Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Frustration over Komplett!

Af Semibruger Andersjepsen | 12-09-2016 21:33 | 2081 visninger | 17 svar, hop til seneste
Må lige komme ud med mine frustrationer et sted! Sagen kort beskrevet: jeg købte et fjernsyn på Komplett.dk i lørdags - et ordentlig satan jeg smider 14.000 efter. Varen bliver sendt søndag - jeg får et track and trace nummer og tænker alt spiller :) jeg kan se pakken er et sted i Norge (da jeg ved komplett har lager der, undrer det mig ikke synderlig) jeg skriver med en medarbejder fra komplett i forhold til hvornår jeg kan forvente en ankomst, da det evt. skal arrangeres med pakkeposten i det, der skal være nogle hjemme når det er så stor en bestilling. Jeg får besked om, at jeg skal ringe til budstikken og høre ad - så jeg kan komme dem i forkøbet. Da jeg ringer til budstikken får jeg fortalt, at det eksisterer slet ikke mere. Det hedder ny Post nord logistic. Da jeg får fat i dem, undrer damen sig meget, da hun siger at der slet ikke står noget om at pakken skal leveres hjemme hos mig, men på et pickup point, og i Norge! Der bliver jeg en del bekymret, og skynder mig at tage kontakt til Komplett igen, hvor jeg snakker med en person henholdsvis over chat samt telefonisk (2 forskellige) de oplyser at de godt kan se der er sket en fejl, og pakken må ha' fået en stregkode på, hvor der stod til et lager i Norge i stede. jeg får oplyst at ''det sker nogle gange varen kommer på en forkert palle'' (meget professionel måde at håndtere varer på, for så svimlende et beløb). De vil skrive en mail til lageret og vente svar. Dette var i formiddags, og jeg har stadig intet hørt, hvilket jeg synes er vanvittig uprofessionelt. Jeg får ad vide, at de vil prøve at få sendt tv'et tilbage til dem, også derefter sende det til mig, men det ikke engang er sikkert det kan lade sig gøre. Ellers må jeg jo i værste tilfælde få penge tilbage eller andet. (Det skal siges at det tv jeg bestilte var det sidste på lager, og en god deal hvor jeg sparede 23% - så jeg ser BESTEMT helst, at det er det fjernsyn jeg får leveret) Så her sidder jeg, lige brugt 14.000 på et tv som pt. er i Norge og jeg har ingen ide om hvad der præcist sker. Hvad tænker i om denne oplevelse? jeg er ærlig talt målløs
--
#1
Mundi
Elitebruger
12-09-2016 21:38

Rapporter til Admin
Shift happens. De har vel næppe gjort det med vilje.
--
#2
John
Gæst
12-09-2016 21:39

Rapporter til Admin
Bare rolig, du er som kunde sikret god behandling af virksomheder baseret i EU. Nå nej, Norge er ikke med i EU...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#3
stocker
Bruger Aspirant
12-09-2016 21:41

Rapporter til Admin
lyder træls, men hvis de når det ingen onsdag-torsdag, så er det vel ok? Komplett sender så meget ud af huset, at sådanne ting sker fordi man bare kigger på labels. Det er sådan det fungerer i alle "professionelle" virksomheder af den størrelse. Det er så bare træls at det rammer dig.
--
Sidst redigeret 12-09-2016 21:45
#4
mr.hein
Monster Supporter
12-09-2016 21:50

Rapporter til Admin
At folk gider handle hos komplett er mig en gåde, lang leveringstid, og så støtter man ikke danske shops/butikker? hvordan skal produkterne nogensinde blive billigere herhjemme hvis folk ikke støtter dem
--
>>> 2 års reklamationsret
#5
ToFFo
Guru
12-09-2016 22:07

Rapporter til Admin
Jeg synes ikke det er fair du giver Komplett skylden for fragtmandens inkompetence. Ja det sker ind imellem at en vare kommer på en forkert palle. Hvordan skulle medarbejderen ellers have udtrykt sig? Hvordan vil du formulere "Forsendelsen er blevet fejlsendt" mere professionelt? Jeg forstår godt dit vredes udbrud, men tænk nu over hvilken retning du skal råbe i. Det nytter ikke noget at blive sure på Komplett. Deres opgave lige nu er, at hjælpe dig med at få fat i dit TV, og du kan være helt sikker på at din vrede ikke fremmer processen. Tal pænt til komplett og prøv at være forstående. De forstår godt din situation, selvom de nok virker fuldstændig følelseskolde og ligeglade på chat eller i telefon. Det er deres arbejde. De skal tage lort fra folk hver eneste dag, og viljen til at hjælpe er bare forsvindende lille, hvis en kunde skaber sig. Jeg kan godt forstå din frustration. Det er fandme mange penge at have ude og sejle!! Jeg ville nok også være pisse gal. Man glæder sig jo til at få sin vare. ISÆR når man har smidt 14 af de lange. Så forventer man også en service der følger med. Men både Komplett og fragtmand giver ikke en fuck. Din lille ordre og din lille forsendelse betyder intet i det hav af kunder og leverancer der finder sted hver dag. Du er bare en blandt mængden. Jeg er sikker på det nok skal blive løst, og hvis det sker at dit TV bliver krediteret, fordi det bare ikke kan leveres, er jeg sikker på Komplett vil gensælge det til samme nedsatte pris som du købte det til. Men husk på Komplett ikke er forpligtede til at sælge dig noget som helst. I know, du forventer nok folk har din ryg i denne tråd. Men man bliver bare nødt til at se virkeligheden i øjnene. Det er også et mindretal der råber og skriger i Netto fordi deres tid er meget mere vigtig end alle andres. Jeg arbejder ikke for komplett. Jeg har tidligere arbejdet for Komplett, men det var i RMA afdelingen. Dog har jeg en god ide om hvordan tingene fungerer derinde. Men uanset hvem man ringer til i en service funktion, er der ingen grund til at hidse sig op. Man forværrer blot sin situation. Dem der sidder på gulvet kan ofte ikke gøre tingene anderledes.
--
Nu uden signatur :O
--
Sidst redigeret 12-09-2016 22:10
#6
michaelp
Semi Nørd
12-09-2016 22:39

Rapporter til Admin
#5 Hvis man ikke arbejder for dem eller ikke forholder sig neutralt, så kan kun få ord siges istedet: Sjit happens! #0 Fald ned på jorden, du skal nok få et gavekort på 50,- fordi de fucked up, de er jo ikke helt gale i skralden i Norge :)
--
#7
jnk7620
Gigabruger
12-09-2016 22:42

Rapporter til Admin
Fejl sker i alle erhverv. Du har været uheldig, men du kunne stå i en værre situation. Jeg arbejder selv med speditører i Norge specielt, og det er generelt ikke nemt at få svar fra dem i løbet af et par timer. Jeg ved ikke hvilke speditører dette handler sig om, men uanset hvad skal du nok få din vare eller dine penge retur. Efter hvad jeg har oplevet er de generelt gode til at tage ansvar og finde en løsning der virker for alle parter. Tag den med ro, din vare er jo bare lidt forsinket.
--
#8
H1545
Nørd
12-09-2016 22:46

Rapporter til Admin
Bestilte en Apple TV, de glemte at sende den, fik den 4 dage efter bestilling. De matchede den billigste pris på nettet, og refunderede et par hundrede kroner. God service :)
--
6600k 4.6 GHz | Asus Maximus VIII Ranger | GTX 980 Strix | 16GB RAM Samsung 850 EVO 250 GB | Noctua NH-U12S | EVGA 750 G2 | Define S
#9
Azakiel
Skribent
12-09-2016 22:57

Rapporter til Admin
#4 Ja for konkurrencen er da næsten ikke til at se mellem de danske butikker, og avancen på IT er jo enorm....
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#10
Momberg
Ultrabruger
12-09-2016 23:16

Rapporter til Admin
#4 lange leverings tider vil jeg nu ikke sige de har. Jeg bestilte grafikkort i torsdags, og jeg havde det knap 24 timer senere, så leverings tiden fejler ikke noget. Jeg vil også helst støtte danske shops, men de kunne ikke levere det jeg ville have, så det blev købt hos komplett.
--
#11
Andersjepsen
Semibruger
12-09-2016 23:44

Rapporter til Admin
Jeg er ikke typen der hidser mig op i situationen - så jeg har kun været forstående og rolig under forløbet. Min frustration er udelukket kommet til udtryk herinde. Men ja, jeg må vente og se hvad der sker.
--
#12
Trollerik
Ny på siden
13-09-2016 09:06

Rapporter til Admin
Slip lige gassen og tag en slurk kaffe mere.. hvis du er målløs over det der, så skal der fandeme ikke meget til at slå dig ud.. Næh du. Læn dig tilbage og tag en chill pill.
--
#13
PAlle
Gæst
13-09-2016 14:07

Rapporter til Admin
14.000 er ikke et svimlende beløb. Jo vist det er en pæn slat penge, men det er altså ikke svimlende eller noget som får folk til at løbe ekstra stærkt eller lave drastiske beslutninger. Dit TV skal nok komme.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#14
Slæden
Ultrabruger
13-09-2016 14:23

Rapporter til Admin
prøvede det samme for nogle år siden - osse komplett. Pludselig stod der en chauffør udenfor, uden forudgående varsel - eller mulighed for at følge tv´et. Så det kommer sikkert frem på et tidspunkt.
--
#15
Eiva
Semibruger
13-09-2016 15:21

Rapporter til Admin
#2 du er så lige lidt galt på den her. Da komplett sælger igennem en .dk side samt har dansk CVR så er det skam dækket under de danske vilkår. Ellers godt forsøg på at trolle #0
--
I7 4770k @4.6ghz, Asus maximus vi formula, asus dcii 780, 16gb 2400 mhz
#16
martinbg
Guru
13-09-2016 17:53

Rapporter til Admin
#13 hov du kom til at formuler dig helt forkert, du var nok træt eller stiv ;) du mente nok "Jeg syntes ikke 13000 er et svimlende "
--
ASRock Fatal1ty Z97 Professional // Intel 4790K // Nvidia 980ti // TridentX 16GB 2400MHZ// System 850 EVO 250GB // Spil 850 EVO 500GB // lager 3TB
#17
Clegg
Mega Supporter
13-09-2016 19:22

Rapporter til Admin
#2 Jeg vil nu påstå at de er underlagt dansk lovgivning. De er bl.a. tilknyttet e-mærket og henviser til dansk lovgivning. #0 Du kan være ganske sikker på at du nok skal få det omhandlende tv til den anførte pris. Enten via natural opfyldelse eller den positive kontraksinteresse. Naturligvis forudsat det du skriver er korrekt.
--

Opret svar til indlægget: Frustration over Komplett!

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning