Jeg har i sidste måned fået hjælp til at tilføje en PDF til den ordrebekræftelse, som bliver sendt ud til kunden ved købt af produkt.
Men jeg skal bruge lidt hjælp, da jeg skal tilføje en ekstra PDF fil til ordrebekræftelsen.
Jeg bruger Woocommerce.
For at få tilføjet "handelsbetingelserne" hvilket er den første pdf fil, som jeg allerede har fået tilføjet til ordrebekræftelsen, så brugte jeg teksten her:
< ? php /** * Main functions file * * @package WordPress * @subpackage Shop Isle */ /** * Initialize all the things. */ require get_template_directory(). '/inc/init.php'; /** * Note: Do not add any custom code here. Please use a child theme so that your customizations aren't lost during updates. *
http://codex.wordpress.org[...] */ // Fjerner firma fra checkout add_filter('woocommerce_checkout_fields', 'custom_override_checkout_fields'); function custom_override_checkout_fields($fields) { unset($fields['billing']['billing_company']); return $fields; } add_filter('woocommerce_email_attachments', 'attach_terms_conditions_pdf_to_email', 10, 3); function attach_terms_conditions_pdf_to_email($attachments, $status, $object) { $allowed_statuses = array('customer_processing_order'); if (isset($status) && in_array($status, $allowed_statuses)) { $your_pdf_path = get_stylesheet_directory().'/handelsbetingelser.pdf'; $attachments = [ $your_pdf_path, ]; } return $attachments; }
Hvad skal jeg tilføje for at få tilføjet "standardfortrydelsesformularen" pdf til den mail der bliver sendt ud til kunden ved ordrebekræftelsen? :)
--
Intel Core i5 750 @ 2.67GHz 4,00 GB Dual-Channel DDR3 MSI CO.,LTD P55-GD65 AMD Radeon HD 6800 Series x3 156GB Western Digital