har du opdateret itunes ?
--
don't fix it if it aint broken
HOL bruger siden 2004
Intel Core I5-3570K Asus P8Z77-I Deluxe 8GB 1600Mhz 256GB SSD Sugo SG08
#1 Det gjorde jeg i forgårs..
- smuldre
--
Kan det skyldes at IOS6 ikke er tilpasset det nuværende iTunes men først det iTunes som udkommer i slutningen af måneden?
--
#3 Min kollega har opgraderet til iOS6 og han har ingen problemer med itunes :/
--
Ik så hurtigt Mor!!!
#3 I så fald, er det RIMELIG dårlig markedsføringsstrategi..
Nej det tror jeg ikke...der må være noget galt hos mig. Tager lige en intern støvsugning...
- smuldre
--
#5
God ide.
Følger lige med på diverse andre forummer og ser om jeg kan finde et svar til dig!
--
#0
Fandt dette:
"Long story short, I had to go into My computer, manage, services and applications, then services, then click to drop down services. I found iPhone Mobile device service listed. Mine was showing nothing in the status window. I doubled clicked the iPhone Mobile device and opened it to see the service had been stopped. I restarted it and it remained running. I then opened iTunes and it recognized the iPhone right away. I registered in less than 3 minutes and am up and running. Good luck."
--
#7 Yeah jeg prøvede den gode gamle "Tjenester --> Stop Apple Mobile Device --> Start Apple Mobile Device" og det klarede det..
Jeg troede bare at vi ligesom var videre fra det tåbelige problem efterhånden..:-/
Thanks for the effort! :)
- smuldre
--
--
Indholdet af dette indlæg er blevet fjernet af Fjummer.
--
jeg opdaterede min ved at downloade den fra telefonen har ikke haft nogen problemer either. måske itunes der er fuckt?
--