan jeg se, at det ikke har gået helt optimalt i mit fravær, hvilket jeg beklager på det dybeste! Processerne skal naturligvis være ens for alle, og det er faktisk muligt at kombinere kørende kampagner & studierabatten, så Simona må desværre have misforstået noget her. Da jeg ikke ved præcis hvilken konf. #29 har bestilt, kan jeg dog ikke sige om de 1000 DKK rabat var aktuel på denne præcise konf., men var den blandt dem der havde denne rabat, vil jeg naturligvis meget gerne hjælpe med at fixe det nu. Jeg tror ikke årsagen til annulleringen var rabatten, men derimod muligvis at der er et kreditmax på onlinekøb foretaget via kreditkort. Da du har haft 2 ordre liggende, er jeg næsten 100% sikker på, at vi ikke har kunnet trække/reservere pengene, og det har medført en sletning af ordren. Så #29, smid mig en privat besked på fjæs'en med ordrenummer, og så sørger jeg for at vi får rettet op på fejlen med det samme. Igen beklager jeg de udfordringer der har været, men håber jeg kan få rettet op på dem med det samme :o) God aften til alle. //Karina #IWork4Dell
--
Dell Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @Delllytter & Facebook
#31
JRM
Semi Supporter
16-04-2015 17:26

Rapporter til Admin
Man får helt lyst til at købe en dell igen.. Deres service er satme optimeret iforhold til dengang jeg købte min Inspiron 1525
--
Intel Pentium G3258 [email protected] Ghz @ CM 120M Seidon LC Asus Z97-P - 8GB Kingston Fury 1866mhz GigaByte GTX770 2GB WF3 OC - 180 GB Intel Pro 1500 SSD

Opret svar til indlægget: Dell support/salg email??

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning