Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Bærbare Computere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Zepto - Skrøner, høns eller kvalitet?

Af Semi Supporter x_ecouter | 26-06-2007 23:52 | 15134 visninger | 118 svar, hop til seneste
Jah nu står jeg og mangler en laptop - Igen! Og denne gang har jeg tænkt på noget med noget Gaming nu når kursen er ret lav og Santa Rosa samt 8600M GT er indført hos Zepto! Ellers ret sikker på at købe en Macbook hjem men står lidt - vil da gerne have mulighed for at game nogen gange uden at kaste 10.000kr ekstra for 3 bogstaver (P-R-O). Så inden jeg bevæger mig ud i zepto har jeg altid bemærket kommentare som "zepto varm igen igen" "problemer med zepto kundeservice" "Zepto noget #¤%&" - men igen et æg bliver hurtig til 10 høns og man ser jo kun de negative tråde da det er dem der er mest spændende :) - Under quick jump har jeg altid set de Zepto tråde med blæs på! Andre firmaer laver selvfølgelig også fejl. Andre laptops har også sygdomme. Dells skærme der knirker osv - men efter egen erfaring blev det lavet kvit og frit af dem (god service). IBM har jeg aldrig haft problemer med (Tænkepadderne). Så nu vil jeg gerne høre en konstruktiv konklussion. Zepto - hvordan behandler de kunderne? (efter købet). Hvordan er kvaliteten på laptoppen. Børne sygdomme? Jeg søger blot lidt konstruktiv udmelding på erfaring uden ekstremistiske-fanboy-indlæg. Plus lave lidt "statistik" over tilbage meldningerne. Og jeg har søgt lidt rundt på hol efter svar - men ville gerne høre fra glade zepto ejere og måske de fortrydende zepto ejere! :)
--
Dette er mit signatur!
#1
nOrDaL
Bruger
27-06-2007 00:17

Rapporter til Admin
Jeg har en ZNOTE 6615WD og den fungerer upåklageligt. Har ikke rigtigt haft nogle problemer med den, selvom jeg installerede OS selv, da de opdatere drivere altid ligger på nettet, samt manualer hvis det skulle være et problem. Ellers vil jeg da tro, at deres service er meget god. Har hørt om mange, som måske har haft lidt uheld mht. ufunktionalitet, men de har også fået 'ekstra' gaver oveni i form af f.eks. batteri :) Det var alt herfra. --
--
Smil det smitter
#2
*THILE*
Giga Nørd
27-06-2007 00:54

Rapporter til Admin
jeg er en af de "uheldige". Min zepto virkede ca. i 14 dage, så gik den i stykker første gang. Reparationen gik dog hurtig, og havde den tilbage igen. Jeg bruger den ikke direkte bagefter, fordi jeg havde fundet min gamle bærbar frem igen. Og fordi vi skulle bruge nye programmer på skolen så gad jeg ikke lige lave dobbelt arbejde og installere det på min zepto. Efter det tema var slut benyttede jeg så min zepto lidt igen. Og der bemærkede jeg af og til de herlige blue screens. Og så en dag gik det stærkt, så var den død. (ram fejl og andet). Så lige nu sidder jeg og venter på den kommer tilbage. (tager lang tid denne gang) De 5 andre zepto ejere i min klasse, har også haft flere problemer med deres maskine. Og hver især af dem kender flere i deres omgangskreds som har zepto problemer... --
--
Nerd is just a word used by people who can't pronounce intellectual. *Gigabyte GA-K8NXP-SLI ** AMD Athlon 64 x2 4800+ ** Geforce 6800 Ultra ** 2GB DUAL DDR PC3200 ** Audigy 4 Pro*
#3
Shibby
Ny på siden
27-06-2007 01:01

Rapporter til Admin
Hey Jeg købte selv en Znote 2314W for godt 1½ år siden. Den virkede helt som den skulle og der var ingen problemer med levering eller noget. Men, men, men... Det viste sig senere at bundkortet var blevet defekt, da USB portene ikke virkede korrekt. Jeg kontaktede Zepto og fik tilsendt fragtbrev - God service. Kiggede på deres side at rep ville tage ca. 3 uger. Det synes jeg lød fair nok, så ind med skidtet. Jeg spurgte efter en lånecomputer, som det viste sig de kun udlånte til folk, hvis reparationen varede længere end de 3 uger. Og herfra gik det ned af bakke. Dagene gik, ugerne gik og på deres side stod der blot "afventer reservedele". Jeg hørte intet fra dem i en LANG periode og besluttede at ringe derind, for at få at vide at bundkortene var i restordre og ville komme efter 14 dage. 3 uger efter kontakter jeg dem igen og får at vide at der intet er sket. Der sker lidt snakken frem og tilbage, og får til sidst at vide jeg vil blive kontaktet omkring tilbud af en ny maskine. Derfor skal mit kundenummer ændres, da det ikke længere var det telefonnummer jeg brugte. Det skulle der 3 opkald til, fordelt på ca. 14 dage, før det blev ændret. Da det endeligt lykkedes dem at få fat i mig, blev jeg da også tilbudt deres nyeste skud på stammen. Ingen klager omkring det. Nu tænker folk måske jeg brokker mig over tiden og det er unødvendigt. Men samlet set, så gik der 3 måneder og 6 dage fra de modtog min computer, til jeg stod med en ny i hænderne igen. Og så er jeg skuffet over at de på INTET tidspunkt har taget kontakt til mig omkring den lange reparationstid eller at de har tilbudt mig en maskine jeg kunne låne. Men omvendt er det positivt at få en ny maskine. Håber det kan bruges --
--
Mvh Shibby
#4
Thorminator2005
Maxi Supporter
27-06-2007 03:16

Rapporter til Admin
Jeg købte min 2425W for et år siden, og den har kørt helt uden problemer indtil for en måneds tid siden da den ikke ville starte. Sendte den ind, og har lige fået den tilbage, uden nogen problemer andet end at det tog lidt mere end de 3 uger de siger det tar. Thumbs up herfra! super gamer maskine :) --
--
Tjek mine PC'er i min profil. Mangler du et Banner, Logo, Wallpaper, eller ting til din hjemmeside i flot photoshop design? Kontakt mig. Mail & MSN: [email protected]
#5
stressmynte
Ny på siden
27-06-2007 04:42

Rapporter til Admin
Købte en 6314W for et par måneder siden. Startede ud med at have et mindre tastatur problem, så jeg ringede ind til Zepto, og fik forklaret, at det bare var mig selv der havde lavet en fejl ;D Kunne ikke være mere tilfreds med min bærbar, den har kørt upåklageligt siden jeg fik den..! --
--
#6
VojenZ
Ny på siden
27-06-2007 06:23

Rapporter til Admin
Min kæreste har haft zepto bærbar...udelukkende problemer med den efter 6 mdr. Først, gfx, så bundkort og så gfx igen og til allersidst tataturet. 1 knap stoppede med at virke efter 1 års brug, hvor et normalt tastatur ofte var slået til hjemme. Og der reperationer overskred ofte 3-4 uger. Har ikke haft positive erfaringer med zepto og hører også om mange med varmeproblemer med zepto. Men stadig en del som anser det for god kvalitet, måske var vi bare meget uheldige. --
--
#7
Juste(92)
Ultrabruger
27-06-2007 07:26

Rapporter til Admin
Så vi kan altså konkludere følgende: Tegn ALTID en Quick Repair hos Zepto Tegn evt. en Onsite så der kommer nogen og henter (Evt fixer) din computer på din pind.. Over and out --
--
Pain is an illusion... Yeah fine, it's an illusion but it still hurts like crap.. Firefox you are the future!!
#8
Bent540
Supporter Aspirant
27-06-2007 08:47

Rapporter til Admin
min samlede vurdering af hvad jeg har set af zeptotråde her på hol så tror jeg du får mere fornøjelse med et andet mærke --
--
Stilstanden er næsten for enorm. Og du er mere død end et fossil. Og det er hemmeligheden bag mit smil. :) CV!
#9
Runemadsen
Ny på siden
27-06-2007 08:55

Rapporter til Admin
Ja for 3 år siden købte jeg en 4200, og den virkede i et godt stykke tid, og jeg var meget glad for den, men så var jeg så uheldig at min computer gik på standby da der var mindre end 3% strøm tilbage hvilket medførere at bios låser. Så skulle jeg have den ind til dem, og det tog 3 dage så havde jeg den tilbage.. lækkert! .. men det skete så for mig at den smed bundkortet 4 gange i løbet af de næste 3 år, og reparationstiderne blev længere og længere, og sidste gang skulle det tage 3 uger. Det kom dog til at tage lidt længere tid, da det blev til en forsikringssag på grund af at garantien var udløbet sagde de. Fra forsikringen fik jeg så en 2425W, som jeg er nogenlunde glad for, og der har sådanset ikke været nogle problemer med den ind til videre.. Den første jeg havde (4200) tror jeg var en børnesygdom, og tror at de får rettet disse, men om jeg vil anbefale at købe zepto, så siger jeg nej... Køb noget IBM eller HP ... Det er dyrere JA, men du får altså noget mere kvalitet. Så nævner du Macbook, men der vil jeg slet slet slet ikke udtale mig.. :P --
--
#10
stiff
Elitebruger
27-06-2007 09:09

Rapporter til Admin
Hey, Jeg har også været med på Zepto-vognen. Købte sidste sommer en 6214W, en lækker lille sag... Der gik ca. 2 måneder så fik jeg konstant BSOD når jeg spillede og den blev MEGET varm (kunne ikke sidde med den i skødet). Jeg havde fat i supporten et par gange, og vi prøvede med BIOS, GFX, MB osv. opdateringer - intet hjalp, og når jeg ringede ind til dem havde de lige fået en ny opdatering jeg skulle prøve... suk! Endelig fik jeg lov til at sende den ind, og efter 14 dages ventetid fik jeg den retur. Det hjalp dog lige vidt... BSOD igen... Så var jeg ved at koge over, og skrev en klagemail til deres kundeservice chef. Han sagde at jeg så skulle sende den ind igen... Hvilket jeg så gjorde. 1 måneds tid efter fik jeg krediteret hele mit køb - hvilket var den eneste gode service jeg har fået af Zepto. Vi var 4 kammerater der alle købte en, og kun 1 af dem har stadig sin... Jeg vil ALRDIG anbefale Zepto til nogen - ALDRIG! Det var mine 25 ører :-) --
--
- http://sondrup.net[...] -
#11
morten_leth
Bruger Aspirant
27-06-2007 10:18

Rapporter til Admin
Min kæreste sidder med en 2425W og den virker bare fuldstændig som den skal, der har slet ikke været nogen problemer med den overhovedet, alle de ting som er herinde med at folk har bitchet over dem osv. har hun slet ikke oplevet, tvætimod så har de altid ydet en god service for hende. Da hun bestilte den i sin tid fik hun at vide der gik en uge før de ville sende den, der gik så en uge og den var stadig ikke sendt, så mailede vi til dem for lige at få en opfølgning der gik en time (vi skrev kl. 20 om aftenen) så fik vi svar at den ville blive sendt dagen efter men med en processor der var en tand bedre end den hun havde bestilt, da de ikke havde den på lager, ergo god service i mine øjn. --
--
Asus p4b533-E, P4 2,4 Ghz (northwood), 512 kingston PC2700, Geforce3 ti200.
#12
Thomas Sørensen
Gæst
27-06-2007 12:05

Rapporter til Admin
Det er ligesom Aviserne kære venner... Du hører kun De dårlige historier, fordi ingen finder det relevant at skrive hvor dejlig deres Zepto er og hvor godt den fungerer! De dårlige historier i hører er ca 5% af samtlige zepto ejere. Jeg kender en som har købt en rigtig Zepto Gamer bærbar, og den fungerer som en perle! Absolut intet, ingen BSOD eller overophedning... NO'TIN! //Over'n'Out.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#13
Freehelp
Mega Supporter
27-06-2007 12:47

Rapporter til Admin
#12 Tommel op!! --
--
#14
kim toft hansen
Bruger Aspirant
27-06-2007 12:54

Rapporter til Admin
Jeg har også 2 vener som har haft deres Zepto i 1 år nu! og de har heller ikke haft problemer med den! Så nu har jeg også bestilt en! :) --
--
#15
x_ecouter
Semi Supporter
27-06-2007 13:15

Rapporter til Admin
#7 - Jamen hvad gør quick repair helt præcis. Nogen erfaringer der? Læser lige lidt hos Zepto og hvad de siger om Quick repair. #12 - Jamen det er jo det - det er jo som aviserne og det det jeg gerne ville se igennem. Derfor som næste svar - må lige se tingene igennem og overvejer #7s ide hvis jeg skal have en zepto - for de er fede! # resten - hold da op mange svar og mange tak for det gode uddybende svar. Jeg tænker lidt over det. selvfølgelig er der børnesygdomme, fejl osv og der er sikkert også mange andre glade zepto kunder. Dem ville jeg også gerne høre fra som kan vægte lidt. Men har lige haft IBM z serie. Det eneste der keder mig at man ikke kan få midend og højere GFX til IBM uden at måske skulle kaste sig ned og dykke vildt i lommerne som Macbook PRO. Men fuck det er kvalitet IBM! Tak for alle svarene og ser også frem til at modtage lidt respons på gode oplevelser på zeptomaskinerne. Hvis der er ? =) --
--
Dette er mit signatur!
#16
x_ecouter
Semi Supporter
27-06-2007 13:16

Rapporter til Admin
#7 - Jamen hvad gør quick repair helt præcis. Nogen erfaringer der? Læser lige lidt hos Zepto og hvad de siger om Quick repair. #12 - Jamen det er jo det - det er jo som aviserne og det det jeg gerne ville se igennem. Derfor som næste svar - må lige se tingene igennem og overvejer #7s ide hvis jeg skal have en zepto - for de er fede! # resten - hold da op mange svar og mange tak for det gode uddybende svar. Jeg tænker lidt over det. selvfølgelig er der børnesygdomme, fejl osv og der er sikkert også mange andre glade zepto kunder. Dem ville jeg også gerne høre fra som kan vægte lidt. Men har lige haft IBM z serie. Det eneste der keder mig at man ikke kan få midend og højere GFX til IBM uden at måske skulle kaste sig ned og dykke vildt i lommerne som Macbook PRO. Men fuck det er kvalitet IBM! Tak for alle svarene og ser også frem til at modtage lidt respons på gode oplevelser på zeptomaskinerne. Hvis der er ? =) --
--
Dette er mit signatur!
#17
x_ecouter
Semi Supporter
27-06-2007 13:16

Rapporter til Admin
Arrgh hader det dobbel post - sorry! --
--
Dette er mit signatur!
#18
x_ecouter
Semi Supporter
27-06-2007 13:17

Rapporter til Admin
#14 - jamen er det ikke dig der har bestilt den lækre laptop hvor jeg lige har været inde og høre fra dig i din tråd? Har du modtaget den ? --
--
Dette er mit signatur!
#19
kim toft hansen
Bruger Aspirant
27-06-2007 13:32

Rapporter til Admin
nope, som jeg også skrev i den anden tråd for jeg den først på tirsdag altså den 3/7 --
--
#20
StarF
Junior Nørd
27-06-2007 13:33

Rapporter til Admin
Min zepto 4200 virker stadig perfekt ingen problemer med den. en af mine venner har 61xx noget og den har han haft i et år og er også kun glad for den, ellers er de andre jeg kender der har Zepto også kun fint tilfreds..... --
--
Shine on you crazy diamond! [L]http://www.evilsun.dk[...]
#21
Chucara
Junior Supporter
27-06-2007 13:37

Rapporter til Admin
Min 6214W har varmeproblemer (kan ikke spille overhovedet) Kan ikke anbefale Zepto. --
--
#22
kim toft hansen
Bruger Aspirant
27-06-2007 13:45

Rapporter til Admin
så send den da ind?! --
--
#23
Dumpduck
Gæst
27-06-2007 14:50

Rapporter til Admin
Jeg vil heller ikke anbefale zepto. Min 2425w var købt med henblik på at køre nogle få spil og så ellers til studie brug. Ligegyldigt hvad man laver, larmer blæserne ret kraftigt. Hvis man køre et spil i mere end nogle få minutter, vil jeg anbefale grydelabber. Jeg har efterhånden udviklet en speciel teknik så hænderne næsten ikke rører ved andet end tasterne. Hvis man hviler hænderne på plasticen riskikere man forbrændinger. Det skal så siges, at efter jeg er begyndt at sætte den sammen med et tastatur og en skærm, kører det fint.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#24
eric clapton
Maxi Supporter
27-06-2007 15:21

Rapporter til Admin
min zepto 6214 er osse inde den gik død efter ca 6 mdr øv nu har jeg så venter 2 1/2 uge og skulle fåå den i næste uge men frygter egentlig at jeg ikke ser den før om et pr mdr.men så er der jo andre muligheder --
--
core2duo 6600,8800gtx,4 hardiske,4 gb ram og acer 24" fladskærm 1920*1200
#25
x_ecouter
Semi Supporter
27-06-2007 15:25

Rapporter til Admin
#19 - trækker de egentlig så først pengene dagen før de sender eller hvordan? #23 Okay det lyder sgu ikke så heldigt det med varmen. Generelt et problem hos jer andre? #24 Det er jo det, men hvis man så har quickrep hvor lang tid går der så? --
--
Dette er mit signatur!
#26
x_ecouter
Semi Supporter
27-06-2007 15:27

Rapporter til Admin
Forresten er zeptoeksperten et sted man kan handle? For deres priser er rimelig meget billigere end bar Zepto. --
--
Dette er mit signatur!
#27
StarF
Junior Nørd
27-06-2007 15:32

Rapporter til Admin
Kender en der har brugt zeptoeksperten.. du får stadig sendt din maskine direkte fra zepto af.. så gør det :) regner med min næspe laptop skal være en zepto igen.. der vil altid være mandags modeller.. tror ikke zepto er så meget værere eller bedre end så mange andre mærker... ved fra arbejdet at man let kan få nogle slemme dell mandags modeller f.eks.... --
--
Shine on you crazy diamond! [L]http://www.evilsun.dk[...]
#28
x_ecouter
Semi Supporter
27-06-2007 15:32

Rapporter til Admin
Og mærker i forskel på Znote Zpro wlan kontra Intel Pro Wireless? Fandt lige det med kvikrep: 2 års KvikREP: Indlevering, returnering og hurtig reparation indenfor 2 arbejdsdage. Altså alt det jeg har hørt er jeg jo sådan set sikret mig for med deres KvikRep. Så hvis ikke der er så meget andet bestiller jeg sgu sådan en inden for de nærmeste dage! --
--
Dette er mit signatur!
#29
x_ecouter
Semi Supporter
27-06-2007 15:50

Rapporter til Admin
Det bliver nok denne fætter: * 15,4" WXGA skærm 1280x800 * nVidia Geforce 8600M GT 512MB grafikkort * Intel® Core™ 2 Duo 1.5GHz * 1GB DDRII dual channel (667/800) * DVD brænder ikke slot in * Zpro wlan * 9 cellet batteri * Med kvikrep kr 8.502,50 - kr 7.667,50 uden kvikrep Så har jeg så også tænkt lidt på om man skulle vælge onsite istedet for kvikrep og hvad fordelene er - men hvis det bar er en alm forsikring som sikre mod at dumme sig så det sgu lige meget. Har en der dækker det hele nemlig - det bar det med kvikrep som virkelig er tiltrækkende! 2 dage max på værksted. --
--
Dette er mit signatur!
#30
StarF
Junior Nørd
27-06-2007 16:06

Rapporter til Admin
enlig en ok pris.. bare en skam skærmen ikke har højere res.. 1400x900 mindst da... kender intet til Kvik rep, men fik engang sendt min 4200 ind pga rammen var død.. det blev skiftet på 2 dage.. sendte mandag fik den igen onsdag.. med posten.. men det var bare deres alm garanti sjov jeg brugte der.. regner ikke selv med at købe ekstra garanti med... --
--
Shine on you crazy diamond! [L]http://www.evilsun.dk[...]
#31
x_ecouter
Semi Supporter
27-06-2007 16:14

Rapporter til Admin
#30 ja det er det eneste der er lidt øv. Kedelig res. Men sjovt det lyder ellers godt - men kan jo være det pga det jo er en rimelig lille operation da ram er noget lige til at skifte. I forhold til varmeproblem fx. Det er noget jeg gerne vil betale for hvis nu der sker noget som varme problem efter 6 måneder eller lignende. Bruger den primært i skole og vil helst ikke undvære den i flere uger! Bar for at være sikker! --
--
Dette er mit signatur!
#32
x_ecouter
Semi Supporter
27-06-2007 16:20

Rapporter til Admin
Men egentligt for 500kr mere kan jeg få samme setup bar i en 6324W format 14,1" med 1440*900 og med BT. Det er også til at overveje. Eller om det skal være noget helt andet :) --
--
Dette er mit signatur!
#33
StarF
Junior Nørd
27-06-2007 18:18

Rapporter til Admin
min plan er at købe en 6324 og så smide : 2ghz cpu i 2gb ram 80gb 7200rpm disk Slot in brænder til: kr 9.952,50 --
--
Shine on you crazy diamond! [L]http://www.evilsun.dk[...]
#34
x_ecouter
Semi Supporter
27-06-2007 20:12

Rapporter til Admin
Uf det må også være lækkert men hvad er fordelene ved slotin brænder? :S andet end lir? Går lige og tykker på det for en anden bruger herinde har også bestilt den, må lige høre ham når han får den evt. Men nogen der ved hvor længe det tilbud kører med den model jeg har valgt? --
--
Dette er mit signatur!
#35
StarF
Junior Nørd
27-06-2007 20:30

Rapporter til Admin
du slipper for et tray der køre ud og ind... som kan være træls på en laptop men det er vel en smags sag... --
--
Shine on you crazy diamond! [L]http://www.evilsun.dk[...]
#36
pizzadude
Super Supporter
27-06-2007 21:45

Rapporter til Admin
Jeg har selv en 6214 som er købt direkte fra Zepto, har haft den til rep pga en defekt på skærmen, men havde den igen inden for en uge :) Vil give ret i at den bliver lidt varm, men overhoved ikke så man brænder sig på den eller noget i den retning. Min bror har en næsten magen til, og der har ingen problemer været overhoved. Den er købt fra Computersalg, da den ikke har været til rep ved jeg ikke hvordan computersalg er når det kommer til at fixe problemer. Men der var ingen problemer med bestilling/levering. Alt i alt er både mig og min bror fuldt tilfredse med vores maskiner. Skal dog lige nævnes jeg også har en kammerat med en identisk bærbar, som har det før omtalte varmeproblem. Angående kvickrep så ville jeg ikke betale så meget ekstra for det, med mindre selvfølgelig man absolut ikke kan undvære sin bærbare de par dage ekstra, hvis den nu skulle til rep :) --
--
Sælges: Bluetooth headset, Creative HD7500 gamermus + diverse cd'er :)
#37
DaLoonie
Bruger Aspirant
27-06-2007 21:48

Rapporter til Admin
Jeg har som mange af jer nok også ved en zepto 6224w og den bliver også varm, men jeg vil give #36 ret, den bliver ikke så varm at man ikke kan sidde med den, men den bliver stadig varm. Og jeg er også fuldt tilfreds med min :) :D . --
--
Zepto znote 6224w 2.0 ghz 2 x 1 gb ram Geforce 8600 Dejlig bærbar :)
#38
x_ecouter
Semi Supporter
28-06-2007 10:53

Rapporter til Admin
#36 Det er godt nok heldigt med at du kun måtte undvære den i 1 uge. Angående det kvikrep, så for mig betyder det meget for jeg vil gerne have et værktøj jeg altid har og vil slet ikke kunne undvære den i mer end et par dage! På HTX bruger vi den computer hver dag og det er ret kedeligt at stå pludselig og mangle den! Men okay så jeg bekendt med varme problemet og at det kan være der! Men generelt bliver de store laptops også varme jo. De eneste problemer jeg hører er at der er noget der ikke virker mere også går reklamation og garanti over, dog med en ret lang reperations tid. Det er det eneste problem. Løsningen må så være deres kvikrep! Men lyder som om jeg lige napper den jeg foreslog! Tak for alle jeres svar og hvis der er noget jeg skal vide må i meget gerne sige til :) --
--
Dette er mit signatur!
#39
x_ecouter
Semi Supporter
28-06-2007 10:54

Rapporter til Admin
Hov lille ting - sidder i med Zpro wlan eller Intel Pro Wireless? Dem af jer der bruger Zpro nogen problemer? --
--
Dette er mit signatur!
#40
Andersov
Supporter Aspirant
28-06-2007 11:32

Rapporter til Admin
Jeg har kun været 100% tilfreds med min 6214W, dog var der en del BSOD i starten og den døde hver eneste gang man brugte den til spil, også efter 2 min. som afklarede at det intet havde med varme at gøre. Den blev derfor sent til rep. for 2 uger siden, og der står stadig kun "Ankommet til Zepto" i min RMA. De får nu indtil tirsdag/onsdag hvor jeg ringer og rykker for at få den fixet. Hvis de ikke har den fixet inden der er gået 5 uger, holder jeg på min ret til at ophæve købet da kæresten skal bruge den til hendes studier om 2 måneder og der skal være tid til at modtage pengene fra dem og købe en ny inden da. Hvad angår deres kvikrep., så synes jeg det er ren og skær bondefangeri, de tjener jo KASSEN på at lade andre komme foran i køen, jeg synes det er noget svineri uden lige at køre den slags. Men selvfølgelig, ved at tage penge for det kan de sælge deres bærbare billigere end andre producenter og derfor få en større markedsandel. Det burde satme godt nok forbydes at lave den slags ordninger. --
--
[2.8P4][Zalman7700-Cu][Soyo P4I865PE Dragon2PE][2x512 A-Data DDR400][Aopen 6800GT 256MB][Samsung 193P][Zepto 6214W][KiSS VR-558][Wii]
#41
pizzadude
Super Supporter
28-06-2007 12:25

Rapporter til Admin
#38 Jeg går på uni, så når jeg kan undvære min må du også kunne undvære din :P Da jeg gik på HTX havde jeg slet ikke en bærbar :) Men ja det var nok rimelig heldigt, når man hører om andre der må vente flere uger på det :/ --
--
Sælges: Bluetooth headset, Creative HD7500 gamermus + diverse cd'er :)
#42
Michael
Gæst
28-06-2007 12:39

Rapporter til Admin
Jeg har 2 x Zepto 4200 og en 6214W. Ingen af dem har haft problemer eller ligende.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#43
x_ecouter
Semi Supporter
28-06-2007 13:17

Rapporter til Admin
#41 - okay jeg kan se pointen :) - men dengang var dengang. Vi får udleveret bærbare nu. Jeg er bar ikke så glad for den :) Og den ligger et eller andet sted hmm. #40 - kan se hvad du mener med kvikrep og det har du egentlig også ret i, men altså det bar så jeg sikker på den ikke ligger et eller andet sted i flere uger. For rimelig tid for forbrugerstyrelsen er jo de 3 uger. Hmf! Og den tid gider jeg sgu ikke at undvære min i :) Sidder ikke og mangler en LIGE nu, men det er spørgsmål om tid før jeg bestiller den Zepto - og et lille spørgsmål igen - sidder i med Zpro wlan eller Intel Pro Wireless? Dem af jer der bruger Zpro nogen problemer? . --
--
Dette er mit signatur!
#44
pizzadude
Super Supporter
28-06-2007 16:39

Rapporter til Admin
#43 Dengang og dengang, det er kun et år siden :) Men ja tiderne ændrer sig, kan dog ikke lade være at tænke at det må være utroligt dyrt at købe bærbare til at udlevere.. Jeg har Intel Pro Wireless og det er der ingen problemer med overhoved :) --
--
Sælges: Bluetooth headset, Creative HD7500 gamermus + diverse cd'er :)
#45
x_ecouter
Semi Supporter
29-06-2007 08:23

Rapporter til Admin
JAmen jeg har også altid haft pro wireless på de Dell og IBM maskiner jeg har haft. Men hvordan er så Zpro deres egen trådløskort? --
--
Dette er mit signatur!
#46
pizzadude
Super Supporter
29-06-2007 23:13

Rapporter til Admin
#45 ja det ved jeg så ikke, men kan ikke forestille mig at der skulle være nogen problemer med det.. --
--
Sælges: Bluetooth headset, Creative HD7500 gamermus + diverse cd'er :)
#47
ReneSDK
Guru
30-06-2007 01:36

Rapporter til Admin
#45 det er baseret på en Atheros AR5008X chip. --
--
...
#48
Dare_Devil
Gæst
30-06-2007 07:38

Rapporter til Admin
Jeg syntes generelt at Zepto yder en fin service. Man kan aldrig vide sig sikker med nedbrud, men sådan er livet. Dog vil jeg sige, at det ville være mere sikkert med en Lenovo IBM Thinkpad - men sådan en koster jo så også 2x pris.. Jeg modtager til test 5 nye zeptomaskiner (6224, 6024, 6625, 3415 samt 3215), jeg har nu kun modtaget 2, men det ser lovende ud.. Generelt virker kvaliteten til at være i orden - også bedre end på de "gamle" serier, men jeg vender stærkt tilbage, når anmeldelserne er færdige..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#49
stig
Gæst
23-07-2007 15:52

Rapporter til Admin
Hej Jeg har lige købt en Zepto 6224 W - high end. Min 5 år gamle Compaq og Toshiba laptop der ligger på CPU- forbrug omkring 80 % ved alm. brug er MINDRE varme og LARMER mindre !!!. Blæseren kører konstant. Jeg har haft den 4 dage og synes allerede at det er møgirriterende. Tænk over det. Plus deres hotline er umulig - under en times ventetid er en sjældenhed. Hold fingerne derfra. Min maskine har kostet 16.000 med moms og uden meget ekstra eller operativsystem !! mvh Stig
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#50
Christian V
Gæst
20-08-2007 23:43

Rapporter til Admin
Jeg ligger netop med en 2425W. Nu ved jeg ikke, om det er på grund af, at jeg har opdateret driverne, men når jeg spiller, bliver den hammer varm, og fps'en nedsættes godt og grundigt. I 10 sekunder kører jeg med lav fps, og så endnu et halvt minut kører jeg med god fps, og sådan bliver det ved, hele tiden. Jeg ved så ikke, hvorvidt, om det er på grund af den nye driver jeg downloadede for godt en måned siden. Jeg har tænkt mig at prøve at installere den gamle, medfølgende driver. For nu jeg tænker mig om, så er det indenfor den sidste måned den er begyndt på fps decrease.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#51
Christian V
Gæst
20-08-2007 23:45

Rapporter til Admin
Vil også anbefale dig at holde dig væk fra Zepto. Skal du game, så køb en Dell. Zepto har jeg bare hørt for meget negativt om. Min egen larmer i øvrigt konstant, bare ved surfing på nettet, og bliver for varm til at have på skøddet. Min d-tast fal*er også hele ti*en af!!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#52
Spanner
Moderator
21-08-2007 00:45

Rapporter til Admin
Jeg har været meget glad for min 6615WD, som ingen problemer har givet mig i de 8 måneder jeg har haft den. De fleste skræmmehistorier, jeg har hørt vedrørende Zepto, er gået på problemer i forbindelse med reparationer, så de værste problemer skulle kunne klares ved at tegne en ekstra forsikring mod den slags --
--
There is no heart so black, as the black, black heart of the phony leper
#53
Mentor
Mega Supporter
21-08-2007 01:16

Rapporter til Admin
#52 Men hvorfor så ikke købe et sted, hvor en ekstra forsikring ikke er nødvendig for at få den service man som kunde har krav på? Tja.. jeg sir det bare :) --
--
Mentor http://www.ipede.dk[...] http://www.usenetserver.com[...] - fast and reliable usenet access
#54
Mion
Junior Nørd
21-08-2007 08:29

Rapporter til Admin
synes også at det virker underligt at man skal forsikre sig ud af problemerne, produktet burde være i orden og det burde service niveauet også, til den pris en bærbar koster. Dell har en med 8600Gt samt 2gb ram and so on til ca 10k, ville også hellere købe dell, har en mate med en XPS, som er en af de store gamer maskiner, den er dejlig kølig, og larmer lidt ved gaming men ellers ikke. Jeg er dybt skuffet over de zepto maskiner jeg har haft fingrene i, når de er 1år gamle, og har et par venner som har købt, der har store problemer med deres, min kæreste har dog en veninde som elsker sin, og det er jo super, men da jeg så lige skulle installere noget på den, der var jeg godt nok skuffet, den larmede, den var MEGET varm og tasteturet virkede meget dårligt. Men når hun er glad for den, så vil jeg da ikke ødelægge den glæde. Personligt vil jeg mene at man skal holde sig lidt væk, det er synd at man ikke kan støtte et dansk firma, men man tager bare ikke chancer når man giver 10k for en bærbar, det er mange penge, for de fleste. og et produkt som bare skal virke. --
--
Sådan en firkantet dims med en masse ben i en sort box, det er hvad jeg har. og den kan sgu trække hjertefri over Lan.
#55
christensen
Gæst
21-08-2007 08:54

Rapporter til Admin
Overvejde en Zepto men endte med en IBM T60p. Man må bløde men kvaliteten er ren kræs
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#56
7913
Monsterbruger
21-08-2007 09:09

Rapporter til Admin
Jeg har for et stykke tid siden købt en 6625 og den køre bare uden problemmer. Jeg spiller i gennemsnit ca. 2-3 timer hver dag, det være sig quake4,Serious Sam 2,cs, osv. Dertil vil jeg sige at jeg køre alle mine spil i bedste kvalitet uden prob. Det var så lige mit besyv :) --
--
mvh.7913
#57
XireuZ
Junior Nørd
21-08-2007 09:58

Rapporter til Admin
Har min 6214 til reperation for udskiftning af bundkort for anden gang. Denne gang har selve reparationen varet i mere end en måned og har allerede snakket med forbrugerklagenævnet osv. Er blevet lovet og lovet og lovet, men der sker intet fra deres side af. Computeren har jeg som sådan ikke noget at udsætte på hvis bare den fungerede så jeg var fri for at bruge deres kundeservice. Virker som om de er totalt underbemandede. Jeg har haft min computer i 13 måneder, deraf har den været i Zeptos varetægt i 2 måneder. Det er simpelthen for dårligt med en computer til 10½K Find et andet computerfirma --
--
| AMD Athlon64 4000+ | Asus A8N-SLI | | Inno3D GeForce 8800GTS | 2 GB DDR RAM |
#58
TheKo
Maxibruger
21-08-2007 10:16

Rapporter til Admin
Jeg har haft en 4200 i omkring 3 år efterhånden, og den virker stadig upåklageligt. Strømforsyningen røg på et tidspunkt, men den blev skiftet ud uden problemer. Sendte den ind og fik en ny efter et par dage. --
--
#59
TheKo
Maxibruger
21-08-2007 10:16

Rapporter til Admin
Jeg har haft en 4200 i omkring 3 år efterhånden, og den virker stadig upåklageligt. Strømforsyningen røg på et tidspunkt, men den blev skiftet ud uden problemer. Sendte den ind og fik en ny efter et par dage. --
--
#60
MaLk0
Bruger Aspirant
21-08-2007 10:52

Rapporter til Admin
Jeg har også haft ekstrem dårlig erfaring med Zeptos kundeservice. Havde haft min 6214W i ca. 7 måneder, da ethernet stikket stopper med at virke. Sender den ind til reparation og må vente 6 uger, hvor der bare står "Ankommet til Zepto" på min RMA sag. Ringer flere gange og brokker mig og de lover at der snart vil ske noget, men der sker intet. Da de så går igang med den går der 1½ uge før de er færdig med at reparere den, så dvs 7½ uge i alt uden min computer. Og der står stadig at reparationstiden er ca. 3 uger på deres side. Har fået 1 Gb ekstra RAM presset ud af dem, men det er også alt. Og ligesom en anden skrev, så har jeg på intet tidspunkt hørt fra dem omkring den ekstra reparationstid. Det har været mig der har skulle tage kontakt hele tiden. Jeg har den sidste uge ringet hver dag for at få dem sparket igang. Så, jeg tror ikke jeg vil anbefale Zepto til nogen igen... --
--
#61
Malte
Gæst
21-08-2007 17:38

Rapporter til Admin
Min 6214W til 15.000,- begyndte at gå ud når jeg spillede et par måneder efter jeg havde købt den .. Så sendte jeg den ind, så begyndte den igen igen, for halvanden måneds tid siden! Men jeg har ikke haft tid til at sende den ind :/ Jeg skrev så til dem osv. at det fanme var for dårligt.. Så får jeg at vide at det kan hjælpe hvis jeg puster ind i blæseren engang imellem... Hvem fanden gider sidde og puste ind i blæseren på en bærbar til 15.000,- ? Så jeg er lige pt. ved at finde en bærbar jeg kan låne imens jeg undværer min egen.. Jeg håber dog på at få pengene tilbage! Kan jeg på nogen måde forstørre min chance for at få pengene igen?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#62
KeLToS
Ny på siden
30-08-2007 13:52

Rapporter til Admin
ZNote 6625WD - 18.728,50 inkl. moms! Det er mange penge jeg har ofret som jeg inderligt fortryder! De har den værste kundeservice og reklamation. Især den person der passer tlf. som skal ringe og fortælle at den IKKE kommer MÅ være fra Polen for det kan de ikke finde ud af. Jeg ventede en hel dag forgæves på at den skulle komme men det gjorde den ikke, da jeg ringer dagen efter siger de at de ikke har den hard disk som jeg bestilte. Jeg måtte gå ned i størrelse for at de kunne sende den. Da jeg fik den var der et par ting defekt. Jeg går selv ned til dem og afleverer. Bestiller så en ny pc. Om det så ikke sker igen!! Jeg begår nok selvmord hvis den ikk virker denne gang.. Jeg anbefaler IKKE Zepto til nogen udelukkende fordi man ikke skal betale så mange penge og få den værste form for service. Det støtter jeg ikke. --
--
#63
Zith-Rødekro :D
Gæst
06-09-2007 09:34

Rapporter til Admin
Hey.. Jeg har en Znote 6615WD og den har virket uden problemer har haft den i ca 4-7mdr nu og har haft den formateret efter eget ønske så høj finger til Zepto :D
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#64
Vildand
Gæst
06-09-2007 13:54

Rapporter til Admin
Same shit... Min 6214w fucker også up når jeg spiller 3d på den ... Den slukker ligepludseligt spontant uden advarsel efter ca 15-30 min spil :-( Skrev ind til kundeservice og oprettede en fejlmelding ... det tog dem 14 dage før de overhovedet sendte mig en returkuvert.. I mellemtiden fandt jeg ud af det hjalp lidt med en BIOS upgrade, men problemet er der stadig ... tager bare lidt længere tid ... Problemet skyldes klart overophedning. Har overvejet at købe en køleplade til den. Jeg kender flere zepto ejere der har haft problemer i samme genre. Mit råd er - hvis man bruger 10K på en gamer-zepto, så brug den sidste tusse på noget bedre service ... det vil spare en for meget frustration, hvis (og når) det går galt. Jeg giver Zepto følgende karakterer : Pris/Ydelse 5/5 = SWEET Kvalitet 3/5 = WORKS Service 1/5 = SUCKS -----------------------
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#65
Mr-AnToNiO
Elitebruger
06-09-2007 15:19

Rapporter til Admin
zepto er kvalitet.. men serivicen er skidt.. sådan er det desværre.. --
--
Mail/MSN : [email protected] Home : KBH, Denmark Mr-AnToNiO //...OuT
#66
Ms. Miller
Gæst
11-09-2007 00:05

Rapporter til Admin
Hej, Er der nogen af jer der har haft problemer med det optiske drev? Jeg sidder med min 6014w, købt for 7 måneder siden og aner ikke hvad jeg skal gøre for at få det til at virke. Den snurrer bare rundt og rundt uden at fange diskene. Har prøvet at genindstallere driveren, men stadig samme problem. Hjælp?? Jeg vil ellers bidrage med at sige at jeg hidtil har været tilfreds med min Zepto. Jeg synes dog af og til at tasterne har voldt mig problemer i forhold til deres placering (enter og caps lock sidder bare lidt skørt). Mht. varmen vil jeg sige at jeg har oplevet varmen som noget positivt de sidste par måneder, da jeg har kunne holde fingrene varme mens jeg sad ved min bærbar takket være denne (bor på den anden side af kloden for tiden og vi har lige haft en kold vinter). Måske er det perifidt, men jeg synes af og til at min Zepto virker skrøbelig, fx når jeg hviler hænderne og skriver knirker tastaturet, eller skærmen bøjer sig lidt når jeg holder på den. Jeg har nu været glad for min lille lækre bærbar for det meste. Derimod har jeg inderligt fortrudt at jeg bestilte den med Vista. Der er alt for meget at tage hensyn til hele tiden. Er det bare mig eller virker det som om at ved hver opdatering Windows foretager sig, bliver computeren mere og mere fjendtlig over for flere og flere progammer og filer. Hvis nogen har et godt råd, sig endelig løs. Mht. Zeptos service, har jeg intet at påklage -de var hurtige med leveringen. Jeg forstår bare stadig ikke at der medførte forskellig software, der var ukompatibelt med Vista. Det var alt fra mig.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#67
Green
Gæst
16-09-2007 18:14

Rapporter til Admin
Jeg ved ikke om det er for sent at tilføje lidt til tråden... Føler det skal ud til andre der eventuelt sidder med en 6214w. Du er ikke alene:-) Har en halvt år gammel 6214w, der fra starten virkede upåklageligt i cirka en måned. Så begyndte skærmen at gå i sort, samt en af mine taster begyndte ikke at virke på tastaturet. Sendte den til reparation og fik fixet tastatur. Men ellers går den stadig i sort..., og særligt gælder det, når jeg prøver at spille 3D på den. Har forsøgt alt med at puste, støvsuge, fjernet batteri på cpu, harddisk - ligget på mine bare kvæ med foldede hænder. Men, men, men intet hjælper. En ting jeg har bildt mig ind er, at det hjælper at fjerne batteriet og løfte computeren lidt når jeg spiller på den, sænke opløsningen i spillet. Så varer det lidt længere tid inden den går ned. Jeg kan ikke undvære den nu til en gang reparation, fordi jeg skal have den med på rejse, men den bliver sent ind igen når jeg kommer hjem... Til dig der overvejer at købe en zepto maskine, kan jeg ikke sige på baggrund af min oplevelse, at du skal lade være... Men der er noget der tyder på, at jeg ikke er alene om denne oplevelse.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#68
x_ecouter
Supporter
17-09-2007 16:37

Rapporter til Admin
Det egentlig aldrig forsent! :) Jeg købte dog aldrig den Zepto. Var ved at bestille den med det der kvikrep men fortrudt igen da studierne startede og tabletpcens standard kom forbi mit hovedet, xbox360 satte standarden hos mig - længere med en kraftig pc med GFX nåede jeg ikke. Men hvis det er muligt kan denne tråd jo bruges som lidt en "sticker" til evt zepto ejere/købere --
--
Dette er mit signatur!
#69
Aidin
Gæst
05-10-2007 15:36

Rapporter til Admin
Hej alle zepto bruger, Jeg har fået mig en 6224w, men når spiller fifa 07 på den så hacker det. jeg har fået at vide at det er spildriver som ikke rigtig vil med grafikkortet. Er der andre som også oplever dette..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#70
Youhave
Gæst
07-10-2007 22:44

Rapporter til Admin
OK jeg havde tænke på at købe en Zepto, men nu tror jeg ikke jeg vil aligevel, har også læst i et pc blad at de er billige i plastiken "Znote 6324W" og de højtaler, den har i skærmen ser alt for store ud, men de anbefaldet en Acer Aspire 5920, den koster så 10.000 Kr. men vil gerne give 2000 kr mere også har man den selv, og ikke til deling med med Zepto. http://www.trustedreviews.com[...]
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#71
Kasper H
Gæst
09-10-2007 01:29

Rapporter til Admin
Har en zepto 6214W. Ingen problemer med den what so ever. Dejlig lydløs - selv når jeg gamer max, blæser den kun af og til op, for derefter at blive lydløs igen. Skal dog tilføje, at der var et problem med den en enkel gang, hvor drevet ikke fungerede i vista. Ringede ind og de ville med glæde skifte drevet >gratisGæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#72
Xteldk
Supporter Aspirant
09-10-2007 06:59

Rapporter til Admin
Min zepto bliver en smule varm, men thats all, har ikek haft problemer med den og den er næsten 1 år.. --
--
hol.dk er blevet for penittengryn! http://www.fis.se[...] !!
#73
Jesper Lauridsen
Junior Supporter
09-10-2007 08:43

Rapporter til Admin
Har en 6024w, og den fungerer fint - I sidste uge stod en af ram-blokkene sog af, men jeg ringede ind og han sendte en pakkelabel med det samme, så jeg kunne få en ny. Har haft en 2215w før, og der var heller ingen problemer med denne. Min kæreste har en 2425w, og den har til gengæld været sendt ind et par gange - de har den da også længere end godt er, men ingen problemer med at få det repareret - også uden kvikrep... Så jeg er nok en af de heldige! --
--
A8N-SLI pre|AMD x2 4200+|Club3D x300SE|2x1GB
#74
Aidin
Gæst
18-10-2007 15:46

Rapporter til Admin
er der andre som også har oplevet ''elektrisk støj'' som zepto selv kalder det, fra deres 6224w eller 6024w. man kan høre det fra computerens venstre sidde, når man fx køre med muse scrolleren..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#75
FunkyChicken
Monsterbruger
18-10-2007 16:51

Rapporter til Admin
#26 Jeg har fået min leveret fra zeptoeksperten. Ikke noget at klage over herfra. #39 Jeg har valgt Zpro wireless (Atheros chip) - fungerer udemærket. --
--
Lån til din ven - kræv af din fjende
#76
mpet
Ny på siden
18-10-2007 17:47

Rapporter til Admin
Det er i dag præcis ét år siden jeg bestilte min 2425w. Jeg har ikke haft nogle problemer, selvom jeg ofte har haft den tændt over 1 uge af gangen. Købte også en zepto taske som flækkede fordi jeg fik smidt lidt for meget i. :> Den sendte jeg ind og fik en ny med det samme. :) Jeg kan kun anbefale Zepto. --
--
#77
x_ecouter
Supporter
18-10-2007 19:05

Rapporter til Admin
Jeg syntes det ret sjovt at tråde som er 4 måneder gammel fra den gang jeg købte en stadig pusler - hvilket er fedt så kan folk søge info her. Dog beholdte jeg desværre ikke zeptoen, men fik en tablet istedet (som så er solgt), men skal have en ny tablet :) #69 hakker det sådan i "takt" eller kommer det bar nogen gange? --
--
Dette er mit signatur!
#78
Turner
Gæst
18-10-2007 19:48

Rapporter til Admin
Findes kun en løsning på alle jeres Zepto problemer...Macbook eller Macbook Pro c",)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#79
hvis der var en pc gud
Gæst
19-01-2008 17:29

Rapporter til Admin
Jeg har en 6214 dualcore jeg købte for en 1-1/2 år siden jeg havde den til rep. efter en lille månede, pga bundkort den lavede nogle ordentlige streger på skærmen når jeg spillede BF2, fik den lavet inden 3 uger. Jeg var nødt til at sende den ind igen efter 1 månede da den knagede, og tasteturet sad mærkeligt. De fiksede den igen, med en god forståelse af mit problem. Nu døjer med at den laver blå skærm når jeg roder med word og andet office, første gang sendte den besked på at det var grafik driver, rettede den med at slette driver helt med noget driver eraser. Efter driver problemerne begyndte den at lave blå skærm med ram, testede den med memtest og fandt ingen fejl, men den blev ved med at lave blå skærm. Skrev ind til Zepto hvor de anbefalede mig til i worst case at formatere bærbar, og når der så installeres et nyt XP skulle jeg opdatere bærbar med alt hvad der er inden for windows update, for derefter først installere chipset driverne. Men nu er den igen lavet blå skærm, ydr... Alle driver er opdateret, så jeg venter med at den laver fejlene et par gange, så vil jeg kontakte zepto igen for at hører hvad jeg skal stille op. Jeg er glad for zeptoen den kører call of duty 4 ok dog er der nogle grafik fejl med sorte mænd og lign. Har læst mig til at man skal installere en beta version af NVIDIA men det burde ikke være løsningen. Den bærbar har et lækkert design og kører fint div spil, og om jeg vil købe en bærbar fra zepto igen ja det vil jeg, de har et godt produkt det er sku ingen producenter der slipper for fejl!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#80
Thorsen
Gæst
05-03-2008 19:19

Rapporter til Admin
Min Zepto 6224w larmede temmelig kraftig selv ved meget lav belastning og helt "kold" CPU. Når jeg bootede op om morgenen støjde den helt vildt og genrelt var støjniveauet meget højere end jeg er vant til fra fx DELL eller ACER. MEN efter at have opdatert BIOS og grafikkort drivere, er det som om jeg har fået en helt ny maskine. Den kører nu næsten lydløst og jeg synes klart også at strømforbruget er reduceret - FEDT
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#81
Nils T
Elitebruger
05-03-2008 19:30

Rapporter til Admin
Jeg kan kun anbefale en 6625WD kanon maskine
--
Når Chuck Norris tar armbøjninger løfter han ikke sigselv, han skubber jorden ned...
#82
artzuh
Elitebruger
05-03-2008 19:33

Rapporter til Admin
3-5 af mine venner har en. Alle af dem har problemer når deres computer har været standby, så kommer der sort skærm, og man skal lukke den op og i et par gange før den virker. Derudover modtog min ven den med ridser på coveret. - 3. ting er, at når vi alle sidder i lan. skal de tit lige ud og blæse den med vores kompresser, for ellers bliver den for varm, og kan ikke køre, men slukker tilfældigt. Ellers - BILLIG BÆRBAR, LÆKKER DESIGN. Der er nogle MEN'er. Desuden har Zepto også usansynlige dårlige batterier i deres bærbare. /artzuh
--
.... msn@[email protected] .... mail@[email protected]
#83
Nigaband
Nørd Aspirant
05-03-2008 19:36

Rapporter til Admin
Jeg kender 2 som også har haft Zepto. Fin maskine men de har begge været til rep.
--
Blacklistet Internet Butikker www.proshop.dk[...] v/Poul Thyregod www.pc-huset.dk[...] v/Tom Holm Cortsen
#84
Gaffa
Ny på siden
05-03-2008 20:15

Rapporter til Admin
Jeg har selv en Zepto 6324W. Den kører bare som en drøm, ud over som nævnt i #82, kan den godt have problemer efter standby. De fleste jeg går til lan, har også zepto computere, og den ene som købte sin, før de begyndte at bruge Santa Rosa chipsettet, har problemer med overophedning. Alle andre, som har købt en med Santa Rosa chipset, har ingen problemer med varmen, så længe blæseren lige får et pust en gang om måneden sådan ca. Jeg synes det er nogle fede maskiner!
--
#85
mogge
Ny på siden
06-03-2008 08:59

Rapporter til Admin
Sidder nu med en Zepto 6214 som kostede 12000 kr. for halvandet år siden, som er færdig. Bundkortet er brændt af pga. overophedning og Zepto nægter at reparere under reklamationsretten på trods af at det åbenbart er et velkendt problem for Zepto med brændte bundkort og støv i deres bærbare, som man ka læse her og i andre tråde!! De tager den nette sum af 3900 kr. for rep. hvilket er meget at ofre når andre mærker af bedre kvalitet og bedre service kun koster et par tusinde mere fra ny..Så nu kan jeg bare smide Zeptoen ud i skraldespanden,sammen med en bunke frustationer over så ringe service fra en virksomhed som bryster sig af t have "god service"..
--
EDB-vejleder
#86
poppe
Gæst
06-03-2008 09:21

Rapporter til Admin
Tråd oprettet 26-6-2007 - 23:52 Er der mening i at holde den kørende ???
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#87
Lars M
Gæst
06-03-2008 19:23

Rapporter til Admin
Købte en 6224WD for snart en månede siden. Desværre var der pixelfejl på den da jeg modtog den. Det var egenligt ikke fordi den irriterede mig, men jeg ringede alligevel ind for at høre om der var noget man kunne gøre. Dagen efter modtog jeg et fragtbrev og jeg sendte den ind samme dag. Der gik kun én dag til da en tekniker fra zepto ringede og fortalte at han havde skiftet skærmen. 3 dage efter at jeg sende min computer ind, havde jeg den igen i hænderne. Det er satme service!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#88
[Knixe]
Junior Supporter
06-03-2008 19:38

Rapporter til Admin
Jeg har haft min 6224 i snart en måned over er VIRKELIG positivt overrasket over den.. Den fungere 100% og har ingen varme problemer. Det eneste jeg kan klage over var at der gik en uge fra jeg bestilte den til jeg fik den. Det var satme lang tid :D hehe.
--
Her har i indtil vidre den latterligste sælger jeg har set på hol: http://hol.dk[...] !!
#89
teko
Monsterbruger
06-03-2008 20:04

Rapporter til Admin
Har ikke læst hele tråden (88 post er lidt rigeligt med plader :p ) men, har en znote 4200 der stadig fungere fint efter lidt over 3 år :) Min farmor har en snart 2 år gammel zepto der os funger fint, min fars køre perfekt efter lidt problemer i starten. Den eneste jeg har kender der har haft problemer er min lillebror, hans gik i udu efter 1½ år, hvorefter den røg til rep og kom tilbage efter en uge, stadig med samme fejl. Da han derefter kontaktede zepto for at sende den ind igen, skrev de at han kunne få pengene igen eller vælge en ny hvis fejlen var i en af de dele de havde/skulle have haft udskiftet. Det var den, så han fik hele de oprindelige købspris tilbage og købte en ny zepto der fungere fint :)
--
| ASUS Crosshair, | AM2 X2 3800+ | Gskill PC6400 HZ | GFX m. sort PCB | OCZ Powerstream 600W | Raptor | Thermochill-Iwaki-EK |
#90
Unknown_Source
Gæst
06-03-2008 20:19

Rapporter til Admin
Jeg har også haft en Zepto. Efter 4 måneder hvor dens eneste brug var at stå på et bord begyndte blæseren at pive og rasle. Det blev lavet med lidt ventetid. Så fik jeg den igen, der gik 2 måneder så var den gal igen, denne gang harddisken som pludselig sagde FJUUUSZAP KRONK KRONK KRONK BSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS og så var samtlige data ødelagte. Zepto nægtede at udlevere disken medmindre jeg købte den af dem for fuld pris, og de kunne kun tilbyde data recovery gennem en af deres kontakter til en formue. Da jeg så fik den hjem igen efter et par uger, solgte jeg den og var lykkelig over at slippe af med den. Nu har jeg en Asus som jeg er mere glad for, da den ikke laver fejl. Zepto virker også MEGET billigt i plastik og helhedsintrykket. Se evt. omkring hullerne til stik osv. det virker bare SÅ billigt.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#91
Morten
Gæst
07-03-2008 12:40

Rapporter til Admin
Jeg havde også en zepto 6214w mener jeg den hed.. Da jeg fik den, åbnede den og trykkede på space tasten første gang, faldt space tasten af og jeg lagde mærke til at hele tastaturet sad skævt og bølgede (som vådt papir som er tørret) så jeg sendte den ind og fik den da også igen efter 3 dage med nyt tastatur, men efter et stykke tid begyndte den at komme med blå skærme regulært, jeg sendte den ind igen, og fik skiftet både ram og harddisk da begge var defekt.. det tog 1 måned og 1 uge før jeg havde den igen der, så kom den tilbage og havde stadig samme fejl, jeg sendte den så ind igen, men de mente det var en driver fejl så jeg fik den tilbage igen uden ændringer.. da den så kom tilbage begyndte den at låse i bios boot under opstart, den stod bare og hang så jeg sendte den ind igen igen, og fik så mine penge tilbage, da jeg ikke rigtig syntes at det var fedt at få en bærbar efter 4 måneder, som jeg kun havde brugt 3-4 gange, og jeg kunne få en dobbelt så god for mine penge på det tidspunkt.. Nu har jeg købt en dell m1530, og jeg kan kun sige at den virker upåklagelig, 2ghz, 3gb ram, 250gb hdd, 8600 gfx, og bedre skærm.. til 7000kr, det er lige så billigt som zepto.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#92
Ruste
Ny på siden
07-03-2008 13:23

Rapporter til Admin
Har en 6214W som jeg købte engang for snart 2 år siden. Der var lidt problemer i starten med overheating, hvilket jo nok er et resultat af højtydende hardware i en lille 14,1' Dog er det vel ikke en god undskyldning. Men fik den sendt ind til zepto, og fik den tilbage 1½ uge efter, hvor den har virket mere eller mindre upåklageligt.
--
#93
Anne-Mette
Gæst
08-04-2008 09:44

Rapporter til Admin
Jeg lægger mærke til, at de fleste med dårlige oplevelser med kundeservice, starter med at ringe ind og begynde at brokke sig. Hvad med lige pænt at sige goddag til det menneske der sidder i den anden ende af røret? Det kommer man tit langt med.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#94
Mark Østerby Knudsen
Gæst
08-04-2008 10:01

Rapporter til Admin
Gider ikke læse hele tråden så jeg ved ikke om det er blevet nævnt. Du skal være opmærksom på at ved brug af Zpro (eller hvad deres eget trådløse hedder), så er det ikke sikkert du ka benytte mobile teknologi fra intel. Der står noget om det på deres hjemmeside. "*Intel® Centrino® teknologien kræver Intel® Core processor samt indbygget Intel® PRO/Wireless og *Intel® Chipset."
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#95
MaLk0
Megabruger
08-04-2008 10:33

Rapporter til Admin
#93 Nu er det jo ikke ordrette referater af samtalerne folk smider herind... Det er jo opsummeringer af de samtaler de har haft, der kun indeholder de væsentligste ting. Tror det er de færreste der ikke starter en samtale med at sige hej.
--
#96
lepto
Gæst
08-04-2008 10:53

Rapporter til Admin
Mine oplevelser med Zepto har ikke været overvældende positivt med hensyn til kvalitet. Jeg ejer en zepto 6625wd og min vurdering af denne computers kvalitet ligger helt i bund. Jeg kan skrive lange uddybende forklaring, men folk gider vist ikke læse sådan noget, så I får det i punktform og kan selv regne ud hvor god sådan en zepto er. - De fleste modeller er produceret af lav kvalitets komponenter af www.inventec.com[...] - Grafikkortet(8600gt) anvender ddr2 ram og ikke ddr3. hvilket resulterer i, at man ikke udnytter grafikchippens fulde potentiale. I diverse fora klager folk over spil der hakker efter kort tids brug. - Computeren er udstyret med billige ram, som giver fejl i form af blåskærm og flere uforklarlige crash. - webcam, tastatur og trådløs komponenterne er så billige at det bliver svært at se kvalitet når man anvender dem, og det kan give diverse hardware konflikter. - 6625wd har latency problemer, som gør at man oplever ens computer hakker og ikke reagerer så hurtig, som den burde gør. Ny bios hjælper meget lidt, men løser ikke problemet. - 6625wd kan ikke gå på standby i window xp, fordi windows fryser når den kommer ud af standby. - Touchpad er placeret på sådan en måde, at man ikke kan undgå ufrivillige berøring, det gør at cursoren hopper rundt omkring på skærmen. Det er irriterende, når man er ved at skrive en tekst og den lige pludselig hopper ind på en forkert linje, så skal man til at rette teksten og flytte cursoren tilbage igen. Min mening om zepto er billige crap på linje med diverse danske tredje parts opkøbere af Kinesiske lavkvalitets producenter. Zepto ligger på linje med Dantax og Prosonic, de har ikke styr over kvaliteten af deres produkter, idet alt design og udvikling er håndteret af kineserne. Det eneste de kan gøre er at vurdere produktet og kliste et Zepto mærke på og wupti så tror folk, at vi har at gøre med et kvalitetsprodukt. Jeg vil vove den påstand, at en Acer computer er af mega meget bedre kvalitet end Zepto de har i det mindste tænkt over diverse brugs problemer så man som bruger ikke oplever det når man anvender Acer computer. Min 6625wd blev jeg nødt til at skifte ram til en bedre kvalitet efter en 14 dages brug, og keyboardet blev jeg nødt til at pille af og fikse lidt, så man i det mindste ikke oplever små irritations momenter. Men gennemsnit brugeren har jo ikke en skid computer erfaring, og at begive sig ud i sådan noget kan være risikofyldt. I spørger hvorfor ikke lade Zepto gør det? De vil ikke, kan ikke, og kan ikke tænke sig frem til løsningerne. Nej det er ikke børnesygdom som så mange ville kalde det. Tilstanden er permanent mere kronisk syge vil jeg mene.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#97
merrild
Junior Supporter
08-04-2008 11:31

Rapporter til Admin
#96 110% ENIG
--
test
#98
PoXx
Giga Supporter
08-04-2008 11:38

Rapporter til Admin
Jeg ejer en Zepto 6324# og har kun været tilfreds med den. #96, det du skriver med at din cursor irritere dig når du skriver en tekst, altså problemet er ikke større end lige at trykke "fn" knappen og den "f4" eller "f5" tast i bund. Jeg sys personligt det er lækkert på den måde de har sat touchpad. Oplever ikke hak i de spil min pc har kravene til at udfylde. Er meget tilfreds med min Zepto bærbar. Min kammerat købte en præcis magen til min og han har ikke haft nogle problemer heller. Ang, kundeservice har jeg os kun haft positiv oplevelser. Jeg oplevede at min brænder ikke ville brænde musik cd'er ordentligt, det skrev jeg til Zepto som bedte mig pille drevet ud og sende det ind til dem, hvorefter de ville sende et nyt. Og ja det gjorde de uden videre. ' Det viste sig så at mit gamle drev ikke var i stykker, blot at mit program var noget lort :) men ja et nyt drev fik jeg da . Så min mening er at zepto holder . /PoXx
--
| 2.00GHz Intel® Core™2 Duo T7250 | 2GB DDR2 PC5300 - 667MHZ | 120GB 7200omdr. SATA Hitachi | nVidia Geforce 8600M GT 512MB | 14,1"WXGA+ | Znote #6324
#99
lepto
Gæst
08-04-2008 12:04

Rapporter til Admin
#98 Det er også det, jeg bliver nødt til at gøre, når jeg har en mus. Hvad gør du når du ingen mus i nærheden har og skal bruge touchpad samtidig med du skal skive, surfe eller hvad ved jeg? Alt-tab? Come on. Det er fint du og din kammerat synes zepto er fin, men hvis i synes det er ok at betale overpris for en computer hvis komponenter er af lavt kvalitet, så er det også fint med mig. Hvis du synes, at man i tide og utide skal sende ens computer ind så de kan kigge på det, så er det vel også fint. Det er godt Zepto har kunder hvis kvalitetskriterier er så lave, ellers kan de jo ikke leve af at sælge computere. Kvalitetsniveauet hænger ikke sammen med den pris man skal betale for en zepto, hvis du køber en zepto er der høj risiko for at du løber ind i problemer. Undersøg diverse fora såsom www.notebookreview.com[...] så kan du se hvor glade folk er for zepto.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#100
Nomanni
Gæst
08-04-2008 12:26

Rapporter til Admin
Har en 6625WD som jeg har haft i 7 mdr nu og fungere perfekt...klare alt hva jeg smider i hovedet af den og ja den blver ganske vidst lidt varm når man gamer Call of duty 4 men hva fanden den tager jo ikke skade...man ska bare lige huske ikke at lade sodavand eller andet køleligt stå ved blæseren for så bliver det jævnt lunken... plus LAD ALDRIG EN ENGANGS LIGHTER LIGGE DER HELLER DET SIGER BANG! :D men Zepto'en fejler intet og har min aldrig gjort:D
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#101
h3mp
Ny på siden
08-04-2008 12:30

Rapporter til Admin
http://edbpriser.dk[...] Den er ellers meget fed :) hvis du trænger til et alternativ! / Niller-diller :D
--
// h3mp
#102
x_ecouter
Mega Supporter
08-04-2008 12:45

Rapporter til Admin
#101 Den er ret lækker, men gammel gammel tråd :D Tror nogle andre kører den videre. Den er sgu noget til post 101 og er 2-3 bærbar siden :D Men altid godt hvis nogle andre skal bruge zepto erfaringer. Jeg holder mig lige nu til min XPS M1710 og den kan jeg også klart anbefale! Plus prisen for den skrabede model er helt nede på 10.000kr og er samtidig rent regnekraft lidt bedre end modeller med 8600MGT, men vil da hellere anbefale modeller med 8600MGT pga DX10 (fremtids sikring) hvis man står mellem modeller med 7900GS, medmindre man får fat i en 1710 med 7950GTX eller 1730 med 2x8700mGT! 7950ern er sgu en kraftigt kort der ligger som det andet hurtigste kort før 8800mGT. Jeg er hvertfald glad for det ! --
--
Dell XPS M1710 - Gaming Fujitsu Siemens Lifebook Tablet PC - Skole
#103
René
Gæst
08-04-2008 14:56

Rapporter til Admin
jeg har KUN en god ting at sige om zepto og det er de har hurtigt rep jeg har ikke tegnet noget quick rep men jeg tog ud til zepto og sagde jeg brugt den til min uddannelse (datatekniker) og kunne ikke undvære computeren fejlen var at cd drevet ikke virkede teknikeren prøvede med det samme og skifte drevet men det virkede stadig ikke så han sagde den skulle til rep dagen efter blive jeg ringet op og fik afvide jeg kunne komme og hente den huritg rep!!!! en dag flot zepto men men men har siden kun haft promblemer med min zepto 6324w varme problem (over 90 grader i IE) bluetooth ustabil genstarter slukker skærmen slukker og er ikke til at får liv i det er 4 md siden jeg købte den og så skulle den til rep for 3. gang og det gad jeg ikke med så fik mine penge tilbage uden problem der var ikke noget brok eller noget de udbetale bare pengene det synes jeg var flot for normalt har man kun problemer med at få sine penge igen
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#104
Jakob
Gæst
08-04-2008 15:07

Rapporter til Admin
Jeg kører lige nu på min anden Zepto PC. Første var den super lille og lækre 120SL som nu er gået ud af produktion (forstår stadig ikke helt hvorfor...), men da jeg havde brug for mere kraft, købte jeg en 6224W for nogle måneder siden. Den er super lækker! Ja, blæseren bliver varm pga. det kraftige grafikkort, men det er slet ikke noget der generer mig! Den larmer ikke mere end de bærbare den står ved siden af på studiet... Til prisen får man bare ikke bedre maskiner! Om man kan lide designet er en smagssag. Det er ikke prangende, men bedre end så mange andre (efter min mening, bedre end f.eks. Acer, MyBook og lign.). Mht. service, så fik jeg min første zepto med defekt harddisk. Jeg sendte den retur, og måtte vente i lidt over en uge før jeg fik en frisk maskine tilbage, som virkede 100% i de tre år jeg havde den... Jeg kan kun give thumbs up til Zepto!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#105
-ZaRiStEn^-
Nørd Aspirant
08-04-2008 15:52

Rapporter til Admin
Jeg har købt 2 Zepto'er hjem for venner, og syns ikke de er top profesionnele med supporten! Det drejede sig begge gange om en PC der kom uden OS, så jeg skulle installere WinXP på. PC1; De skrev på hjemmesiden at det ikke kunne lade sig gøre, men efter at have slipstreamet driverne på en xp-cd gik installationen fint, og installationen af drivere gik nemt - de spurgte efterfølgeden (FRA SUPPORTEN!) hvordan jeg havde gjort! PC2; Jeg fik en forkert driver cd med, og det tog 2-3 uger at få en ny - lidt irriterende ventetid for at få WLAN osv til at virke ordenligt. Men alt i alt nogle fine pc'er til nogle rigtig gode priser :)
--
MSN: [email protected] - Men lad være med at tilføje mig med mindre du har noget fornuftigt at sige!!
#106
Tina
Gæst
11-04-2008 09:59

Rapporter til Admin
Min Zeptocomp fungerer perfekt, bliver ikke varm eller noget. Jeg var så uheldig at komme til at ødelægge harddisken og sendte den til rep. Det tog 4 dage fra jeg sendte den ind, til den var tilbage hos mig med en ny harddisk. RIGTIG god service!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#107
Volander
Ultrabruger
11-04-2008 10:40

Rapporter til Admin
Nu har jeg snart haft min 4200 i 4år (tror nok det er 4, måske mere) men har ikke haft et eneste problem, og det er uden en eneste formatering :D Har haft købt 2 andre til nogle kammerater de har heller ikke haft problemer med varme eller alle mulige andre fejl. Alle 3 har bare virket perfekt! #105 Hvis det er deres nye laptops du havde problemer med WLAN driveren, ligger de alle på nettet FYI til en anden gang :D --
--
Såen gør man...helt stille og snildt ! Hvis noget kan gå galt, så går det galt!
#108
Anders K
Gæst
14-04-2008 10:14

Rapporter til Admin
After 14 days of being very happy with my Zepto it soon turned into a nightmare. It has been in twice with the same RAM problems and both times I had to pay for it to be returned and collect it again. The second time I was told a series of bare faced lies and so I did not get my laptop returned. I had to travel to Kazakhstan without a laptop having been promised it would arrive and having confirmed it was on its way. (I had to chase and chase people for confirmation) Now as I sit in Kazakhstan i have been told it was never sent, it would not have been sent, that they cannot send it to me outside of the EU and that it will be destroyed if I do not collect it in 3 months. Truely the worst customer service I have ever experienced. And a company I will never do business with again. Pay a little more and get the service and quality you deserve.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#109
Gaunts Ghost
Monsterbruger
14-04-2008 11:03

Rapporter til Admin
Hvad skal man så købe hvis man bare skal have en billig studie PC til Word/Excel og Internet?
--
A Ghost is but an illusion of its former self. 3DMark Score: 4475 3DMarks :-(
#110
x_ecouter
Mega Supporter
14-04-2008 11:12

Rapporter til Admin
Led efter en Celeron baseret maskine til under de 3000kr eller vent til der kommer nogle maskiner der hedder Asus AEE. MEGET BILLIG og kan alt det gængse: http://www.hol.dk[...] Eller en oversigt fra idag (edbpriser.dk) http://www.edbpriser.dk[...] Denne fx. http://www.edbpriser.dk[...] Eller billigere og lidt bedre men Zepto: http://www.zeptoeksperten.dk[...]
--
Dell XPS M1710 - Gaming Fujitsu Siemens Lifebook Tablet PC - Skole
#111
Gaunts Ghost
Monsterbruger
14-04-2008 11:32

Rapporter til Admin
Tak... Den Zepto er sku godt nok billig... Havde slet ikke overvejet Asus AEE
--
A Ghost is but an illusion of its former self. 3DMark Score: 4475 3DMarks :-(
#112
Anders K
Gæst
14-04-2008 11:48

Rapporter til Admin
OK that last comment sounded a little accusing. The people in customer service are nice enough and helpful enough (except the ones who have made unrealistic promises and then broken them). But they don't stand a chance to be able to help you if they are understaffed and undertrained and constrained by procedures that are not in the customers best interests. ZEPTO customer service is the most over worked customer service group in the industry. When you have to deal with so many complaints because the sales people are selling poor quality machines then it is hard to do a good job. And who ever it was that said that only 5% of ZEPTO customers are unhappy I would like to let you into a secret. Even ZEPTO's marketing people know this is no where near the right number, I've seen the stats and they do not look good, hence you will never have a money back guarentee from these guys. Join the ZEPTO appreciation site on Facebook
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#113
x_ecouter
Mega Supporter
14-04-2008 12:33

Rapporter til Admin
Asus AEE er egentlig en ret perfekt maskine til alm studiebrug. Har ikke selv stået med den i hånden, men tjek den ud. Specs er lave, men den er lille og vi kræver bar noget studie ud af den. Den er meget mobil og er altid til at skrive noter på fra klasse til klasse. Man kan jo bar nærmest smide den baglommen, inderlommen og sidelommen i tasken lige hurtigt. Jeg kan tydelig huske da man gik fra klasse til klasse hvor hele pausen blev brugt til at pakke sammen, fordi den skulle "pakkes ned og ikke bar kan smides ned". Bagatel, men den er da lidt sej og ALT for billig :)
--
Dell XPS M1710 - Gaming Fujitsu Siemens Lifebook Tablet PC - Skole
#114
Jacob
Gæst
29-10-2008 09:26

Rapporter til Admin
Kan ikke lade være at komme med en kommentar. Zepto har efter min mening Danmarks dårligste kundeservice. Jeg har forgæves i over en uge!!! forsøgt at komme i kontakt med enten den tekniske support eller rep. afdelingen. Omstillingen fortæller mig at "der er travlt", og siger jeg kan blive ringet op. DET ER 6 dage SIDEN! De svarer ikke på mine mails, men får derimod en automail tilbage med "Der er desværre forlænget ventetid"... Det er simpelthen så uproffesionelt! Sidder her med 2 Zepto PCére der er problemer med. Mit råd, HOLD DIG FRA ZEPTO!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#115
top
Gæst
29-10-2008 10:08

Rapporter til Admin
Kan kun nikke genkendende til netop dit proplem. Jeg har også i 2 uger forsøgt at komme igennem til dem. Men forgæves, der er ingen der tager telefonen, eller svarer på ens mails. Man skulle tro de havde lukket og slukket : (
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#116
Nuller^
Monsterbruger
29-10-2008 19:15

Rapporter til Admin

--
Sidst redigeret af CV
#117
Gaffa
Megabruger
29-10-2008 19:36

Rapporter til Admin
Indtil nu har jeg ellers været glad for Zepto, men det er jeg sku heller ikke længere... Jeg nikker også genkendene til at de ikke er til at komme i kontakt med, og de er enormt dårlige til RMA sager... Heldigvis købte jeg min computer igennem et andet firma, som er nødt til at føre min sag, og vi har nu i fællesskab sendt en mail til Zeptos direktør, hvor vi truer med forbrugerrådet og Kontant, fordi Zepto endda behandler deres partner (firmaet jeg købte min computer igennem)og mig, ad helvede til.. Undskyld udtrykket. Så nu må vi se, om de for en gangs skyld kan få lettet røven, og få svaret på de e-mails...
--
Q6600 @ 2,4ghz | 9800gtx 512mb gddr3 | 4096mb pc6400 ddr2 | 500gb sata2 7200rpm
#118
Andreas Jespersen
Gæst
16-01-2009 13:53

Rapporter til Admin
Jeg har samme problem som I andre. Det er fuldstændigt umuligt at komme igennem til Zepto og få oprettet en RMA-sag. Står med en 1½ gammel bærbar, hvor skærmen er stået, men det problem tvivler jeg på jeg nogensinde får lyst, hvis Zepto har lukket deres tekniske support. Har adskillige gange forsøgt at komme igennem på deres nye support-chat, men det virker ikke til at der er nogen til at betjene og man bliver ved med at have samme nr i køen, selvom man har været inde i timevis. Lige så svært er det at komme igennem på telefon eller mail. Hvad sker der lige for Zepto? Jeg mindes engang, hvor de havde ualmindelig god service/support og hvor man hurtigt kunne få oprettet og behandlet rma-sager. Farvel og tak til Zepto, hvis de ikke får rettet op på det her.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: Zepto - Skrøner, høns eller kvalitet?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning