Foretager du testen med netværkskabel direkte i routeren ? Hvis det er tilfældet, burde du tage kontakt til YouSee og klage over hastigheden.
--
Sidst redigeret 19-08-2018 23:48
Sådan for at spørge dumt du har prøvet at genstarte din router og modem, simpelthen alt der har med internet at gøre, og så husk at lukke alle programmer der måske kan vælge at downloade et eller andet eller opdatere, og så husk at køre det på kabel :)
Ellers skal du klage til TDC for det er sku alt for langsomt...
af selv samme grund køre jeg over 4G da det er hurtigere og har en bedre ping der hvor jeg bor.
--
CPU: R+ 2700x MB: Asus x470 ITX RAM: Corsair LPX 2x8GB GPU: Nvidia 1080Ti HDD/SSD: 2x4 TB & Samsung 830 256 GB Dell XPS 13 9360
#0 Det lyder måske banalt, men har du prøvet at genstarte dit modem?
Sidder selv på en 100/50 Mbit. Her for et par dage siden kunne min forbindelse ikke trække mere end ca. 30/35 Mbit. Genstartede min NAT router og vupti min hastighed var igen normal.
--
Hej gutter, tak for svar.
Har prøvet at genstarte modemet + computeren.
Yderligere har jeg testet på 2 forskellige computere, hvor resultaterne er de samme.
Begge gange på en nyopstartet pc, med kun de nødvendige ting åbne.
Har DOG ikke prøvet med et lan kabel direkte, men måske jeg lige skulle prøve det.. :)
Det kan også ses på min chromecast, når jeg ikke bruger PCen og bare streamer netflix / youtube, så bliver kvaliteten super ringe og hakker sommetider helt vildt.
--
Testede også lige på den hjemmeside du postede #4,
Resultaterne er ligeledes:
2.08 / 4.35
--
Test altid med kabel direkte i modem
--
jeg havde lige nøjagtigt samme problem som dig. gik alt efter. router. kapler, genstartede alt!! til sidst kom der en teknikker ud og skifede deres box bing så var der fuld knald på igen.
--
#5 -
Du kan ikke nødvendigvis regne med resultatet på WiFi, da der er alt for mange ting der kan påvirke resultatet, så en test på kabel vil være noget af det første en supportmedarbejder vil bede dig om at gøre.
Det er ikke sikkert, at der er noget som helst galt med din forbindelse, det kan være routeren/modemmet der bare har iffy WiFi.
--