Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Lyd og højttalere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Headset garanti

Af Monsterbruger Ch446 | 09-11-2013 21:56 | 1265 visninger | 3 svar, hop til seneste
Hejsa, har lige et lille kort spørgsmål som jeg håber, at jeg kan få svar på :). I Maj 2012 købte jeg headsettet "Steelseries Siberia v2". Der har i noget tid været en løs forbindelse i ledningen, der gjorde sådan at lyden kun kom ud fra højre side i headsettet, men så kom det tilbage, hvis jeg rykkede lidt på ledningen. Nu er det så gået helt galt, da jeg slet ikke kan få lyd ud fra venstre side af headsettet. Jeg købte headsettet ved Komplett, og ville bare spørge, om der er nogen chance for at garantien kan dække over dette, eller om jeg bare skal til at lede efter et nyt headset? Håber nogen kan hjælpe mig - og nej, jeg kan ikke selv finde ud af at skive ledningen ud :).
--
#1
Lthomsen
Gigabruger
09-11-2013 22:16

Rapporter til Admin
Har ikke nogen erfaringer med garanti dækning på headsets. Men kan da ikke se nogen grund til at garantien ikke skulle dække.
--
Galskab
#2
ramos
Super Supporter
09-11-2013 22:31

Rapporter til Admin
Det er omfattet af den almindelige danske reklamationsret (ikke garanti, reklamationsret). Du er lige på den anden side af hvad man kalder for 6 måneders 'formodningsreglen' og det er derfor i princippet dig der skal bevise, at fejlen er en produktionsfejl der forelå ved varens udlevering til dig (tidspunktet for risikoens overgang). Kontakt komplett og opret en RMA sag. Jeg er temmelig sikker på, at de gerne vil erstatte den defekte vare.
--
Bitfenix Prodigy: I5 3570k - Gigabyte GA-B75N ITX - Gigabyte GTX 670 Windforce OC - 8gb Dominator - XFX 550 watt
#3
Ch446
Monsterbruger
09-11-2013 22:41

Rapporter til Admin
Tak for hjælpen drenge! :) Ramos, må dog desværre sige, at jeg nok selv bliver nød til at tage noget af skylden på mig, da headset ledningen har været ret krøllet, og jeg har ikke været for god til at rette den op. Dog begyndte fejlen allerede meget kort tid efter jeg havde købt headsettet, så det må jeg vel prøve at forklare dem. Det er i hvert fald forsøget værd ;).
--

Opret svar til indlægget: Headset garanti

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning