Og den eneste måde problemet kan løses på, er ved at tage batteriet ud i et minuts tid, og derefter sker det samme igen. Men det synes jeg bare ikke rigtig holder i længden.
--
| ASUS P5KSE | C2D E6750 @ 3.20GHz | 4GB DDR2 | 2x250GB | 8800GTS 512MB | 850W Zalman | CM Cosmos S | Dell 2208WFP |
Toshiba P100-208
er maskinen solgt med vista eller xp.
er det samme fejl alle 3 gange.
hvis den er solgt med xp og den ikke bære vista redy logo tror jeg ikke du kan få dine penge retur.
er det 3 gang med samme fejl og den er solgt med vista har du krav på at få dine penge retur
--
Der var engang..................
Når der har været fejl på maskinen 3 gange (og det er pisse ligemeget om det er 3 samme fejl, selvom firmaerne siger at det skal være samme fejl 3 gange), så kan du kræve at få pengene tilbage eller et tilsvarende produkt
Det du gør er at ringe til forbrugerklagenævnet, og få en aftale. Du aftaler at du skriver et anbefalet brev til firmaet med dit krav, og kræver at få svar retur via brev. Hvis de nægter at følge dansk lovgivning på skrift, sender du det til forbrugerklagenævnet, også tager de den derfra. Det sker OFTE at de får medhold (tæt på 100% når de tager en sag)
Dog SKAL du have dokumentation for de har været til reperation 3 gange, og dokumentation for hvad de har lavet.
Det lyder grangivligt som en zepto
--
Kontakt mig personligt på [email protected]
Det er ikke 3, men 2 gange, 3. gang er når du får pengene tilbage, de har maksimalt 2 forsøg på at reparere den.
--
#5 Jeg vil gerne, hvis du lige helt specifikt, påviser hvor i købeloven det står, tak.
http://www.forbrug.dk[...]
--
Shit happens.. #4-5 Der står intet om det i købeloven. Forbrugerrådet nævner at ved 3 gang samme fejl skal der ikke forsøges flere reperationer
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death. traad.asp?fID=23&tID=174021#45
http://www.forbrug.dk[...]
"I dit tilfælde med en bærbar computer, der går ned, er der tale om en periodisk fejl, som måske også er teknisk kompliceret så to reparationsforsøg er ok – men mere skal du nok ikke acceptere."
--
Du skal forvente at firmaet den er købt ved gerne vil have 2-3 reperationsforsøg, herefter skal du bede dem om et tilsvarende produkt eller pengene tilbage - hvis de vælger et tilsvarende produkt skal det være et med samme funktioner og kapacitet som dit nuværende eller bedre. Vælger de istedet at give dig pengene igen skal det være den pris du gav i sin tid. Du skal ikke forvente pengene igen, da dette er en større omkostning for firmaet end at give dig en tilsvarende eller bedre maskine. Du har ikke indflydelse på hvad de skal vælge, men du er naturligvis velkommen til at oplyse firmaet om hvad du helst ser.
--
"Not working" is defined as your PC being reduced to a slab of molten metal and plastic. If that's not the case, be more specific!
#2 Den er født med xp men har vista capable logo og det er samme fejl alle gangene
#3 Nej det er ikke en Zepto det er en Toshiba jeg er blevet behandlet pænt alle gangene så jeg synes ikke det er nødvendigt at klage
#10 Jeg håber selvfølgelig på en penge refundering men nu må vi se
Men jeg vil sige tak for svarene alle sammen jeg vender tilbage når jeg får ringet til dem på mandag
--
| ASUS P5KSE | C2D E6750 @ 3.20GHz | 4GB DDR2 | 2x250GB | 8800GTS 512MB | 850W Zalman | CM Cosmos S | Dell 2208WFP |
Toshiba P100-208
Beklager jeg ikke lige fik skrevet i går
De sagde at jeg skulle sende den ind og så sku' vi tage den derfra kunne de ikke reparere den ville de finde ud af hvad vi så gør
--
| ASUS P5KSE | C2D E6750 @ 3.20GHz | 4GB DDR2 | 2x250GB | 8800GTS 512MB | 850W Zalman | CM Cosmos S | Dell 2208WFP |
Toshiba P100-208