Der er ikke OS med da licensen er bundet af firmaet.
--
hvis den er købt igennem firma, så gælder almindelige regler for reklamationsret og reparation ikke. Om HP dækker noget ekstra ved deres Probooks ved jeg ikke, men i så fald burde det næsten være bundet til serienummeret i bunden af computeren. Så kan det læses burde jeg mene det burde være nok.
edit:
Der skulle stå "Så gælder almindelige regler for reklamationsret og reparation normalt ikke". Afhængig af hvor PC'en er købt kan der være forskellige reklamationsbetingelser ved B2B salg.
--
Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
#2 jeg kan se at den er købt 15/10-14 og der er 1 års warrenty på den
--
#3
Helt fair så. Umiddelbart burde det ikke være noget problem at sælge en faktura hvor private informationer er streget ud, typisk er forhandler bare interesseret i essentielle ting som faktura nummer, dato og produktet der er tale om.
--
Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
Jeg tror ikke at Dustin stiller nogen garanti på den. Jeg fik en iPad gennem mit arbejde, som også var købt ved Dustin. Jeg valgte at sælge den, og kontaktede derpå Dustin for at høre, hvordan reklamationen så ud. Som jeg forstod det, var der ikke meget at hente, når genstanden har "forladt" virksomheden.
--
(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
#4 jeg havde nu mest i tankerne at man skulle sende den til mig også ville jeg sende den gennem firmaet. ville det stadig være ok?
--
#6 Tja, jeg ville umiddelbart ikke kunne se, hvorfor at det ikke kunne lade sig gøre.
--
(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!