Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

IPhone 3G - HJÆLP..

Af Elite Supporter Pico9210 | 13-08-2015 21:10 | 1181 visninger | 7 svar, hop til seneste
Fandt lige min gamle IPhone 3G i én af skufferne. Den er i rigtig fin stand, ligeudover tænd/sluk knap er defekt. Den var gået død for strøm og siden knappen ikke virker, tænkte jeg så at jeg kunne sætte den til computeren og lade den lade derfra. Det virkede og nu er der liv i den. Her er en tråd ligenede mit problem, men ikke til meget nytte desværre - https://discussions.apple.com[...] Men.. Nu får jeg så denne fejlmeddelelse; [IMG]http://i59.tinypic.com[...] Det næste jeg så gør er, at tilslutte den til Itunes, men nu får jeg endnu en fejlmeddelelse; [IMG]http://i60.tinypic.com[...] Håber i kan hjælpe! Skal siges jeg også har prøvet at sætte simkort i, men det registrere den heller ikke.
--
[email protected]|NH-D14|P8P67 Deluxe|8GB Vengeance@1866MHz| 680 Ligthning|TX750W|Define R4|Evo 830 128GB|F1 700GB|SA27950D

--
Sidst redigeret 13-08-2015 21:12
#1
jonasdk49
Gigabruger
13-08-2015 22:31

Rapporter til Admin
prøv at sæt det i DFU mode: https://iphoneluppen.dk[...] EDIT: så lige din tænd knap ikke virker, nevermind.
--
Sidst redigeret 13-08-2015 22:31
#2
jonasdk49
Gigabruger
13-08-2015 22:51

Rapporter til Admin
har du sat den i recovery mode? kan du gøre ved at holde home knappen i bund samtidig med at du slutter den til computeren.
--
#3
Pico9210
Elite Supporter
13-08-2015 23:41

Rapporter til Admin
#2 Der sker ingenting og kommer stadig med det samme problem.. Måske jeg bør overveje at fixe tænd/sluk, bare for at se om den kan gå i DFU mode så.
--
[email protected]|NH-D14|P8P67 Deluxe|8GB Vengeance@1866MHz| 680 Ligthning|TX750W|Define R4|Evo 830 128GB|F1 700GB|SA27950D
#4
Tyller
Guru
14-08-2015 10:43

Rapporter til Admin
Den skriver jo der er kode på telefonen, det er den der skal fjernes eller tastes for at du kan gøre noget
--
I reject your reality and substitue my own
#5
Kim Bak Pedersen
Gæst
14-08-2015 11:01

Rapporter til Admin
Det er fordi det appel ID der er på telefonen og i din itunes på din computer ikke passer sammen. Log først på telefonen, gå derefter ind i indstillinger og log ud i alt hvor du har logget på feks Itunes & App store og evt. iCloud osv. Når det så er gjort logger du telefonen på med dit nye appel id. Dette kan du gøre både på tlf og/eller itunes. Her er forklaring hvorfor din iphone giver dig denne besked. https://support.apple.com[...]
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#6
Pico9210
Elite Supporter
14-08-2015 12:17

Rapporter til Admin
#5 Tak for dit svar. Men jeg har ikke mulighed for at gøre noget som helst på telefonen. Jo jeg kan ringe 112..
--
[email protected]|NH-D14|P8P67 Deluxe|8GB Vengeance@1866MHz| 680 Ligthning|TX750W|Define R4|Evo 830 128GB|F1 700GB|SA27950D
#7
Fessor33
Ny på siden
15-08-2015 14:11

Rapporter til Admin
Jeg formoder du har flere appel id? Så log ud af nuværende i din itunes, og log ind med nøjagtig det samme som der er på telefonen, derefter tilslut telefonen og følg guiden på det appel link jeg vedlage i tidligere indlæg. Det er mig der er"Kim Bak Pedersen" tror jeg havde glemt at logge ind. Ps. Hvis dette ikke hjælper er jeg helt blank, og vil anbefale dig at kontakte appel support. Du skal blot vide de hjælper dig ikke med at løse problemet! Men de fortæller gerne hvordan du kan løse det. Jeg har prøvet at ringe til support mht. en brugt Ipad 2 hvor forrige ejer havde glemt at logge ud af den, hvilket gjorde at den var ubrugelig.
--

Opret svar til indlægget: IPhone 3G - HJÆLP..

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning