Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Netværk
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

iPhone 5s problemer

Af Megabruger Majlow12 | 29-12-2013 01:00 | 1537 visninger | 10 svar, hop til seneste
Hej derude. Den 27 købte jeg mig en iPhone 5s hos telenor i butikken. Den blev aktiveret med det samme i butikken med simkort osv. Jeg får at vide der ikke vil være signal på den grundet det er kort tid efter jul og der er mange nye simkort der skal aktiveres (hvad det end betyder) Ekspedienten fortæller der vil komme signal på den efter lidt tid (der kan gå lige fra 5 minutter til et par timer, blev der sagt) Nu er der bare gået et par dage og der er stadig intet signal på svinet.. Jeg har prøvet at slukke&tænde den, samt tage simkort ud. Er der nogle der kan give et svar på om jeg bare skal være lidt mere tålmodig eller om der er et problem så jeg skal ned og smide den tilbage i hovedet på hende ;-) håber i kan hjælpe med et svar. /majlow
--
#1
Joha6280
Elitebruger
29-12-2013 01:05

Rapporter til Admin
Ville selv gå ned i butikken, eller ringe til deres kundeservice.. ;)
--
FX-4100 , TX3 KØLER, GTX 560 reference, 4gb Ram , 760GM-P23(FX)BUNDKORT, 500 GB WD BLUE HDD
#2
Kenned-1988
Monster Supporter
29-12-2013 01:06

Rapporter til Admin
Giv dem et kald, og hør deres kundeservice ad. :-)
--
#3
Majlow12
Megabruger
29-12-2013 01:06

Rapporter til Admin
nok det bedste i stedet for at sidde her og trippe over der står ''søger'' 20 sekunder efter ''ingen tjeneste'' :-)
--
#4
sn00p
Supporter
29-12-2013 01:45

Rapporter til Admin
Er det kun mig, der undre sig over spørgsmålet? Hver gang jeg har prøvet en ny telefon eller nyt simkort, har telefonen fundet signal efter max 20 sekunder, såfremt telefonen ikke er simlåst. Har aldrig hørt om, at det kan tage dage, før telefonen kan finde signal
--
#5
Kjang
Nørd
29-12-2013 08:33

Rapporter til Admin
#4 Har aldrig hørt om folk, som havde tålmodighed til at vente dage.
--
i7 4930K 4.55 GHz | 32 GB Corsair Dom. Plat. @ 2200 MHz | Asus GTX 780 OC SLI | Asus Sabertooth X79 | H100i P/P|
#6
Camba
Bruger Aspirant
29-12-2013 09:45

Rapporter til Admin
Prøv at sæt den til pc'en og og hop på iTunes det virkede for mig engang jeg havede samme problem
--
#7
bo-l
Elite Supporter
29-12-2013 11:31

Rapporter til Admin
Har du prøvet at gå uden for med den ? Antennen skulle jo være den ringeste af de fleste telefoner så det kan være huset æder signalet . Eller du evt bor på landet med svagt signal i forvejen :)
--
#8
MDietz
Maxi Nørd
29-12-2013 13:55

Rapporter til Admin
Fik du nyt nummer, eller skal du vente på at Telenor overfører dit gamle nummer? Du har ikke modtaget et brev med instruktioner om hvordan du aktiverer dit nye simkort? #7 stop nu. At du ikke gider Apple, skal jo ikke gå ud over trådstarter. Det er bevist at antennerne ikke er fantastiske i moderne telefoner, men derfor er det stadig et udemærket produkt.
--
Worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubblegum.
#9
zzup
Elite Supporter
29-12-2013 14:45

Rapporter til Admin
Og du har prøvet at slukke og tænde den, ikk?
--
- Dont hate the player, hate the game! "Never argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience."
#10
Kenned-1988
Monster Supporter
29-12-2013 15:03

Rapporter til Admin
9# Det er der skrevet i 0#
--

Opret svar til indlægget: iPhone 5s problemer

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning