Ingen løsning, vil blot biddrage med at mit eget Sony 48" til tider laver samme nummer. Nogle gange kan man komme igennem 2. eller 3. gang - men ofte, hvis det først er i det humør, kommer man ikke ind. En overgang benytte jeg Chromecast som "backup" - men nu gider jeg ikke mere, og finder noget andet at fordrive tiden med.
Andre dage virker det fint.
Andre enheder virker altid uden problemer.
--
Havde samme problem med mit w905 ??
Tror det er Sony som failer for hårdt! Dog mener jeg firmware update hjalp lidt ved mig. Men solgte det og købte lg oled. Det køre så meget bedre!
Syntes virkelig Sony smart tv er så ringe, godt de er gået over til android tv nu ??
--
Vores 55" startede på det i går.. Så 15 sekunders serie, og så blev det umuligt at komme ind igen.
--
Hvor frustrerende. Der er åbenbart mange der har problemet, men ingen der kender en løsning... måske skal der et nyt tv til.....
--
Har præcis samme TV, oplevede det sjældent, måske 2 eller 3 gange over et par måneder. Har dog ikke Netflix mere, så skal ikke kunne sige om det er forværet.
--
Gigabyte Z77X-D3H
i5 3570k @ 4.3GHz - Corsair H100i
8GB Corsair Vengeance
Asus GTX780 DirectCU II OC
Mener jeg kunne slukke og tænde tv, så virkede det igen dengang.
--
#7 Har jeg prøvet et par gange uden held
--
Prøv at kontakte Netflix supporten evt.
Jeg har tidligere haft dem til at fejlfinde på nogle problemer der var med Google Nexus Player. Den ene af gangene var det en fejl i selve app'en, og den anden gang viste det sig at være en fejl i Android TV som blev rettet 2 måneder senere af Google med en Android TV update.
--
FFHAU!
This is 2017, "I'm not good with computers" is no longer a valid excuse.