Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Netværk
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Hjælp: Mit internet går død...

Af Juniorbruger muggimumm | 09-08-2005 22:10 | 1071 visninger | 12 svar, hop til seneste
Hey derude... Håber på at kunne få lidt hjælp her.... Mit internet kan ikke bruges mere end 2-3 timer ad gangen, så går det bare dødt.... og det kan være uanset hvad jeg er i gang med.... Altså helt umotiveret går det bare ned...... For at det virker igen deaktiverer jeg min netværksforbindelser og så aktivere det igen..... Er der nogen der har en ide eller forslag til hvad der er galt og hvad jeg kan gøre??
--
#1
h8ed
Giga Supporter
09-08-2005 22:11

Rapporter til Admin
prøv at slukke din router i 2 mins og tænd den derefter igen..
--
http://tinypurplepixy.frac.dk[...] Tiny Purple Pixy On Pearl Seeds - We will, we will rock you! Mail: [email protected] Supporter på http://humanslair.dk[...]
#2
muggimumm
Juniorbruger
09-08-2005 22:17

Rapporter til Admin
det har jeg også prøvet....... det er det samme resultat....... den kan virke nogle timer men går så død igen;(
--
#3
h8ed
Giga Supporter
09-08-2005 22:20

Rapporter til Admin
har du prøvet at kontakte din netudgiver?
--
http://tinypurplepixy.frac.dk[...] Tiny Purple Pixy On Pearl Seeds - We will, we will rock you! Mail: [email protected] Supporter på http://humanslair.dk[...]
#4
muggimumm
Juniorbruger
09-08-2005 22:22

Rapporter til Admin
ja men de siger at de kun kan se at den burde kunne køre optimalt........
--
#5
isl22481
Supporter Aspirant
09-08-2005 22:28

Rapporter til Admin
Hej Har du CC myggimumm - har samme problem og det er sket efter at jeg har fået zyxel router. Havde en Cisco 677 førhen i 6 år og den blev aldrig genstartet i de år jeg havde den. mvh.
--
"I was unable to test full stability before the system failed"
#6
muggimumm
Juniorbruger
09-08-2005 22:33

Rapporter til Admin
Ja det er CC, men har haft den samme router i et par år nu, og det er først inden for de sidste 2 uger, det er begyndt....?
--
#7
muggimumm
Juniorbruger
09-08-2005 22:34

Rapporter til Admin
men det er faktisk også en zyxel...
--
#8
isl22481
Supporter Aspirant
09-08-2005 22:48

Rapporter til Admin
Hej Startede det tilfældigvis efter at din linie blev opdateret? Så har du nok nået grænsen for din kobber forbindelse. mvh.
--
"I was unable to test full stability before the system failed"
#9
muggimumm
Juniorbruger
09-08-2005 22:52

Rapporter til Admin
ja det skal nu egentligt nok passe det var omkring det tidspunkt..... Hvad mener du med grænsen for min kobber forbindelse.... Hvad kan/skal jeg gøre....?
--
#10
isl22481
Supporter Aspirant
11-08-2005 12:39

Rapporter til Admin
Hej Se om de kan teste din forbindelse - ring evt. til TDC og spørg hvor meget dit kobber kan "bære", det måler de med det samme imens du er på telefonen. mvh.
--
"I was unable to test full stability before the system failed"
#11
Velo
Gæst
11-08-2005 13:11

Rapporter til Admin
Jeg har samme problem med mit SB4200 modem via TDC Webspeed. Når min computer er nyformateret er det sjælent den går ud. Men efter noget tid går den ud 4-6 gange i døgnet. Det begyndte for 2 år siden, og har haft Webspeed i 4-5 år nu
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#12
CV
Giga Supporter
11-08-2005 13:33

Rapporter til Admin
Hader routere / modemer. Jeg har TDC. Og efter min første router / modem brændte af, har de så været ude med en ny. Nok snart ½ år siden. Og der er 5 lamper på, 4 af dem skal lyse, så kan man se at nettet virker. Men op til 2 gange på et døgn, slukker de 2 af lamperne så kun 2 af dem lyser. Og så er man nødt til at slukke for routeren/modemmet i 10 minutter, og derefter sætte det til igen. Så virker det i en dags tid. Lyder det som en defekt router/modem, eller er det normalt? Med den gamle router var der aldrig problemer. Har 2Mbit/128Kb //CV
--
System Spec P4 3.0Ghz Prescott | Dell Mobo | 7800GTX på vej | 512Mb DDR2-SDRAM DUAL Infineon (Samsung) | Seagate 160 Gb S-ATA HDD Over and Out

Opret svar til indlægget: Hjælp: Mit internet går død...

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning