Nej desværre. Gid jeg kunne opsige mit YouSee TV abonnement.
Hvorfor ringer du ikke bare til dem i åbningstiden eller skriver til dem nu?
--
Indholdet af dette indlæg er blevet redigeret af |Smash|.
Det ved jeg ikke helt men prøv at ring til dem :)
--
+31/-0 Benjiii (#37, #243, #438, #452, #456, #766, #767, #973, #984, #998, #999, #1010, #1064) (plus flere)
#0 Bare rolig. De skal nok slukke for signalet, men det er ikke sikkert at de gør det lige på dagen.
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!!
Se profil for specs
De har søsat deres nye selvbetjening for tidligt, så du kan ikke nødvendigvis regne med den. Der skal en tekniker ud til dig, før signalet bliver helt slukket.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Ikke lige med Yousee, men noget lign:
I forbindelse med at mine forældre flyttede og jeg skulle flytte ind i deres "gamle hus" så opsagde de jo deres fibernet.
Men det blev ved med at virke. Faktisk gik der 10 måneder fra forbindelsen var opsagt til den rent faktisk "gik ned":
Vi ringede endda til dem flere gange (fordi det skulle jo hen i mit navn) men de sagde bare "alt er godt og fint som det er"
Så 10 mdr gratis internet, så kan man jo ikke klage vel.
Mit TV er med i huslejen så der kan jeg hverken sige fra eller til.
--
Du kan sige hvad du vil om alt, og vide hvad intet betyder!
Jeg afbestilte også den helt store TV pakke hos yousee i min gamle lejlighed.
Efter 2.5år havde de stadig ikke lukket ned for det, det var sku skønt!
--
2x SLI MSI GTX 970 OC - I7 4790k 4,8GHz - MSI Z97 G5 - H110i - 16GB HyperX Beast 2400MHz - Corsair RMx750 - Samsung 850 EVO 1TB - Nzxt H440W
Der gik 6 måneder før signalerne røg hos mig efter jeg afmeldte.
Så fik set 6 måneders TV gratis lol
--
Til de som oplever at have tv signal forsat efter opsagt periode; såsom #6 skal nu få ringet derind, hvis de opdager i har kunne modtage yousee kanaler og ikke gjort dem opmærksomme på det, så får i et giro-kort tilsendt og hvis i ikke betaler, bliver i slæbt i retten.
Har tidligere arbejdet for yousee og de tager sådan nogle sager meget alvotligt.
--
#8 Det er da for sindsygt at kunderne skal stille til ansvar fra en fejl som Yousee laver. Det er da deres egen skyld hvis kunden afmelder så bliver opgaven til Yousee at afmelde.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #9 det er yousee ansvar og lukke forbindelsen, korrekt og det er dit ansvar og meddele at du forsat har tv signal efter det skulle være lukket ned, og efter du har givet yousee besked om fejlen så kan du nyde hvor langtid det end måtte tage dem og lukke for signalet efterfølgende.
Gør du ikke dette, så modtager du en ydelse du udemærket godt er klar over du ikke burde og derved handler du i ond tro og det giver fuld ret til at opkræve penge for ydelsen.
Kan sagtens følge din logik, men alle har nu også selv et ansvar.
--
Jeg har stadig TV både på kabel og via internettet..
Jeg ringer til dem nu...
--
Så længe jeg har en ordrebekræftelse på at det ER opsagt med lukning pr 31 maj.. Så kommer jeg ikke til at betale for noget ...
--
Hmm
--
Sidst redigeret 01-06-2017 12:17
#12 nu snakker jeg heller ikke om dage, men måneder og nu har du også gjort dem opmærksomme på det og så forsvinder dit ansvar nu alligevel..
Du vil nok også opleve at signalet er væk i morgen
--
Okay..
Jeg ser alligevel ikke flowTV så fint nok... Jeg har i mange år betalt for deres fuldpakke.. Og det er heldigvis slut nu... :-)
--
Det er meget normalt med kabeltv man kan se det længe efter det er opsagt. Der skal formentlig en teknikker ud og pille i boksen og så samler man et par ordre sammen før der sker noget.
--
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.