Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Bærbare Computere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Bærbar ikke bhandlet korrekt hos Servicegruppen

Af Monster Supporter FrederikN | 22-05-2009 00:25 | 1424 visninger | 8 svar, hop til seneste
Hej alle kloge hoveder på hol, Jeg har haft min bærbar en del gange efterhånden hos Servicegruppen, men sidste gang de havde den blev den ikke behandlet ordenligt og toppen blev ridset, men de vil ikke gøre noget ved det og det irriterer mig rimelig meget fordi jeg er en der passer godt på mine ting og jeg ønsker ikke at computeren skal se sådan ud. Min far og jeg sagde de både da vi hentede den hos dem og jeg har også skrevet et par breve til dem, men de ønsker simpelthen ikke at gøre noget ved det. Alle forslag er velkommende Mvh Frederik
--
| ASUS P5KSE | C2D E6750 @ 3.20GHz | 4GB DDR2 | 2x250GB | 8800GTS 512MB | 850W Zalman | CM Cosmos S | Dell 2208WFP | Toshiba P100-208
#1
Fjummer
Mega Nørd
22-05-2009 00:27

Rapporter til Admin
Klag til producenten over Servicegruppens måde at behandler deres produkter på.
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death. traad.asp?fID=23&tID=174021#45
#2
enfen
Ny på siden
03-06-2009 09:25

Rapporter til Admin
Der er ikke andet at gøre end at klage. Hvis det ikke virke, skal forløbet offentliggøres, så andre kan gøres opmærksom på deres kritisable fremgangsmåde. Jeg har lige været ude for noget lignende hos Servicegruppen i Hedehusene. Her er der bare tale om en garantisag, der blev bekræftet af Servicegruppen. Efterfølgende vil de dog have penge alligevel. Lang sag. Men det hele kan læses på: http://blogs.xboxlife.dk[...]
--
#3
FrederikN
Monster Supporter
05-06-2009 00:03

Rapporter til Admin
#1 Jeg fik det svar fra Toshiba at det var en sag mellem Servicegruppen mig og at jeg kun havde den mulighed med at snakke med en eller anden i Finland eller sådan noget. Expert ønsker heller ikke at gøre noget, og Servicegruppen betragter sagen som lukket og gider heller ikke gøre noget ved det. Jeg har tænkt mig at melde Servicegruppen til forbrugerklagenævnet, nogen der har forstand på, hvordan man gør sådan noget :D
--
| ASUS P5KSE | C2D E6750 @ 3.20GHz | 4GB DDR2 | 2x250GB | 8800GTS 512MB | 850W Zalman | CM Cosmos S | Dell 2208WFP | Toshiba P100-208
#4
CV
HOL Administrator
05-06-2009 00:06

Rapporter til Admin
#3 Ring og snak med dem. http://www.forbrug.dk[...]
--
XFX nForce 790i Ultra • C2Q Q9450 @ 3600 MHz • 9800 GTX+ • 4 GB DDR3 1333 MHz • 3.2 TB HDD plads • X-Fi Fatal1ty • Dell 2405FPW
#5
Dumpo
Semibruger
05-06-2009 00:08

Rapporter til Admin
Ellers så prøv at aftal et møde med en af deres butik chefer. Og medbring evt. din pc, og billede fra før pcen blev afleveret så de ikke kan sige at den blev indleveret sådan som den nu ser ud. Bare tag et random billede hvor den ser godt ud. Ellers så findes der basta! :) Ellers så må din far kende eller have en advokat, som bare kan tage kontakt til dem, måske bliver de så afskrækt og undskylder :D
--
#6
FrederikN
Monster Supporter
05-06-2009 00:10

Rapporter til Admin
#2 Det var nøjagtig det samme jeg ente i, at det jeg sagde ikke var rigtigt og at de betragtede sagen som afsluttet. Jeg klagede endda over det da jeg fik computeren tilbage og de bedte om mit tlf.nr og e-mail men de svarede aldrig tilbage f*ckhoveder jeg kan virkelig blive så sur over sådan noget
--
| ASUS P5KSE | C2D E6750 @ 3.20GHz | 4GB DDR2 | 2x250GB | 8800GTS 512MB | 850W Zalman | CM Cosmos S | Dell 2208WFP | Toshiba P100-208
#7
enfen
Ny på siden
06-06-2009 10:00

Rapporter til Admin
Hej FrederikN Ja, det er ærgeligt, at der findes firmaer, der opfører sig på den måde. Udover min blog på http://blogs.xboxlife.dk[...] har jeg også skrevet om sagen på min FB profil. Samtidigt har jeg oprettet en gruppe på Facebook http://www.facebook.com[...] eller søg på "Snydt af ServiceGruppen". Alle er velkommen til at blive medlem, og komme med egen historie, hvis man også føler sig snydt af ServiceGruppen.
--
#8
Hans
Giga Nørd
06-06-2009 12:28

Rapporter til Admin
Jeg har også haft en rimeligt dårlig oplevelse med servicegruppen - du er velkommen til at kontakte mig, hvis du skulle få lyst til at gøre mere ved sagen - f. eks. forbrugerprogrammer eller eb.dk ;-)
--
http://www.NoteBookWorld.dk[...] Hader spambots...

Opret svar til indlægget: Bærbar ikke bhandlet korrekt hos Servicegruppen

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning