Du ringer til dem, eller skriver en mail, hvor du oplyser om dine rettigheder, evt linker den mail du har fået fra forbrugerrådet, ellers må du bede forbrugerrådet gå ind i sagen, det er ligesom det de er der til.
--
you got f'd in the a!
Jamen har prøvet at ringe flere gange. Hver gang prøver de at komme udenom og så til sidst siger de at de lige skal snakke med nogen og så ringer de tilbage, men hører aldrig fra dem igen. Ved ikke hvordan jeg skriver til dem, kan ingen mail finde.
Fik ingen mail fra forbrugerrådet, snakkede i tlf med dem.
--
CPU I7-920 @ 4,2 GHz, 11 GB RAM Kingston HyperX 1600 mHz, PSU ENERGON 750W, MOBO Evga x58 3x SLI Classified, GFX GTX 480SOC
hvad er services tag på din maskine. Så kan jeg da prøve a se status
--
øhh ? just love sweet lemon juice :)
Fang mig på mail jesper(AT)1337.dk
#0 ring igen, og kræv at snakke med en overordnet, plejer at sætte gang i sagerne :)
--
you got f'd in the a!
Men det er lidt sjovt for ringer jeg til danske dell så ved det intet om hvor bærbaren er henne. og så får man fat i nogen fra holland som siger de sender den tilbage, men der står intet om den er blevet sendt tilbage, og har intet modtaget. her i forgårs valgte de så at lukke sagen og så åbnede de da bare en ny :P
--
CPU I7-920 @ 4,2 GHz, 11 GB RAM Kingston HyperX 1600 mHz, PSU ENERGON 750W, MOBO Evga x58 3x SLI Classified, GFX GTX 480SOC
#0 Stakkels dig.. Dell er IMO umulige at snakke med når det kommer til at de skal yde noget for dig.. fx. RMA eller lign..
Men gør som #1 forslår :) (Ellers må du kontakte deres CEO her i DK.. først der hjalp det mig )
--
Se specs. i profil,
Linux FTW
http://www.youtube.com[...] Hvilken maskine har du til service?
"bærbar" siger ikke så meget
--
Programming is like sex: one mistake and you have to support it for the rest of your life. http://www.perjr.dk[...] # 3
Har fået mange til at kigge på det . og kommer ikke videre i forløbet.
Er træt af at ringe til dem hver dag og det jeg får af vide er jeg skal vente og se om den kommer eller ringe til UPS og spørge om der er noget på vej, men kan man ikke når der intet tracking nummer er.
og så bliver der bare lagt på og så kan jeg vente endnu en dag og ringe igen.
Men sagen er nu at jeg ikke vil vente længere, også fordi den ikke er blevet lavet endnu, og gider ikke igennem det samme igen. Så nu vil jeg bare gerne havde mine penge tilbage så jeg kan købe mig en ny.
--
CPU I7-920 @ 4,2 GHz, 11 GB RAM Kingston HyperX 1600 mHz, PSU ENERGON 750W, MOBO Evga x58 3x SLI Classified, GFX GTX 480SOC
# 8 Dell alienware mx17x2
# 7 Ham der har med sagen at gøre er Jacob, han lå godt nok syg i går, og snakkede så med en der hed Kristian /Christian
Og han sagde så at nogen ville ringe til mig i dag, men tror nu ikke på det mere.
--
CPU I7-920 @ 4,2 GHz, 11 GB RAM Kingston HyperX 1600 mHz, PSU ENERGON 750W, MOBO Evga x58 3x SLI Classified, GFX GTX 480SOC
#7+#10
Se dét er service! :D
--
[BLUE]Service tag fjernet[/BLUE]
--
CPU I7-920 @ 4,2 GHz, 11 GB RAM Kingston HyperX 1600 mHz, PSU ENERGON 750W, MOBO Evga x58 3x SLI Classified, GFX GTX 480SOC
--
#12 +1! respekt.
--
you got f'd in the a!
Okay tak. jeg skal lige køre om lidt til noget syns prøve noget, men skynder mig tilbage, holder mig lige ajour på mobilen :)
--
CPU I7-920 @ 4,2 GHz, 11 GB RAM Kingston HyperX 1600 mHz, PSU ENERGON 750W, MOBO Evga x58 3x SLI Classified, GFX GTX 480SOC
Hej Kristian, jag heter Emma och arbetar på Dell. Jag mailade dig angående ditt ärende i förra veckan och meddelande då att din dator är på väg tillbaka från Holland. Jag arbetar på reklamationsavdelningen så om du skriver en skriftlig klagan till Dell är det jag som kommer att ta emot den. Jag skriver ett e-mail till dig nu och erbjuder dig de alternativ jag ser finns för att lösa problemet snarast.
Med vänliga hälsningar,
Emma Croona
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hej Emma
Ja vi mailede sammen. Men når jeg ringer til Dell dk kan de ikke finde ud af hvor bærbaren er. Og det plejer da ikke tage så lang tid i fragt fra Holland. Det tog 3 dage fra Bornholm til Holland da jeg sendte den der hen. Og kan ikke finde noget tracking nummer nogen steder. Håber bare jeg kan få en ny eller pengene tilbage nu
--
CPU I7-920 @ 4,2 GHz, 11 GB RAM Kingston HyperX 1600 mHz, PSU ENERGON 750W, MOBO Evga x58 3x SLI Classified, GFX GTX 480SOC
Respekt til Dell, at man ligefrem kan få support via hol.dk det er fandme klasse :)
--
Ja det er super.
Emma har faktisk været stor hjælp under den her sag hvis nogen skulle få problemer.
--
CPU I7-920 @ 4,2 GHz, 11 GB RAM Kingston HyperX 1600 mHz, PSU ENERGON 750W, MOBO Evga x58 3x SLI Classified, GFX GTX 480SOC
#20
det er da på ingen måde klasse det er squ da dybt pinligt at man er nød til at klage før der sker en skid.
Dem her på siden der hjælper syntes jeg er fine nok men dell skal squ stramme op men det er jo ikke noget nyt de er ligeglade med kunderne.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI*
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
# 11
Har ondt af dig. En af mine venner havde også problemer med hans AW som kostede næsten 30.000 ... Og han var næsten det samme igennem som dig! :o
--
Intel® Core™ i5-2500K 4x3.30GHz, Nvidia GTX 580 Palit,Gigabyte Z68AP-D3,Kingston HyperX 8GB DDR3-1600 RAM,PSU:SS-600ET HDD:Seagate 1000GB SATA3
Ja det er da på ingen måde god stil, det er jo ligesom at de først kommer ud af krogen efter at det kommer ud i det offentlige.
--
Der intet ulovligt ud at fremvise services tag.
Har bare adgang til DOSD og ville slå skidtet op og se hvad der var skrevet i din sag.
Men når du selv skriver det lige meget, så held og lykke.
--
øhh ? just love sweet lemon juice :)
Fang mig på mail jesper(AT)1337.dk
no offence men hvorfor bliver folk ved med at købe fra dem? der er jo ikke andet en problemer >.> just saying..
men lyder godt at der begynder at ske lidt.
--
Gigabyte p55m-ud2|i5-750@3,2 w H60|8gb Kingston 1333mhz|GTX570 TFIII|
Corsair TX850 V2|22&24" BenQ|Razer Megalodon|
Roccat Valo|Cyborg RAT 7
Er der en ting jeg aldrig skal, så er det at handle hos Dell!
En faktura de eftersendte som var et restbeløb som ikke var med i aftalen, havnede på en forkert adresse, de ringede tilmed til personen og han sagde udtykkeligt det ikke var hos ham.
Det første jeg hører til den regning er da fodgen står og banker på min dør om at de 1.200 kr. regningen lød på nu er vokset til over 9.000 kr...
Efter flere opkald til Dell går de ned til 6.000 kr. (og det er alligevel helt og aldeles storsindet af mig), som de fremsender på 2 fakturas, dog udebliver den ene, og den anden betales samme dag.
Jeg forsøger så at få dem til at sende en ny faktura, men det næste der så sker at jeg er INDKALDT i fodgedretten! Nu vil de saftsusme have over 15.000 kr.!
De er helt ude for pædagogisk rækkevidde og jeg tog faktisk min PDA og skærm fra Dell og smadrede ned i jorden i ren og skær arrigskab over hvor latterligt stupide det møgfirma kan te sig over for gode kunder der har handlet stort ind.
Dell is Hell!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Skræmme historier kommer der nok af.
Jeg har KUN gode oplevelser med dem erhvervsmæssigt.
Kan intet sige om privat.
--
øhh ? just love sweet lemon juice :)
Fang mig på mail jesper(AT)1337.dk
OBS : Denne post er ikke noget ondt om Dell overhovedet. Jeg regner med jeg har været uheldig i denne situation. Har nu snakket med Emma og vi har fundet ud af noget. Så det hele kommer på plads nu. Hun har fundet tracking nummer på den er på vej tilbage og jeg har fået nogen valg jeg kan benytte. Så det hele løste sig. Jeg vil sige tusind tak for hjælpen. Vil ikke kritisere Dell. Efter ha snakket med Emma er jeg godt tilfreds igen.
--
CPU I7-920 @ 4,2 GHz, 11 GB RAM Kingston HyperX 1600 mHz, PSU ENERGON 750W, MOBO Evga x58 3x SLI Classified, GFX GTX 480SOC