Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hjemmebiograf \ Mediecenter, Streaming mv
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Måden til at fikse Netflix-appen på Samsung Smart-...

Af Ny på siden Widefelix | 08-12-2015 23:00 | 2075 visninger | 6 svar, hop til seneste
Problem/hvad jeg har forsøgt at gøre for at løse det: Hejsa :) Jeg har for cirka en uge siden fået købt mig et nyt Smart-TV fra Samsung (UE40J6275XXE). Fjernsynet er super lækkert, og er bestemt ikke noget at klage over, men :l.... Jeg har siden jeg fik fjernsynet, haft et super træls problem med Netflix. Sagen er den, at når jeg har gået ind i appen, går den bare i sort skærm, og så skete der sådan set ikke andet derefter. Jeg snakkede to gange i går med Samsungs support (Lidt for lang ventetid på telefonen, men de er gode, venlige og flittige når det endelig er ens tur) og de kunne ikke hjælpe mig med problemet efter at have nulstilt SmartHUB op til flere gange, samt en komplet nulstilling af fjernsynet, intet hjalp :l Jeg snakkede så senere i går med Netflix' engelske support, og de rådede mig til, at efter nulstilling af SmartHUB skulle jeg bare lade den blive i blackscreen i op til 10 min og derefter have strømkablet til fjernsynet ude i cirka 1 min, det hjalp self heller ikke :l Ringede så igen i dag til Samsungs support, for det kunne da ikke passe at deres produkt som var lavet til det ikke kunne køre Netflix.. De kunne ikke hjælpe mig yderligere siden, at de mente at de allerede havde gjort deres, fair nok, men det løste jo ikke ligefrem mit problem... :l Besluttede mig så for en sidste gang inden jeg kastede håndklædet i ringen, at ringe til Netflix bare en sidste gang, og de havde endelig en løsning der fungerede :D Løsningen der virkede: Den yderst venlige medarbejder fra Netflix, havde heldigvis metoden der virkede, det var egentlig ret simpelt. Jeg skulle ganske simpelt bare slukke for fjernsynet og trække strømkablet til det ud i cirka 20 sek, sværere er det faktisk ikke. Jeg syntes selv da han sagde det at det lød helt godnat, men prøvede det dog, og gæt hvad. Efter mange timers forsøg på at løse det virkede Netflix endelig ordentligt og kører som en drøm på det nu :D Håber at i kan bruge det til noget hvis i sidder med det samme irriterende problem, jeg kan i hvertfald garantere at det virker. :)
--
Sidst redigeret 08-12-2015 23:01
#1
Widefelix
Ny på siden
08-12-2015 23:03

Rapporter til Admin
Jeg beklager meget hvis dette er kommet indenfor den forkerte kategori, admins må meget gerne ændre den til "TV" kategorien da jeg ikke selv har mulighed for det :)
--
#2
kikophil
Semi Supporter
09-12-2015 01:06

Rapporter til Admin
Hej - ja de kære smart tv kan godt drille nu og da. Faktisk havde jeg samme problem med mit Philips. Jeg måtte også trække stikket ud, og fyre op igen. Tvèt fik efter en opdatering styr på tingene, og fik lov til at blive hængende på væggen :) Til gengæld er det begyndt at tænde af sig selv et par gange om ugen. Oftest omkring kl. 02 - 03 om natten, så man skal lige vænne sig til, at der pludselig snakkes inde i stuen hehe.. Det skulle skyldes, at yousee opdaterer en gang imellem om natten, men om det er rigtigt ved jeg ikke. Jeg slukker bare på stikkontakten, hvis jeg vil ha` fred i hytten...
--
#3
Trixanity
Super Supporter
09-12-2015 01:10

Rapporter til Admin
Det eneste der undrer mig er at du trak strømstikket i 1 minut og det virkede ikke, men i 20 sekunder og det virker. Jeg er godt klar over at situationen idet du hiver stikket ud er anderledes, men alligevel. Power cycling er vel power cycling uanset hvornår man gør det. Men godt du fandt løsningen og lige så godt er det at du deler det med andre, så de kan finde svaret via Google. Thumbs up herfra.
--
#4
Lars2222
Super Nørd
09-12-2015 01:44

Rapporter til Admin
Tak for headsup og dele den lidt særpræge men fremragne løsning, Ofte er det , det mest simple ting der er svaret. :)
--
My first computer was a Vic 20 at that time computer was new
#5
ronny
Mega Nørd
09-12-2015 06:54

Rapporter til Admin
Løsningen for mig når jeg har haft sort skærm ved ny opsætning på mit Samsung tv er at log in og oprette de profiler jeg ønsker på min mobil. På tv et skal jeg så første gang logge ind på den profil som kontoen er oprettet hvis der er flere profiler. Jeg har også prøvet at en enkel profil bare giver sort skærm og har så oprettet en Netflix profil mere og så har den nye bare virket. Lidt spøjs at man skal bøvl med det.
--
#6
Widefelix
Ny på siden
13-12-2015 15:34

Rapporter til Admin
Ja. Det er træls at det er nødvendigt at skulle ringe rundt for at få noget til at virke, der burde virke når man får det. Men godt at der er nogle der kan finde løsningen lidt nemmere end jeg gjorde ;)
--

Opret svar til indlægget: Måden til at fikse Netflix-appen på Samsung Smart-...

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning